Salaliitto *spoiler

JNZ

Olen miettinyt Palmerin, Michellen ja nyt Tonyn kuolemaa. Näiden henkilöiden mukanan kuolee puoli sarjaa. Saattaisivatko kuolemat olla lavastettuja?

Jos presidentti Logan olisi tapahtumien takana ja Palmer olisi saanut tietää tästä sekä siitä, että hän sekä Tony ja Michelle olisivat hengenvaarassa kenelle hän olisi ottanut yhteyttä? No Jackiinpä tietysti. Jack:hän nähtiin vastapäisessä rakennuksessa, jossa Palmer oli kuolinhetkellään. Entä jos tämä video ei ollutkaan muokattu ja Jack todella oli rakennuksessa ja tiesi tulevista tapahtumista ennen, kuin sarjassa on hänen on näytetty tietävän. Jos Jack tiesi ennalta Michellen ja Tonyn tulevista murhayrityksistä he saattoivat yhdessä lavastaa kuolemat. Olisihan Jack sen velkaa heille.

Aika kaukaa haettua ja pahasti jossittelua eikä ratkaisu täysi sopisi sarjan edellisiin loppuratkaisuihin, mutta jos käsikirjoittajat ovat halunneet yllättää meidät.

2

351

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mahdollista

      Itse asiassa toi Saattaa olla totta... En usko että Michelle ja Tony lähtevät 24:sesta... Saattaa olla että Paluu tapahtuu vasta 6. Kaudessa

    • Spo

      Ajatus ei minusta vaikuta uskottavalta monestakin syystä. Ensinnäkin sekä Palmerin että Tonyn kuolema näytettiin katsojille niin ettei minusta voinut jäädä epäselvyyttä siitä että he todella ovat kuolleet. Michellen kohdalla se olisi mahdollistakin, koska saimme vain kuulla hänen kuolleen, mutta valehtelulle ei siinä tilanteessa näyttäisi olleen mitään loogista syytä.

      Lisäksi sarjojen käsikirjoittajat kyllä noudattavat ns. reilun pelin sääntöjä siinä että henkilöiden käyttäytymisestä pitää katsojan pystyä päättelemään henkilön oikea tunnetila, jos henkilö on sellaisessa tilanteessa että hänet "näkevät" vain sarjan katsojat.

      Esim. Jackin löytäessä Tonyn kuolleena Jack näytti aidosti järkyttyneeltä ja surulliselta pitäessään Tonya sylissään. Koska ketään muuta ei ollut paikalla, ei Jackilla olisi ollut mitään syytä "filmata" ja esittää olevansa surullinen, jos hän olisi tiennyt että koko juttu on vain huijausta.

      Uskon että sekä Palmer, Michelle, Tony että Edgar ovat todellakin kuolleet. Enkä olisi ihmeissäni vaikka lisääkin päähenkilöitä vielä kuolisi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 143
      4048
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      111
      3662
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2565
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe