Lordille viesti

Älä lähde kisoihin!

Lordi, älä lähde kisoihin. Sinut valitsi vain hyvin pieni osa meistä suomalaisista.
Minä uskon, että sinä tiedät tuon asian, että emme suurin osa suomalaisista halua sinun osallistuvan edustajanamme.
Sinä et vastaa sitä moraalia ja kunnioitusta, mihin me olemme kasvaneet ja mikä on meille tärkeää.
Lordi, me emme pidä siitä, mitä teet.

18

845

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • korsto36

siis voi harmi, kansa on äänestänyt ja lordi voitti. Mitäs ette äänestänyt toista (itse en äänestänyt).
      Kyseessähän on vain euroviisut, jolla ei ole minkäänlaista kunnioitusta yleensäkään musiikkimaailmassa.
      Niin eiköhän jo annettaisi lordi jutun olla jo viisujen jälkeen kukaan ei muista edes kisan voittajaa.
      Lordi jutut ovat vain ilmaista mainostaa yhtyeelle.

• Luuseri, pistä naama umpeen. Sinulle nauraa hyvin suuri osa meistä suomalaisista.

Minä uskon, että sinä tiedät tuon asian, että me suurin osa suomalaisista emme kuuntelee enää sinun vikinääsi.

Sinä et vastaa sitä älyä ja moraalia jota meille jo äidinmaidossa juotetaan ja on se niin hyvää.

Pösilö, emme pidä sinusta. Laita nyt siis jo naama umpeen, tollo.

• ovat turhaa

Kun kerran sinne ei silloin joskus lähetetty Nightwishia, niin lähetetään nyt edes Lordi! Raskaampi rock edustaa ainakin omaa käsitystäni Suomesta! Sehän meitä edustaa! Pelkkiä Eurooppalaisia paska-genreä edutavia bändejä on euroviisuihin lähetetty! Mutta eihän me niitä tarvitakaan, itse kun edes Lordista tykkää. Ei meidän pidä kumartaa k-eurooppalaisia tsydeemejä. Meillä on kuitenkin HIM, Rasmus, Irina, Maija Vilkkumaa, Sentenced, Sonata Arctica, Katariina Hänninen ja vaikka mitä h*lvetin hyviä vaikka vientiin kelpaavia bändejä / laulaji!

• uhoaa

Tais olla savorulesin äidinmaito pilaantunutta.

• uhoaa kirjoitti:

Tais olla savorulesin äidinmaito pilaantunutta.

Mutta sinun oli, sillä et olisi muutoin vasurin poju ja jeesustelija.

• räkättirastas, rakkikoira
        SavoRULES kirjoitti:

Mutta sinun oli, sillä et olisi muutoin vasurin poju ja jeesustelija.

Katselin tuossa näitä kirjoituksiasi. Onko vaikeeta?
        Kaikki viestisi ovat räksytystä ja olet kuin kylän rakkikoira.

• sitten jos

ei Lordia? Tomi Metsäketo vai? Sitä äänesti vielä pienempi osa suomalaisista, enkä ihmettele miksi.

Etkö ole kuullut, että jälkikäteen kuuluvat mutinat on ihan turhia? Jokaisella oli oikeus äänestää ja hyvä niin. Tulos on se mikä on, eikä se siitä enää muutu.

Sinä siellä, me emme pidä siitä, mitä teet. =D

• Suomalaisiin viisuihin kyll...

Suomalaiset viisut, joita esitellään äänestettäviksemme ovat ihan karmeita, mollisointuisia hoilotuksia. Ei todellakaan mikään ihme, kun Lordi vei siinä porukassa voiton.
      Milloin Suomessa aletaan sitten säveltää toisenlaisia kappaleita ja tehdä vaikuttavia esityksiä. Millooooiiiiin??? Olen sitä vuotta odottanut jo 30 vuotta. Hyvä äänestäjät!

• Ilmari

Lordi, lähde kisoihin. Sinut valitsi hyvin suuri osa meistä suomalaisista.
      Minä uskon, että sinä tiedät tuon asian, että suurin osa suomalaisista haluaa sinun osallistuvan edustajanamme.
      Sinä vastaa sitä moraalia ja kunnioitusta, mihin me olemme kasvaneet ja mikä on meille tärkeää.
      Lordi, me pidä siitä, mitä teet.

Onnea matkaan ja menestystä.

• 96%:lle edustaja ihan sama
    • Muut sai vähemmän

Kaikilla oli mahdollisuus äänestää ja ihan mitä ehdokasta tahansa ja niin monta kertaa kuin tahansa. Huom! Lordi sai silti eniten ääniä! Joten pulinat pois! 96% ei äänestänyt, joten eivät myöskään omaa valitusoikeutta. Lordi menee viisuihin ja sillä sipuli!

• Suomi noteerattu

http://www.esctoday.com/news/read/5858

The all-important top ten
      The full top ten, as predicted so far by esctoday.com members to top the qualifier round on 18th May, are as follows:

1. Belgium
      2. Sweden
      3. Bosnia-Herzegovina
      4. Russia
      5. Poland
      6. Turkey
      7. Estonia
      8. Armenia
      9. FYR Macedonia
      10. Finland

Languishing in 23rd position, and so far the fans' tip for the bottom, is the ironically named We are the winners for Lithuania, suggesting that the group has quite some convincing to do before Europe grants its wish!

• Onko ongelmia

tajuta, että äänestystulos puhuu ihan muuta. Käsittääkseni Lordia äänesti melko suuri joukko kun valittiin edustamaan Suomea viisuihin. Ruikuta sinä kuinka paljon vaan mutta Lordi ei tule pettämään suurta joukkoa kannattajiaan. Epäilen, että suurin osa teistä ruikuttajista ei äänestänyt omaa suosikkiaan ja täällä sitä nyt esitetään kaikenmaailman vetoomuksia, joille ei voi kun nauraa.

• Lordin vastuuta

-Minä ihmettelen, jos Lordin väki on kunnollisia kansalaisia, että he kehtaavat lähteä kisaan.
      -Minä ihmettelen, jos heillä on järkeä edes hiukan, 4 % äänetysjoukko ei ole suuri. Lordin kannatus on hyvin pieneltä joukolta, kyllä Lordi sen tietää, jos jotain aivotoimintaa on.
      -Minä ihmettelen, jos hän kehtaa mennä sinne tietäen loukkaavansa paljon suurempaa osaa suomalaisista kuin tuo pien kannatusjoukko on.

• ketä menee viisuihin

Itsekään en äänestänyt. Mutta silti kannustan Suomen edustajaa olipa se millainen tahansa; HYVÄ SUOMI! HYVÄ LORDI!

• satunnainen vierailija

No johan on, näköjään täällä on aina välillä näitä lapsellisia juttuja, joissa "puhutaan" kuvitellun enemmistön äänillä, ja ollaan niin loukkaantuneita :)
      Kannattaisi miettiä, mistä tulee loukkaantuminen todellisuudessa, kenen päässä se syntyy, varsinkin kun tämä maailma on täynnään paljon paljon pahempaakin kuin tuollainen show, joiden kaltaisia on elokuvateattereissakin vähän väliä, ja myyvät suurille joukoille..

Onpa vaikeaa, ei voi muuta sanoa..

Käy välillä vähän tuulettumassa :)

• "Lordi, älä lähde kisoihin. Sinut valitsi vain hyvin pieni osa meistä suomalaisista.
      Minä uskon, että sinä tiedät tuon asian, että emme suurin osa suomalaisista halua sinun osallistuvan edustajanamme.
      Sinä et vastaa sitä moraalia ja kunnioitusta, mihin me olemme kasvaneet ja mikä on meille tärkeää.
      Lordi, me emme pidä siitä, mitä teet. "   

Minä ainakin haluan edustajaksi lordin!sitä paitsi suurinosa halusi lordin euroviisuihin sen näki jo äänestystuloksista!

• devilived

Olisit itse äänestämällä äänestänyt. Turha tätä nyt enää on itkeä, Suomi on tehnyt päätöksensä ja se siitä. Täytyy sanoa, että tuollaisilla ihmisillä on ihmeellinen oikeustaju. Minä olen vihannut tähän mennessä jokaista Suomen euroviisukappaletta ja hävennyt silmät päästäni Jari Sillanpäiden ja Geir Rönningien munattomien esitysten takia, mutta en ole silti haukkunut ja tuominnut heitä netissä 24/7, lähettänyt vetoomuksia tai ahdistellut päättäjiä. Asiat eivät aina mene juuri niin kuin SINÄ halut. Osa ihmisistä on näköjään itsekkäämpiä kuin luulenkaan. Euroviisukappale ei voi edustaa kaikkien musiikkimakua, mutta näköjään heviä vastustava kansa on kymmenen kertaa kieroutuneempaa kuin tylsää purkkapoppia vihaava musiikkikansa, koska muina vuosina ei tällaista syyttelyä, tuomitsemista ja naurettavaa tappelua ole syntynyt. Säälittävää...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      84
      5277
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      28
      3508
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      40
      2864
    4. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      25
      2065
    5. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      58
      1840
    6. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      286
      1616
    7. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1596
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1392
    9. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1366
    10. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      7
      1155
    Aihe