Mitä ajattelette eka treffeillä fyysisestä huomionosoituksesta?!?
Tarkoitan nyt sitä, että on käyty syömässä, kahvilla tms keskusteltu ensimmäisen kerran livenä. Kaikki on ok, ja sitten se mies pilaa sen kaiken halaamalla tai ottamalla kädestä kiinni. Ihan oikeasti silloin alkaa ahdistamaan. Vaikka mies olisi mielenkiintoinen (ikäni on 33), ja älykäs ja kivannäköinen, niin jotenkin en odota kahvikupin jälken olevani toiselle vielä halauksen arvoinen. Vikaa varmasti omassa mielessäni, kun en läheisyyttä näin halua. Ystävieni, miesten ja naisten, kanssa halailen aina kun tapaamme, mutta ventovieras ei tee sillä minuun vaikutusta! Onko kohtalotovereita?
Nyt olen menossa treffeille pari vuotta vanhemman miehen kanssa, ja hänellä samanlainen huumorintaju kuin minullaki, ja sanoin hänelle heti, että älä sitten vaan halaa tai ota kädestä=). Niillä on peli menetetty...
fyysisen kontaktin rajat
24
9635
Vastaukset
- liioittelua
Miehenä en pidä sopivana että heti ekalla kerralla käydään toiseen käsiksi tuolla tavalla. Kätellä kyllä voi, mutta halaaminen ei ehkä sovi kuvioihin. Itse en ainakaan halaisi ekalla kerralla.
- tyttö
eli en pidä fyysisistä huomionosoituksista ekoilla treffeillä. Myös mua alkaa ahdistamaan, jos vieras ihminen koskee muutenkin kuin kätelläkseen, auttaakseen takin päälle/pois päältä tms. Myöskin liian lähelle tuleminen ihan ilman varsinaista kosketusta häiritsee.
- Tytteli
Entä jos takana on aiempi, neutraali, tuttavuus? Eli ei olla toisille tuntemattomia. Pidättekö läheisyyden osoitusta silloinkin ahdistavana?
- Nimetön
Tytteli kirjoitti:
Entä jos takana on aiempi, neutraali, tuttavuus? Eli ei olla toisille tuntemattomia. Pidättekö läheisyyden osoitusta silloinkin ahdistavana?
jos tosiaan olla vaikka kaverin kavereita,ja jollain lailla jo oltu tekemisissä, halaus vaikka treffien päätteeksi on ok. Silloinhan jo ehkä tiedetään missä mennään, kun treffeille asti juttu on edennyt.
- hannnah
Tytteli kirjoitti:
Jos olen vaikka baarissa tavannut jonkun miehen ja samana iltana pussaillu hänen kanssaan, olisi mielestäni outoa, jos ensimmäisten treffien päätteeksi ei pientä pusu annettaisi. Itse mä olen kyllä harrastanut seksiäkin ensimmäisillä treffeillä, eli riippuu miehestä, minkä asteinen fyyysinen kontakti alkaa ahdistamaan.
Harvemmin menen treffeille kenenkään ventovieraan kanssa, jota en olisi aikaisemmmin nähnyt (eli en koskaan tapaa nettituttuja) Mielestäni on täysin luonnollista, että siinä vaiheessa rupee ahdistamaan kun vieras mies ottaa kädestä kiinni. Mitä tunteita siinä vaiheessa vielä voi olla.. - asdasda
Jotkut keski-ikäistyneet rupsahtaneet löysävaginat ovat tietysti aivopesseet sut uskomaan että miehet ovat irstasta hipelöijäsakkia jota ei muu kuin seksi kiinnosta. Jospa kävisit ottamassa ympärileikkauksen alapäähäsi jossain Sudanissa niin ei olisi siitäkään värkistä enää riesaa. Ja samalla voisit leikellä yläpäänkin sellaiseen kuntoon ettei yksikään mies vilkaisisi sinua enää loppuikänäsi. Tai käytä burkhaa jos noin ahdistaa.
Mikäli toinen ei pahastu, niin varovainen halaus on sopivaa. Jos haluaa antaa hieman enemmän, niin silloin kevyt suukko poskelle on paikallaan.
- asdasda
Helvetti että ärsyttää tollaiset kosketuspelkoiset ämmät jotka kuvittelevat olevansa valmiit muka suhteilemaan ilman fyysistä kontaktia. Hoitakaa se kupolinne kuntoon ennen kuin alatte pelata sitä paskanarttuilupeliänne miesten kanssa. Tai ampukaa kuula otsaanne jos se oma ruho kerran on niin yököttävä.
- sanat
tuo aloittajan juttu menee jo vähän fobian puolelle.
- riikka
Ei nyt taida olla kyse siitä, että suhteessa ja tutun ihmisen kanssa ei haluaisi läheisyyttä ja niitä kosketuksia. Mutta tuntemattoman ihmisen kanssa asia on vähän toisin.
- entäpä sitten...
Mitenkäs sitten toisten ja kolmansien jälkeen? Onko silloin jo sallittavaa?
- Juhaz80
Minun mielestäni ekoilla treffeillä voi mennä vaikka sänkyhommiin asti. Mutta toisaalta ei ole mikään pakko edes kätellä. Se riippuu niin siitä, millaista kemiaa on ilmassa.
Turhaa on etukäteen murehtia, millaiseen kontaktiin ryhtyy treffikumppanin kanssa. Parempi keskittyä vain treffeihin, ja antaa sattuman hoitaa loput. :) - just
Voi mihin tämä maailma onkaan menossa! Mitä pahaa muka viattomassa halaamisessa voi olla, jos on ollut mukavaa yhdessä.
No, varmaankin tuo kokemus on yksilöllinen, mutta mistä sen miesparka voi tietää, onko nainen kosketusherkkä tai ei. Mut on jopa jätetty sen takia, etten ekoilla treffeillä "edes halannut".
Tästä lähtien lienee siis kuitenkin viisainta kysyä lupa ennen toimintaa ja mieluiten varmaan ottaa se kirjallisena, jotta ei tule mitään ahdistelusyytteitäkään sitten. - minä miehenä
useimmiten halaan naista nettitreffien päätteeksi. Useimpien kanssa on ollut takana viikko- tai jopa kuukausien kirjoittelut kaikenlaisista asioista. Kyllähän se niin on, että herrasmies halaa naisia, varsinkin kun satun olemaan tällainen ok-näköinen, siisti, fiksu, sanavalmis ja suihkunraikas sälli ;-)
"Vanhemmat" naiset eli yli 30v yleensä reagoivat positiivisesti ja vastaavat halaukseen, sitä nuoremmat usein vähän yllättyvät ja kainostelevat. Oppia ikä kaikki.- Nimetön
niin, mä olen sitä mieltä, että jos sähköposteissa on jo uskouduttu kaikenlaista, eli tavallaan jo päästetty toinen lähelle kertomalla yksityisasioita, joita ei kaikkia esim. työpaikan kahvipöydässä tule kerrottua, niin kai sitten tavatessakin voi osoittaa ikäänkuin vanhan ystävän iloista tapaamista, vaikka halauksella? Outoa olisi ensin kertoa kaikenlaista sähköpostissa ja sitten muuttua jäykäksi ja virallsieksi tavatessa.
Nainen
- samanlainen
eli olin lauantaina reffeillä jopa kolmatta kertaa saman miehen kanssa ja ahdistus iski kun hän otti minut kainaloon ja alkoi puhumaan siitä kuinka hän on rakastumassa minuun!!! ei mun mielestä kuitenkaan 3 tapaamisen jälkeen puhuta tämmöisiä!!! no se pilas ainakin mahdollisuutensa koska ahdistukseni paisui niin suureksi etten ole kyennyt enää millään lailla vastaamaan tähän hänen huomionosoituksiin...viestejä tulee koko ajan häneltä jne ja ahdistun vaan entistä enemmän. koska se todellakin jollain selittämättömällä tavalla pilasi kaiken. en pysty edes itse kuvailemaan sitä tunnetta, mutta ahdisti ja ällötti. enkä pystynyt ymmärtämään miten joku voi niin äkkiä tuntea niin paljon!
- stella polaris
Kun tapasin yhden miehen eka kertaa, niin mua ihmetytti sen tapa lähestyä minua poskisuudelmin. Siis hyvää päivää! Miksei voitu ihan kätellä, kun kyseessä oli nettitreffit. Mielestäni poskisuukot eivät istu suomalaiseen kulttuuriin. Varsinkaan kun suomalaiset eivät tajua, ettei sitä räkää pyyhitä toisen poskiin vaan poskisuukot suoritetaan ilmaan.
- karvainen kolli
niin, poskisuudelmien määrä ja "tekniikka" vaihtelee suuresti eri maissa; joissain maissa kirjaimellisesti "pyyhitään räkä" toisen poskiin, kun taas toisissa piireissä nuo "ilmapusut" ovat ainoa korrekti tapa suorittaa muodollisuudet.
mitä taas tulee pusutteluun deittien alussa niin tilanne on tietysti hieman ongelmallinen. ehkä olen kamalan itsekeskeinen sika, mutta minusta olisi kovin outoa jos vain kättelisin mahdollista tyttöystäväehdokasta samalla kun pusuttelen kaikkia naispuolisia ystäviäni...
heh, toivottavasti pusutteluni ei aiheuttanut sinulle mitään traumoja stella ;) - Vaiude
Kätellä? Ei, ei, ei, ei, ei. Itse en miehenä ole mitään halaajatyyppiä, mutta en kyllä missään tapauksessa haluaisi ikinä aloittaa mitään tällaista tapaamista kättelemällä. Kätteleminenhän on jotain niin naurettavan korrektia, että se on sitten aivan sama sanoa jo siinä vaiheessa: "Kiitos, näkemiin."
- rekku
Älkääs nyt uroot hiiltykö=)! Siis tottakai, jos kemiaa on ja mielellään molemmilta puolilta, halaus on ihan ok, jopa nettitreffien päätteeksi. Baariin olen tehny sokkotreffit ihan tuikituntemattoman miehen kanssa, ja treffit kestivät melkein vuorokauden, sänkyyn ei menty kun kumpikaan ei sitä kännissä halunnut tehdä (mitä iloa siitä kummallekkaan olisi ollut). Sittemmin oli kiihkeä suhde.
Tarkoitan niitä tilanteita, joissa on sovittu tapaaminen esim kahville, syömään, parin puhelun jälkeen. Tottakai se tyyppi on aidosti siihen asti kiinnostava, mutta fyysistä suhdetta ei kiinnosta aloittaa ihan pahvin kanssa. Sellaisen joka kysyy 5 min päästä milloin tavataan uudestaan, ja itse en ole kiinnostunut. Olen sen myös sanonut, pari kertaa ihan suoraankin, ettei tämä ole ehkä sitä mitä haluan. Fiksut ymmärtävät, seksiä vonkaavat tai salamarakastuneet eivät. Itse en voi ihastua mieheen puhelimessa, enkä ehkä eka tapaamisellakaan. Ja yhteinen nimittäjä miehilleni on ollut hienotunteisuus ja äly, ne eivät jätä alkuvaiheessa kylmäksi. Eikä sänkypuuhissa kenenkään kanssa ole ollut tylsää=).
Tällaisia vain aprikoin, voinhan laittaa tonne profiiliini, että hieman varovainen ja alkumetreillä estynyt. Hitaasti lämpiävä ja kauan hehkuva=). Saan sitten omanlaistani seuraa, en sellaista miestä joka on heti menossa naimisiin tai panemassa ihan ketä vaan... - karvainen kolli
kivoja kommentteja tytöt...
minusta on kuitenkin hassua että esim. ulkomusmailla en ole törmännyt tälläiseen "lausumattomaan sääntöön" koskettelusta deiteillä. toki provosoiva/irstas hipelöinti on selkeä no-no, mutta täydellinen "koskemattomuus" tulkittaisiin helposti kiinostuksen puutteeksi.
heh, minä olen varmaan aiheuttanut kamalia traumoja kaikille deittaamilleni naisille, koska olen aina pusutellut alkajaisiksi ja harrastanut kevyttä koskettelua koko deittien ajan :)- kika
Eiköhän fiksu ihminen huomaa äkkiä toisen elekielestä, millaiset kosketukset ovat tervetulleita. Erikseen sitten tosiaan nämä kähmijät ja salamarakastujat, näissä tapauksissa täytyy vain toivoa että suora puhe tepsii.
- Mika0800
Jos kerran sua ei halaukset miellytä, älä sitten tapaile miehiä!
Pysy sinkkuna tai ryhdy lesboksi. Halauskielteinen nainen on pelkkä riesa miehille ! - Alamos
Haluaisin kysyä aloittajalta, että miten viestität miehelle (niin että mieskin ymmärtää), että olet kiinnostunut, jos pienikin fyysinen kontakti pois laskuista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552513Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot971009- 64881
- 61774
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85680Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648