seksikkäät vaatteet?

tyttö

Mitkä on mielestänne, seksikkäät vaatteet?? joista miehet kiinnostuu??
Millainen on seksikäs paita/housut? mutta kuitenkin pitkä hihaiset koska on tavli viellä... Vastatkaa piakkoin, koska aijon huomenna iskeä miehen! En tosin vasaralla, tai kirveellä... He he hee...

95

25846

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • semmoiset..

      Jotka tulee matalasti lantiolle, miten sen selittäs? Niistä näkee hyvin pepun muodon ja jopa sen muodon etupuolelta, jos on tiukat housut ;) Ylävartalolle kanssa muotoja mukaileva paita jne..

      • Anonyymi

        No mekosta tietenkin ja korkkareista! Hehehee!


      • Anonyymi

        2006 VUODEN ALOTUS. Eli aika vanha. Harva käyttää farkkuja enää tai ne on tosi löysät kevään muodissa 2023


    • yks mies

      Minkäs ikäinen oot tyttö? Tuli vaan vaikutelma että oot aika nuori. No jos mua tulis nainen iskemään niin.. T-paita ja tiukat farkut sellaiset oikeasti tiukat. Ne on seksikkäät mun silmiin. Mutta ei vaatetuksen tarvitse olla välttämättä seksikäs, mut voi valloittaa fiksuilla jutuillakin ja nätillä hymyllä.

    • tiukat

      Tiukat housut, ei pakko olla farkut. Usein näyttää muut housut paremmalta, jos kroppa kunnossa. Pääasia, että korostaa peppua ja reisiä :)
      Paita ei mielellään liian paljastava, mutta ei todellakaan mikään teltta! Sellanen napakka :)

    • tyttö

      Puhuit ei liian paljastavia vaatteita, mulla on yks t-paita valkoinen josta näkyy rintsikat läpi,se on aika kireä paita, onko liian paljastava? Mulla on vaaleat lyhyet hiukset, tykkääkö pojat kiinni olevista vai auki olevista hiuksista? Pitääkö olla sota maalaus päällä (elikä) meikkiä?

      • yks mies

        Älä tärvää hirveesti meikkiä, ihan kevyesti vaan. Ei tee hyvää vaikutelmaa jos meet täydessä sotamaalauksessa.
        Housuasia on jo kai selvä? Eli tiukat, farkut on paremman näköiset kuin kangashousut. Mut tämä vaan mun mielipide. Kunhan on tiukat/kireät, se on pääasia.
        Voithan sä sen paidan laittaa. Jos ite koet sen liian paljastavana niin laita sellainen josta ei näy läpi mutta kuitenkin sellainen tiukka. Mutta miten sulla voi olla hiukset kiinni jos ne on lyhyet?


      • tyttö...
        yks mies kirjoitti:

        Älä tärvää hirveesti meikkiä, ihan kevyesti vaan. Ei tee hyvää vaikutelmaa jos meet täydessä sotamaalauksessa.
        Housuasia on jo kai selvä? Eli tiukat, farkut on paremman näköiset kuin kangashousut. Mut tämä vaan mun mielipide. Kunhan on tiukat/kireät, se on pääasia.
        Voithan sä sen paidan laittaa. Jos ite koet sen liian paljastavana niin laita sellainen josta ei näy läpi mutta kuitenkin sellainen tiukka. Mutta miten sulla voi olla hiukset kiinni jos ne on lyhyet?

        Mulla on hiukset puolipitkät (eli) aika lyhyet, joten ne just ja just menee ponnarille


      • yks mies
        tyttö... kirjoitti:

        Mulla on hiukset puolipitkät (eli) aika lyhyet, joten ne just ja just menee ponnarille

        No sitten laita ihmeessä ne ponnarille jos kerran sen verran pitkät.


      • Tässä..
        yks mies kirjoitti:

        No sitten laita ihmeessä ne ponnarille jos kerran sen verran pitkät.

        setä 40 v neuvoo tyttöä 15 v.


      • yks mies
        Tässä.. kirjoitti:

        setä 40 v neuvoo tyttöä 15 v.

        Enpä sanonut ikääni eikä sanonut toi tyttökään. Eli yökit vaan sinne päin sun likaisesta mielikuvituksestas.


      • sä..
        yks mies kirjoitti:

        Enpä sanonut ikääni eikä sanonut toi tyttökään. Eli yökit vaan sinne päin sun likaisesta mielikuvituksestas.

        ymmärrät, ettei kukaan yli 16 vuotias kysele tuollaisia. Hyi sua, likainen vanha äijä...


      • yks mies
        sä.. kirjoitti:

        ymmärrät, ettei kukaan yli 16 vuotias kysele tuollaisia. Hyi sua, likainen vanha äijä...

        Mistä sä tiedät jos joku kokematon on asialla? Tai yrittäny väärin konstein? Onhan niitä 25-vuotiaita neitsyitäkin! Ja mistäs sä luulet päätteleväs mun ikäni? Ei kristallipallot totta ole hei!


      • 25 vuotiaat neitsyet
        yks mies kirjoitti:

        Mistä sä tiedät jos joku kokematon on asialla? Tai yrittäny väärin konstein? Onhan niitä 25-vuotiaita neitsyitäkin! Ja mistäs sä luulet päätteleväs mun ikäni? Ei kristallipallot totta ole hei!

        susta sitten jotenkin yksinkertaisia, lapsellisia ja miellyttämishaluisia?


      • yks mies
        25 vuotiaat neitsyet kirjoitti:

        susta sitten jotenkin yksinkertaisia, lapsellisia ja miellyttämishaluisia?

        En minä ole niitä tavannut mut oon kuullut niistä kyllä. Miks hitossa vainoat minua? Mee paasaamaan moraalista sitten myös noille muillekin vastaajille. Sitäpaitsi mä todella kuvittelin kysyjän olevan täysikäinen hieman kokematon vaan. Sulla itselläs taitaa olla irstas mieli kun heti tollaisia lauot?


      • SimStim

        ehdottomasti auki.


      • tukistaja
        SimStim kirjoitti:

        ehdottomasti auki.

        .. vaan kiinni.


      • ulkopuolelta
        yks mies kirjoitti:

        En minä ole niitä tavannut mut oon kuullut niistä kyllä. Miks hitossa vainoat minua? Mee paasaamaan moraalista sitten myös noille muillekin vastaajille. Sitäpaitsi mä todella kuvittelin kysyjän olevan täysikäinen hieman kokematon vaan. Sulla itselläs taitaa olla irstas mieli kun heti tollaisia lauot?

        tässä tulee sivusta täysipäisen täysi-ikäisen naisen kommentti: saahan sitä nyt neuvoa, vaikka nuorempaakin tyttöä. tuossa ei ollut mitään pahaa. ja jos jollakin ei ole toista keneltä kysyä, niin sitten vaikka täältä. kiva jos jokus antaa vastauksen. ei kannata nähdä peikkoja siellä missä niitä ei ole.


      • seksi

        miehet tykkää kun on tukka auki ja että sinulla näkyisi mahdollisimman paljon nännit kun halaat miehen kanssa kannattaa kosketella mihen munia ensikis ja sittyen peppuun....sinulla muuten kannattaa olla strinkit ja farkutm aika alhaalla niin että strinkit näkyy


      • kuka tahansa voi kysyä kelt...
        ulkopuolelta kirjoitti:

        tässä tulee sivusta täysipäisen täysi-ikäisen naisen kommentti: saahan sitä nyt neuvoa, vaikka nuorempaakin tyttöä. tuossa ei ollut mitään pahaa. ja jos jollakin ei ole toista keneltä kysyä, niin sitten vaikka täältä. kiva jos jokus antaa vastauksen. ei kannata nähdä peikkoja siellä missä niitä ei ole.

        minäkin olen jo 22v parisuhteessa oleva nainen ja samaahan minäkin voisin kysyä.. Et mikä on seksikästä naisen päällä. Ja ei se haittaa minkä ikäiset kysymykseeni vastaisivat.


      • tyttö 27v
        kuka tahansa voi kysyä kelt... kirjoitti:

        minäkin olen jo 22v parisuhteessa oleva nainen ja samaahan minäkin voisin kysyä.. Et mikä on seksikästä naisen päällä. Ja ei se haittaa minkä ikäiset kysymykseeni vastaisivat.

        hei!täällä on muuten 27v neitsyt=)kyllä niitä vielä löytyy nyky maailmasta...eipä vaan ole sopivaa miestä sattunut kohdalle joka mua pääsis paineleen.enkä ole muuten ruma jos sitä mietitte kun en oo harrastellut seksii.mä odotan sitä oikeeta kohdalle=9


      • poika 25v
        tyttö 27v kirjoitti:

        hei!täällä on muuten 27v neitsyt=)kyllä niitä vielä löytyy nyky maailmasta...eipä vaan ole sopivaa miestä sattunut kohdalle joka mua pääsis paineleen.enkä ole muuten ruma jos sitä mietitte kun en oo harrastellut seksii.mä odotan sitä oikeeta kohdalle=9

        En tiedä kuka olet, etkä tiedä kuka minä olen. Olemme täysin vieraita toisillemme, mutta kunnioitan ja arvostan Sinua suunnattomasti. Jatka samaa rataa kaunis ja hienostunut enkeli ja löydä se yksi ja oikea. Tulet saavuttamaan onnellisuuden huipun, massojen keskellä, tässä nykymaailmassa, sinä täydellinen yksilö.


      • JebJeb
        tukistaja kirjoitti:

        .. vaan kiinni.

        Eiku tekee että jos baarissa on ja ekaks on kiinni ja sitten kun juttelee mukavan pojan kanssa, sit aukasee tukan niin jätkä menee taatusti sekasin ;)


      • Jeeeeeeeeeeeeeeeeeee
        JebJeb kirjoitti:

        Eiku tekee että jos baarissa on ja ekaks on kiinni ja sitten kun juttelee mukavan pojan kanssa, sit aukasee tukan niin jätkä menee taatusti sekasin ;)

        Toimii...;P


      • naku
        poika 25v kirjoitti:

        En tiedä kuka olet, etkä tiedä kuka minä olen. Olemme täysin vieraita toisillemme, mutta kunnioitan ja arvostan Sinua suunnattomasti. Jatka samaa rataa kaunis ja hienostunut enkeli ja löydä se yksi ja oikea. Tulet saavuttamaan onnellisuuden huipun, massojen keskellä, tässä nykymaailmassa, sinä täydellinen yksilö.

        Lyhyet puntit ja housut vähän alhaalla. T-paita josta näkyy napa.


      • Anonyymi
        tyttö... kirjoitti:

        Mulla on hiukset puolipitkät (eli) aika lyhyet, joten ne just ja just menee ponnarille

        Älä kehtaa puhua pskaa!


    • SimStim

      tykkä mistäkin.
      Kuten tuossa jossain välissä mainitsinkin, seksikkyys ei ole vain vaatteista kiinni vaan enemmänkin asenteesta.
      Vaatteet taas riippuu siitä mikä sopii kenellekin....

    • verkkosukat

      Mustat verkkosukat ja mustat korkeakorkoiset saappaat!

    • tamineet

      ja moottorisaha.

      • tyttö

        joo, moottorisaha? *hih* ;)


      • mutta
        tyttö kirjoitti:

        joo, moottorisaha? *hih* ;)

        asusteetkin ovat tärkeitä ;)


      • Markus
        tyttö kirjoitti:

        joo, moottorisaha? *hih* ;)

        .. vaan sellainen revitynkireä, tissit kaulaansaakkanostava ultralyhythameinen jakkupuku ja saumalliset sukkanauhasukat ja sairaan korkeat korkkarit ja korsetti tietty sekä piukeanpaukea nuttura, jonka miehen syliin hypätessäsi avautuu ja reväyttää auki tukan, jolla voi täyttää pienen yksiön. Muista tuhma, pikkutyttömäinen hymy sekä sikari kulmahampaiden välissä..

        Tai jotain.

        Farkut käy kanssa.

        ;)

        Markus


      • muistatko mua?:)
        Markus kirjoitti:

        .. vaan sellainen revitynkireä, tissit kaulaansaakkanostava ultralyhythameinen jakkupuku ja saumalliset sukkanauhasukat ja sairaan korkeat korkkarit ja korsetti tietty sekä piukeanpaukea nuttura, jonka miehen syliin hypätessäsi avautuu ja reväyttää auki tukan, jolla voi täyttää pienen yksiön. Muista tuhma, pikkutyttömäinen hymy sekä sikari kulmahampaiden välissä..

        Tai jotain.

        Farkut käy kanssa.

        ;)

        Markus

        Nähdäänkö taas ensi kesänä Tammerfesteillä? Viime kesä jäi ikävästi välistä, mutta traditio kannattaa pitää hengissä! Simo Silmu ja mun serkku mukaan tietysti kanssa! Ja jatkot Hervantaan!


      • Markus
        muistatko mua?:) kirjoitti:

        Nähdäänkö taas ensi kesänä Tammerfesteillä? Viime kesä jäi ikävästi välistä, mutta traditio kannattaa pitää hengissä! Simo Silmu ja mun serkku mukaan tietysti kanssa! Ja jatkot Hervantaan!

        .. Simo on hanuristi ja siksi välteltävä tapaus, serkkusi nimeä, sukupuolta tai siiderimerkkiä en muista ja mahdollinen Tammerfest-traditiokin on huuhtoutunut aivosta alkoholi-avusteisesti pois.

        Se on harmi, koska sä olit hei yx kaikkein parhaista tyypeistä ketä mä oon ikinäkoskaanmilloinkaan tavannut. Ja mä kaipaan meidän "sessioita". Varsinkin niitä ponnarinavaamisia. Jos siirrytään suoraan jatko-osioon ja jätetään Simojen ja serkkujen seurakunta iltaa istumaan Ilvekseen.


    • ...

      Puhtaasti omalta kannaltani, minusta tiukat farkut ovat kivat. Ja tiukka normaali t-paita. Jos siis tyttö muuten on hoikka ja nuo imartelevat sitä.

      Vähemmistä vaatteista ollessa kyse, seksialusvaatteet eivät kiinnosta, mutta villapaita jonka alta juuri näkyvät pikkuhousut...tuo on söpöä ja seksikästä.

      • Nainen23

        Juuri tällaisia vinkkejä minä haen netistä miellyttääkseni miestäni.
        Kiitos!


    • ja homma on

      sillä selvä.. Pitää tosin olla tarkka mallin ja
      muotojen suhteen ;)

    • lilylioneye

      mukaan myös mustat nahkahousut näyttävät kiehtovan miehiä jostain syystä.

      • esitellyt

        vaan farkut on parhaat,,


    • näin on

      hiukset auki ja tiukat farkut päälle toppi hyvä tulee.....

    • muutama totuus

      "Kokemukseni
      mukaan myös mustat nahkahousut näyttävät kiehtovan miehiä jostain syystä."

      No totta ihmeessä; näinhän se on aina ollut. Nahkahousuissa se miehen mielestä ihanista ihanin takalaitekin nousee seksikkyydessä ännänteen potenssiin. Kyllähän nahka-asut naisilla yleisestikin kolahtavat ihan mielettömän kovaa: kuvittele nyt sitten vaikka nahkaminihame, mikä taivaallinen näky!

      Oon kyllä samaa mieltä tietysti noista farkuista: ne toimii aina ja oikeestaan mitään makeempaa ei voi juuri kuvitella...

    • juoksucaprit ?

      Siivoilen työkseni ja siellä on aika kuuma kun koko ajan pitää olla menossa, varsinkin näin kesällä... Niin onko epäsopivaa laittaa tällaiset housut töihin, varsinkin kun omalla siivousalueellani on lähinnä miehiä töissä, hyvännäköisiä tosin. Itse olen normaalikroppainen ja jalat suht' timmissä kunnossa kun juoksen joka toinen päivä. Työpaita on melko vartalonmyötäinen myös...


      http://www.ellos.fi/d/Alaosat-Trikoot-leggingsit/Esprit/_/N-1z141poZ1z141rxZ1z13z80Z1z141o7?Nr=348718

    • hyvältä näyttää

      Aika tiukka paketti jos tolta näyttää...voin suositella tota näkyä jos pakettisi on kondiksessa.

    • juoksucaprit ?

      Pelkään vaan, että pomolta tulee huutia, vaikka noita housuja olisi kiva pitää koska ne ovat mukavammat ja viileämmät. Yleensä meillä pitäisi pitää työhousuja, mutta kesällä caprit ovat kuulema okei ja eikai niille mitään tiukkuusmittaa voi asettaa :D Toisaalta sellainen työpaikka, että en tiedä katteleeko ne siivoojia liiemmin :D

    • THE vastaus

      No mutta jos joku nyt kuitenki sattuis ilmaantumaan, niin olis varmaan aika miellyttävä näky. Niin, ja jos niinku haluais tehdä ulkosestikin kiinnostavan vaikutuksen, niin kyllä toi ihan riman ylittää...mikset siis vois pukeutua töissäkin silleen miellyttävästi, toisin kuin niin monet tasapohjaset haalaritallaajat ;D.

      • caprihousut ?

        Haha niinpä ! Mut sovitaan niin et laitan noi housut huomenna testiks jalkaan ja raportoin miten kävi ja jos kävi :DDD Epäilen suuresti että aiheuttaisivat suurempaa reaktiota !


    • The man himself

      No kyllä ne aiheuttaa jos sattuu katseiden kohteeks jossain vaiheessa kuitenkin...jos ei huomenna niin viimeistään lähipäivinä.

      • caprihousut ?

        Joo voin sanoa, että katseita tuli. Onhan se kiva että maisemat miellyttää (niinkuin eräs mies tänään mainitsi), mutta työt olisi silti kiva tehdä ilman ylimääräisiä silmäpareja :D Enää en taida laittaa näitä kyseisiä pöksyjä, kiva oli kuitenkin testata kuinka käy :D


    • just THE korsto

      Ei kai se tuijotus nyt kuitenkaan ihan jatkuvaa oo, eikä varmaan ihan kauheetakaan...piristäähän se itseäsikin pukeutua välillä mehukkaisiin pöksyihin...jos siis ei joka päivä, niin sitten joka toinen...;D

      • caprihousut ?

        Kuule THE, taidat olla mun työpaikalla töissä kun oot niin innokas :D Kyl se vähän häiritsee ku jätkät pitää "kokousta käytävällä" ku pyörin toimistoissa siivoilees... Ja kattoo ku vien roskia. En ois uskonu ikinä et se olis seksikäs näky. Huomenna vedän löllöhousut jalkaan :D


      • capricorn yksi
        caprihousut ? kirjoitti:

        Kuule THE, taidat olla mun työpaikalla töissä kun oot niin innokas :D Kyl se vähän häiritsee ku jätkät pitää "kokousta käytävällä" ku pyörin toimistoissa siivoilees... Ja kattoo ku vien roskia. En ois uskonu ikinä et se olis seksikäs näky. Huomenna vedän löllöhousut jalkaan :D

        Elä viitti. Mitäs pahaa katselussa on. Keinuttele vähän pyllyä vaan lisää.


      • THE student's truth
        caprihousut ? kirjoitti:

        Kuule THE, taidat olla mun työpaikalla töissä kun oot niin innokas :D Kyl se vähän häiritsee ku jätkät pitää "kokousta käytävällä" ku pyörin toimistoissa siivoilees... Ja kattoo ku vien roskia. En ois uskonu ikinä et se olis seksikäs näky. Huomenna vedän löllöhousut jalkaan :D

        Enpä taida kuitenkaan olla: satun vaan tässä aina opiskelujen välissä olemaan netissä.

        Muuten oon edelleen sitä mieltä, että noi pöksyt ton näkösessä kropassa aiheuttaa kyl aika positiivisia vibraatioita. Niin ja alun perin kaiketi halusitkin herättää juuri ton kaltasta huomioo, miks muuten olisit noihin halunnut pukeutua (tuskin vaan pelkästään sen viileyden takia).

        Niin ja vielä se, että kyllä hyvännäkönen ja hyvin pukeutunut nainen viemässä roskia ulos on seksikäs näky - kysy vaikka keneltä tahansa mieheltä...;D


      • caprihousut ?
        THE student's truth kirjoitti:

        Enpä taida kuitenkaan olla: satun vaan tässä aina opiskelujen välissä olemaan netissä.

        Muuten oon edelleen sitä mieltä, että noi pöksyt ton näkösessä kropassa aiheuttaa kyl aika positiivisia vibraatioita. Niin ja alun perin kaiketi halusitkin herättää juuri ton kaltasta huomioo, miks muuten olisit noihin halunnut pukeutua (tuskin vaan pelkästään sen viileyden takia).

        Niin ja vielä se, että kyllä hyvännäkönen ja hyvin pukeutunut nainen viemässä roskia ulos on seksikäs näky - kysy vaikka keneltä tahansa mieheltä...;D

        Siis tottakai halusin testata mikä reaktio on vastassa :D On ne housut kyllä viileetkin kun ikkunoita pesee... Tohon kroppaan jos palataan niin en ehkä ihan noin solakka ole, lantio löytyy ja reisissä jonkin verran lihaksia, mutta mikään läski en siis ole. Sellanen normaali, miten se nyt ikinä määritellään, mutta tuntu kestävän katseen tänään kyllä ja ihan parhaimman näkösimmiltäkin miehiltä tuli hymyjä :) Miten nekään nyt määritellään eli siis ainakin mun mielestä hyvännäköset :D


      • THE answer
        caprihousut ? kirjoitti:

        Siis tottakai halusin testata mikä reaktio on vastassa :D On ne housut kyllä viileetkin kun ikkunoita pesee... Tohon kroppaan jos palataan niin en ehkä ihan noin solakka ole, lantio löytyy ja reisissä jonkin verran lihaksia, mutta mikään läski en siis ole. Sellanen normaali, miten se nyt ikinä määritellään, mutta tuntu kestävän katseen tänään kyllä ja ihan parhaimman näkösimmiltäkin miehiltä tuli hymyjä :) Miten nekään nyt määritellään eli siis ainakin mun mielestä hyvännäköset :D

        Katseen kestävä varmasti jos on lähellekään tuota (käsiteltyä) kuvaa. Pitäähän naisella olla lihaksia ja muotoja ja sellainen kokonaisuus istuu varmaan noihin pöksyihin niitä katseita herättävästi.

        Ei kai toi ole ihme jos kokouksia aletaan käytävillä piteleen; tiedä sitten mitä se pomo sitten siihen sanoo...;D


      • caprihousut ?
        THE answer kirjoitti:

        Katseen kestävä varmasti jos on lähellekään tuota (käsiteltyä) kuvaa. Pitäähän naisella olla lihaksia ja muotoja ja sellainen kokonaisuus istuu varmaan noihin pöksyihin niitä katseita herättävästi.

        Ei kai toi ole ihme jos kokouksia aletaan käytävillä piteleen; tiedä sitten mitä se pomo sitten siihen sanoo...;D

        Toivottavasti pojat malttaa pysyä huomenna toimistoissa että saan tehdä duunit rauhassa :) Mitäs THE oikein opiskelee kun on niin paljon joutoaikaa ?


      • THE adviser man
        caprihousut ? kirjoitti:

        Toivottavasti pojat malttaa pysyä huomenna toimistoissa että saan tehdä duunit rauhassa :) Mitäs THE oikein opiskelee kun on niin paljon joutoaikaa ?

        Näin kesällä opinnot (aiemmin liiketalous, nyt tietotekniikka) on aika omaehtosia ja siksi aikaakin tuppaa välillä olemaan. Joskus sitten tulee luettua näitäkin palstoja ja kirjoiteltuakin jos hauskoja aiheita sattuu eteen.

        Toivotaan parasta ton työrauhan suhteen, mutta jos aiot jatkaa hyväksi havaittua pukeutumistyyliä riskit on kyllä olemassa!


      • Jalat auki
        caprihousut ? kirjoitti:

        Toivottavasti pojat malttaa pysyä huomenna toimistoissa että saan tehdä duunit rauhassa :) Mitäs THE oikein opiskelee kun on niin paljon joutoaikaa ?

        Ja mitäs siinä....kuumaa sekstailua työn ohessa....toimistopöydällä;P


      • caprihousut ?
        THE adviser man kirjoitti:

        Näin kesällä opinnot (aiemmin liiketalous, nyt tietotekniikka) on aika omaehtosia ja siksi aikaakin tuppaa välillä olemaan. Joskus sitten tulee luettua näitäkin palstoja ja kirjoiteltuakin jos hauskoja aiheita sattuu eteen.

        Toivotaan parasta ton työrauhan suhteen, mutta jos aiot jatkaa hyväksi havaittua pukeutumistyyliä riskit on kyllä olemassa!

        Tuskinpa kukaan niin pitkälle menee. Ei tänään ainakaan, musta tais tulla taas ruma :D


      • THE commentator
        caprihousut ? kirjoitti:

        Tuskinpa kukaan niin pitkälle menee. Ei tänään ainakaan, musta tais tulla taas ruma :D

        Tarkoitin tietysti huomiointia niinkuin katseiden ja sellasen viestinnän tasolla.

        Tuskinpa se kauneus mihinkään vuorokaudessa katoo. Siitä siis vaan uudelleen pöksyihin ja työmaalle. Puhun toki miesten puolesta, mutta niin se vain menee, että kauneus huomataan ja huomioidaan tuntuvimmin silloin kun se saa loppusilauksen niillä tamineilla...no, tietysti työpaikalla pitäs aina vähän tehdä töitäkin.


      • caprihousut ?
        THE commentator kirjoitti:

        Tarkoitin tietysti huomiointia niinkuin katseiden ja sellasen viestinnän tasolla.

        Tuskinpa se kauneus mihinkään vuorokaudessa katoo. Siitä siis vaan uudelleen pöksyihin ja työmaalle. Puhun toki miesten puolesta, mutta niin se vain menee, että kauneus huomataan ja huomioidaan tuntuvimmin silloin kun se saa loppusilauksen niillä tamineilla...no, tietysti työpaikalla pitäs aina vähän tehdä töitäkin.

        Niin niin :D Voiks sanoo et oon kaunis jos on sexyt pöksyt :D Ehkä ensi viikolla uusi testaus eri paikassa ;)


      • Sexy oot
        caprihousut ? kirjoitti:

        Niin niin :D Voiks sanoo et oon kaunis jos on sexyt pöksyt :D Ehkä ensi viikolla uusi testaus eri paikassa ;)

        Juu juu aivan huikeen sexy;P


      • THE the
        caprihousut ? kirjoitti:

        Niin niin :D Voiks sanoo et oon kaunis jos on sexyt pöksyt :D Ehkä ensi viikolla uusi testaus eri paikassa ;)

        Jos näyttää ton kuvan kaltaselta niin aika kaunis kyllä!


      • Sen oloinen
        THE the kirjoitti:

        Jos näyttää ton kuvan kaltaselta niin aika kaunis kyllä!

        Täysin edestä antavalta ja takaa pantavalta;P


      • THE man
        caprihousut ? kirjoitti:

        Niin niin :D Voiks sanoo et oon kaunis jos on sexyt pöksyt :D Ehkä ensi viikolla uusi testaus eri paikassa ;)

        Sulle vois antaa huikeet kyydit


      • caprihousut ?
        THE the kirjoitti:

        Jos näyttää ton kuvan kaltaselta niin aika kaunis kyllä!

        Jalathan sen kauneuden kertoo, mutta sovitaan niin :)


      • caprihousut ?
        THE man kirjoitti:

        Sulle vois antaa huikeet kyydit

        Haha :D Nyt loppu.


      • THE man
        caprihousut ? kirjoitti:

        Haha :D Nyt loppu.

        Kuiz nyt? Vastahan tässä kyytejä tarjottiin


      • THE the
        THE man kirjoitti:

        Kuiz nyt? Vastahan tässä kyytejä tarjottiin

        Joo, joku otti näköjään nimimerkkini käyttöön, valitan...


      • caprihousut ?
        THE the kirjoitti:

        Joo, joku otti näköjään nimimerkkini käyttöön, valitan...

        Jestas miten törkeetä ! Mut tänään siivoilin kuntosalia ni yks
        jätkä kysy et treenaanko paljon ku sen kuulema näkee musta :DDD Olin vaa et joo ja hörötin tyhmästi. Eikä ees ollu juoksuhousuja !


      • THE the
        caprihousut ? kirjoitti:

        Jestas miten törkeetä ! Mut tänään siivoilin kuntosalia ni yks
        jätkä kysy et treenaanko paljon ku sen kuulema näkee musta :DDD Olin vaa et joo ja hörötin tyhmästi. Eikä ees ollu juoksuhousuja !

        No sehän meni just niin kuin oletinkin, kauneushan on aika stabiili ilmiö!


      • caprihousut ?
        THE the kirjoitti:

        No sehän meni just niin kuin oletinkin, kauneushan on aika stabiili ilmiö!

        No joo niin kai :D Mut on kai se silti katsojan silmissä ;)


      • THE the
        caprihousut ? kirjoitti:

        No joo niin kai :D Mut on kai se silti katsojan silmissä ;)

        On joo, eikä siihen aina tiettyjä kuteita tarvita, kuten huomaat...kaunis on kaunis.


      • THE sheikki
        THE the kirjoitti:

        On joo, eikä siihen aina tiettyjä kuteita tarvita, kuten huomaat...kaunis on kaunis.

        Muodot...ne muodot;)


    • Tietoa haluava!!

      Kertokaas hei nyt sitten kaikki et mitä kandeis pukee päälle jos EIoo ihan kukkakepin taakse piiloon mahtuva:) eli siis on hiukka tota kokoo tullut? Silti en oo ihan valas mallii ja oon kaiketi ihan "ookoo" en vaa tiä mikä miellyttäis miehistä ilmää? Kertokaas kaikki:)) !!Entä puoliselkään ylttävä paksu tukka- auki vai kiinni?kunpi parempi?

      • minun mielipide

        Semmoset wetlook legginsit on sexyt. Niitä näkyi vähän aikaa sitten monilla nuorilla naisilla, mutta nyt harvemmilla.


      • Hottista ois
        minun mielipide kirjoitti:

        Semmoset wetlook legginsit on sexyt. Niitä näkyi vähän aikaa sitten monilla nuorilla naisilla, mutta nyt harvemmilla.

        Avokauluksinen lyhyt kukkamekko


    • Yksinäinen Loimaalta

      Wetlook leggingsit ja kiva pikku toppi. nam nam nam

    • phumba

      Hame on seksikäs aina, ja ilman mitään leggingsejä tietenkin. Opettele kävelemään, istumaan ja liikkumaan sirosti ja arvokkaasti. Anna helmojen liehua ja hymyile miehille jos he hymyilevät sulle. onnea matkaan!

    • gnyfj

      kesällä ballerinat, minishortsit, legginssit ja tiukat farkut.

    • ........

      Vartalon muotoja korostavat vaatteet on seksikkäitä. Erityisesti lantion ja pakaroiden seudun muotoihin kannattaa kiinnittää huomiota. L

    • N79.

      Huomasin tuossa yksi päivä, että urheiluvaatteet taitaa sytyttää miehiä :D Rullaluistelin ja autoista tööttäiltiin ja huudeltiin.

      • melkosiakyyliä

        Saman olen huomannut. Yksi päivä tulin salilta lyhyet oranssit urheilusortsit jalassa ja valkoinen toppi päällä. Ei kummoset vaatteet, mutta muutama mies kyllä katsoi kerran jos toisenkin. Kerran kävin alkossa salivaatteissa eli tirkoissa ja topissa. Huomasin, että Alkon ulkopuolella miesjoukko tiiraili mua, kun olin kassalla ja luulivat, etten huomaa.


    • Anonyymi

      Todella ohuet Verkarit in näkee hyvin pepun paita

    • Anonyymi

      Tiukat ja niukat, mutta ei urheiluvaatteet.

    • Anonyymi

      Mulle sanoi mies kun oli isokauluksinen vaalea neulepaita ja ihan perus leggingsit jalassa että näytätpä sinä hyvältä. Eli villapaita toimii .

    • Anonyymi

      Kuulehan tyttö, jos aiot miehen iskeä on "raappahousut " ainoa oikea vaihtoehto

    • Anonyymi

      Korkokengät, paljaat nilkat ja hyvin istuvat farkut toimii aina. Hiukset mielellään auki, jos pitkät sattuu olemaan.

    • Anonyymi

      Tissejä korostaa paita, tiukat housut, korkokengät. Tai vaihtoehtoisesti tiukka, rintoja korostava lyhyt ja tiukka mekko ja korkokengät.

    • Anonyymi

      Tässä toimii perinteinen viisaus, eli yksinkertainen on valttia (engl. less is more). Usein laitetaan ripsiä, kynsiä, hiuksia ja sitten vielä päälle mitä mielikuvituksellisimmat hepenet. Tosiasiassa vähäeleisempi tyyli on usein seksikkäämpi. Keskitytään siis olennaiseen. Jätetään turhat temput pois ja keskitytään itse ihmiseen. Esim. https://qph.fs.quoracdn.net/main-qimg-21a7384878cd2c3fd9f23d526dae8d94-lq

    • Anonyymi

      kunnon pakkelit naamaan ja kyykky kuset nurmikolle. siinä on seksikkyyttä kerrakseen. Vaatteilla ei mitään väliä.

    • Anonyymi

      Kyllhän se menee helposti niin että kun nainen laittaa vähän tiukemmat nahkahousut ja siihen sopivan pidat niin se on siinä. Ei tarvi paljon muuta ihmetellä :)

    • Anonyymi

      No ei ole tullut varsinaisesti miehiltä asiaa kyseltyä, mutta kyllä hyvin istuvat farkut ja tyköistuva paita aina katseita kääntävät.

    • Anonyymi

      Jollain vanhalla patulla käy kuumana kun on kaivanut 2006 vuoden esille.

    • Anonyymi

      Sexsikkäät vaatteet naisen päällä on sillai kivasti istuvat et nainen itse tuntee olonsa hyväksi parhaimmalta omasta mielestäni nainen näyttää alastomana

    • Anonyymi

      Minihame, tiukee paita niin että rintsikat näkyy hyvin lävitse, mustat sukkikset ja jos niissä "silmäpakoja" niin ne kiinittää ainakin huomion ja saa mielikuvituksen laukkaamaan niin, että haluaisi reittä silittään kädellä. Korkkarit vielä jalkaan ja ehkäpä varsi sellaiset, jos tään asusteen kanssa laittaa valkoiset lenkkarit niin sitä voisi jo pitää kutsuna naimaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1853
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1416
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1372
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1334
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1317
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      4
      1192
    Aihe