ilopillerit?

etsivä mies..

Nyt kun olen paneutunut kunnolla kuvattomiin profiileihin, niin täytyy sanoa että jotkut profiilit ei kiinnosta. Tämmöiset:

- olen energinen
- ilopilleri
- pippurinen
- kääkättäjä
- miljoona kuntoharrastusta

Siis tulee tämmöisistä väkisten mieleen, että ne on kuin jotain hyrriä jotka pyörii jokapaikassa. Voiko tämmöiset keskittyä mihinkään rauhassa? Pahin tunne on, että vetääkö tämmöinen mukaan myös minut sitten, jos tämmöiseen tutustuu. Olen aika rauhallisuutta rakastava mies. En halua sirkusta ympärilleni.

10

1341

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mieltä asiasta

Joidenkin naisten (ja miestenkin) ainoa harrastus taitaa olla elämysten ja kokemusten keräily. Ei kukaan normaali ihminen jaksa jatkuvasti olla iloinen tai energinen, kyllä huonojakin kausia kaikilla on.

• tällanen

Olen rauhallinen ja mietiskelevä keski-ikäinen nainen, joka nauttii suunnattomasti hiljaisuudesta ja siitä että saa olla rauhassa maailman melskeeltä.

Tykkään kulkea luonnossa, en harrasta mitään minkä takia pitäisi mennä jonnekin saliin tai huoneeseen, vaan arki-askareet ja ulkoilu pitää minut kunnossa. Voimaa saan auringosta, sinisestä taivaasta. Pidän talven pakkasista ja kesän helteistä.

En jaksa miehiä, jotka ovat pilke silmäkulmassa ikuisia poikia, enkä kovin innostu huumoriveikoistakaan.
      Käytän aina turvavöitä autoillessani ja kypärää pyöräillessäni.

Nappaako?

• etsivä mies..

Nappaa jo paljon paremmin. Vaikka en itse käytäkkään kypärää ja joskus unehtuu turvavyökin ;)

• tällanen
        etsivä mies.. kirjoitti:

Nappaa jo paljon paremmin. Vaikka en itse käytäkkään kypärää ja joskus unehtuu turvavyökin ;)

on ihan tosi, olen olemassa..

• etsivä mies..
        tällanen kirjoitti:

on ihan tosi, olen olemassa..

Missäs päin suomea? ;)

• tällanen
        etsivä mies.. kirjoitti:

Missäs päin suomea? ;)

05 suunta..

• etsivä mies..
        tällanen kirjoitti:

05 suunta..

Sielläpäin on kyllä ihan nättejä naisia, harmi vaan kun olen täältä 017 alueelta, välimatkaa kummiskin aika paljon. Kävin oman alueeni kaikki profiilit läpi joissa oli vähäkään panostettu profiiliin. Saas nähän, Finland .. Zero points ;D

• tällanen
        etsivä mies.. kirjoitti:

Sielläpäin on kyllä ihan nättejä naisia, harmi vaan kun olen täältä 017 alueelta, välimatkaa kummiskin aika paljon. Kävin oman alueeni kaikki profiilit läpi joissa oli vähäkään panostettu profiiliin. Saas nähän, Finland .. Zero points ;D

:(

Kenties, joku päivä jossain.

• nuorimies83
        tällanen kirjoitti:

:(

Kenties, joku päivä jossain.

Nappasit minutkin..

• kertoo olevansa

todellinen villi! :::Tule ja kesytä minut!!!::: En edes ymmärrä, onko sellaista sovinistisikaakaan olemassa, joka tarvitsisi seurakseen, harrastuksekseen kesytettävän naisen? Mitähän tämä kesyttäminen oikein tarkoittaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      24
      5037
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      63
      4046
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      74
      3612
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2698
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      147
      2473
    6. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      60
      2348
    7. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      76
      2159
    8. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      27
      2117
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi tänään?

Mitä ajatuksia hänestä ja tilanteesta ylipäätään 💖
      Ikävä
      135
      1654
    10. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      37
      1515
    Aihe