Dietta Mini?

Marie

Onko kenelläkään kokemuksia tuotteesta nimeltä Dietta Mini? Sen väitetään oikeasti olevan toimiva, toisin kuin monet muut ihmedieetit.

Dietta Minin idea on jauhepussit joista tehdään juomia, jotka korvaavat päivittäiset ateriat. Juomat sisältävät kaikki tarvitsemasi suoja-aineet yms. mutta ei yhtään enempää. Sillä pitäisi laihtua 1-3 kg viikossa (dietti ylläpidetään yleensä 2-6 viikkoa). Mitään pysyvää se ei edes lupaa, koska sellainen vaatii elämäntapojen muutosta, mutta jos kunnon alun saa niin ehkä se sitten lähtisi...

Ajattelin kokeilla (6 viikkoa tehodieettiä, eli korvaan kaikki ateriat jauhepusseilla ja sitten mahdollisesti vähän pitempään kevyempänä, niin että korvaan esim. 2 päivän aterioista jauhejuomilla), niin että jos jollain on mielipiteitä "kuurista", olisi kiva tietää.

Kiitos jo etukäteen.

6

3019

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jr

Sillä vois potkaista homman käyntiin miksei. Jos jotain lisää kaipaa, niin sitten lisäisin pelkkää proteiinia esim tonnikalaa.

Ekalla viikolla esim ton kaltainen hiilaripainotteinen vlc-dieetti ja sitten seuraavalla viikolla runsas proteiininen. Liikuntaan ei varmaan hirveesti energiaa riitä, mutta kävelyä etc.. Jotkut sarjoissa ottelevat vuorottelee dieetillä hiilari/proteiini viikkoja. En ole itse syihin tarkemmin tutustunut. Itse pitäisin proteiinit suht korkealla koko ajan ja tinkisin rasvoista ja hiilareista tasaisesti. Tällöin ei kyllä sarjoihin päästä, koska tulokset näkyvät pääosin peilissä eikä kiloina (lihaskudoksen hukka pientä ja rasva suht kevyttä).

• Pienokainen

Mä kokeilin, oli ajatus korvata yks ateria päivässä dietta minillä. Kokeilu jäi ekaan pussiin, se oli NIIN oksettavan makuista ettei se mennyt kurkusta alas vaikka pidin nenästä kiinni. No thanks....

• Marie

Olen nyt itsekkin sitä tököttiä niellyt, eikä ole herkkua. Mutta vatkasitko sen? Huomasin, että kun sen vatkaa kunnolla ja antaa olla jääkaapissa tunnin tai pari, se on paljon parempaa!

• Solakaksi

liikuntaakin pitää lisätä. Lisäksi söin kasviksia, ykkösviiliä, rasvatonta piimää, hedelmiä, näkkäriä, joskus mysliä. Joskus puuroa. Kilot putosivat 13 kg ½ vuoden aikana ja sitten olinkin jo hyvin solakka.

• tamapi

Käytin diettaminiä 3kk ja painon sain pudotettua 9kg. Kaikkein paras oli kanakeitto, johon lisäsin parsakaalia. Juomana oli vesi tai sok.cola. Ei leipää, hedelmiä. Kurkkua ja tomaattia söin. Eka viikko oli paha, mut sitten kaikki meni hyvin. Nyt meinaan alottaa uudestaan. Meni 10v. silloin kun laihdutin diet.minillä.

• siinä_purtavaa

Nämä kaikki dieetti jutut ovat huu..haata sillä ei ole mitään oikotietä laihtumiseen: Ihminen joka haluaa pudottaa painoa hänen on muutettava koko elämäntapansa eli alkaa syömään vähemmän ja liikkumaan enemmän. Sitten kun/jos saa painoa putoamaan, sitten vasta alkaakin se vaikein millä pitää ne laihdutetut kilot pois.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      49
      3311
    2. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      528
      2018
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      17
      1950
    4. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      82
      1907
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      20
      1568
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1498
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1376
    8. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      90
      1349
    9. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1277
    10. UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa

Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa
      Lappeenranta
      113
      1195
    Aihe