näin vilahdukselta jonkin mainoksenlopun subbarilla että näyttäisivät ekan kauden uusintana, tietääkö joku pitääkö paikkansa?
ainut kausi tuo eka mikä on katsomatta...
eka kausi subbarilta?
5
602
Vastaukset
- catlady40
Heissan
Kyllä. Pitää paikkansa, subbari alkaa esittää ekaa kautta. Mulla on 1,2 ja 3 kausi DVD:nä ja olen nyt katsellut ekaa. On tosi hyvä. Kannattaa katsoa, jos et todellakaan ole nähnyt sitä. Siinäkin on jännitystä ja toimintaa. Voin sanoa, että paranee joka kaudella :o). Kiefer on Jack Bauerina ylivoimaisen hyvä. - old.man.river
Lue aikaisempia viestejä, siellä on juttua kesän subbariuusinnasta.
- law
ok, en pikaisella vilkaisulla huomannut että tästä olisi ollut aiemmin puhetta, puusilmä kun olen. mutta tietääkö joku tarkkaa päivämäärää koska alkaa ?
sinänsä kiva että tulee, niin ei enää tarvitse miettiä ostaako kallista dvd-boxia.
vitoskausi muuten tosiaan kielii siitä, että kuudeskausi on todellakin viimeinen. tämän enempää spoilaamatta.
hyvä äijille suunnattu saippuaooppera-sarja anyway. =) - old.man.river
law kirjoitti:
ok, en pikaisella vilkaisulla huomannut että tästä olisi ollut aiemmin puhetta, puusilmä kun olen. mutta tietääkö joku tarkkaa päivämäärää koska alkaa ?
sinänsä kiva että tulee, niin ei enää tarvitse miettiä ostaako kallista dvd-boxia.
vitoskausi muuten tosiaan kielii siitä, että kuudeskausi on todellakin viimeinen. tämän enempää spoilaamatta.
hyvä äijille suunnattu saippuaooppera-sarja anyway. =)Sub-TV keskustelupalstan mukaan 24:n 1.kausi alkaa maanantaina 29.5. ja esitetään klo 22.30 maanantaina, tiistaina ja keskiviikkona.
- catlady40
law kirjoitti:
hyvä äijille suunnattu saippuaooppera-sarja anyway. =)Moikkelis
Lisätäkseni vielä tuohon old manin juttuun, niin 1 kausi tulee myös torstaisin ma-ke lisäksi. Ja viitoskauden jälkeen 24 jatkuu vielä 3 kautta, Kiefer teki rahakkaan sopimuksen Foxin kanssa.Joten ei lopu kuudennen jälkeen vielä :o)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823323
- 922975
- 532252
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201695- 191644
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111620Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221458Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61448Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131381Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin371353