Olen hieman flunssainen ja yskäinen tällä hetkellä, ja oloa pahentaa se, että koko ajan suu on täynnä sylkeä. Nieleskelen koko ajan, ja siitäköhän johtuu että on koko päivän ollut aina vaan nälkä! Voisin syödä ihan koko ajan jotakin, juuri vedin kulhollisen mysliä jugurtin kanssa ja heti taas on nälkä. Johtuuko jatkuva syljen erittyminen flunssasta?
Jatkuva syljeneritys
flunssa
1
2335
Vastaukset
Runsas syljeneritys on merkki siitä, että sinulla erittyy maksasta vatsaan runsaasti suolahappoa. Sitä tarvitaan kun on flunssa. Itse joudun flunssassa posket lommolla imemään lisää suolahappoa. Sillä saa flunssansa taipumaan yleensä kolmessa päivässä. Taidat omata vielä nuoruuden voimia. Mummoillehan syötetään puruluita vai oliko ne tabletteja kun niiden suu kuivuu suolahapon puutteessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657