Onko kenelläkään kokemuksia tuotteesta nimeltä Dietta Mini? Sen väitetään oikeasti olevan toimiva, toisin kuin monet muut ihmedieetit.
Dietta Minin idea on jauhepussit joista tehdään juomia, jotka korvaavat päivittäiset ateriat. Juomat sisältävät kaikki tarvitsemasi suoja-aineet yms. mutta ei yhtään enempää. Sillä pitäisi laihtua 1-3 kg viikossa (dietti ylläpidetään yleensä 2-6 viikkoa). Mitään pysyvää se ei edes lupaa, koska sellainen vaatii elämäntapojen muutosta, mutta jos kunnon alun saa niin ehkä se sitten lähtisi...
Ajattelin kokeilla (6 viikkoa tehodieettiä, eli korvaan kaikki ateriat jauhepusseilla ja sitten mahdollisesti vähän pitempään kevyempänä, niin että korvaan esim. 2 päivän aterioista jauhejuomilla), niin että jos jollain on mielipiteitä "kuurista", olisi kiva tietää.
Kiitos jo etukäteen.
Dietta Mini?
6
3292
Vastaukset
- jr
Sillä vois potkaista homman käyntiin miksei. Jos jotain lisää kaipaa, niin sitten lisäisin pelkkää proteiinia esim tonnikalaa.
Ekalla viikolla esim ton kaltainen hiilaripainotteinen vlc-dieetti ja sitten seuraavalla viikolla runsas proteiininen. Liikuntaan ei varmaan hirveesti energiaa riitä, mutta kävelyä etc.. Jotkut sarjoissa ottelevat vuorottelee dieetillä hiilari/proteiini viikkoja. En ole itse syihin tarkemmin tutustunut. Itse pitäisin proteiinit suht korkealla koko ajan ja tinkisin rasvoista ja hiilareista tasaisesti. Tällöin ei kyllä sarjoihin päästä, koska tulokset näkyvät pääosin peilissä eikä kiloina (lihaskudoksen hukka pientä ja rasva suht kevyttä). - Pienokainen
Mä kokeilin, oli ajatus korvata yks ateria päivässä dietta minillä. Kokeilu jäi ekaan pussiin, se oli NIIN oksettavan makuista ettei se mennyt kurkusta alas vaikka pidin nenästä kiinni. No thanks....
- Marie
Olen nyt itsekkin sitä tököttiä niellyt, eikä ole herkkua. Mutta vatkasitko sen? Huomasin, että kun sen vatkaa kunnolla ja antaa olla jääkaapissa tunnin tai pari, se on paljon parempaa!
- Solakaksi
liikuntaakin pitää lisätä. Lisäksi söin kasviksia, ykkösviiliä, rasvatonta piimää, hedelmiä, näkkäriä, joskus mysliä. Joskus puuroa. Kilot putosivat 13 kg ½ vuoden aikana ja sitten olinkin jo hyvin solakka.
- tamapi
Käytin diettaminiä 3kk ja painon sain pudotettua 9kg. Kaikkein paras oli kanakeitto, johon lisäsin parsakaalia. Juomana oli vesi tai sok.cola. Ei leipää, hedelmiä. Kurkkua ja tomaattia söin. Eka viikko oli paha, mut sitten kaikki meni hyvin. Nyt meinaan alottaa uudestaan. Meni 10v. silloin kun laihdutin diet.minillä.
- siinä_purtavaa
Nämä kaikki dieetti jutut ovat huu..haata sillä ei ole mitään oikotietä laihtumiseen: Ihminen joka haluaa pudottaa painoa hänen on muutettava koko elämäntapansa eli alkaa syömään vähemmän ja liikkumaan enemmän. Sitten kun/jos saa painoa putoamaan, sitten vasta alkaakin se vaikein millä pitää ne laihdutetut kilot pois.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä571588- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231238- 1401054
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten338839Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64612