Eli mikäs juttu tuo oli, kun uusimmassa jaksossa itse PRESIDENTTI soitti Henderssonille???
Ei kai Charlesilla ole tekemistä Sentoxin kanssa?
Aikamoinen juttu!
Logan onkin terroristi? (SPOILER)
6
769
Vastaukset
- Spo
Onkohan sinulla nyt jäänyt aika tärkeä perusjuttu vähän käsittämättä?
Ei näin: Spoilaavaan otsikkoon joka näkyy heti kun palstan avaa, laitetaan sana "spoiler" ja asia on sillä kunnossa.
Vaan näin: Otsikossa mainitaan sana "spoiler" ja asia yleisesti (Esim. Presidentti Logan - spoiler!). Itse spoilaava asia on sitten viestissä.- Darth
Enpä tajunnut tuota... No mutta, tuo ei kyllä ollut ihan vastaus..?
- sdsa
Darth kirjoitti:
Enpä tajunnut tuota... No mutta, tuo ei kyllä ollut ihan vastaus..?
Vittu että oot uuno jätkä, NYT JOKAINEN VOI LUKEA SALAISEN SPOIILERIN KUN PILASIT JOIDENKIN KATSELUELÄMYKSEN, vitun molopää.
- Darth
sdsa kirjoitti:
Vittu että oot uuno jätkä, NYT JOKAINEN VOI LUKEA SALAISEN SPOIILERIN KUN PILASIT JOIDENKIN KATSELUELÄMYKSEN, vitun molopää.
...mitään, mitäs sitä enää kaunista päätäsi aukomaan?
- //Läppä//
Darth kirjoitti:
...mitään, mitäs sitä enää kaunista päätäsi aukomaan?
pilkku!!! enpä usko että monenkaan elämä nyt meni pilalle jonkun noin naurettavan jutun takia.
Darth, en usko että pilasit kovinkaan monen katseluelämyksen virheelläs, paitsi ton yhen paskapään joka rupes sulle päätänsä aukomaan.
- 24-fan
Siis Logan on vaan auttanut terroristeja. David Palmer oli saanut tietää siitä, joten se tapettiin. Nyt terroristit jahtaa Jackia ja Audreyta koska Jackilla on todisteita presidentin pahoista teoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823323
- 922975
- 532252
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201695- 191644
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111620Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221458Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61448Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131381Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin371353