Heipsan,
olisi naamiaiset, elokuva-aiheiset sellaiset, tässä edessä ja haluaisin mennä Marilyninä. Ongelmahan on tietysti se, että kaikkien löytämieni Marilyn-hameiden koot loppuu 38, kun tarvitsisin asun kokoa 52... Mikä avuksi? Saa ehdottaa jotakin muutakin hahmoa, ottaisin niitäkin ehdotuksia mielelläni vastaan. Kauhean vaikeata pukeutua miksikään, varsinkin kun ei ole itse Hollywood-mitoissa :/
Naamiaisasu :(
9
15920
Vastaukset
- ...
Oletko katsonut www.punanaamio.fi?
Siellä on jonkinverran myös xl-asuja, ei tietenkään yhtä paljon kuin pienempiä kokoja, mutta jonkin verran löytyy.
Osa xl-asuistakin on hiukan pienemmän mallisia, mutta löytyy sieltä isollekin ihmiselle mahtuvia.
xl-asuista löytyi mm. Marilyn, Lumikki yms, en sitten tiedä minkä kokoisia ne ovat.- Iloisa
En tiedä uskallanko tilata, kun ei tiedä tarkkaa kokoa. Joskus XL-koko on XL-koko ja vain harvoin myös XXL-koko.. Vitsit.. Kattelin googlella ja Jenkkilässä olis, jälleen kerran, vaikka kuinka paljon kaikkea kivaa tarjolla.
- abiriehaan
Iloisa kirjoitti:
En tiedä uskallanko tilata, kun ei tiedä tarkkaa kokoa. Joskus XL-koko on XL-koko ja vain harvoin myös XXL-koko.. Vitsit.. Kattelin googlella ja Jenkkilässä olis, jälleen kerran, vaikka kuinka paljon kaikkea kivaa tarjolla.
itselleni tuolta Punanaamiosta merirosvoasun. Normaalikoko mahtui päälleni, vaikka käytän kokoa 46/48. Ongelma on pikemminkin pituus - osa vaatteista kun taitaa tulla jostain etelästä missä keskipituus on 160cm ympärillä, minä olen 173cm ja merirosvoasu olisi peittänyt hädintuskin pakarat, vaikka kuvassa mallilla se yltää melkein polviin..
Eli taatusti menee se XL-koko sinulle leveydestä ainakin. Itse käytin merkkariasussa mustia trumpettihousuja, ja ostin lisäksi miekan ja silmälapun, ja kiharsin hiukseni :D Ja hienolta näytin!
- Kukkanen
Oliko Marilynin asu kiva? Mulla samanlainen onkelma ku sulla.. Naamiaisten teemana ois vaan villieläimet. Olen kokoa 52/54. Kävin tuossa osoitteessa punanaamio.fi, siellä ois joku tiikeri ja leijona ollu mut jotenki en niist tykänny.. Muuten ois kyl ollu muihin aiheisiin liittyen kivoja :) Oisin valmis vaik vähä ompelee ku sais vaan jonku idean..
- katsonut
Katsopa www.pilailupuoti.fi
Siellä on kivoja vaatteita myös, eikä pahanhintaisia. Niitähän on useammalla paikkakunnallakin.
- mieleen
jossakin keskustelupalstalla oli marilynin mitat(vyötärö, lanne, rinnaymp ym) ja kaikki muut paitti rinnan ympärys oli mulla tasan samat..ei taas liittyny yhtään :D onneksi vappu on taas kohta nii saa vetää jotku kivat vaatteet päälle ja lähteä baariin heilumaan x)
- Sumppi-Ruusa
....asun vai voisitko ajatella vuokraavasi sen ?
Silloin mahdollisuudet lisääntyisivät....
Esim. kannattaisi ottaa yhteyttä teattereiden pukuvuokraamoihin, (jos mahdollista), ja käydä niissä tutkailemassa mahdollisuuksia.
Tuli vaan mieleen....- Iloisa
Ok, lähistöllä taitaakin olla eräs pukuvuokraamo.. Luulisi että niillä olisi jotain edullista ja isokokoistakin.
Enää vaan pitää keksiä että minkälainen stara olisi :) - Sumppi-Ruusa
Iloisa kirjoitti:
Ok, lähistöllä taitaakin olla eräs pukuvuokraamo.. Luulisi että niillä olisi jotain edullista ja isokokoistakin.
Enää vaan pitää keksiä että minkälainen stara olisi :)....tässäkin olisi aika metka naamiaisasu.
Tarvitsee vaan omata aika ripaus pelimannihenkeä...
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=30805179
Huuto.netistä voit muutenkin tehdä löytöjä. Hakusanoja voisi olla vaikka:
naamiais*
naamio*
penkkari*
potkiais*
pukujuh*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 445805
- 455305
- 483698
- 133653
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise903231- 313126
- 592874
- 572730
- 532380
- 381834