ubuntu vs xp

paska mikä paska

Xp:hen kestää verkkokortin asennus 5min ubuntuun monta tuntia eikä toimi sittenkään jotain vitun kernelin kääntöä ja vääntöä jne. ottaisivat mallia xp:stä miten asennetaan helposi.

9

1295

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jepjep

Verkkokortti asentuu "lennossa", ei sitä sen kummemmin tarvitse asentaa. Se on eri juttu jos yrität asentaa jotain isa-korttia joka vaatii bios-asetukset kohdalleen.

• ei löydä

PCMCIA korttia WL54PC XP:hen laittaa alle viiden minuutin vaan ei linuxseen............

• wintoys
        ei löydä kirjoitti:

PCMCIA korttia WL54PC XP:hen laittaa alle viiden minuutin vaan ei linuxseen............

Et vaan osaa.

Joten menepä eheyttämään sitä virusimuriasi.

• JMT_
        ei löydä kirjoitti:

Olen todennut etta sita ei saa niin helposti toimimaan "lennosta" Breezyssa, mutta kun imutat cvs version ajurista niin siella on kylla selkeat ohjeet mita sun tarvii tehda jotta sen saa toimimaan, itsekkaan en sita alkuun hoksannut...

• kertaa

ne asetukset tulee kuntoon kun tuota Ubuntua asennat koneellesi, ei siihen 5 minuuttia mene korkeintaan 10 sekuntia ja asetukset on kohdallaan.

• se XP hyvä, no sä voitkin asentaa mun koneeseen ton SCSI kortin takana olevalle levylle XP:n... Kortti on merkiltään 19160... Ai niin, mun koneessa EI OLE korppu asemaa!

• että joudun

kostamaan tämän viestin windows palstalla.

• ibookisti

XP tähän ibookkiin. Ubuntu asentuu, XP saattaa tuottaa pettymyksen ;)

• huoh

Paska Mikä paska vaan yrittää trollata..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      90
      5137
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      53
      4046
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2149
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1807
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1785
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1424
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      27
      1207
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1026
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      981
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      970
    Aihe