Dietta Mini?

Marie

Onko kenelläkään kokemuksia tuotteesta nimeltä Dietta Mini? Sen väitetään oikeasti olevan toimiva, toisin kuin monet muut ihmedieetit.

Dietta Minin idea on jauhepussit joista tehdään juomia, jotka korvaavat päivittäiset ateriat. Juomat sisältävät kaikki tarvitsemasi suoja-aineet yms. mutta ei yhtään enempää. Sillä pitäisi laihtua 1-3 kg viikossa (dietti ylläpidetään yleensä 2-6 viikkoa). Mitään pysyvää se ei edes lupaa, koska sellainen vaatii elämäntapojen muutosta, mutta jos kunnon alun saa niin ehkä se sitten lähtisi...

Ajattelin kokeilla (6 viikkoa tehodieettiä, eli korvaan kaikki ateriat jauhepusseilla ja sitten mahdollisesti vähän pitempään kevyempänä, niin että korvaan esim. 2 päivän aterioista jauhejuomilla), niin että jos jollain on mielipiteitä "kuurista", olisi kiva tietää.

Kiitos jo etukäteen.

6

3292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jr

      Sillä vois potkaista homman käyntiin miksei. Jos jotain lisää kaipaa, niin sitten lisäisin pelkkää proteiinia esim tonnikalaa.

      Ekalla viikolla esim ton kaltainen hiilaripainotteinen vlc-dieetti ja sitten seuraavalla viikolla runsas proteiininen. Liikuntaan ei varmaan hirveesti energiaa riitä, mutta kävelyä etc.. Jotkut sarjoissa ottelevat vuorottelee dieetillä hiilari/proteiini viikkoja. En ole itse syihin tarkemmin tutustunut. Itse pitäisin proteiinit suht korkealla koko ajan ja tinkisin rasvoista ja hiilareista tasaisesti. Tällöin ei kyllä sarjoihin päästä, koska tulokset näkyvät pääosin peilissä eikä kiloina (lihaskudoksen hukka pientä ja rasva suht kevyttä).

    • Pienokainen

      Mä kokeilin, oli ajatus korvata yks ateria päivässä dietta minillä. Kokeilu jäi ekaan pussiin, se oli NIIN oksettavan makuista ettei se mennyt kurkusta alas vaikka pidin nenästä kiinni. No thanks....

      • Marie

        Olen nyt itsekkin sitä tököttiä niellyt, eikä ole herkkua. Mutta vatkasitko sen? Huomasin, että kun sen vatkaa kunnolla ja antaa olla jääkaapissa tunnin tai pari, se on paljon parempaa!


    • Solakaksi

      liikuntaakin pitää lisätä. Lisäksi söin kasviksia, ykkösviiliä, rasvatonta piimää, hedelmiä, näkkäriä, joskus mysliä. Joskus puuroa. Kilot putosivat 13 kg ½ vuoden aikana ja sitten olinkin jo hyvin solakka.

    • tamapi

      Käytin diettaminiä 3kk ja painon sain pudotettua 9kg. Kaikkein paras oli kanakeitto, johon lisäsin parsakaalia. Juomana oli vesi tai sok.cola. Ei leipää, hedelmiä. Kurkkua ja tomaattia söin. Eka viikko oli paha, mut sitten kaikki meni hyvin. Nyt meinaan alottaa uudestaan. Meni 10v. silloin kun laihdutin diet.minillä.

    • siinä_purtavaa

      Nämä kaikki dieetti jutut ovat huu..haata sillä ei ole mitään oikotietä laihtumiseen: Ihminen joka haluaa pudottaa painoa hänen on muutettava koko elämäntapansa eli alkaa syömään vähemmän ja liikkumaan enemmän. Sitten kun/jos saa painoa putoamaan, sitten vasta alkaakin se vaikein millä pitää ne laihdutetut kilot pois.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe