Dietta Mini?

Marie

Onko kenelläkään kokemuksia tuotteesta nimeltä Dietta Mini? Sen väitetään oikeasti olevan toimiva, toisin kuin monet muut ihmedieetit.

Dietta Minin idea on jauhepussit joista tehdään juomia, jotka korvaavat päivittäiset ateriat. Juomat sisältävät kaikki tarvitsemasi suoja-aineet yms. mutta ei yhtään enempää. Sillä pitäisi laihtua 1-3 kg viikossa (dietti ylläpidetään yleensä 2-6 viikkoa). Mitään pysyvää se ei edes lupaa, koska sellainen vaatii elämäntapojen muutosta, mutta jos kunnon alun saa niin ehkä se sitten lähtisi...

Ajattelin kokeilla (6 viikkoa tehodieettiä, eli korvaan kaikki ateriat jauhepusseilla ja sitten mahdollisesti vähän pitempään kevyempänä, niin että korvaan esim. 2 päivän aterioista jauhejuomilla), niin että jos jollain on mielipiteitä "kuurista", olisi kiva tietää.

Kiitos jo etukäteen.

6

3292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jr

      Sillä vois potkaista homman käyntiin miksei. Jos jotain lisää kaipaa, niin sitten lisäisin pelkkää proteiinia esim tonnikalaa.

      Ekalla viikolla esim ton kaltainen hiilaripainotteinen vlc-dieetti ja sitten seuraavalla viikolla runsas proteiininen. Liikuntaan ei varmaan hirveesti energiaa riitä, mutta kävelyä etc.. Jotkut sarjoissa ottelevat vuorottelee dieetillä hiilari/proteiini viikkoja. En ole itse syihin tarkemmin tutustunut. Itse pitäisin proteiinit suht korkealla koko ajan ja tinkisin rasvoista ja hiilareista tasaisesti. Tällöin ei kyllä sarjoihin päästä, koska tulokset näkyvät pääosin peilissä eikä kiloina (lihaskudoksen hukka pientä ja rasva suht kevyttä).

    • Pienokainen

      Mä kokeilin, oli ajatus korvata yks ateria päivässä dietta minillä. Kokeilu jäi ekaan pussiin, se oli NIIN oksettavan makuista ettei se mennyt kurkusta alas vaikka pidin nenästä kiinni. No thanks....

      • Marie

        Olen nyt itsekkin sitä tököttiä niellyt, eikä ole herkkua. Mutta vatkasitko sen? Huomasin, että kun sen vatkaa kunnolla ja antaa olla jääkaapissa tunnin tai pari, se on paljon parempaa!


    • Solakaksi

      liikuntaakin pitää lisätä. Lisäksi söin kasviksia, ykkösviiliä, rasvatonta piimää, hedelmiä, näkkäriä, joskus mysliä. Joskus puuroa. Kilot putosivat 13 kg ½ vuoden aikana ja sitten olinkin jo hyvin solakka.

    • tamapi

      Käytin diettaminiä 3kk ja painon sain pudotettua 9kg. Kaikkein paras oli kanakeitto, johon lisäsin parsakaalia. Juomana oli vesi tai sok.cola. Ei leipää, hedelmiä. Kurkkua ja tomaattia söin. Eka viikko oli paha, mut sitten kaikki meni hyvin. Nyt meinaan alottaa uudestaan. Meni 10v. silloin kun laihdutin diet.minillä.

    • siinä_purtavaa

      Nämä kaikki dieetti jutut ovat huu..haata sillä ei ole mitään oikotietä laihtumiseen: Ihminen joka haluaa pudottaa painoa hänen on muutettava koko elämäntapansa eli alkaa syömään vähemmän ja liikkumaan enemmän. Sitten kun/jos saa painoa putoamaan, sitten vasta alkaakin se vaikein millä pitää ne laihdutetut kilot pois.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      171
      1549
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1166
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      49
      1002
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      186
      875
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      769
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      740
    7. 60
      658
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      32
      630
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      624
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      77
      568
    Aihe