Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

liian hento

neito

Elikkä ongelmani on liiallinen sirouteni. Olen vain hieman keksipituutta (164cm olisi tietojeni mukaan suomalaisten naisten keskipituus) lyhyempi, mutta olen hoikka ja todella siroluinen. Joskus kavereiden kanssa aliasta pelatessa kaverini esim. sanoi hennon ollessa sanaselityksenä "Neito on tälläinen" ja toiselta kaveriltani tuli kuin tykin suusta: "hento"... ja oli vielä oikea vastauskin.

Vaikka eihän siinä mitään, että on pieni ja keijukaismaisen näköinen, ihan mukavaahan se on. Mutta pahana puolena tässä on se, että lantioni on kapea ja rinnat pienet... :'( Tuntuu, että muut naiset ovat paljon naisellisempia ja heiltä löytyy täytettä niihin kauniisiin läpinäkyviin rintaliiveihin... Mutta joka tapauksessa, miten saisin pukeutumisellani lisättyä naisellisuutta kroppaani? Mielelläni en kuitenkaan käyttäisi mtn geelirintaliivejä...

7

1700

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hento...

      Mihin? Naiseus ei ole ulkoisesta kiinni.

    • Hypnosia

      tuota kuinkahan vanha mahdat olla (jos ei ole sopimatonta kysyä)? itse olin vielä pari vuotta sitten TODELLA hento, rinnaton ja muodoton, mutta kuluneen vuoden aikana on tullut kiloja lisää, joten on alkanut muodotkin ja naisellisuus enemmän löytyä (vaikka yhä siro ja keijumainen olenkin) :D naisellisuus ei kylläkään mielestäni ole täysin muodoista kiinni vaan siitä miten itsensä ja vaatteensa kantaa.. itse olen 160 cm pitkä ja 19 vuotta vanha

      • neito

        Eipä tuota ole sopimatonta kysyä :) 18 vuotta tulee tänä vuonna täyteen... Mietinkin joskos pitäisi ruveta lihotuskuurille mutta vähän pelottaa, että jos ne kilot jämähtävät vääriin kohtiin... :s Ja eikä se lihottaminenkaan niin helppoa ole... Mutta kiitän ^^


    • diesel

      Mä ainakin tykkään siroista ja hennoista, tyttömäisistä naisista. En nyt tarkoita kauheasti itseäni (22) nuorempia, vaan sellaisia tyttömäisen siroutensa säilyttäviä...

      • Mike Beuf

        on. Ihmetyttää kun "aina " kuulee, että muodokas nainen on naisellinen. Siitähän se on kiinni, miten sen vartalonsa kantaa. Ja käytöksestä. Voihan muodokas nainen / tyttö olla ihan jätkämäinen, sellainen, jota ei tosimies toista kerta vilkasekkaan. -Siispä elekee nyt hyvät immeiset huoliko muodoistanne, ihan muut asiat sitä mieseläjää kiinnostaa..
        Siro on kaunis
        hento viehättävä
        kyllä teissä silmä lepää
        sydän läpättää


    • yvonne**

      Olet just upea nainen tuollaisena kuin olet. Lisäksi olet riittävän naisellinen omalla ihanalla olemuksellasi. :) Haluan vain kertoa, ettei ole olemassakaan yhtä ja ainoata naisellisuuden muotoa. Nautitaan me ainutlaatuisuudestamme.

    • Komistus26

      Näin miehenä voin sanoa, että voit huoleta olla onnellinen! Itse ainakin ja tiedän että suurin osa kavereistakin tykkää siroista ja hennoista tytöistä. Siis paljon mieluummin hyvin siro ja hento kun "runsas ja naisellinen" tai "muodokas".

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe