Kuinkas kovalla kiireellä olette deittiystävän kanssa sänkyyn menneet?
Kirjoittelin tuossa muutaman rivin pari kk yhen miehen kaa.Ok tavattiin.Mies kiinnosti tuntui mukavalle muuten,mutta parin päivän päästä olisi jo yöksi pitänyt päästä.
Suuttui,kun en suostunut,vaikka kuinka hänestä pidinkin.
Uskon senkin,että hän oli suhteessam ihan tosissaan,koska esitteli minut ystävilleenkin tyttöystävänään jne,mutta kova kiire lakanoiden väliin.
Mites te muut olette toimineet?Miehet sekä naiset?
Petihommat..
12
3142
Vastaukset
- Onnellinen!
Ei ollut tarkoitus, mutta heti kolahti puolin ja toisin ja edelleen ollaan yhdessä (puoli vuotta) ja nyt ollaan muuttamassa yhteen. Se oli rakkautta ensisilmäyksellä :)
- muncca
seurustellut toista kuukautta netistä tapaamanin naisen kanssa. Olen kyllä sen verran vanhanaikainen ja elämää nähnyt, että en usko nyt heti sänkyyn. Emme ole vielä käyneet lakanoiden välissä. Tosin vierailleet toistemme luona useita kertoja. Toisaalta, jos seurustelu jatkuu ja jatkuu, niin todennäköisesti se jää ystävyydeksi tai unohtaa koko ihmisen.
- sinne petiin
olen sattuneesta syystä jo toisella tapaamiskerralla päätynyt (2 tapausta). Ei mitenkään suunnitellusti enkä itse edes ajatellut niin nopeaa toimintaa mutta välillä yksi asia johtaa toiseen ja sattumallakin oli kyllä vähän osansa pelissä.
- Panomeesi
sinne petiin kirjoitti:
olen sattuneesta syystä jo toisella tapaamiskerralla päätynyt (2 tapausta). Ei mitenkään suunnitellusti enkä itse edes ajatellut niin nopeaa toimintaa mutta välillä yksi asia johtaa toiseen ja sattumallakin oli kyllä vähän osansa pelissä.
Joo! ei ne malta paljo ootella ky pitää suaha!
Savosta sitä sua!
- Kokemusta on
Sinne ne suurin osa haluaa. Mutta kun kemiat kolahtaa, niin voi sitä ajatella aika pian. Eihän me olla enää teini-iässä. Mutta vain jos siltä tuntuu, miehen mieliksi ei kannata moiseen homman ryhtyä! Jos jättää tuollaisen takia, antaa mennä!
- Hani
Me etenimme oman kultani kanssa rauhallisesti. Kirjoteltiin ja soiteltiin n. kuukauden verran, tapailtiin monia kertoja tehtiin jopa yövierailuja ennen kuin mitään "sellaista" tapahtui. Samoissa lakanoissa kyllä nukuttiin mutta itse asiaan mentiin vasta sitten kun se tuntui oikealta. Kumpikin oli sitä mieltä ettei yövierailu automaattisesti tarkoita seksiä vaan toisen läheisyydestä ja läsnäolosta voi nauttia muutenkin.
- tipu
Yhdeksännen nettideitin kanssa alkoi tuntumaan, että voisihan sitä seksiäkin kokeilla. Se tapahtui kolmannella tapaamiskerralla. Tapailemme edelleen, mutta ennen puhtaasti seksisuhteita harrastanut mies ei nyt olekaan kiinnostunut minusta seksuaalisesti. Läheisyys taas on molemmista ihanaa! Mutta pidemmän päälle tämä alkaa kummastuttamaan...aika näyttää mistä on kysymys.
- Ikisinkkuko
Aikaisemmin seksisuhteita harrastanut... kunhan puhuu!
Impotentti se on tai homo.
- edeten
Kirjoittelimme kuukauden jonka jälkeen tapasimme. Nyt olemme tavanneet yli kuukauden, pari kertaa viikossa. Pidän siitä että saan häneltä hellyyttä eikä sen tarvitse johtaa seksiin, vaan hellyyttä siksi että se tuntuu hyvältä. Nyt olen valmis seksiinkin ja olen iloinen siitä ettei hän heti hyökännyt kimppuuni vaan lähestyi hitaasti, tunteella.
- ...
Haluaisin sanoa, että tuota odotettaisiin hyvä tovi...
Mutta sitten tajuan, että kyllä jos muuten tuntuu synkkaavan hyvin, niin ajattelee että mikäs parempi tapa olla vielä läheisempi toiselle. Kun nyt toisistaan kerta kuitenkin pidetään jo.
...pahus. Kyllä minä silti kallistun sinne odottamisen puolelle. Ei pari viikkoa ketään tapa, ja jos tuo saa toisen tuntemaan olonsa varmemmaksi suhteesta, eikä vain että hänen perässään ollaan seksin vuoksi, niin sehän on täysin sen arvoista. - tämäkin...
Jos ei tunne seksuaalista vetovoimaa tai ei pidä seksistä, niin kannattaa kertoa se heti suhteen alkumetreillä...
Jos taas hikijumppa kiinnostaa niin miksi säästellä?
Ehkä se on kiva sitten vainhainkodissa muistella; kun voi toisille sisarille sanoa että "on meinaan vähän käytetty tavara meinaan" - Ikisinkkuko
Eihän sillä nyt ole mitään eroa sänkyynmenovauhdin kanssa onko nettideittituttu vai kaupan kassajonossa tai baarissa tavattu. Kyllä ne tuntemukset ja kemiat sen ratkaisee eikä se tapa millä on ensimmäinen kontakti luotu.
Sänkyyn vaikka heti jos siltä tuntuu, tai viikon-kuukauden-vuoden päästä jos siltä tuntuu, tai ei ollenkaan jos siltä tuntuu. Ei tämmöisiin muut voi mitään sanoa, pitää itse tietää ja päättää!
Itse menin vasta parin viikon päästä. Olisin jo paljon aikaisemmin ryhtynyt petipuuhiin mutta kumppani kai arveli että herrasmiehet ei heti ryhdy joten minäkin sitten odottelin. Miehet kuitenkin tykkää luulla olevansa aloitteentekijöitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi912650On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole522607Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732559Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä792468Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl421966Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu641935Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1391839Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve291392Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko301361Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?171216