kun olen suhtkoht terve, on rahaa ostaa ruokaa ja joskus vaatteitakin, on katto pään päällä ja rakkauttakin on, mitä muuta sitä voi enään elämältä vaatia?!
olen
11
329
Vastaukset
- dansku-29
olen löytänyt sen,
minulla on piano...
Tuli vaa tuosta mieleen, sorry :)))- enok
se meni näin:
Olen onnellinen, olen ostanut sen, minulla on piano. - dansku-29
enok kirjoitti:
se meni näin:
Olen onnellinen, olen ostanut sen, minulla on piano.laman myötä ei enää ollut varaa ostella pianoja, vaan niitä löydettiin, no joo nyt ollaan jo nousukaudessa, mutta velkavankeuteen jäätiin, etkö kuullut laulusta uutta versio ja se menee näin: olen onnellinen, olen löytänyt sen, minulla on piano...ja laulu päättyy siihen, kun on vaa kalterit ja vettä :DDD
- enok
dansku-29 kirjoitti:
laman myötä ei enää ollut varaa ostella pianoja, vaan niitä löydettiin, no joo nyt ollaan jo nousukaudessa, mutta velkavankeuteen jäätiin, etkö kuullut laulusta uutta versio ja se menee näin: olen onnellinen, olen löytänyt sen, minulla on piano...ja laulu päättyy siihen, kun on vaa kalterit ja vettä :DDD
Miten idoiitti tähän liittyy. Sehän on alkumeressä eläneen hankasjalkaisen fossiili.
- dansku-29
enok kirjoitti:
Miten idoiitti tähän liittyy. Sehän on alkumeressä eläneen hankasjalkaisen fossiili.
ootsä muuten aikas kone :))
- on kaks
kissaa ja yks rinta, kun toinen leikattiin pois syövän takia, mutta olen silti onnellinen!
- jotain puuttuu
Rahaa, oma talo, kesämökki, kaks autoo, perhe, hyvä työ. Enkä ole onnellinen.
- tuo..
onnea, kattokaapa noita rikkaita ja julkkiksia, ne melkein kaikki käyttää huumeita, ei onnellinen ihminen käytä huumeita.
Tai onnellinen on vissiin liian iso sana, paremminkin että on tyytyväinen elämäänsä.
Jokaisella ihmisellä pitäisi olla kotonaan moottorisaha, kirves ja pora!
- dansku-29
rautasaha ja tavallinen käsisaha, ei moottorisahaa (mutta jos pärisen sahatessa, niin eiks se sillon oo ihan moottorisaha?)ja on mulla kirveskin ja pora niin ja vasara kanssa :))
- isledudiable
pieni kynsiviila kun isiltä pyysin pikkupoikana rambo veitseä! sitten löytyy pelikortit ja vanha hapankorppu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 744266
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans903978Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa572478Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?672347Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik412044- 1241946
- 491929
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?541688- 561682
- 661592