mikä on laborantin palkka? älkää sit sönköttäkö mitää testestes-juttui. vaan kertokaa rohkeesti. eikä tartte laittaa mitäöä linkkei, kato tuolt. itselläni palkka on 1500e/kk
LABORANTTI
21
55361
Vastaukset
- nyk. työtön
Itselläni oli v. 2004 lopussa 1530,10 €/kk. Alkuun palkkani oli (2002) n. 1240 €/kk.
Palkka ei ole suuren suuri, mutta parempi sekin kuin tämä nykyinen työttömyys.- Jezzzzzzzzz
Tuonkaan takia en aio labra-alalta valmistua. Meidän koululla kyllä hehkutetaan: töitä saa kaikki halukkaat, niin varmaan! Pätkätöitä en enää tämän ikäisenä jaksa. Siirryn takaisin lähihoitajaksi jipii! Paperitehtaalla palkka >2300 euroa, mutta paikat aika harvassa vaan..
- Lyyli84
Jezzzzzzzzz kirjoitti:
Tuonkaan takia en aio labra-alalta valmistua. Meidän koululla kyllä hehkutetaan: töitä saa kaikki halukkaat, niin varmaan! Pätkätöitä en enää tämän ikäisenä jaksa. Siirryn takaisin lähihoitajaksi jipii! Paperitehtaalla palkka >2300 euroa, mutta paikat aika harvassa vaan..
Aloitan maanantaina vakituisessa paikassa, aloituspalkka 1573€ tuotantolisä (100-200€). Edellisessä työpaikassa, jossa tänään lopetin, vähän päälle 1400€. Töitä labra-alalta on kyllä löytynyt, valmistuin keväällä 2005 Espoosta=)
- tarja456
Lyyli84 kirjoitti:
Aloitan maanantaina vakituisessa paikassa, aloituspalkka 1573€ tuotantolisä (100-200€). Edellisessä työpaikassa, jossa tänään lopetin, vähän päälle 1400€. Töitä labra-alalta on kyllä löytynyt, valmistuin keväällä 2005 Espoosta=)
saako kysyä, mihin firmaan pääsit? ettei vaan ois yhdessä maalifirmassa ;)
- Lyyli84
tarja456 kirjoitti:
saako kysyä, mihin firmaan pääsit? ettei vaan ois yhdessä maalifirmassa ;)
En viitti sanoo suoraan, mihin firmaan pääsin, mutta taidat tietää sen jo!
- tarja456
Lyyli84 kirjoitti:
En viitti sanoo suoraan, mihin firmaan pääsin, mutta taidat tietää sen jo!
no tervetuloo sit vaa :)
- ggsfh
tarja456 kirjoitti:
no tervetuloo sit vaa :)
Tikkurilan maalitehtaaseen tutustuttiin koulun kanssa. Miten ihmeessä jaksatte työskennellä siinä hajussa? No kaikki labrat haisee... Minä suuntaudun bioaineisiin mutta ei ne bakteeritkaan kivalle tuoksu.
- tarja567
ggsfh kirjoitti:
Tikkurilan maalitehtaaseen tutustuttiin koulun kanssa. Miten ihmeessä jaksatte työskennellä siinä hajussa? No kaikki labrat haisee... Minä suuntaudun bioaineisiin mutta ei ne bakteeritkaan kivalle tuoksu.
ei tikkurila :)
- dgdfjhdfhdnfgäfikflgk
Jezzzzzzzzz kirjoitti:
vai ettei töitä saa no haeppa neste oilille laborantiks nii aivan varmasti saat hommia sen mie takaan. palkka kin on siinä parin tonnin luokkaa. kyllä ne hommat pieksee tuon lähihoitajan hommat aivan varmasti. etkä usko no hitto vie kokeile
- on.
yliopstolla palkka on 1800 €
nyt uuden palkkajärjestelmän (UPJ) ja laboratoriomestarin nimikkeen mukaan tulee olemaan 1800€-2400€ se selviää kesäkuussa.
luulin että mulla olisi huono palkka mutta ei se ehkä ihan huonoimmasta päästä ole- yksityisellä
2180 e/kk..
- huniihih
Veikkaisin, että se on sitä samaa luokkaa kun toi 1500e.
- Annatin
aika erilaiset on palkat eri paikoissa!
tässä paikassa on kyllä palkka yli sen 2000€ ja joissakin 1000-1500€.
- mr.laborantti
Itsellä oli ensimmäisen opiskulu vuoden jälkeen
paikallisella paperitehtaalla palkka aluksi 10,83 tunti nousi kesän aikana 11,08
tänä kesäsänä 2007 alkupalkka on 11,10 ekua tunti - on..
1750€ Hko 130€
- te alipalkatut
Minä valmistuin opistoasteen laborantiksi -99 ja ollut töissä siitä lähtien kolmessa eri paikassa. Palkka tällä hetkellä 2550,30 (ei vuosilisiä), olen yksityisellä sektorilla.
- K-76
Valmistunut opistoasteen laborantiksi myös -99. Nyt ollut viidettä vuotta samalla bioalan paikassa Varsinais-Suomessa. Palkka 2076 e/kk. Olen naispuolinen.
- kuitenkin köyhä
K-76 kirjoitti:
Valmistunut opistoasteen laborantiksi myös -99. Nyt ollut viidettä vuotta samalla bioalan paikassa Varsinais-Suomessa. Palkka 2076 e/kk. Olen naispuolinen.
Palkka 2050e. Työvuosia takana 8.
- myöskin
kuitenkin köyhä kirjoitti:
Palkka 2050e. Työvuosia takana 8.
Palkkaa 2200e/kk. Vähän reilu vuosi töissä.
- ei sisähommissa
myöskin kirjoitti:
Palkkaa 2200e/kk. Vähän reilu vuosi töissä.
Palkkaa 2250-2500 eur/ kk"riippuen kuukaudesta"
Yksityisellä ja kenttätehtävissä...siis ei siistiä sisähommaa..
- tietoa kaivataan
Mitä nykyjään lie palkka?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde283151Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän352874- 1502358
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542299Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti261970Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3961778Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1101723- 3231630
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm151492- 1351489