Kaikki niin tykkää gallupeista, niin tässä ois taas:)
Lyhyesti ja ytimekkäästi, oletko rakastunut juuri nyt?
Miten ois Gallupin laita:)
14
1053
Vastaukset
- Vasenjalkainen
En.
ihastunut naiseen, rakastunut illuusioon.
- kundi32v
en.
- mutta...
kyllä eräs nainen pyörii ajatuksissa pitkin päivää. En sanoisi sitä vielä rakastumiseksi, se vaatii toisen ihmisen perusteellisen tuntemisen..olisko ehkä jonkinlaista ihastusta ja tykkäämistä.
- miäs...
En ole tällähetkellä. 1-1,5 vuotta takaperin olin vielä. Mutta laantuu ne tunteet kun en ole nähnyt tätä naista enään vuoteen.
.......
- Rowen82
Rakastan tyttöystävääni.
- xor
En oo. Mutta mikäs on sun oma vastaus? Kysymyksestä ja hymystä tosin vois veikata, että sulla taitaa perhoiset ja sukat olla liikkeessä.. :)
- naine29
väärin, en ole rakastunut, mutta aina romantiikan nälkäinen ja utelias;)
- menja
Olen.:)
- J_Karma
minä. Ja tuntuu niin hyvälle. :)
- SimStim
en.
Valitettavasti. - juuuu
kovasti !!!!! =D
t. nainen 19 2/3 - dayum
...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h373137- 522694
- 1412580
- 1582114
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201888- 771845
- 401509
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa251338- 511057
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To241032