minä ainakin olen monasti ja ollut mukavaa miehen kanssa,mutta livenä..usein se lumous häviää..
olkaa varovaisia.
ihastuu KIRJOITUSTYYLIIN
15
3357
Vastaukset
- Nimetön
Unohdit maksaa omat laskusi ja lumous katosi.
- Nimetön
On ilotyttäjä ja on kunniallisia naisia.
Ei ole eroa.
Ilotyttö 200-300 --------€
Ns, Kotihuora eli illan drinkit -ruuat-autoonsa tankki täyteen-ja niin etesi
Ja eikä tämäkään vielä kaikki-se huora ei soita jälkeen,et taas on tankki tyhjä... - ......................
kasva aikuiseksi ja niistä nenäsi
Haittaako, jos ihastuu kirjoitustyyliin? Oikeastaan vähemmän pinnallistahan se on kuin ihastua kuvan perusteella. Minä olen kuvailemasi tyyppi. Osaan kyllä kirjoittaa, mutta oikeasti olen hyvinkin ujo ja hiljainen, varmasti pettymys tavata minut. Mutta miksi minua pitäisi varoa?
- lumikukka81
mutta itsekkin ihastuin kirjoituksen perusteella... kirjoiteltiin pitkään.. ja kun tavattiin ei kemiaa ollutkaan.. tai minun puolelta voin sanoa että mies kiinnosti yhtävähän kuin vaarin villasukka... ystävänä olisi ollut mitä mainioin.. mutta mies ei tuntenut samoin vaan kiintyi lisää.. itsellä tuotti vaikeuksia sanoa että ei kiinnostakkaan.. ketään ei halua loukata... mutta ei kyllä halua teeskennelläkkään.
- ..............................
mun tapaus osoittautui pelkäksi sexin vonkaajaksi,kirjoitusten perusteella oli fiksu ja osasi keskustella kiinnostavasti kaikesta.Lopulta se totuus paljastui,kun en ollutkaan antaja-aino
- voi ristus
.............................. kirjoitti:
mun tapaus osoittautui pelkäksi sexin vonkaajaksi,kirjoitusten perusteella oli fiksu ja osasi keskustella kiinnostavasti kaikesta.Lopulta se totuus paljastui,kun en ollutkaan antaja-aino
Kyllä se on varmaan joillekkin ihan kauhistus jos suhde johtaisi oikeeseen yhdyntään ?
Mene AFRIKKAAN ! - mooses
voi ristus kirjoitti:
Kyllä se on varmaan joillekkin ihan kauhistus jos suhde johtaisi oikeeseen yhdyntään ?
Mene AFRIKKAAN !Kyllä pännii nää muijat jotka leimaavat naisen joka harrastaa sexiä antaja-ainoiksi,menköön nää pihtaripirkot tiukkojen(tarkoittaa umpeen kuroutunut käytön puutteessa) perseittensä kanssa gualalumpuriin.
Sexi on elämän suola,sokeri kahvissani ja hunaja iltateessäni. - ihan oikein
voi ristus kirjoitti:
Mene AFRIKKAAN !saisi työntää melaa mekkoon?
Ehei, korkeintaan suihin ensitreffeillä. Pientä rajaa. - tuutänne
voi ristus kirjoitti:
Mene AFRIKKAAN !no ei seksi oo pahasta. Ajattelin tässä, jos miehet siitä niin paljon pitävät...jos minä tyydyttäisin sinut niin hyvin kuin osaan...mahtava seksi innokkaan ja jaksavan orin kanssa..no kyllä sit ahkeruus palkitaan:)))))
- niin'
mooses kirjoitti:
Kyllä pännii nää muijat jotka leimaavat naisen joka harrastaa sexiä antaja-ainoiksi,menköön nää pihtaripirkot tiukkojen(tarkoittaa umpeen kuroutunut käytön puutteessa) perseittensä kanssa gualalumpuriin.
Sexi on elämän suola,sokeri kahvissani ja hunaja iltateessäni.mä voin vähän hangata sua samalla kun katselen iltauutisia. (Niin ei mene mun aikani hukkaan)
- Nimetön
Estlane
- Nimetön
Eestlane" kirjutatakse kahe ee-ga, eli "eestlane" kirjoit. kahella ee:llä, höhh!
- Monesti Kokenut
Useimmiten kun mies on vaikuttanut mielenkiintoiselta, fiksulta, kunnolliselta, osannut kirjoittaa hyvin niin sitten kun on livenä tavannut....niin eipä ole kolahtanut ollnekaan. Ihan toista livenä kuin virtuaalisesti. Ulkonäkö eikä mikään muukaan napannut. Kerran toisen jälkeen näin käynyt.
- tylsääkin tylsempi
Sentään Sinunkin takia joku on treffeille tullut ? Pitäisi kyllä itsekkin olla jotain - muutenhan homma olisi jo aikoja sitten ollut bindeksissä !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512