palvelee teitä mahdollisimman pian. Olette soittaneet X-matkojen palvelunumeroon. (Puhelunne ei todellakaan ole maksuton..)Kaikki palveluneuvojamme ovat juuri nyt varatut, mutta seuraavaksi vapautuva palveluneuvoja vastaa puheluunne mahdollisimman pian.....Ja sitten väliin "Silja line"-tyylistä da da da dam daa daa dam-musaa...
Onkos tää joku maailmanlaajuinen huijaus vai mikä? Ei niillä kuitenkaan ole mikään muu kiire, kuin kirjoitella eemeileitä ja tänne Suomi24:n. Ja tietty mesettää ja skypettää kavereittensa kanssa. Lopun aikaa naispuoliset viilaa kynsiään ja juoruaa naapurin varatun palveluneuvojan kanssa ja mä maksan euron minuutissa siitä nenänkaivuusta. Perskeles, sillä tuntitaksalla saa tilattua kaivinkoneen sitä nenää kaivamaan.
Sitten niillä meni toimisto kiinni ja puhelut katkaistiin jämptisti 16.59:45...Ja mä kun olisin vielä niin kovasti halunnut maksaa sen 15 sekkaa sitä odotteluaikaa...Perskeles.
Ostanpa netin kautta senkin lipun, niin ei tartte koko palvelunumeron porukan musta häiriintyä ja sitähän tällä systeemillä varmaan ajetaan takaa, että kaikki ylimääräiset nenänkaivajat tuonne KELAN koneille mesettää.
Seuraavaksi vapautuva palveluneuvojamme
15
851
Vastaukset
- Hatkailija
jos haluat varata matkan, paina 1.
jos haluat perua varatun matkan, maksa se silti ja paina 2.
dapadapada-dapadapada
jos haluat vielä odottaa, paina 3.
jos et halua odottaa, paina 4.
jos haluat vaihtaa matkatoimistoa, painu….- Jermu
niinkuin aikansa kuluksi..Perskeles, luultavasti siellä ei edes niitä oikeita ihmisiä enää ollut pitkään aikaan, vaan rahastus jatkuu, perskeles!
- remmari
Totuus on kuitenkin esimerkiksi Siljan call-centerissä se, että puheluja tulee tuhatmäärin päivässä. Jokaisella palveluneuvojalla on velvollisuus yrittää myydä myös jotakin ekstraa. (Esimerkiksi ruokailuvuoroja.)
Minä en haluaisi olla työssä sellaisessa paikassa. Puheluitten kestot mitataan, puheluita kuunnellaan, on "mystery shoppingia". Kovaa työtä se on. Koko ajan on valvonnan alla. Olen kuullut call-centerin väen sanovan, että hintatiedot eivät ole koneella aina ajan tasalla. Se kerää aika paljon painetta, kun asiakas haluaa tilata liput uudenvuodenristeilylle puoli vuotta etukäteen, eikä myyjä löydäkään hintaa.
Olen käynyt useaan kertaan Siljan call-centerissä, ja kiire on uskomaton. (Silja näet on ollut asiakkaani, vaikkin varsin ikävä asiakas.) Minä en kestäisi sitä puhelinneuvojan työtä päivääkään. Ja samanlaista se on kaikissa call-centereissä. Toisissa paikoissa (en muista, onko Siljalla) on valotaulu, joka joka hetki ilmoittaa, montako puhelua on jonossa.- Jermu
ja mulla onpi katetta sanoilleni, kun kuluttajavirastokin tutki noita palvelunumeroiden ototusaikoja ja ne muodostuivat kohtuuttoman kalliiksi monessakin tapauksessa..Lisää siis porukkaa töihin, onkin viestini, jos sen oikein tuolta oivaltaa...Lueppas ne vikat rivit uudelleen...
- Taneli
koko päivän oot valittanu, että muut täällä valittaa ja nyt sulla oli pokkaa tehdä TAAS alotus, ja mikä kamala valitus onkaan menossa!
Luulottelua toi sun juttus, kyllä ne siellä työnsä hoitaa parhaalla mahdollisella tavalla.
Minkäs ne sille voi jos sinne kasapäin tommosia jermuja soittelee pitkin päivää!kunnon puhelinpalvelua. On paljon ihmisiä, joilla ei ole puhelimen lisäksi vaihtoehtoja asioiden hoitamiseksi. Ihmetyttää, miksi me tyydymme siihen, ettei kunnon puhelinpalvelua enää ole tarjolla. Ehdotan, että lähetetään kaikki tyytymättömät sähköpostia yritysten päättäjille ja vaaditaan parempaa palvelua. Ehkä päättäisivät palkata lisää porukkaa, että pääsivivät vastailemasta valituksiimme.
- Jermu
kuules nyt, tilanne oli aivan aito ja joudun odottelustani maksamaan hieman ylitse 15 egee, enkä saanut odottelemaani palvelua ollenkaan.
Tarinan viesti on kaikessa raadollisuudessaan se, että lisää ihmisiä töihin, perskeles! Ei kaikkea voi tehdä koneilla. Ostan aika paljon lento, laiva ja yhdistelmälippuja vuoden mittaan. Tähän asti olen yrittänyt itse asioida matkatoimistoissa suoraan/puhelimella. Koko ajan on porukka toimistoissa vähentynyt ja kaikkea tuputetaan netin kautta myyntiin..Entäs kun tulee kysyttävää tai korjattavaa ja on kiire. Ei olekkaan ihmisiä riittävästi enää töissä.
Sama kävi pankeissa aikoinaan. Porukalle kortit, sitten maksuautomaatit ja sitten niiden omien laskujen itsemaksustakin alettiin veloittaa jne. Jne. - Jermu
optimisti-orvokki kirjoitti:
kunnon puhelinpalvelua. On paljon ihmisiä, joilla ei ole puhelimen lisäksi vaihtoehtoja asioiden hoitamiseksi. Ihmetyttää, miksi me tyydymme siihen, ettei kunnon puhelinpalvelua enää ole tarjolla. Ehdotan, että lähetetään kaikki tyytymättömät sähköpostia yritysten päättäjille ja vaaditaan parempaa palvelua. Ehkä päättäisivät palkata lisää porukkaa, että pääsivivät vastailemasta valituksiimme.
Saisivat palkata lisää porukkaa töihin. Tiedätkö, mitä yksityinen henkilö saattaa pahimmiillan joutua maksamaan lentolipun kirjoituksesta/henkilö...abaut 48 egee..Siis mieti, kun perhe lähtee lentoon...Tuolla tavoin pakotetaan käyttämään nettiä, jossa lipusta joutuu ehkä maksaan vain 10 egee ja sä printtaat sen itse omalla printterillä...Siis minkä helkutin lipun?
- hans.ex
optimisti-orvokki kirjoitti:
kunnon puhelinpalvelua. On paljon ihmisiä, joilla ei ole puhelimen lisäksi vaihtoehtoja asioiden hoitamiseksi. Ihmetyttää, miksi me tyydymme siihen, ettei kunnon puhelinpalvelua enää ole tarjolla. Ehdotan, että lähetetään kaikki tyytymättömät sähköpostia yritysten päättäjille ja vaaditaan parempaa palvelua. Ehkä päättäisivät palkata lisää porukkaa, että pääsivivät vastailemasta valituksiimme.
Nykyään on pakko olla määrätynlainen puhelinkin jos noihin numeroihin soittaa että voi sitten painella niitä 1-100 eri palvelumuotoon lopuksi ehkä johtavia numeroita
- palveluesto 3
Minulla on kaikissa puhelimissa palvelunumeroesto, joten ei tule palvelumaksuja. Olen päättänyt jos en pysty hoitamaan asiontiani jonkun firman kanssa noitten numeroestojen takia, niin silloin me palveluntarjoajan kanssa ei tarvita toistemme palveluksia.
- Jermu
mutta minun tapauksessa en voi tehdä tuota. Suuren osan lentolipuistani voin kyllä ostaa netistä, se on totta, mutta joskus on vain paljon helpompi antaa matkatoimiston ihmisen vertailla hintoja, vakuutuksia ja tehdä tarjouspaketti majoituksista yms.Joku sanoo, että onnistuuhan ne kyselyt meilissäkkin..Jeps, onnistuu, jos sinulla on päivätolkulla aikaa kelata heidän vastauksiaan ja osaat kysyä viestissäsi juuri oikeat kysymykset. Tuttu virkailija tietää heti, mitkä majoitusvaatimukset meikäläisellä on jne. Siitä se lähtee. Tietokone ei tiedä p...an vertaa.
- Wanhaduunari
Panaaski kaks puhelinvastaajaa soittaa toisillee.
Eiks se jotenki nykytekniikal onnistus?
Olis meinaa hianoo reality-ohjelmaa vaik ratioo. Sano.- Jermu
Okei, toi ois ok, jos ei olis noita palvelumaksuja, tai sitten perustais oman palvelunumeronsa, johon sais nuo toisen puolen porukat soitteleen. Sä jaarittelisit asiaas puhelimessa ja euron minuutti asias siinä edistyis.
- on...aikaa
jos näistä sinun "jutuista" jotain voi päätellä.
- Jermu
Välillä on aikaa, se on totta, mutta miksi maksaisin palveluista, joita en sitten loppujen lopuksi edes saanut. Siellä firmassa olis siis liian vähän ihmisiä töissä, siitä tässä oli alun alkaenkin kyse. Lue läpi noita juttuja, niin sieltä se kaivaituu esille.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131454Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2531384- 1061108
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1211071- 76736
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168691- 108574
- 52572
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala368548Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52515