Season 5 näkyy jo Ruotsissa

24-fani

Kun me täällä Suomessa näimme vasta kaksnelosen neljännen tuotantokauden, niin rakkaat naapurimme Ruotsissa saavat nauttia jo viidennestä tuotantokaudesta mikä pyörii Amerikassa tällä hetkellä.

Lähde: http://www.ukmelia.com/kieferland/viewtopic.php?t=554

"Good news for Swedish tv viewers - TV4 is airing season 5 from march 1'rst. - god thing that the danes can also watch Swedish tv."

Joku Suomalainen on vastannut näin (jonka kanssa olen täysin samaa mieltä):

"I don`t believe is! I from finnish. In finland wait is half year [at it's worst] Year! five season. Aargh.. Why finland always is later? I Can`t wait! .. Lucky swedish and american to be contiuned.."

Mitä jos kaikki lähetettäisiin palautetta maikkarille että alkaisivat näyttää kaksnelosen viidettä tuotantokautta ennemmin kuin vasta ensi vuoden alusta.
Maikkarin sivuilla osiossa "Kysy Maikkarin Ohjelmista" joku on kysynyt tätä:

"Onko 24-sarjalle tulossa viidettä tuotantokautta? Jos on niin milloin? Kyllä; todennäköisesti jälleen vuoden -07 alussa"

Lähde: http://www.mtv3.fi/ohjelmat2005b/kysy.shtml

Huomatkaa: TODENNÄKÖISESTI jälleen vuoden -07 alussa - eli tuo tarkoittaa sitä että viidennen tuotantokauden esitys ajankohdasta ei siis ole vielä täyttä varmuutta(?)
Nyt kun kaikki lähettäisivät palautetta maikkarille että alkaisivat näyttää ennemmin tuota viidettä tuotantokautta, niin se voisi hyvällä tuurilla toteutuakin.

Palautetta maikkarille voi lähettää maikkarin 24 sivuilta: http://www.mtv3.fi/24/
TAI täältä: http://www.mtv3.fi/info2004/palaute.shtml

Yksi tempaus toimi kun suuri määrä ihmisiä lähetti palautetta maikkarille, niin Subtv näyttää nyt uusinta ensimmäisen tuotantokauden: http://keskustelu.mtv3.fi/keskustelu/thread.jspa?threadID=116522&tstart=45

17

1413

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rose

      Nykkö vasta sait tietää? :D

      • 24-fani

        Olisiko sitten pitänyt kirjoittaa tämä viesti tänne kun Suomessa ei oltu vielä näytetty neljättä tuotantokauttakaan? huono idea...
        Kyllä sitä viidennen tuotantokauden esitystä minusta nyt vasta kannattaa pyytää kun kaikki aikaisemmat tuotantokauden on jo esitetty Suomessa.


      • .......
        24-fani kirjoitti:

        Olisiko sitten pitänyt kirjoittaa tämä viesti tänne kun Suomessa ei oltu vielä näytetty neljättä tuotantokauttakaan? huono idea...
        Kyllä sitä viidennen tuotantokauden esitystä minusta nyt vasta kannattaa pyytää kun kaikki aikaisemmat tuotantokauden on jo esitetty Suomessa.

        mitä sää ny höpötätttt? :>> sanoin että oon tienny jo kauan sit, et se näytetään jo ruottis.


    • tota....

      englanninkielen opetustakin Suomessa voisi hieman pistää eteenpäin. Oli meinaan semmosta tökerrystä että piti muutamaan kertaan lukea ennen kuin ymmärsi.

      Itse en ole katsonut suomalaisia kanavia moneen vuoteen. Niiltä ei tule kuin suomalaisten tekemiä naurettavia versioita jo vuosia ulkomailla aikaisemmin nähdyistä ohjelmista sekä juuri tätä että ulkomaiset sarjat tulevat vähintään vuoden myöhässä.

      No onneks meillä on internet ja nuo avaruudessa pyörivät satelliitit...

      • 24-fani

        "ulkomaiset sarjat tulevat vähintään vuoden myöhässä"

        Niinpä! VÄHINTÄÄN vuoden myöhässä ja välillä jopa kaksi tai kolmekin... en tiedä loppuisiko kokonaan, mutta varmasti vähenisi ainenkin jonkin verran netistä ladattavien sarjojen määrä (ainenkin täällä Suomessa) jos TV-kanavat näyttäisivät sarjoja edes suurinpiirtein samaan tahtiin kuin mitä ne nähdään Amerikassa.
        Yleensähän kaikki hyvät sarjat ovat melkein aina Amerikkalaisia.
        Toki pitää maikkarille vähän kiitostakin antaa juuri tästä asiasta.
        Esim. Subilta tulee nyt juuri alkaneita CSI Miamin neljännen tuotantokauden jaksoja joka juuri vähän aikaa sitten loppui Amerikassa että nyt olemme kerrankin ajanhermolla jossain sarjassa täällä Suomessa!
        Taisi olla muuten jokin muukin sarja josta esitetään uusimpia jaksoja, mutta ei nyt vaan tule kerta kaikkiaan mieleen mikä se oli...


      • 24-fani
        24-fani kirjoitti:

        "ulkomaiset sarjat tulevat vähintään vuoden myöhässä"

        Niinpä! VÄHINTÄÄN vuoden myöhässä ja välillä jopa kaksi tai kolmekin... en tiedä loppuisiko kokonaan, mutta varmasti vähenisi ainenkin jonkin verran netistä ladattavien sarjojen määrä (ainenkin täällä Suomessa) jos TV-kanavat näyttäisivät sarjoja edes suurinpiirtein samaan tahtiin kuin mitä ne nähdään Amerikassa.
        Yleensähän kaikki hyvät sarjat ovat melkein aina Amerikkalaisia.
        Toki pitää maikkarille vähän kiitostakin antaa juuri tästä asiasta.
        Esim. Subilta tulee nyt juuri alkaneita CSI Miamin neljännen tuotantokauden jaksoja joka juuri vähän aikaa sitten loppui Amerikassa että nyt olemme kerrankin ajanhermolla jossain sarjassa täällä Suomessa!
        Taisi olla muuten jokin muukin sarja josta esitetään uusimpia jaksoja, mutta ei nyt vaan tule kerta kaikkiaan mieleen mikä se oli...

        On tuo "Lähetä viesti" painike kummallinen sillä heti kun painoin siitä tuli mieleen se toinen sarja joka on Smallville.
        Mahtava sarja tämäkin!

        Smallvillen suomalaisella fanisivustolla lukee näin:

        "Smallvillen 4. kausi pyörii tällä hetkellä sunnuntain iltapäivissä kello 17.40 ja kauden päätösjakso nähdään 18.6. Fanien iloksi SubTV ei suinkaan laita sarjaa tämän jälkeen tauolle, vaan oletettavasti 5. kauden jaksot alkavat jo seuraavana sunnuntaina 25.6. Tämän lisäksi Smallville saa entistä paremman esitysajan, kun sarja siirtyy 11.6. alkaen sunnuntai-iltaan ja alkaa vasta kello 19.00.

        Huomioi, että tämä tieto 5.kaudesta ei ole 100% varmaa ja tieto perustuu vain ohjelmakarttatietoihin."

        Lähde: http://www.smallville-fi.com/uutiset/news.php

        Ja tuo viides tuotantokausi pyörii parhaillaan Amerikassa josta on tosin menossa viimeiset jaksot, mutta kumminkin!
        Aikalailla olemme ajantasalla jos tuo uutinen toteutuu!

        Jaksot ja niiden esitys ajankohdat Suomessa ja Amerikassa näkee myös tuolta samalta sivulta:
        http://www.smallville-fi.com/


      • kolkkokalkka
        24-fani kirjoitti:

        "ulkomaiset sarjat tulevat vähintään vuoden myöhässä"

        Niinpä! VÄHINTÄÄN vuoden myöhässä ja välillä jopa kaksi tai kolmekin... en tiedä loppuisiko kokonaan, mutta varmasti vähenisi ainenkin jonkin verran netistä ladattavien sarjojen määrä (ainenkin täällä Suomessa) jos TV-kanavat näyttäisivät sarjoja edes suurinpiirtein samaan tahtiin kuin mitä ne nähdään Amerikassa.
        Yleensähän kaikki hyvät sarjat ovat melkein aina Amerikkalaisia.
        Toki pitää maikkarille vähän kiitostakin antaa juuri tästä asiasta.
        Esim. Subilta tulee nyt juuri alkaneita CSI Miamin neljännen tuotantokauden jaksoja joka juuri vähän aikaa sitten loppui Amerikassa että nyt olemme kerrankin ajanhermolla jossain sarjassa täällä Suomessa!
        Taisi olla muuten jokin muukin sarja josta esitetään uusimpia jaksoja, mutta ei nyt vaan tule kerta kaikkiaan mieleen mikä se oli...

        Commander in chief eli rouva presidentti -sarjaa näytetään nelosella ehkä noin kymmenisen jaksoa jenkkilää jäljessä, en jaksa tarkistaa määrää. Sarja tosin ei kovin kummoinen.


    • old.man.river

      Tähtiportti loppui vaikka sen lopettamista vastaan oli aika iso kampanja. Maikkari tekee mitä haluaa ja teki Tähtiportille tempun jota käyttää usein halutessaan lopettaa jonkun sarjan ostamisen, siirtää sarjan ensin näytettäväksi johonkin idioottimaiseen aikaan ja sitten lopettaa sarjan vedoten vähentyneisiin katsojalukuihin. Tästä 24:stä minun käsittääkseni ei tulla lähettämään 5. tuotantokautta enempää (korjatkaa jos olen väärässä) eli tämän kohdalla tullaan varmaan tekemään tuo edellä kertomani temppu. Saas nähdä.

      • 24-fani

        Mistä olen tuollaista kuullut että Maikkari ei aio esittää enää kuin tuon viidennen tuotantokauden? olihan kaksnelosen kolmas tuotantokausi Maikkarin suosituin ohjelma joten aika kummalta tuo kuulostaisi tosin enhän minä tiedä tämän neljännen tuotantokauden katsojalukuja kylläkään...

        Tähtiportti oli kanssa yksi suosikki ohjelmistani ja harmitti kun se loppui.
        Sehän loppui oikeastaan sillä tavalla että siinä ei edes mainittu että sarja loppuu vaan itse sain tietää siitä lukemalla netistä.
        Olen kyllä lukenut että tähtiportti on mennyt aika huonoksi sarjaksi kun Richard Dean Anderson lähti pois sarjasta ja taisi se mennä huonommaksi jo ennen hänen pois lähtöään.
        Olen nähnyt tähtiportin edellisen kerran silloin kun Maikkari esitti viimeisen jakson siitä että en tiedä näistä, mutta olen vain lukenut tälläistä netistä.
        Toki jos minä voisin päättää, niin tähtiportti näkysyi edelleen Maikkarilla.


      • old.man.river
        24-fani kirjoitti:

        Mistä olen tuollaista kuullut että Maikkari ei aio esittää enää kuin tuon viidennen tuotantokauden? olihan kaksnelosen kolmas tuotantokausi Maikkarin suosituin ohjelma joten aika kummalta tuo kuulostaisi tosin enhän minä tiedä tämän neljännen tuotantokauden katsojalukuja kylläkään...

        Tähtiportti oli kanssa yksi suosikki ohjelmistani ja harmitti kun se loppui.
        Sehän loppui oikeastaan sillä tavalla että siinä ei edes mainittu että sarja loppuu vaan itse sain tietää siitä lukemalla netistä.
        Olen kyllä lukenut että tähtiportti on mennyt aika huonoksi sarjaksi kun Richard Dean Anderson lähti pois sarjasta ja taisi se mennä huonommaksi jo ennen hänen pois lähtöään.
        Olen nähnyt tähtiportin edellisen kerran silloin kun Maikkari esitti viimeisen jakson siitä että en tiedä näistä, mutta olen vain lukenut tälläistä netistä.
        Toki jos minä voisin päättää, niin tähtiportti näkysyi edelleen Maikkarilla.

        Heh, yksi hyvä syy siihen miksi MTV3 ei ole ilmoittanut näyttävänsä 5. tuotantokautta enempää on se ettei enempää ole tehtykään.
        No, muistaisin jostain lukeneeni, että asia oli nimen omaan niin, että MTV3 ilmoitti ettei suunnitelmissa ole jatkaa sarjan näyttämistä 5. kauden jälkeen, mutta katsotaan. Laitan linkkiä jos löydän tuon kommentin. Toivotaan kuitenkin parasta :)


      • nähdä

        Milloin MTV3:lla herätään nykyaikaan. Kyllä luulis kohta huomaavan, että suuri osa katsojista siirtyy hakemaan kaikki Jenkki sarjat netistä ja seuraavat niitä samassa tahdissa kuin USA:ssa.

        Ruotsin TV4 on tämän seikan jo hoksannut. Nelonen osittain. MTV3 ei sinne päinkään.

        Kuka katsoo enää TV:stä jotain sarjaa, jos sen on jo nähnyt vuosi sitten ja seuraava kausi tulee parhaillaan netin kautta? Mitähän TV kanavat tykkää kun mainostajat häipyvät? Eikös TV mainosten hinta määräydy katsojamäärien mukaan?

        Onnea vaan Suomen TV kanaville :)

        Itse seuraan säännöllisesti "netti TV:stä" sarjoja:
        Lost
        Surface
        Threshold
        Prison Break
        Heist
        24
        Stargate
        Numbers

        Peräti 2 noista tulee Suomen kanavilta, tosin kauden jäljessä...


      • ...
        old.man.river kirjoitti:

        Heh, yksi hyvä syy siihen miksi MTV3 ei ole ilmoittanut näyttävänsä 5. tuotantokautta enempää on se ettei enempää ole tehtykään.
        No, muistaisin jostain lukeneeni, että asia oli nimen omaan niin, että MTV3 ilmoitti ettei suunnitelmissa ole jatkaa sarjan näyttämistä 5. kauden jälkeen, mutta katsotaan. Laitan linkkiä jos löydän tuon kommentin. Toivotaan kuitenkin parasta :)

        Eikös Maikkari Ostanu Kolmannen kauden Jälkeen Kolme uutta kautta...?


    • Suomessa

      Ruotsin TV4 näkyy Suomessa ainakin Welhon/HTV:n tai vastaavan tietyn digiboxikanavapaketin kautta.

      • 24-fani

        Eipä tuosta ainenkaan minulle ole paljon iloa kun:
        1. En näe Welhoa/HTV:tä.
        2. Vaikka näkisinkin, niin siinä tuskin taitaa olla suomenkielistä tekstitystä kun en osaa englantia riittävän hyvin että tajuaisin siitä kaiken.


    • Kiki

      Torstaisin kello 23.59 suomen aikaa, eli nauhalle pitää laittaa.

      Lost tulee maanantaina, tiistaina keskiviikkona, torstaina

    • kjhkkjk

      kukaan kato telkkarista. Kattelin tuossa eilen 16:ta jakson vitos kaudesta

    • Made24

      "I don`t believe is! I from finnish. In finland wait is half year [at it's worst] Year! five season. Aargh.. Why finland always is later? I Can`t wait! .. Lucky swedish and american to be contiuned.."

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      129
      9905
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      52
      2891
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      177
      2687
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      2074
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1834
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      16
      1657
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1562
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      16
      1520
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      13
      1508
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe