Kaikki niin tykkää gallupeista, niin tässä ois taas:)
Lyhyesti ja ytimekkäästi, oletko rakastunut juuri nyt?
Miten ois Gallupin laita:)
14
1054
Vastaukset
- Vasenjalkainen
En.
ihastunut naiseen, rakastunut illuusioon.
- kundi32v
en.
- mutta...
kyllä eräs nainen pyörii ajatuksissa pitkin päivää. En sanoisi sitä vielä rakastumiseksi, se vaatii toisen ihmisen perusteellisen tuntemisen..olisko ehkä jonkinlaista ihastusta ja tykkäämistä.
- miäs...
En ole tällähetkellä. 1-1,5 vuotta takaperin olin vielä. Mutta laantuu ne tunteet kun en ole nähnyt tätä naista enään vuoteen.
.......
- Rowen82
Rakastan tyttöystävääni.
- xor
En oo. Mutta mikäs on sun oma vastaus? Kysymyksestä ja hymystä tosin vois veikata, että sulla taitaa perhoiset ja sukat olla liikkeessä.. :)
- naine29
väärin, en ole rakastunut, mutta aina romantiikan nälkäinen ja utelias;)
- menja
Olen.:)
- J_Karma
minä. Ja tuntuu niin hyvälle. :)
- SimStim
en.
Valitettavasti. - juuuu
kovasti !!!!! =D
t. nainen 19 2/3 - dayum
...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833288
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli352639- 612258
Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.732239Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512181Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1102153Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.191927- 621904
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv201859- 861632