Vittuilu

geeni

Välillä tuntuu että naisilla on olemassa vittuilugeeni, kun pitää vittuilla ja rakentaa riita vaikka väkisin. Todennäköisesti ajattelen asiasta huomenna taas toisin muttä nyt tuntuu kyllä tältä.

34

3806

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • I have penis

      Täytyyhän naisille jotain antaa mulkun tilalle ja se on vittuilugeeni se!

      • IAi häv ö vazaina

        vittuilugeeni ja lyömisgeeni ja ryyppäämisgeeni ja alistamisgeeni :(


      • SimStim
        IAi häv ö vazaina kirjoitti:

        vittuilugeeni ja lyömisgeeni ja ryyppäämisgeeni ja alistamisgeeni :(

        Onneksi olen välttynyt moiselta. Olenko nyt sitten poikkeava?
        Pitäskö käydä hoidossa kun en halua vittuilla tai tapella?
        Ryyppäminenkään ei enää kiinnosta.... Alkaa jo pelottaa...

        Mistä sais apua tähän ongelmaan?


      • SimStim
        SimStim kirjoitti:

        Onneksi olen välttynyt moiselta. Olenko nyt sitten poikkeava?
        Pitäskö käydä hoidossa kun en halua vittuilla tai tapella?
        Ryyppäminenkään ei enää kiinnosta.... Alkaa jo pelottaa...

        Mistä sais apua tähän ongelmaan?

        sano, että en myöskään alista...

        Mulla on sit kai päässä jotain vikaa?


      • SaNainen
        SimStim kirjoitti:

        sano, että en myöskään alista...

        Mulla on sit kai päässä jotain vikaa?

        kohdannut vielä sitä oikeaa... :D


      • Se on psykiatrisella
        SimStim kirjoitti:

        sano, että en myöskään alista...

        Mulla on sit kai päässä jotain vikaa?

        Se on psykiatrisella nykyään.


    • se sentään

      ole varsinaisesti v-geeni. Onhan tietysti alunperin se X-kromosomi jonka isä antaa lapselleen, ts. isältä määräytyy lapsen sukupuoli, mutta käyttämäsi v-geenin tilalla minä käyttäisin hormoni-nimitystä (tai hormonit). Naisellahan on tämä kuukautiskierto ja mielialat vaihtelevat - hieman - sen mukaan.

    • kundi32v

      se menee ajallaan ohi, niitä tulee aina välillä.

      jos tuntuu, että kiukku tulee tyhjästä, niin sitten voi vaikka kehittää naiselleen jonkun syyn kiukuta.

      kaveria lainaten, "paha pitää joskus päästää ulos".

      parempi tottua.. kaikki kiukku ei aina ole meidän miesten vika, vaikka siltä joskus tuntuukin.

      • Rezo

        On varsin tulkinnanvaraista voiko naisen kiukkuisuudesta syyttää pelkästään hormoneja. Itse olen sitä mieltä, että itsehillinnän PITÄÄ voittaa kiukkuisuuspuuskat. Ei miehetkään,yleensä, syytä väkivaltaisuuttaan testosteronilla. Asiasta vielä, että ne päivät voi olla myös hyvä tekosyy vaikkapa arvostella miestä. Voisin mennä joka päivä baariin juomaan viinaa ja syyttää siitä suvussa ilmentyvää alkoholismia ja näin saisin puhtaan omantunnon. Tässä tapauksessa ei kiinnosta alkoholi eikä omantunnon puhdistaminen. Itse olen se joka sen puhdistaa tai ei.


      • ClintItäpuu
        Rezo kirjoitti:

        On varsin tulkinnanvaraista voiko naisen kiukkuisuudesta syyttää pelkästään hormoneja. Itse olen sitä mieltä, että itsehillinnän PITÄÄ voittaa kiukkuisuuspuuskat. Ei miehetkään,yleensä, syytä väkivaltaisuuttaan testosteronilla. Asiasta vielä, että ne päivät voi olla myös hyvä tekosyy vaikkapa arvostella miestä. Voisin mennä joka päivä baariin juomaan viinaa ja syyttää siitä suvussa ilmentyvää alkoholismia ja näin saisin puhtaan omantunnon. Tässä tapauksessa ei kiinnosta alkoholi eikä omantunnon puhdistaminen. Itse olen se joka sen puhdistaa tai ei.

        Kyllä aikuisen ihmisen pitää osata hillitä itsensä, olen kanssasi samaa mieltä. Jos aletaan tosiaan vatoamaan hormooneihin niin miehillähän tunnetusti kivesten motiivia ei voi kyseenalaistaa, että repikää siitä sitten naikkoset.


      • kundi32v
        ClintItäpuu kirjoitti:

        Kyllä aikuisen ihmisen pitää osata hillitä itsensä, olen kanssasi samaa mieltä. Jos aletaan tosiaan vatoamaan hormooneihin niin miehillähän tunnetusti kivesten motiivia ei voi kyseenalaistaa, että repikää siitä sitten naikkoset.

        jos himassa ei voi kiukutella, niin missä sitten? autossa työmatkalla tms? nope. töissä? nope. kavereilla? hyvin nopeesti ei oo kavereita, jos niille vaan kiukuttelee.

        kyllä tässä itsekukin välillä nousee väärällä jalalla sängystä ja jos silloin vähän sanoa paukauttelee ehkä pikaisin ja holtittomin sanavalinnoin ja toinen siitä vetää jotain henkilökohtaista parisuhdeongelmaa, niin sit ei ehkä vielä tunnekaan omaa puolikastaan??

        jokapäiväistä elämää.

        kiukkupäiviä voi sitten myöhemmin hyvitellä jotenki, kuka mitenkin, keinoja on monia :)

        paha sanoa enempää, kun nyt ei käynyt kai missään selville minkälaisesta "vittuilusta" oli kyse ja oliko siihen itsellä sit loppujen lopusi jotain osaa.


    • kun nyt

      on vaan se aika kuusta :)

    • geeni

      asuu myös sinussa ;)

      Ähäkutti!

      • geeni ...

        silmäkulmassa ... :D


    • N35

      Olet tavallaan oikeassa, vaikka maalaisjärejellä asian esität. Miehet ja naiset eroavat toisistaan biologisesti ja voihan tätä eroavaisuutta jalostuneimmassa muodossa kutsua vaikkapa vittuilugeeniksi.

      Onhan miehilläkin "ei huvita keskustella" geeni, mikä meitä naisia syvästi ärsyttää.

    • Niljakas22

      Miehillä taas on välinpitämättömyys- ja oman edun ajattelugeeni...

    • on liikaa

      tai mikä puuttuu, kun vaan nauraa räkätin tän ketjun jutuille?!!

      Oikeesti: "Isälläs oli geeni..." ja "Mitä, rupeetsä vittuilee?" Hauskoja tyyppejä olette!

      Ja Kundi32v: Sun juttuja on kiva lukea, kun suurin osa on niiiin asiallisia. Miksei kaltaisiasi ole enemmän??? Harmi.

      • kundi32v

        siis sulta puuttuu selkeesti jurotus- geeni.

        oireet: jurotus- geenin puuttumisen oireina on räkättävä nauru, ylenmääräinen ilakointi ja jurputuksen puuttuminen. ei kykene myöskään jöröttämään, möksähtämään tai öhköttämään tuntia pidempään.

        vaikutus: aiheuttaa hillittömiä purskahduksia, pidättämättömiä tyrskähdyksiä sekä hihitystä hölmöille jutuille.

        korjaus: geenivirhettä ei voi korjata.

        hoito: ei hoitoa olemassa

        yritän jatkossa olla vähemmän asiallinen.


        YES perjantantai! hauskaa perjantaita kaikille! :)


    • Kirveelle töitä

      Onneksi miehet eivät ole koskaan pahalla tuulella kotona.

      Itsehillintää löytyy huomattavasti enemmän kuin meillä naisilla.

      Minäkään en ole koskaan kuullut ikävää sanaa mieheni suusta vaikka olisin tullut myöhässä töistä tai kokouksesta. Tai vaikka hänellä olisi auto hajonnut liikennevaloihin.

      Joskus miehellä on pomon kanssa vaikeaa, eikä se heijastu millään tavoin kotielämään.

      Lapsiakin mieheni jaksaa kestää ja välillä epäjärjestykssä olevaa kotiakin. Ja miksi ei kestäisi tällaisia väliaikaisia epämukavuuksia.

      Lisäksi mieheni on hyvin kiihottava vaikka esileikkiä ei meillä tunneta. Häntä on mukava suudella kun hänen promillelukunsa on yli 3. Jotenkin niin mukaansa tempaavaa.

      On se käsittämätöntä, että minä en voi olla kunnolla.

    • yksiselitteisesti
    • vähättelygeeni

      myös miehellä on tosi vastenmielinen.

    • Lopenuupunut...

      Vanha topicci tää on mut osuu naulan kantaan, välistä tuntuu että naisilla on joku vittuilukiintiö joka on tavalla tai toisella saatava täyteen vaikkei ole oikein syytäkään. Olen sitten pikkumainen ja nipottaja kun en jaksa kuunnella turhaa naputusta ja sitä vittuilua, pitää vaan sanoa kun on sillä tuulella.....no se tästä...hieman helpotti...

      • 23

        Taidat olla kyrpiintynyt mulkku?


    • 17

      Jos onkin, niin se geeni on peräisin miehiltä.

      • ayhaasnjuswjnu

        Niinpä niin... ainako on pakko olla kaikki vika muussa kuin oman pään sisällä? Vyörytetään syy ja seuraus miehille.

        miten voisi olla peräisin mieheltä kun myös miehen pitäisi sitten olla sellainen vittuilija jos ko. "geenin" omaa jonka nainen muka saisi mieheltä. Sitten kumpikin sukupuoli olisi samanlaisia vittuilijoita. Mutta kun tuo nalkutus/vittuilu jne. "geeni" tosiaankin ilmenee yleensä joillakin naisilla, ja se, kyllä, vituttaa.


      • 17
        ayhaasnjuswjnu kirjoitti:

        Niinpä niin... ainako on pakko olla kaikki vika muussa kuin oman pään sisällä? Vyörytetään syy ja seuraus miehille.

        miten voisi olla peräisin mieheltä kun myös miehen pitäisi sitten olla sellainen vittuilija jos ko. "geenin" omaa jonka nainen muka saisi mieheltä. Sitten kumpikin sukupuoli olisi samanlaisia vittuilijoita. Mutta kun tuo nalkutus/vittuilu jne. "geeni" tosiaankin ilmenee yleensä joillakin naisilla, ja se, kyllä, vituttaa.

        Koko aloitus on pelkkää vittuilua, kuten 90% muistakin aloituksista.


      • Vilma N.
        17 kirjoitti:

        Koko aloitus on pelkkää vittuilua, kuten 90% muistakin aloituksista.

        Ja vitut, ihan asiallin aloitus ja olet vain tyhmä trolli kun en pysty sitä hahmottamaan.


      • joo.
        Vilma N. kirjoitti:

        Ja vitut, ihan asiallin aloitus ja olet vain tyhmä trolli kun en pysty sitä hahmottamaan.

        Just
        Kuten olisi sellainenkin aloitus, että miehillä on vittuilugeeni. Miehet vain mukamas itse esittävät kritiikkiä ja katsovat yleiseksi oikeudekseen arvostella naisia, mutta jos täysin samat tai vastaavat jutut kääntää koskemaan miehiä niin se onkin vittuilua.


    • vai vittuilugeeni..

      Ahhaha. Naiset sen osaavat sanoa suoraan jos joku ärsyttää, miehet purkavat vitutuksen viinaan tai johonkin muuhun yhtä hyödylliseen. Naiset haluavat korjata tilanteen suoraan, siinä heti, ettei jää hautomaan mielen sopukoille. Aina ei vaan onnistu.

      Tämä on tietty aika raakaa yleistystä.

    • NAWALT

      Not all women are like that. Sinulla nyt vain on käynyt huono säkä jos kerran kaikki elämäsi aikana näkemäsi naiset ovat hanakoita vittuilemaan sinulle ja toisilleen. Ei voi yleistää!!

    • ....................

      Kyllä tuossa jotain perää on...naiset on myös taitavia "piilovittuilun" mestareita. Kyllä osataan ilkeillä toiselle ja sitten esittää marttyyriä tyyliin " enhän minä tarkoittanu"...vaikka varsin nyvin tarkoitti.

      Olen itsekkin nainen ja laittanut merkille saman homman. En tykkä yhtään naismaisesta vittuilusta. Olen naiseksi aika suorasukainen. Puhun asioista suoraan en piilokuittailemalla. Miesten kans pärjää aina suoraan puhumalla, naisten kanssa ei. Naiset on aika huonoja kestämään suoraa puhetta ja palautetta. Toisaalta naiset syyllistää itseään liikaa suhteessa miehiin, että otappa siitäki sitte selvää :D...

    • 5000

      5000 merkkiä jäljellä

    • Anonyymi

      joo, se on se tyttögeeni mikä ei lähde ikinä

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2860
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2135
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1003
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe