liian hento

neito

Elikkä ongelmani on liiallinen sirouteni. Olen vain hieman keksipituutta (164cm olisi tietojeni mukaan suomalaisten naisten keskipituus) lyhyempi, mutta olen hoikka ja todella siroluinen. Joskus kavereiden kanssa aliasta pelatessa kaverini esim. sanoi hennon ollessa sanaselityksenä "Neito on tälläinen" ja toiselta kaveriltani tuli kuin tykin suusta: "hento"... ja oli vielä oikea vastauskin.

Vaikka eihän siinä mitään, että on pieni ja keijukaismaisen näköinen, ihan mukavaahan se on. Mutta pahana puolena tässä on se, että lantioni on kapea ja rinnat pienet... :'( Tuntuu, että muut naiset ovat paljon naisellisempia ja heiltä löytyy täytettä niihin kauniisiin läpinäkyviin rintaliiveihin... Mutta joka tapauksessa, miten saisin pukeutumisellani lisättyä naisellisuutta kroppaani? Mielelläni en kuitenkaan käyttäisi mtn geelirintaliivejä...

7

1776

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hento...

Mihin? Naiseus ei ole ulkoisesta kiinni.

• Hypnosia

tuota kuinkahan vanha mahdat olla (jos ei ole sopimatonta kysyä)? itse olin vielä pari vuotta sitten TODELLA hento, rinnaton ja muodoton, mutta kuluneen vuoden aikana on tullut kiloja lisää, joten on alkanut muodotkin ja naisellisuus enemmän löytyä (vaikka yhä siro ja keijumainen olenkin) :D naisellisuus ei kylläkään mielestäni ole täysin muodoista kiinni vaan siitä miten itsensä ja vaatteensa kantaa.. itse olen 160 cm pitkä ja 19 vuotta vanha

• neito

Eipä tuota ole sopimatonta kysyä :) 18 vuotta tulee tänä vuonna täyteen... Mietinkin joskos pitäisi ruveta lihotuskuurille mutta vähän pelottaa, että jos ne kilot jämähtävät vääriin kohtiin... :s Ja eikä se lihottaminenkaan niin helppoa ole... Mutta kiitän ^^

• diesel

Mä ainakin tykkään siroista ja hennoista, tyttömäisistä naisista. En nyt tarkoita kauheasti itseäni (22) nuorempia, vaan sellaisia tyttömäisen siroutensa säilyttäviä...

• Mike Beuf

on. Ihmetyttää kun "aina " kuulee, että muodokas nainen on naisellinen. Siitähän se on kiinni, miten sen vartalonsa kantaa. Ja käytöksestä. Voihan muodokas nainen / tyttö olla ihan jätkämäinen, sellainen, jota ei tosimies toista kerta vilkasekkaan. -Siispä elekee nyt hyvät immeiset huoliko muodoistanne, ihan muut asiat sitä mieseläjää kiinnostaa..
        Siro on kaunis
        hento viehättävä
        kyllä teissä silmä lepää
        sydän läpättää

• yvonne**

Olet just upea nainen tuollaisena kuin olet. Lisäksi olet riittävän naisellinen omalla ihanalla olemuksellasi. :) Haluan vain kertoa, ettei ole olemassakaan yhtä ja ainoata naisellisuuden muotoa. Nautitaan me ainutlaatuisuudestamme.

• Komistus26

Näin miehenä voin sanoa, että voit huoleta olla onnellinen! Itse ainakin ja tiedän että suurin osa kavereistakin tykkää siroista ja hennoista tytöistä. Siis paljon mieluummin hyvin siro ja hento kun "runsas ja naisellinen" tai "muodokas".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1700
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1336
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1285
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      840
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe