näin vilahdukselta jonkin mainoksenlopun subbarilla että näyttäisivät ekan kauden uusintana, tietääkö joku pitääkö paikkansa?
ainut kausi tuo eka mikä on katsomatta...
eka kausi subbarilta?
5
588
Vastaukset
- catlady40
Heissan
Kyllä. Pitää paikkansa, subbari alkaa esittää ekaa kautta. Mulla on 1,2 ja 3 kausi DVD:nä ja olen nyt katsellut ekaa. On tosi hyvä. Kannattaa katsoa, jos et todellakaan ole nähnyt sitä. Siinäkin on jännitystä ja toimintaa. Voin sanoa, että paranee joka kaudella :o). Kiefer on Jack Bauerina ylivoimaisen hyvä. - old.man.river
Lue aikaisempia viestejä, siellä on juttua kesän subbariuusinnasta.
- law
ok, en pikaisella vilkaisulla huomannut että tästä olisi ollut aiemmin puhetta, puusilmä kun olen. mutta tietääkö joku tarkkaa päivämäärää koska alkaa ?
sinänsä kiva että tulee, niin ei enää tarvitse miettiä ostaako kallista dvd-boxia.
vitoskausi muuten tosiaan kielii siitä, että kuudeskausi on todellakin viimeinen. tämän enempää spoilaamatta.
hyvä äijille suunnattu saippuaooppera-sarja anyway. =) - old.man.river
law kirjoitti:
ok, en pikaisella vilkaisulla huomannut että tästä olisi ollut aiemmin puhetta, puusilmä kun olen. mutta tietääkö joku tarkkaa päivämäärää koska alkaa ?
sinänsä kiva että tulee, niin ei enää tarvitse miettiä ostaako kallista dvd-boxia.
vitoskausi muuten tosiaan kielii siitä, että kuudeskausi on todellakin viimeinen. tämän enempää spoilaamatta.
hyvä äijille suunnattu saippuaooppera-sarja anyway. =)Sub-TV keskustelupalstan mukaan 24:n 1.kausi alkaa maanantaina 29.5. ja esitetään klo 22.30 maanantaina, tiistaina ja keskiviikkona.
- catlady40
law kirjoitti:
hyvä äijille suunnattu saippuaooppera-sarja anyway. =)Moikkelis
Lisätäkseni vielä tuohon old manin juttuun, niin 1 kausi tulee myös torstaisin ma-ke lisäksi. Ja viitoskauden jälkeen 24 jatkuu vielä 3 kautta, Kiefer teki rahakkaan sopimuksen Foxin kanssa.Joten ei lopu kuudennen jälkeen vielä :o)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062585
- 1072042
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2051570Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41565Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581011
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976