Peniksessä pieniä haavoja ja kuivuutta esinahassa

CR

Hei !

Ongelmani on kolme pientä haavaumaa peniksessäni.
Ne ovat tulleet noin viikko sitten esinahan ympärille, ja tuottavat kipua esinahkaa taakse vedettäessä. Muutenkin esinahka on kovin kuivettunut.

En ole aivan varma, miten nuo haavat/kuivuminen on tullut, mutta epäilisin joko jotain hiivatulehdusta, tai kovasta käytöstä johtuvaa kuivumista =)

En oikein tiedä, miten noita hoitaisin, pitäisikö käydä lääkärillä? pitäisikö pestä usein, vai harvemmin kuin 3 kertaa päivässä. kannattako käyttää jotain öljyä/rasvaa, vai olla käyttämättä? Kotona housut jalassa, vai mielummin ilman ? =)

Olen ollut viimeaikoina varsin aktiivinen tyttöystäväni kanssa seksissä. Hän piti juuri paussia e-pillereiden käytössä, joten olemme senkin takia käyttäneet ehkäisynä kortsua ..ja muutenkin, olen ollut nytkyisen tyttösen kanssa vasta muutaman kuukauden.

Sitä ennen olen ollut toisen tytön kanssa. Hänellä oli hiivatulehdus, joka hoidettiin pois ja hän kävi juuri vähän aikaa sitten papa-kokeissa, eikä henellä näkynyt niissä enään mitään.

Eli jos jollakulla on vastaavia kokemuksia tai muuten vain tietoa asiasta, olisin kiitollinen tiedosta !

Ja sitten lopuksi painotan haluavani vain asiallisia vastauksia!

Kiitos !

CR

101

126193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • herpeshaavaumia...

      voi poikaparkaa,minne oletkaan mennyt meisselisi työntämään...

      • CR

        Ihan noin lyhyttä vastausta en kyllä odottanut saavani. Noh, kerroppas sitten, jos epäilet tuollaista Herpeshaavaumaa, että miten saan hoidettua "meisselini" taas kuntoon ? =)

        Onko muilla tietoa / omia epäilyksiään ?

        CR


      • CR

        Luin vinkkisi perusteella kuvauksen näistä oireista, mutta minulla ei missään vaiheessa ole ollut rakkuloita (joiden kerrotaan olevan noin kolme päivää).. Ennemminkin nuo haavaumat ovat tulleet kuivan ihon lohkeillessa.

        CR


      • ..
        CR kirjoitti:

        Ihan noin lyhyttä vastausta en kyllä odottanut saavani. Noh, kerroppas sitten, jos epäilet tuollaista Herpeshaavaumaa, että miten saan hoidettua "meisselini" taas kuntoon ? =)

        Onko muilla tietoa / omia epäilyksiään ?

        CR

        Kuulostaa kyllä ihan Herpekseltä :I ikävä juttu se ei lähde koko elin ikänäsi sinulta.... kävin juuri lekurissa ja minulla todettiin ja herpes. :I oireet on tuollaisia.


      • kokemusta löytyy
        CR kirjoitti:

        Ihan noin lyhyttä vastausta en kyllä odottanut saavani. Noh, kerroppas sitten, jos epäilet tuollaista Herpeshaavaumaa, että miten saan hoidettua "meisselini" taas kuntoon ? =)

        Onko muilla tietoa / omia epäilyksiään ?

        CR

        kokemusta on vaiha pyykinpesuaine laimeanpaan paranee kyllä haavat ja kuivuus lähtee


      • Holunsa kaitaja
        CR kirjoitti:

        Luin vinkkisi perusteella kuvauksen näistä oireista, mutta minulla ei missään vaiheessa ole ollut rakkuloita (joiden kerrotaan olevan noin kolme päivää).. Ennemminkin nuo haavaumat ovat tulleet kuivan ihon lohkeillessa.

        CR

        Lääkäri(nainen) kielsi minua pesemästä saippuan kanssa, vain pelkästään vedellä, eikä edes jokapaivä.. Kunnossa on!


      • jokuraksamies
        Holunsa kaitaja kirjoitti:

        Lääkäri(nainen) kielsi minua pesemästä saippuan kanssa, vain pelkästään vedellä, eikä edes jokapaivä.. Kunnossa on!

        Peniksen varressa sama ongelma. Ei tullut heti mieleen mutta nyt pisti miettimään että shamppoolla peseminen tosiaan pahentaa sitä. Rakennustyömaahousut hengittävät huonosti ja yhdistin oireet siihen joten yritin pestä huolella, mutta kokeillaan nyt vähän hillitä ja ilman saippuaa!


    • Joanna

      Nii, et varmaan sun kalus on vaan kuiva, ja sun pitäis sitä vähän rasvata.. NAM! Tarviitko apua? =)

      Joanna

      • Mona

        hiivatulehdus. Joskus tarttuu mieheen naiselta. Apteekista saa siihen hyviä lääkkeitä ilman reseptiä. Miehelle sit tietenki voidemaisena... eli ei emätinpuikkoja. :)


      • runkkaanpaljon
        Mona kirjoitti:

        hiivatulehdus. Joskus tarttuu mieheen naiselta. Apteekista saa siihen hyviä lääkkeitä ilman reseptiä. Miehelle sit tietenki voidemaisena... eli ei emätinpuikkoja. :)

        mulla on ihan sama juttu. Runkakillessa ei tunnu kivalta haavat. Ei ole rakkuloita ja suupielet meinaa myös halkeilla joskus.


      • .
        runkkaanpaljon kirjoitti:

        mulla on ihan sama juttu. Runkakillessa ei tunnu kivalta haavat. Ei ole rakkuloita ja suupielet meinaa myös halkeilla joskus.

        sama juttu


      • Oululainen

        Sinä saat tulla auttamaan minua ihan vaan muutenkin vaikka joka päivä :)


    • T

      Vaikka olenkin nainen, suosittelen Bepanthem-voidetta. Olen itse käyttänyt sitä aikoinaan jopa huuliini (yläpään-), joten kyllä se sopii hyvin aroille alueille jotka ovat kuivia, halkeilleita tai verestäviä.

      • CR

        Oikeestaan illalla vielä käytin ihan huulirasvaa reilusti noihin haavoihin, ja tänään on ´paikat´ jo paljon pehmeemmät ja haavat on alkaneet parantua. Luin myös, että miehiltä hiivatulehdus menee ohi huolellisella hygienialla, eli välttämättä hiivan nujertamiseksi ei miesten tarvitse voidetta ostaa (ainakin kun malttaa pitää pienen tauon seksissä).

        Kyllä minä luulen että tämä tästä ohi menee.. Jos kääntyy pahempaan suuntaan, käyn lääkärissä.. Eiköhän siellä ainakin osata tulkita (ainakin välillä) aiheuttaja oikein =)

        Iloista Ja Reipasta Alkutalvea KAIKILLE !!


      • Anonyymi

        Sama mies olet!


    • Iitu

      Moi ! Mulla on ollut samanlaisia oireita emättimessä. Ja se diagnostisoitiin juuri hiivatulehdukseksi. Ensin kutitti, sitten kuivui ja halkeili. oli tosi kipeät ja aristavat haavat, eikä tullut seksi mieleenkään (no ehkä vähän :-)).

      Hoidin sen silloin emätinpuikoilla, joita olis ollut saatavana myös voidetta (merkkiä en muista).

      • ApuaHelp

        Mullakin on ollut samanlaisia oireita emättimessä. Mutta en vaan viitsisi mennä apteekkiin kysymään että miten sitä emätinpuikkoa käytetään. Voisiko joku auttaa ja kertoa mulle miten käytän sitä ettei tulisi vaan mitään pahempaa.


      • Anonyymi
        ApuaHelp kirjoitti:

        Mullakin on ollut samanlaisia oireita emättimessä. Mutta en vaan viitsisi mennä apteekkiin kysymään että miten sitä emätinpuikkoa käytetään. Voisiko joku auttaa ja kertoa mulle miten käytän sitä ettei tulisi vaan mitään pahempaa.

        Apteekista kannattaa aina kysyä.


    • Nainen

      Kärsin vuositolkulla jatkuvista hiivatulehduksista, mieheni sai tulehduksen aina minulta ja oireet olivat samanlaiset kuin sinulla. Käytä hiivaan SIENIlääkevoidetta koska hiiva on sieni, suosittelen Canestenia. TÄRKEÄÄ: Hoida hiivasi. Itse hoidin aina hiivani, mutta mieheni tartutti sen minulle aina uudestaan, koska emme tienneet että sekin pitäisi hoitaa...

    • doktor Mengele

      On olemassa erittäin harvinainen sairaus missä esinahka kuivuu ja sitten yhdynnässä kun siitin on isompi ja esinahka kiristyy ja lopuksi repeää useasta kohdasta.Hoitokeinona on vain ympärileikkaus.

      • Rummun

        Mulla rajummassa touhussa välillä käy juuri noin, vielä siihen päälle jos on vähän piukempi daami


    • lolukkojoo

      No mitä jos mulla on pieni haaveri tai ainaki siin kai näkyy verta niin mikä siihen auttaa?
      Mitä mun pitääs tehä kun kuseksinki nii joskus sattuu

      • lolukkojoo2

        Ai niin kaaduin pari viikkoa sitten suksilla mäessä eteen päin ja sen jälkee rupesi sattumaan.


      • .

        Ruokavalio, käytä oliiviöljyä ja kasviksia, vältä olutta. Onko raudanpuutetta?


      • Anonyymi

        Lääkäriin.


    • hyviä kokemuksia

      Laita peniksen päähän ja muuhunkin sopivaa CERIDAL ÖLJYÄ esim, korvien vaikut ja suunkin haavat lähtee ja paranee HETKESSÄ
      Saat sitä apteekista

    • entiedämikävaivaa

      Hei! Minulla on hieman samanlainen juttu, esinahka kuivunut vähän ja sitten lohkeillut, haavat lisääntynyt, välillä ei saa edes esinahkaa vedettyä taaksepäin niin että terska näkyy...

    • entiedämikävaivaa

      Ja kun penis jäykistyy,yhdestä kohtaa esinahka tiukka,,,semmoinen kohta joka tulee esiin kun nahan vetää taakse nin että terska näkyy

    • kuivakyrpä

      minunkin esinahan pää on todella kuiva ja hyvin pieniä haavoja näkyy...kai rasva auttaa?

    • kuivunut :/

      itselläkin esinahan pää on kuivunut ja pieniä haavoja on pari? välillä kirvelee kun käy kusella. mitä pitäis tehdä?

    • Jjjammmu

      Vaikuttaa herpekseltä. Sehän meillä on ainakin joka toisella. Luultavasti vielä useammalla.
      Itse sain huuliherpestartunnan jo nuorena. Vaimolla se on ollut myös jo vuosia. Minulla se ilmeni hiljattain meisselissä kertomasi haavojen kaltaisina. Rakkuloita en tosin huomannut. Aliksi kovaa kutinaa hepin päässä, sitten haavat ja esinahka alkoi hieman kuristaa ja haavat kirvellä. Voiteet auttavat ja aikanaan riesa katoaa omia aikojaan.
      Ei se herpes mikään vaarallinen tauti ole vaikka sukupuoliteitsekin leviää. Leviää myös muiden limakalvojen kautta. Virus sormesta siirtyy ketterästi silmän tai suun kautta verenkiertoon.
      Huolet pois ja jos muodostuu riesaksi niin rohkeasti legurin juttusille. Se antaa oikeat lääkkeet jollei käsikauppatrpeilla hoidu.

      • Anonyymi

        Hae psykiatriselle hoitoon! Muut ei voi sua auttaa, olet tpivoton tapaus!


    • tampereen_raineri90

      moi mulla on haava kikkelissä ja haluisin vastauksia koska tyttöystäväni haukkuu minua sienimunaksi mitä teen olen aivan maassa ja harkitsen jo itsemurhaa! penikseni ei seiso edes viegralla enään koska olen niin masentunut munani vuoksi auttaisiko clerasil jos levittäisin sitä esinahan alle?

      • Anonyymi

        Älä ujostele vaan käy lääkärissä. Jospa se sienimuna olikin kehumista.


    • minä vaan

      Lopetin maidon juonnin ja pesin useammin ...hoituu sillä muutamassa päivässä

      • Normi mölä haitaksi?

        Mulla on oikeestaan vasta alkanut tää kyseinen, reilumman maidon juonnin ohella. Eikä ole herpestä vaan kuiva iho


    • kuivavehe24

      Itsellä sama ongelma. Oli ensin hiivatulehdus tyttöystävällä kun alettiin seurustelemaan ja se tuli sitten mullekkin, nyt vihdoinkin hoidettiin se yhtäaikaa kuntoon, mutta sitten mulle tuli angiina ja muiden angiinan oireiden lisäksi, minulla kuivuu suupielet, huulet ja penis ja se on tosella kivuliasta.

      Kuseminen sattuu ihan helvetisti ja peniksen esinahka on tosiaan niin kipeä, että sitä on hankala vetää taakse, tai oikeastaan mahdotonta ilman rasvaa. Esinahassa on punaisia pieniä haavaumia/lohkeamia. Joku hellävarainen haavojahoitava rasva voisi toimia.

      Kaikenlisäksi sain juuri antibioottikuurin angiinaan ja sen takia hiivatulehdus voi tulla helposti uudestaan...

    • BIG BEN

      mulla kans tosi kipe kyrvän pää, tekee mieli nussia mutta ei pysty=(

    • Maisterimunaleikkuri

      JOS peniksesi on kuiva ja iho halkeillut ja haavoilla, on kyseessä ihan tavallinen kuivuminen johon rasva auttaa. JOS on rakkuloita finnimäisiä tai isompia on kyseessä jokin tauti. MUTTA JOSKUS peniksen pää voi mennnä rakoille ihan vain sen takia että vetää paljaalla ja partneri on sheivannut "siilen" voi muna olla hiukan arka ja pahimmassa tapauksessa voi vieläpä vuotaa verta, mutta ei mitenkää vakavastI

      MUISTA siis rasvata vehkeesi ja käyttää kondoomia eri naisten/miesten kanssa.

    • ???

      Jotakin tietoa saattaa löytyä mies.info sivuilta.

      ???

    • Pikku poika

      Sama ongelma,sattuu vitusti,oon vasta 14 mitä pitäisi tehdä.. ollut jo 3viikkoa.

    • N.i.s.m.o

      Hei,myös virtsatulehdus saattaa aiheuttaa moisia kipuja ja haavaumia.. ja kuseminen sattuu suosittelen käymään virtsakokeessa.

    • gfgd

      Kulli on vihreä

      • Apuaaaaaa

        Mulla on sininen


      • restdfygftdres
        Apuaaaaaa kirjoitti:

        Mulla on sininen

        Kiva. Millä värjäsit? Jos se muuttuu mustaksi, niin eipä tarvi huolehtia enää siitäkään...


    • kirveli ennen

      katoin tv shopista yhen mainosksen ja tilasin katto fitsiä autto heti.eikä siinä vielä kaikki visvasyyläkin sai kyytiä.

      onnea sulle tee samoin kun minä

    • Torstai

      Vaihdoin pesuainemerkkiä, ja vastaavia oireita alkoi ilmetä. Heitin sen myrkyn pois ja palasin entiseen. Toivon todella, että kyse on vain siitä; sama tyttöystävä jo kuusi vuotta.. Kyllä sitä öisin miettii, varsinkin kun tää nainen on kieltäytynyt seksistä jo puoli vuotta. Ja joo joo, lähtisin kävelemään, meillä on kuitenkin myös yhteinen lapsi. Eipä sitä omalle kohdalle uskois..Btw. esinahka leikattiin jo vauvana. Turha se oliskin..

    • efeprkjågpiorgjrpgij

      mulla kans repeilee ja kuivuu esinahka yhdestä tietystä kohdasta (siitä mistä ravistan kusen jälkeen), ttu ku on vaikeeta mennä lääkäriin. Ei jaksais kaikkea mennä sinne valittamaan. lisäks mul tulee terskan päähän silloin tällöin himmeitä punaisia täpliä jotka eivät kutise.

    • autautsauts

      Auts.. minullekin on käynyt samoin tavoi minulla lähti se kun laiton suolaa siihen peniksen haavoihin.. se sattuu mutta se auttaa kannattii laittaa 2viikossa sitä niin se haava pitäs lähtee alle kuukauden sisällä!!!

      • Älähuijaa

        Mitäs vittuta.


    • ujgfhg

      Se vittu mikään herppes yms yms ole :D Itellä on just tällähetkellä sama, elikkä esihaka todella kuiva, ja tulee pieniä haavaumia :/ Itse hoidan normaalilla käsivoiteella (paranee hiljakseen) Ja kuvumahan tuli kun ilman kondomia ensimmäistä kertaa kokeilin (: Sukpuolitauti se ei noilla perustein ole (:

      • Jaakkokorpijaako

        Itse olen täysin sama vika käyttäny bebanthen voidetta päivittäin ja aina jos jättää päiväksi käyttämättä halkeaa uudestaa kohtaa ja tulee uusi pieni haava joka kirvelee ja ilman rasvaa erittäin kuiva esinahan pää.


    • NtiHippo(Hanna)

      Tuntuuko mukavalle?

    • asd1235

      Jees itteläni kanssa snadeja haavaumia ja todella kuivaa esarin yläpäässä. Entinen vakipano että minä, molemmat kävimme testeissä, eikä minkäänlaista tartuntaa havaittu kummankaan puolelta. Rasva auttoi.

    • Mikelike

      Jos suupielet halkeilee, niin ilmeisesti B-vitamiinien puute. Kandee ottaa sellenen orionin Beko strong muutaman kerran viikossa. Yleensä myös peräaukossa on haavaumia ja kuiva iho yleensäkkin. Vitamiinien puutos aiheuttaa väsymystä ja kaikkia yleisvaivoja. Vitamiinien puutokseen voi olla, että on vatsa- tai suolistotulehdus. Yleensä alkoholi tai huono elintarvikehygienia syynä. Jos olet juonut juomapullosta suoraan ja juot seuraavana päivänä vielä samasta pullosta, niin saat kehoosi bakteereita, jolloin vatsa ja suolisto tulehtuu. Myös ylivanhat elintarvikkeet aiheuttaa saman. Suolistotulehdus aiheuttaa yleensä myös laktoosiallergian, jolloin maitotuotteet pierettää hirveästi. Silloin pitää käyttää laktoositonta maitoa.

      • eepi

        nii syökää valmis ruokaa siinä on paljon kaikkea etenkin säilöntäaineita ja E 0 koodeja uusi mainos siis sisältää paljon P koodeja


    • Apu1

      Herpes-voide auttaa hae apteekista!!

    • verta kondomissa

      Itselläni on aika paha tuo juttu. Kuriin olen saanut sienivoiteella, daktarin sekä bepanthenilla, paras oli kuitenkin aloevera propolisvoide. Tärkeää on pitää löysiä vaatteita, ei missään nimessä kiristäviä farkkuja, jopa tiukat kalsarit on syytä vaihtaa löysempiin. Kondomin käyttö myös helpottaa vaikka olisitkin vakisuhteessa.
      Pesu vedellä, ei kuitenkaan liian usein.
      Läkärillä kannattaa käydä ja heittää muna pöydälle. Saat varmuuden onko sientä vai hiivaa vai harmittomampaa kulumista.
      Itse kävin urologilla mutta terveyskeskuslääkärikin osaa varmaan katsoa mikä on.

      • Munanpää767

        ITe koitiin kyrpä
        voidetta.. kyllä auttoi.


    • Syvä huokaus

      Kokeilkaapa opetella pesemään ne vehkeenne, niin ei tarvi tuskailla tulehduksista & sissijuustoista....

      • Pesulle siitä!

        Juurikin näin!


    • Helpottunu

      Itelle tuli kauhea paniikki, kun yhdynnän jälkeen alkoi penis sattumaan.. teki hieman kipeää mutta pakko sitä oli silti käyttää. jatkui muutaman päivän ja huolestuin kun huomasin haavoja terskan päässä, ja menin testeihin, Itse olin jo melko varma että nyt on herpes.. mutta onneksi ei, Lääkäri kertoi ettei ollu mitään havantoja herpeksestä, ja kyseiset haavat saattoivat johtua nahan repeämisestä, koska minulla oli tosi kireä esinahka (kuulemma.. en ole itse edes tiennyt). Tämän jälkeen lääkäri puhui jostain, terskan alueen sairaudesta jonka nimeä en enään muista, mutta kuvaili juuri näin sitä ja siihen auttaa ympärileikkaus.. taikka erinnäiset voiteet/venyttely. Mutta olin itse todella epätoivon partaalla jo näiden oireiden takia. Pientä kutinaa, joita haavat muodostivat, sekä turvotusta ja kipua ja kuivuneisuutta. Nyt vain rasvailen jotta kuivuus katoaisi, sillä muuten terska on jo palannut entiselleen (kesti noin 5päivää). Mutta on siis olemassa jonkun sortin sairaus, joka kiristää esinahkaa jnejne. Itselläni se saattaa siis olla, sen voi joko tutkia ottamalla koepalan, taikka sitten vain käydä ympärileikkauttamassa itsensä. Nyt itse olen matkalla urologian luokse. :)

      • Tohtorin veli

        "Itelle tuli kauhea paniikki, kun yhdynnän jälkeen alkoi penis sattumaan.. teki hieman kipeää mutta pakko sitä oli silti käyttää. jatkui muutaman päivän ja huolestuin kun huomasin haavoja terskan päässä, ja menin testeihin, Itse olin jo melko varma että nyt on herpes.. mutta onneksi ei, Lääkäri kertoi ettei ollu mitään havantoja herpeksestä, ja kyseiset haavat saattoivat johtua nahan repeämisestä, koska minulla oli tosi kireä esinahka (kuulemma.. en ole itse edes tiennyt). Tämän jälkeen lääkäri puhui jostain, terskan alueen sairaudesta jonka nimeä en enään muista, mutta kuvaili juuri näin sitä ja siihen auttaa ympärileikkaus.. taikka erinnäiset voiteet/venyttely. Mutta olin itse todella epätoivon partaalla jo näiden oireiden takia. Pientä kutinaa, joita haavat muodostivat, sekä turvotusta ja kipua ja kuivuneisuutta. Nyt vain rasvailen jotta kuivuus katoaisi, sillä muuten terska on jo palannut entiselleen (kesti noin 5päivää). Mutta on siis olemassa jonkun sortin sairaus, joka kiristää esinahkaa jnejne. Itselläni se saattaa siis olla, sen voi joko tutkia ottamalla koepalan, taikka sitten vain käydä ympärileikkauttamassa itsensä. Nyt itse olen matkalla urologian luokse. :)"


        AIVAN! Ja tuo mainitsemasi "sairaus" on nimeltään kireä esinahka. Koepaloja ei tarvita, silmämääräinen tarkistus ja tarvittaessa ympärileikkaus riittää.


    • Kroonikko

      Kyseesä hiiva/sieni, paras hoito daktarinilla; mutta pitää laittaa monta kertaa päivässä vähintäin viikon ajan. Helposti tulee kyllä uudestaan. Alkaa kutinalla, ja sen jälkeen kuivumista ja kipeitä haavoja.
      Daktarinia saa ilman reseptiä. Ja vaikka olisikin resepti, kannattaa ottaa ilman sitä; monet ilman reseptiä saatavat lääkkeet maksavat reseptin kanssa enemmän, ko. voide reseptillä pari euroa kalliimpi.

    • Nörtti Seppo

      Hiivatulehdus.. Naisilta tarttuu useasti. Itesellekkin kävi näin ja sain hoidettua sen pois kun lääkäri teki oikean diagnoosin ja hain hiiva rasvaa apteekista. Huom. Se saatta tietenkin parantua, mutta ei lähde pois. Eli saattaa uusiutua milloin vain. Paska homma! (käytä kondomia jatkossa)! Vasta sitten kun on seurustellut pidempään kumppanin kanssa ja tunnet hänet paremmin niin voi harkita muita ehkäisy menetelmiä!

      • ldkasöasöka

        Jep, naisilla nuo hiivaongelmat on yleisiä ja ne tarttuu herkästi miehelle, jos ei osaa pitää huolta intiimihygieniastaan. Hiivatulehdus arpeuttaa muuten nopeasti esinahan ja sitten onkin ympärileikkauksen vuoro. Nahattomaan heppiin ei onneksi enää hiivakaan tartu..


    • penis420

      Vitun neitsyt.

    • kuraattorinpoika

      survokaa pienet piukeat pallit toyota yariksen pakoputkeen ja hieraiskaa teron nuppia viellä hiomapaperilla. lähtee kuivuus ja kireys. tosin rectumi saattaa tiukistua ohessa :/

    • Uloke

      Minulla oli peniksen puolivälissä, eli noin 20cm
      päässä juuresta pari rasvapattia.
      Puristelin rasvat pois ja nyt penis näyttää terveeltä.

      • Jopas on peli!

        Mitenkä tuollaisen kanssa onnistuu wc-pöntöllä istuminen? Ihanko syntymälahjana nuo 40cm on siunaantunu, vai oletko hankkinut jostain jatketta miehuudellesi?


      • Uloke
        Jopas on peli! kirjoitti:

        Mitenkä tuollaisen kanssa onnistuu wc-pöntöllä istuminen? Ihanko syntymälahjana nuo 40cm on siunaantunu, vai oletko hankkinut jostain jatketta miehuudellesi?

        Ei ongelmia. 20 cm koroke pöntöllä. Uimahalliin en mene kirveelläkään. Armeijassa sain tarpeeksi tästä aiheesta. Sukuvika.


    • 2580

      No olen 13v ja tuossa esinahassa on juuri 3 haavaumaa jotka verestyy kun vedän esinahkaa taakse, auttaiskohan joku rasvaaminen?

      • Kokeilemalla tietää

        No ihan ekaksi pese se pippeli kunnolla, myös sieltä esinahan alta (ja tuo siis pitää tehdä päivittäin), rasvakin toki voi auttaa, ihan tavallista hajustamatonta kosteusvoidetta, tms.


      • Sami21.7

        Pyydä kaveria puhaltamaan ilmaa sinne nahan alle neljä kertaa päivässä, niin paranee viikossa ja haavoista ei jälkeäkään.


    • keimo2

      Se kuivuus voi johtua niin liiallisesta pesusta kuin sen laiminlyömisestä. Talvi kuivattaa niin huulet, kantapäät kuin munankin useimmilla, joten voi johtua siitäkin. Pelkällä fäppäämällä ei muna kulu ellei sitä harrasta kymmentä kertaa päivässä. Lääkäriin tai urologille rohkeasti vaan jos homma jatkuu kivuliaana.

    • VittuMitäPaskaaaaaa

      Tuolla taas väitetään ympärileikkausta ratkaisuksi mitättömään pikkuvaivaan. Ottakaapa selvää mitä kaikkea ongelmia ympärielikkauksesta seuraa ja miettikääpä sitten uudelleen onko tuo mitätön pikkuvaiva kaiken sen kivun, tuskan, kireyden, rumuuden, arpeumien, tuntopuutosten, vuosien parantelun ja venyttelyn, yms arvoinen... Suosittelen hoitamaan hiivat ja muut tulehdukset kuntoon, rasvailemaan sitä esaria ja VENYTTELEMÄÄN, aikaa se ottaa, mutta välttyy tuolta peruuttamattomalta loppuelämäksi paljon pahempaa haittaa aiheuttavalta leikkaukselta. Aiheesta löytyy hyvät ohjeet googlettamalla "esarinvenytys" ja ne voi ladata kuvien kera omalle koneelle. Olen itse aikoinaan erehtynyt kyseiseen operaatioon, se oli virhe. Alkuperäinen vaiva oli mitätön verrattuna siihen, mitä tuo leikkaus toi tullessaan. Kaikki yhä tänäkin päivänä haittaavat ja piinaavat ongelmat "kuuluu asiaan" ainakin OYS:n mielestä, valitettavasti vaan niistä ei kukaan hiiskunut etukäteen sanallakaan.

    • tietooo

      Mobilaatti tai ice pover auttaa

    • Aka15vJonne

      Itsellähän on noita helmiäs nästyjä yritin hoitaa niitä aamulla shamppoolla mutta tyhmänä jätin sen shamppoon sitten esinahkani alle ja menin kouluun koulusta kotiin kaverin kanssa yht äkkiä penikseeni sattuu / kirvelee en ota asiaan mitään huomiota käyn kusella kaupoakeskusessa näen punoittavia alueita terskassani "voi nyt vittu saatana joku vitun herppes nyt sit taas varmaan" selailin sukupuolitauteja läpi 30min en löytänyt mitään vastausta asiaan nytten huomasin juuri suihkussa (olen suihkussa kun kirjoitan tätä) että esinahkani on aika saatana kuiva vittu saatana joten löysin tämän nettisivuston ja olen onnellinen että minulla ei ole mitään tautia varmaan nyt sitten suihkun jälkeen jotain bebantteenia siihen (voi vittu suihku runkkaukset taitaa jäädä väliin

      • Mahoton_paikka

        Runkkaamalla herpes? Kas ku et kuppaa saanut.


      • Aka15vjonne

        No anteeks isä ja ota selvää asioista homo


    • Sejoku76

      Ceridal lipogeeli on todella hyvä kuivuuteen ja sen tuomiin haavaumiin. Apteekista ilman reseptiä ja on tarkoitettu minkä ihoalueen hoitoon hyvänsä - eli et myöskään leimaudu mitenkään sitä ostaessasi jos sitä mietit. Levitä hyvin ohuelti pari kertaa päivässä ettei ala hautomaan, vaan pysyy iho joustavana mutta normikuivana. Viikossa jo paljon parempi.

    • Justkortinmenettänyjonne

      Mikä on kun terkan alla on kipee ja kirvelee mut ei oo kuiva ja esinahan vetäminen sattuu ja runkkaan aika usein :'( mikä vois olla auttaako rasvat ja mitkä rasvat?

    • Kokenutt

      Mulla ollut tuo sama ongelma, varsinkin silloin kun harrastin paljon seksiä tyttöystäväni kanssa, niin oireet tulivat usein enemmän esiin. Saattoi olla hiiva, mutta tyttöystävä ei niinkään oireillut. Hajuakaan ei löytynyt, mikä oli silloin, kun sain hiivan tyttöystävältäni. Kyllä hiivan usein haistaa. Itse suosittelen tuohon humektan voidetta, mitä saa apteekista. Laitan sitä aina suihkun jälkeen naamaan ja kulliin(vähentää finnejäkin). Toinen ph-arvoa tasapainottava ja oireita poistava aine on rfsu:n genitaalialueen pesemiseen tarkoitettu saippua, jota voi käyttää päivittäin. Saa vehkeet tuoksumaan ja näyttämään raikkailta!

    • kaksi.kärpästä.yhdellä

      Koittakaapa emätinpuikkoja hiivavaivaan. Apteekki neuvoo. Mieluummin kaksi peräjälkeen sisään.
      Mies tietenkin asentaa ne.
      Sintten rentoa naiskentelua innostuneella pampulla tosiliukkaalla avannolla.
      Ja molemmat tulevat samalla hoidettua.
      Saattaapi tahtoa uusintaakin!

    • 666666666

      pieni muna mee vaihtaa jonku papan kans se auttaa tai sit laita yskänlääkettä sun munan päälle

    • Nanjana

      Se on joko valko- tai punajäkälää. Protopinvoide auttaa. Reseptilääke.

      • Nanjana

        Lisäys. Ei ole tarttuvaa.


      • erstdyfugiopå
        Nanjana kirjoitti:

        Lisäys. Ei ole tarttuvaa.

        No ei se kyllä taivaastakaan tipahda....


    • Anonyymi

      Joko aloittaja sait pyytämäni avun? Ainakin neuvoja on tullut ja lohdutukseksi kohtalotovereita.

    • Anonyymi

      Voisitko aloittaja vastata. Onko tullut apua haavaumiin ja mikä auttoi? Haluan tietää.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      itselläni on 1 " T " muotoinen kuvio alapäässäni. se tuli siitä kun kaaduin pyörällä. myös kyynerpäässäni on haava johon yritin laittaa voltaren voidetta mutta se vain kirveli paljon enkä osaa sanoa auttaakose. mutta nyt tarvitsisin alapäähäni apua koska ainakun se osuu esim housuihin tai mihin vaan niin se kievelee. olinsin kiitollinen jos voisitte antaa jotain apua!!!

    • Anonyymi

      Itellä tuli haavoja kun nussi sen 3 kertaa päivässä

    • Anonyymi

      Minulla lähti esinahka irti kun rakastelin kuplawolkkarin kanssa, onko vakavaa?

    • Anonyymi

      Mulla auttoi ostosteeveen vanhakunnon Aromipesä😊 Loppui kutinat ja haavaumat. Jopa hiukset rupesi kasvamaan takaisin päähän

    • Anonyymi

      En tiedä joko sait apua vaivaasi mutta kyseessä voi olla hiivatulehdus ja sen saa pois resepti vapailla lääkkeillä apteekista osta sieltä pilleri ja voidetta menee ohi noin viikossa

    • Anonyymi

      Tai sitten ei Serboottinen ihottuma jos on taipumusta atopiaan tai sitten ei, Herpes on yksi yleinen vaiva uusii silloin tällöin ei koskaan häviä . Lekurilla käynti auttaa rajaamaan vaivan ,tosin ei sekään aina ,mutta varmempi kuin arvailu.

    • Anonyymi

      Hei. Itselläni oli vuosia sitten samanlaista vaivaa. Mulla lopuksi ihotautilääkäri totesi sen olevan valkojäkälää. Lääkäri määräsi vahvaa kortisoni voidetta jollaoireet helpottuivat hetkellisesti. Mutta kun kortisonia oli voiteessa paljon en halunnut käyttää sitä jatkuvasti. (valkojäkälää harvoin hoidetaan suunkautta otettavalla lääkityksellä).
      No kun vaiva ei ottanut hellittääkseen ja yhdynnästä tuli kivuliasta, niin hakeuduin urologille. Hänen kanssa tehtiin päätös jossa tehdään osittainen ympärileikkaus. Eli esinahasta poistettiin tuo osuus johon haavaumat ilmaantui. Itsellä jäi siis nahkaa vielä niin ettei koko terska ole paljaana kuin erektiossa. Tuota päätöstä en ole katunut vaan olen ollut kiitollinen kyseisestä toimenpiteestä. Seksiä on ollut paljon antoisampaa sen jälkeen.

    • Anonyymi

      Peset kädet ja sitten elimen ihan kädenlämpöisellä vedellä ja miedolla pesunesteellä.Kuivaat hepin varovasti.
      Sitten sivelet siihen ohiesti iho- ja limakalvoille tarkoitettua Bepanthenia. Ilmakylpy on hyvä.

      Tätä toistetaan joka toinen päivä. Morsian saa katsoa, mutta ei koskea.

      Kirjoitan Jormalle vielä sairaslomaa eli veepeetä kaksi viikkoa.

      Kyllä siitä vielä kalu tulee.

    • Anonyymi

      Esari jäi käteen, mitäs nyt tulisi tehdä? Repesi kokonaan irti!!

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      1986
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      52
      1720
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1626
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe