kaikkien aikojen bändi??????????????

ih-minen

Nyt kaikki heavyn ystävät ilmottakaapa mielestänne se hevi bändi joka teihin eniten jysähtää...

kyllä se on_________Iron Maiden___________

_____________________$_____________________
____________________$$$____________________
__$_________________$$$________________$___
___$$______________$$$$$_____________$$____
____$$$____________$$$$$___________$$$_____
_____$$$$$_________$$$$$________$$$$$______
______$$$$$$$______$$$$$_____$$$$$$$_______
________$$$$$$$____$$$$$___$$$$$$$_________
___________$$$$$____$$$___$$$$$____________
__$$$$$$$______$$$__$$$__$$$______$$$$$$$__
______$$$$$$$$____$$_$_$$____$$$$$$$$______
__________$$$$$$$$$_$$$_$$$$$$$$$__________
_________________$$$_$_$$$_________________
_____________$$$$$___$___$$$$$_____________
_____________________$_____________________

47

3536

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BM-nihilist

      Deathmetallin puolelta Cannibal Corpse ja Blackmetallin Beherit.

      • Bac Obsession

        Minulle ainakin Guns n Roses.


    • PuuPääPaviaani

      In Flames - probably the best band in the world

      • jesterdevil

        Yhdyn tohon. Vaikka muitakin hyviä löytyy toki.


    • TOTCFUARTD

      Manowar eli Todellisen Metallin Kuninkaat. Kröhöm...

    • ---

      Metallica & Exodus

    • Iron Maiden on ykkönen, siitä ei pääse mihinkään!! mutta paljon löytyy hyviä kakkosia...

      • poipuy

        Kysyttiin kaikkien aikojen bändiä, ei kaikkien aikojen vitsiä.


      • ih-minen
        poipuy kirjoitti:

        Kysyttiin kaikkien aikojen bändiä, ei kaikkien aikojen vitsiä.

        Kysyin kaikkien aikejen bändiä ja se on Iron Maiden :D


    • Klöntti

      No tietenkin Black Sabbath haloo!!

      • hit and run

        GIRLSCHOOL on paras bändi!! joka muhun kolahtaa.. :D


    • Thrash_Nightmare

      on Slayer

    • Selvästi

      Metallica

    • Mursu

      Gimmel.

    • homokusipääkalju

      Judas Priest/Slayer/Death/Pantera

      • Kyllä ulkomaisen heavyn puolelta Iron Maiden ja Metallica ovat ne bändit, jotka ovat selvästi ylitse muiden. Myös AC/DC kuuluu ehdottomasti tähän joukkoon, mutta se on taas hieman mielipidekysymys laskeeko bändin heavyn vai hard rockin kategoriaan.


      • stone
        DarkFear kirjoitti:

        Kyllä ulkomaisen heavyn puolelta Iron Maiden ja Metallica ovat ne bändit, jotka ovat selvästi ylitse muiden. Myös AC/DC kuuluu ehdottomasti tähän joukkoon, mutta se on taas hieman mielipidekysymys laskeeko bändin heavyn vai hard rockin kategoriaan.

        genre katsotaan aikakauden mukaan,eli mitä se on ollut siihen aikaan...ja virallisesti se katsotaan vieläkin niin...scorpions lasketaan heviksi=) ja näin edespäin...tää ei ollut heitto vaan fakta=)


    • stone

      pakko yhtyä siihen että maiden on paras!!2.dream theater 3.metallica

    • heraklos*

      on Accept.

    • SLAYERRRRRRRRR

      SLAYERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR.

    • deathrash

      Metallica, Sepultura ja Entombed.

    • .....

      Metallica

      • DEATH

        DEATH


    • monni

      ehrottomasti.

    • Tiluttaja

      Megadeth! Megadeth on erittäin sävykäs ja moni-ilmeinen bändi. Mielestäni jopa parempi kuin Metallica.

      • Samaa mieltä. Paras bändi.


      • gamma

        ehdottomasti olen samaa mieltä!


    • Eternal Eradiction

      Kyllä se on The Third and the Mortal. Iron Maiden on itseään toistavaa paskaa.

      • mojova

        kun tällä osastolla alat jotain maidenii nälvii...mä tuun ja vien sut saunan taakse...ja kaikkihan tietää mitä saunan takana tapahtuu...


    • PuuPääPaviaani

      on aikas perkeleen kova myös!

    • jake

      enpä ole kovempaa bändiä nähnyt nimenomaan lavalla.

      • miukumauku

        Muhun on ainakin Metallica vaikuttanut eniten.Hyvänä kakkosena In Flames.


    • vastaus:

      Helppo vastaus: BURZUM.

    • tietysti

      IN FLAMES tai HELLOWEEN

    • pläkkiä

      Immortal BM kuninkaat....the might lives on...

    • Rausku

      Hirmuisen vaikea kysymys, kun on niin monta eri tyylisuunnan suosikkia. Mutta no, tietysti on sellaisia "kulmakiviä" mitkä ovat perustaneet musiikkimaussa ihan oman osaston, eivätkä ole vain pieniä sivuhuomautuksia kuunteluhistoriassa. Tällaisia ovat minulle:

      Slayer
      Morbid Angel
      Death
      Hypocrisy
      My Dying Bride
      Tool
      Entombed
      Strapping young lad

      (Joku noista tulee varmaankin kesällä nähtyä Suomen festivaalikentillä...)

    • ei onnistu

      joten tässä henk.kohtainen TopFive:

      1. Guns'n Roses
      2. Iron Maiden
      3. Helloween
      4. Metallica (ennen Black-albumia tehdyn tuotannon mukaan arvioituna)
      5. Mötley Crüe (tanhua, mutta jätti lähtemättömän jäljen 80-luvun teiniin)

    • Arnold

      Iron Maiden

    • Blood-n-Fire

      TYPE O NEGATIVE

      'Nuff said

    • wanha pieru

      Black Sabbath.Ehdottomasti.
      ja lisäksi:Slayer.
      Hardrockista:
      KISS

      Ilman näitä kolmea koko heavysysteemi ei olisi sitä mitä se on.Hyvässä että pahassa.

      Venom ei välttämättä ollut niin hyvä mutta sitä tärkeämpi,kuten aika on näyttänyt.

    • The loser is king

      Ozzy!!! Ozzy Osbourne on asteen parempaa kuin Iron Maiden.

    • se on paras!

      kuulin Mutter-levyn aikoinaan ja siitä se lähti. sitten piti hankkia myös kaksi edellistä ja arvostukseni vaan kasvoi. odotin jännityksellä tulevaa Reise, Reiseä joka lunasti odotukseni täysin! Rosenrot oli myös hyvä levy, vaikka ei ylläkään Reise, Reisen tasolle. mutta kenties on vain tyyntä myrskyn edellä..

      mielestäni kaikki Rammsteinin osa alueet ovat vain parantuneet levy levyltä. enimmät industrial-jutut katosivat Mutterilla ja eikä niitä onneksi enää paljo ole.

      Paremmuusjärjestys on mielestäni tämä:

      1. Mutter
      2. Reise, Reise
      3. Rosenrot
      4. Herzeleid
      5. Sehnsucht

    • mojova

      vuosilta n.1971-75

    • Rammstein on paras!

    • hevitän:)

      Cannibal corpse
      Death
      Nile
      Morbid Angel
      Bloodbath
      Malevolent Creation
      Hate Eternal
      Behemoth
      Immortal
      Arch Enemy
      Absence
      Deicide
      Devildrivel
      Lamb og God
      Goatwhore
      Machine Head
      Suffocation
      Slayer
      Vader
      Vital Remains
      :)

      • sick bubblegum

        Rob Zombie on kaikkien aikojen bändi, pieksee iron maidenit ja cannibal corpset helposti.


    • rip_darrel-dimebag

      Pantera! Aivan loistava bändi! Bändin kokoonpano on ehkä yksi maailman parhaista. Todisteeksi riittää jo se, että kyseinen bändi nousi Yhdysvaltojen albumilistan ykköseksi, siihen ei kovin moni muu metallibändi ole pystynyt. Pantera on kaikkien aikojen bändi, harmi että se hajosi niin ikävällä tavalla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      78
      2287
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      136
      1464
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      152
      1169
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1003
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      372
      921
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe