Onko teillä yleensä mukavia sukulaisia?
Minulla itselläni on ihana suku, mutta mieheni sukulaiset ovat kummallisia.
Mieheni mummo on yksinäinen ja pihi.
Mieheni äiti on tullut äitiinsä, mutta lisäksi hän on määräilevä ja ilkeä.
Mieheni eno ja hänen vaimonsa eivät pidä mitään yhteyttä meihin.
Onko teillä samanlaisia kokemuksia? Haluaisin olla kaikkien kanssa hyvissä väleissä ja rakastaa kaikkia.
Tuntuu kuin kukaan ei hyväksysi minua sukuun.
mukavia sukulaisia
4
826
Vastaukset
- UM:)
Nait miehen, et hänen sukuaan. Jos se ei kohtele sinua ansiosi mukaan, jätä omaan arvoonsa. Nauti siitä, että oma sukusi on ihana. Sekin on jo paljon. Turha kantaa pahaa mieltä sellaisesta, jolle ei itse mitään voi. Ja nyt ainakin tiedät oman sukusi arvon ja osaat siitä iloita.
- mietiskellyt
minkälaisen kuvan olet ehkä itsestäsi antanut. Oletko ollut luotaantyöntävä? Katsellut halveksivasti nenänvartta pitkin näitä ihmisiä? Oletko jättänyt tervehdyksen sanomatta useammiten? Jätätkö yleensä vastaamatta mitä kuuluu tiedusteluihin? Oletko pettänyt lupauksiasi? jne jne meillä tälläinen tapaus, ja kyllä, suku ei todellakaan ole ihastunut ja jättää kokonaan rauhaan, nyt ja tulevaisuudessa.
- vinkeä
kysymys! Ensin luettelet "imartelevia" luonteenpiirteitä miehesi sukulaisista ja heti perään kerrot haluavasi rakastaa kaikkia? Huomaatko itse ristiriitaisuutta ollenkaan. Otahan tyttö peili käteen äläkä päästä irti ennenkuin olet valmis muokkaamaan tuota kysymystäsi..Ilmeisesti sinuakaan ei hyväksytä!
- Miehellä kummallinen
Miten ihmeessä se aina meneekin näin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk337882Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin213410Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_222382Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.521620Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.291457PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1831436- 1461325
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport531198Kehumisesta voi saada sakkoja?
Mistä tämä nyt kertoo, se kertoo siitä että vanhat jo seksuaaliseeden menettäneet naisihmiset operoivat mediassa liian v1791096- 401012