Xp:hen kestää verkkokortin asennus 5min ubuntuun monta tuntia eikä toimi sittenkään jotain vitun kernelin kääntöä ja vääntöä jne. ottaisivat mallia xp:stä miten asennetaan helposi.
ubuntu vs xp
9
1295
Vastaukset
- jepjep
Verkkokortti asentuu "lennossa", ei sitä sen kummemmin tarvitse asentaa. Se on eri juttu jos yrität asentaa jotain isa-korttia joka vaatii bios-asetukset kohdalleen.
- ei löydä
PCMCIA korttia WL54PC XP:hen laittaa alle viiden minuutin vaan ei linuxseen............
- wintoys
ei löydä kirjoitti:
PCMCIA korttia WL54PC XP:hen laittaa alle viiden minuutin vaan ei linuxseen............
Et vaan osaa.
Joten menepä eheyttämään sitä virusimuriasi. - JMT_
ei löydä kirjoitti:
Olen todennut etta sita ei saa niin helposti toimimaan "lennosta" Breezyssa, mutta kun imutat cvs version ajurista niin siella on kylla selkeat ohjeet mita sun tarvii tehda jotta sen saa toimimaan, itsekkaan en sita alkuun hoksannut...
- kertaa
ne asetukset tulee kuntoon kun tuota Ubuntua asennat koneellesi, ei siihen 5 minuuttia mene korkeintaan 10 sekuntia ja asetukset on kohdallaan.
se XP hyvä, no sä voitkin asentaa mun koneeseen ton SCSI kortin takana olevalle levylle XP:n... Kortti on merkiltään 19160... Ai niin, mun koneessa EI OLE korppu asemaa!
- että joudun
kostamaan tämän viestin windows palstalla.
- ibookisti
XP tähän ibookkiin. Ubuntu asentuu, XP saattaa tuottaa pettymyksen ;)
- huoh
Paska Mikä paska vaan yrittää trollata..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905137
- 534046
- 252149
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271807Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161785- 151424
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹271207Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201026T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21970