eka kausi subbarilta?

law

näin vilahdukselta jonkin mainoksenlopun subbarilla että näyttäisivät ekan kauden uusintana, tietääkö joku pitääkö paikkansa?
ainut kausi tuo eka mikä on katsomatta...

5

536

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • catlady40

      Heissan

      Kyllä. Pitää paikkansa, subbari alkaa esittää ekaa kautta. Mulla on 1,2 ja 3 kausi DVD:nä ja olen nyt katsellut ekaa. On tosi hyvä. Kannattaa katsoa, jos et todellakaan ole nähnyt sitä. Siinäkin on jännitystä ja toimintaa. Voin sanoa, että paranee joka kaudella :o). Kiefer on Jack Bauerina ylivoimaisen hyvä.

    • old.man.river

      Lue aikaisempia viestejä, siellä on juttua kesän subbariuusinnasta.

      • law

        ok, en pikaisella vilkaisulla huomannut että tästä olisi ollut aiemmin puhetta, puusilmä kun olen. mutta tietääkö joku tarkkaa päivämäärää koska alkaa ?

        sinänsä kiva että tulee, niin ei enää tarvitse miettiä ostaako kallista dvd-boxia.

        vitoskausi muuten tosiaan kielii siitä, että kuudeskausi on todellakin viimeinen. tämän enempää spoilaamatta.

        hyvä äijille suunnattu saippuaooppera-sarja anyway. =)


      • old.man.river
        law kirjoitti:

        ok, en pikaisella vilkaisulla huomannut että tästä olisi ollut aiemmin puhetta, puusilmä kun olen. mutta tietääkö joku tarkkaa päivämäärää koska alkaa ?

        sinänsä kiva että tulee, niin ei enää tarvitse miettiä ostaako kallista dvd-boxia.

        vitoskausi muuten tosiaan kielii siitä, että kuudeskausi on todellakin viimeinen. tämän enempää spoilaamatta.

        hyvä äijille suunnattu saippuaooppera-sarja anyway. =)

        Sub-TV keskustelupalstan mukaan 24:n 1.kausi alkaa maanantaina 29.5. ja esitetään klo 22.30 maanantaina, tiistaina ja keskiviikkona.


      • catlady40
        law kirjoitti:

        ok, en pikaisella vilkaisulla huomannut että tästä olisi ollut aiemmin puhetta, puusilmä kun olen. mutta tietääkö joku tarkkaa päivämäärää koska alkaa ?

        sinänsä kiva että tulee, niin ei enää tarvitse miettiä ostaako kallista dvd-boxia.

        vitoskausi muuten tosiaan kielii siitä, että kuudeskausi on todellakin viimeinen. tämän enempää spoilaamatta.

        hyvä äijille suunnattu saippuaooppera-sarja anyway. =)

        Moikkelis

        Lisätäkseni vielä tuohon old manin juttuun, niin 1 kausi tulee myös torstaisin ma-ke lisäksi. Ja viitoskauden jälkeen 24 jatkuu vielä 3 kautta, Kiefer teki rahakkaan sopimuksen Foxin kanssa.Joten ei lopu kuudennen jälkeen vielä :o)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4903
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4453
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2881
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      105
      1684
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe