Uusi 24-foorumi

ftgyhj

16

8290

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • old.man.river

      Saas nähdä kuinka saitin käy. Etusivulla olleiden kirjoitus- ja kielioppivirheiden määrä ei lupaa hyvää ylläpidon ammattitaidosta.

    • old.man.river

      Web-hotellin ylläpitäjä on phpBB Group joka sanoo:
      "On täysin turhaa ottaa yhteyttä phpBB Group:iin missään lakiasioissa (vastuu yms.), asioissa jotka eivät suoraan liity phpbb.com web sivustoon tai itse phpBB ohjelmaan sellaisenaan. Jos lähetät sähköpostia phpBB Group:lle mistään kolmannen osapuolen ohjelmiston käytöstä, voit odottaa lyhyttä vastausta tai jäädä ilman vastausta kokonaan."

      Mistään ei selvinnyt kuka on tämän Lost/24-foorumin ylläpitäjä. Toisaalta ei rekisteröityessäkään kysellä kummoisiakaan tietoja ainakaan siihen asti kuin mitä minä kurkin.

      Käyttäjälista oli huikeat 11 kpl, mutta niinhän se on kaikilla ihan aluksi 1.

    • old.man.river

      Tuolla sivulla saat varoituksen, että koneessasi saattaa olla virustartunta ja tästä saat ilmaisen skannauksen. Se on mainos ja saattaa asettaa koneellesi viruksen jonka saat pois ostamalla palvelun. Tai tietty osaavalla avulla.

      • tfgyhujik

        On hajalla tietäjä84 DTM ja mitän nimiä sulla olikaan.

        Jos et uskalla mennä ilmaispalvelun kautta sinne niin mee osotteen http://tinyurl.com/kldnn kautta


      • old.man.river
        tfgyhujik kirjoitti:

        On hajalla tietäjä84 DTM ja mitän nimiä sulla olikaan.

        Jos et uskalla mennä ilmaispalvelun kautta sinne niin mee osotteen http://tinyurl.com/kldnn kautta

        Tuo linkkisi vie samalle sivulle. Mistähän sinä puhut? Minä puhun mainoksesta joka tuolla sivulla tulee. Taannoin oli (jälleen kerran) aikamoinen riesa SpyAxe-vakoiluohjelmasta ja sen maksullisesta poisto-ohjelmasta ja sitä levitettiin juuri tuolla tavoin. Jos kiinnostaa niin lue S24:n keskusteluja Tietotekniikka-osiosta, sieltä löytyy.


    • old.man.river

      Sivuilla oletetaan Suomen kuuluvan samaan aikavyöhykkeeseen kuin Moskova.

      • .........

        Ootko kuulut sellasesta...


      • old.man.river
        ......... kirjoitti:

        Ootko kuulut sellasesta...

        Olen kyllä kuullut vai luulitko tosissasi etten ole, näsäviisas. Minun tietääkseni Suomen GMT-aikavyöhyke merkitään aina GMT 2 eikä siihen vaikuta talvi- tai kesäajat. Jos sen sijaan puhutaan UTC-aikavyöhykkeestä (mistä tuolla saitilla ei ollut kyse) niin silloin kesäaikana aikavyöhyke on UTC 3, mutta tuolloinkin edelleen minun tietääkseni Suomen aikavyöhykkeeksi merkitään aina normaaliajan mukainen UTC 2 joka sitten eri järjestelmissä korjataan sen mukaan onko kesä vai talviaika. Tästä en ole 100-varma, mutta tutkitaan ja palataan.


      • edfrgbhnj
        old.man.river kirjoitti:

        Olen kyllä kuullut vai luulitko tosissasi etten ole, näsäviisas. Minun tietääkseni Suomen GMT-aikavyöhyke merkitään aina GMT 2 eikä siihen vaikuta talvi- tai kesäajat. Jos sen sijaan puhutaan UTC-aikavyöhykkeestä (mistä tuolla saitilla ei ollut kyse) niin silloin kesäaikana aikavyöhyke on UTC 3, mutta tuolloinkin edelleen minun tietääkseni Suomen aikavyöhykkeeksi merkitään aina normaaliajan mukainen UTC 2 joka sitten eri järjestelmissä korjataan sen mukaan onko kesä vai talviaika. Tästä en ole 100-varma, mutta tutkitaan ja palataan.

        Häirittee noinpaljon että siellä alhaalla lukee GMT 3, niin älä käytä sivustoa, eikä sinne muutenkaan tollasilla monilla nimillä pelleilevii äiiöi tartteta


      • old.man.river
        edfrgbhnj kirjoitti:

        Häirittee noinpaljon että siellä alhaalla lukee GMT 3, niin älä käytä sivustoa, eikä sinne muutenkaan tollasilla monilla nimillä pelleilevii äiiöi tartteta

        Juu, kannattaa käyttää harkintaa jo siinä minkä sivun avaa saatikka mihin kirjautuu. Minun mielestäni perusedelletys on se, että sivun ylläpitäjä ilmoittaa nimensä ja yhteystietonsa, siis muutakin kuin sähköpostilinkin jollekin ilmaispalvelimelle.


      • old.man.river
        old.man.river kirjoitti:

        Olen kyllä kuullut vai luulitko tosissasi etten ole, näsäviisas. Minun tietääkseni Suomen GMT-aikavyöhyke merkitään aina GMT 2 eikä siihen vaikuta talvi- tai kesäajat. Jos sen sijaan puhutaan UTC-aikavyöhykkeestä (mistä tuolla saitilla ei ollut kyse) niin silloin kesäaikana aikavyöhyke on UTC 3, mutta tuolloinkin edelleen minun tietääkseni Suomen aikavyöhykkeeksi merkitään aina normaaliajan mukainen UTC 2 joka sitten eri järjestelmissä korjataan sen mukaan onko kesä vai talviaika. Tästä en ole 100-varma, mutta tutkitaan ja palataan.

        Aina oppii, en tiennytkään, että UTC-aikavyöhyke on korvannut GMT-aikavyöhykkeen käytön. Sinänsä ihan järkevää. Yllättävää oli sekin, että joihinkin navigointilaitteisiin täytyy syöttää senhetkinen aikavyöhyke käsin. Sekin on totta, että kellonaika on Suomessa kesäaikana UTC 3, mutta vastaus tähän kyseessä olleeseen asiaan eli miten Suomen aikavyöhyke merkitään on vastaus UTC 2. Katsoin muuten tietokoneeni kellosta ja siinäkin oli vyöhykkeenä UTC 2 ja maininta, että kesäaika on otettu automaattisesti huomioon ja kellonaika oikein; jos tuohon olisin laittanut vyöhykkeeksi UTC 3 niin metsään olisi mennyt.

        Tässä kohdin on syytä korostaa väärinkäsitysten välttämiseksi, että se mihin aikavyöhykkeeseen Suomi kuuluu ja se mitä kello Suomessa on ovat täysin eriasioita ja nyt siis on puhe aikavyöhykkeestä.

        Yksiselitteisimmin asia on ilmaistu Suomen kotisivuilla www.suomi.fi:
        Perustietoa Suomesta:
        Aikavyöhyke GMT 2

        tuohon ei ole mitään lisättävää.


      • Paska05/paska04
        old.man.river kirjoitti:

        Aina oppii, en tiennytkään, että UTC-aikavyöhyke on korvannut GMT-aikavyöhykkeen käytön. Sinänsä ihan järkevää. Yllättävää oli sekin, että joihinkin navigointilaitteisiin täytyy syöttää senhetkinen aikavyöhyke käsin. Sekin on totta, että kellonaika on Suomessa kesäaikana UTC 3, mutta vastaus tähän kyseessä olleeseen asiaan eli miten Suomen aikavyöhyke merkitään on vastaus UTC 2. Katsoin muuten tietokoneeni kellosta ja siinäkin oli vyöhykkeenä UTC 2 ja maininta, että kesäaika on otettu automaattisesti huomioon ja kellonaika oikein; jos tuohon olisin laittanut vyöhykkeeksi UTC 3 niin metsään olisi mennyt.

        Tässä kohdin on syytä korostaa väärinkäsitysten välttämiseksi, että se mihin aikavyöhykkeeseen Suomi kuuluu ja se mitä kello Suomessa on ovat täysin eriasioita ja nyt siis on puhe aikavyöhykkeestä.

        Yksiselitteisimmin asia on ilmaistu Suomen kotisivuilla www.suomi.fi:
        Perustietoa Suomesta:
        Aikavyöhyke GMT 2

        tuohon ei ole mitään lisättävää.

        Sinua haittaa enemmän, se että sivusto on oikeassa ajassa tai se että siellä lukee 3

        Toki sinne voi laittaa 2 ja sit kellonajan perään jokun koodin, oisko ollut iso I niin se menee kesäaikaan, mut ei jaksa ;)


      • old.man.river
        Paska05/paska04 kirjoitti:

        Sinua haittaa enemmän, se että sivusto on oikeassa ajassa tai se että siellä lukee 3

        Toki sinne voi laittaa 2 ja sit kellonajan perään jokun koodin, oisko ollut iso I niin se menee kesäaikaan, mut ei jaksa ;)

        Minua haittaa se, että sivut on toteutettu taitamattomasti. Taitaa olla saman tekijän kädenjälkeä kuin nämä hgfghfdkjg nimimerkillä kirjoitellut puolustuspuheet. Minulle tuo saitti on yhdentekevä en koskaan uskaltaisi kirjautua tuollaiselle tekeleelle jonka tarkoitusperistä ei ole sen enempää kuin tekijästäkään pientäkään tietoa.


      • ..,..,.
        old.man.river kirjoitti:

        Minua haittaa se, että sivut on toteutettu taitamattomasti. Taitaa olla saman tekijän kädenjälkeä kuin nämä hgfghfdkjg nimimerkillä kirjoitellut puolustuspuheet. Minulle tuo saitti on yhdentekevä en koskaan uskaltaisi kirjautua tuollaiselle tekeleelle jonka tarkoitusperistä ei ole sen enempää kuin tekijästäkään pientäkään tietoa.

        Omat palstat on samalla servulla kun toi, ja ylläpitäjä saa kivat tulot tollasesta, siis ihan euroja tilille.

        Ja hyvin noin on tottettu, kellonajat on järkevästi esillä, logo sulautuu muotoon, ei mitään rekisteröitymispakkoja jne.

        Ja sit toi lyhytosote on plussaa.



        Huonosti toteututtu on tossa

        http://www.atfreeforum.com/mopot/index.php?mforum=mopot

        Se on talviajassa
        logot ei sovi väriin
        palstojen jaottelu päin persettä.
        valvojan oikeuksia jaellaan kaikille.
        kellonajat muotota "Kes Maa 29, 2006 2:07 pm"


      • old.man.river
        ..,..,. kirjoitti:

        Omat palstat on samalla servulla kun toi, ja ylläpitäjä saa kivat tulot tollasesta, siis ihan euroja tilille.

        Ja hyvin noin on tottettu, kellonajat on järkevästi esillä, logo sulautuu muotoon, ei mitään rekisteröitymispakkoja jne.

        Ja sit toi lyhytosote on plussaa.



        Huonosti toteututtu on tossa

        http://www.atfreeforum.com/mopot/index.php?mforum=mopot

        Se on talviajassa
        logot ei sovi väriin
        palstojen jaottelu päin persettä.
        valvojan oikeuksia jaellaan kaikille.
        kellonajat muotota "Kes Maa 29, 2006 2:07 pm"

        Siitä onko toteutus hyvä voidaan olla monta mieltä. Domain antaa ymmärtää, että kyseessä on salkkarit eli Salatut elämät-foorumi ja linkkiä klikkaamalla tuleekin ensin tieto, että kyseessä on netin paras Salkkarifoorumi ja sen perään tulee Lost ja 24 kuvat. Toivottavasti tekijällä on luvat noiden kuvien käyttöön ja toivottavasti tekijällä on ylipäätään ymmärrystä tekijänoikeuslaista koska voi muuten tulla aika kalliiksi. Onko sitten kello järkevästi esillä: "Kellonaika on nyt 09.4.06". Minun mielestäni kokonaisuudesta kuitenkin paistaa läpi, että kyseessä on harrastelijan puuhastelu ja sellaisena siihen pitää suhtautua, jos sivut ovat niin erinomaiset kuin väität niiden olevan niin kohta näemme kuinka sinne suorastaan vyöryy uusia kirjautumisia.


      • jhgfd
        old.man.river kirjoitti:

        Siitä onko toteutus hyvä voidaan olla monta mieltä. Domain antaa ymmärtää, että kyseessä on salkkarit eli Salatut elämät-foorumi ja linkkiä klikkaamalla tuleekin ensin tieto, että kyseessä on netin paras Salkkarifoorumi ja sen perään tulee Lost ja 24 kuvat. Toivottavasti tekijällä on luvat noiden kuvien käyttöön ja toivottavasti tekijällä on ylipäätään ymmärrystä tekijänoikeuslaista koska voi muuten tulla aika kalliiksi. Onko sitten kello järkevästi esillä: "Kellonaika on nyt 09.4.06". Minun mielestäni kokonaisuudesta kuitenkin paistaa läpi, että kyseessä on harrastelijan puuhastelu ja sellaisena siihen pitää suhtautua, jos sivut ovat niin erinomaiset kuin väität niiden olevan niin kohta näemme kuinka sinne suorastaan vyöryy uusia kirjautumisia.

        Salkkarifoorumi, vaan ei oo enää, ajattelin hommata uuden osottene tolla "kaikkiuusiksi.tk"

        Ja tottakai siihen LOST-kuvaan on hommattu oikeudet, ja siihen 24-kuvaan ei tartte koska ei 7-segmenttiin oo kellään oikeuksia.

        Kun olen muutaman videonkin tehnyt, niin olen hommannut luvat niille biiseille mitä niissä soi...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      298
      6569
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      147
      5020
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      330
      2172
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1573
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      8
      1512
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1215
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      181
      1138
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      949
    9. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      47
      867
    10. 46
      823
    Aihe