Dietta Mini?

Marie

Onko kenelläkään kokemuksia tuotteesta nimeltä Dietta Mini? Sen väitetään oikeasti olevan toimiva, toisin kuin monet muut ihmedieetit.

Dietta Minin idea on jauhepussit joista tehdään juomia, jotka korvaavat päivittäiset ateriat. Juomat sisältävät kaikki tarvitsemasi suoja-aineet yms. mutta ei yhtään enempää. Sillä pitäisi laihtua 1-3 kg viikossa (dietti ylläpidetään yleensä 2-6 viikkoa). Mitään pysyvää se ei edes lupaa, koska sellainen vaatii elämäntapojen muutosta, mutta jos kunnon alun saa niin ehkä se sitten lähtisi...

Ajattelin kokeilla (6 viikkoa tehodieettiä, eli korvaan kaikki ateriat jauhepusseilla ja sitten mahdollisesti vähän pitempään kevyempänä, niin että korvaan esim. 2 päivän aterioista jauhejuomilla), niin että jos jollain on mielipiteitä "kuurista", olisi kiva tietää.

Kiitos jo etukäteen.

6

3292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jr

      Sillä vois potkaista homman käyntiin miksei. Jos jotain lisää kaipaa, niin sitten lisäisin pelkkää proteiinia esim tonnikalaa.

      Ekalla viikolla esim ton kaltainen hiilaripainotteinen vlc-dieetti ja sitten seuraavalla viikolla runsas proteiininen. Liikuntaan ei varmaan hirveesti energiaa riitä, mutta kävelyä etc.. Jotkut sarjoissa ottelevat vuorottelee dieetillä hiilari/proteiini viikkoja. En ole itse syihin tarkemmin tutustunut. Itse pitäisin proteiinit suht korkealla koko ajan ja tinkisin rasvoista ja hiilareista tasaisesti. Tällöin ei kyllä sarjoihin päästä, koska tulokset näkyvät pääosin peilissä eikä kiloina (lihaskudoksen hukka pientä ja rasva suht kevyttä).

    • Pienokainen

      Mä kokeilin, oli ajatus korvata yks ateria päivässä dietta minillä. Kokeilu jäi ekaan pussiin, se oli NIIN oksettavan makuista ettei se mennyt kurkusta alas vaikka pidin nenästä kiinni. No thanks....

      • Marie

        Olen nyt itsekkin sitä tököttiä niellyt, eikä ole herkkua. Mutta vatkasitko sen? Huomasin, että kun sen vatkaa kunnolla ja antaa olla jääkaapissa tunnin tai pari, se on paljon parempaa!


    • Solakaksi

      liikuntaakin pitää lisätä. Lisäksi söin kasviksia, ykkösviiliä, rasvatonta piimää, hedelmiä, näkkäriä, joskus mysliä. Joskus puuroa. Kilot putosivat 13 kg ½ vuoden aikana ja sitten olinkin jo hyvin solakka.

    • tamapi

      Käytin diettaminiä 3kk ja painon sain pudotettua 9kg. Kaikkein paras oli kanakeitto, johon lisäsin parsakaalia. Juomana oli vesi tai sok.cola. Ei leipää, hedelmiä. Kurkkua ja tomaattia söin. Eka viikko oli paha, mut sitten kaikki meni hyvin. Nyt meinaan alottaa uudestaan. Meni 10v. silloin kun laihdutin diet.minillä.

    • siinä_purtavaa

      Nämä kaikki dieetti jutut ovat huu..haata sillä ei ole mitään oikotietä laihtumiseen: Ihminen joka haluaa pudottaa painoa hänen on muutettava koko elämäntapansa eli alkaa syömään vähemmän ja liikkumaan enemmän. Sitten kun/jos saa painoa putoamaan, sitten vasta alkaakin se vaikein millä pitää ne laihdutetut kilot pois.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe