Lovex

Tiitu

Siis mikä vittu teitä oikein vaivaa?! Lovex on paras bändi ainaki mun mielestä(ja monien muidenkin mielestä), kun taas jotkut vihaa sitä; MITÄ VÄLIÄ! Ja tiedoks, Lovex ei oo mikään teiniXXXXXXX bändi, eikä sen nimi tarkota mitää LoveX (isolla teinix X:llä)! EI EI

37

2472

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Shock-Rock

      tää loveX on tämmönen poppi, voihkinta bändi. tää sun innostus ei kauaa kestä ,tai sitten sullla on jotain mielenterveysongelmia.

      • Pöpö324

        Aina nää uudet bändit on hetken aikaa ne "parhaat".
        Vois ihmiset pikkuhiljaa oppia jotain. Poppia.


    • Silver_Crescent

      Otan osaa, teinimäisyytesi paistaa läpi, ja aika pahasti. Jos pidät Lovexista, sinun ei tarvitse todistella, että se ei ole teinibändi. Ja vaikka se olisikin, kuten se on(kuten joka ikinen muukin bändi, omalla asteellaan), niin mitä väliä sillä mahtaa olla?

      ''Tosifanit'' eivät välitä muiden ihmisten mielipiteistä, eivätkä siitä, että bändi on
      teini(x)bändi. Joten miksi ihmeessä sinun tarvitsee tulla tänne selittämään, kuinka muka antiteini -bändi Lovex on. Miten se liikuttaa sinua, että Lovex on teinibändi, kun kerran pidät heidän musiikistaan? Ja kai teinitkin musiikkia saa kuunnella, vaikka sitä samaa kuin mitä itse kuuntelee. Eikös se ole vain ihan hyvä, että teinitkin tajuavat hyvän musiikin päälle jotain(mitä nyt itse sitten pitääkin hyvänä).Itse en Lovexista niin välitä, koska heidän musiikki yksinkertaisesti on minun mielestäni paskaa. Mutta hyvä, että siitä pidetään, sitähän varten musiikki on.

      Kun pitää jostain bändistä, niin millään muulla ei pitäisi olla väliä kuin musiikilla. Ja nyt en muuten tarkoittanut, että sinä et olisi jotenkin tosifani, mutta teinejä kun ollaan... monihan teini yrittää olla niin antiteini, vaikka teinimäisyys paistaa juuri silloin parhaiten läpi.

      Toivottavasti tajusitte.

      • Tiitu

        Tälläisiä järkeviä viestejä on kyllä aina "ilo" lukea. Niin että joo... Ei olis varmaa pitäny tänne tollasia juttuja kirjoittaa... Sorry :)


      • its-not-worth-it

        Tälläsiä viestejä/kirjottajia tarttetaan lisää, koska täällä porukka vaan haukkuu ilman perusteluita, eikä kirjota asiallisesti, toisin kuin Silver_Crescent... kiitos siitä sinulle!!
        mä itse pidä Lovexin musiikista, ja on rasittavaa miten se aina haukutaan lyttyyn, mutta tätä viestiä oli ilo lukea, vaikka se onkin mun mielipiteen vastainen, koska se on asiallisesti ja kunnon perusteluilla kirjotettu..
        että porukka, perustelulla ja asiallisella viestillä pääsee pitemmälle kun jatkuvalla haukkumisella..


      • Guaranteen

        Näin 5v. jälkikäteen täytyy todeta, että vaikka itse pidän Lovexin musiikista, oli tekstiä ilo lukea. Ei haukkumista, vaan asiallista. Päivä pelastettu. ^^

        Sitä paitsi, eikö teinit olekin yksi suurimmista ikäryhmistä? Siis musiikin kulutuksen kannalta? :)


    • isin_pikkutyttö

      lovex on ihan jees bändi ja niillä on erittäin hyvän näköne skitta mies..xD mutta parempiakin on Lovex... lätkyä verrattuna esim. Metallicaan.

      • häiris

        no ei se kitaristi nyt niin namu ole oikeessa elämässä mitä julkisuudessa näyttää meikattuna. ette taida olla nähny sitä tukka käkkärällä ja parransänki naamalla. hehheh....mä olen.


      • teiniXXXXXXXX
        häiris kirjoitti:

        no ei se kitaristi nyt niin namu ole oikeessa elämässä mitä julkisuudessa näyttää meikattuna. ette taida olla nähny sitä tukka käkkärällä ja parransänki naamalla. hehheh....mä olen.

        Siis kumman kitaristin oot nähny ja missä siinä kunnossa.. Näin pojat livenä ja paljon paremmin mielestäni toimi vielä kuin levyllä.. Lovex on teinibändi koska sitä markkinoidaan just niille teinipaskoille jotka niitä listoja äänestää ja ryntää heti uusimman "lempibändinsä" levyn ostamaan.. Pian ne unohtuu teineiltä mut jos ne oikeesti on hyviä niin se touhu jatkuu.. Niinhä se menee.


      • häiris
        häiris kirjoitti:

        no ei se kitaristi nyt niin namu ole oikeessa elämässä mitä julkisuudessa näyttää meikattuna. ette taida olla nähny sitä tukka käkkärällä ja parransänki naamalla. hehheh....mä olen.

        vivian.sattuu kuuluun sukuun.


      • häiris
        teiniXXXXXXXX kirjoitti:

        Siis kumman kitaristin oot nähny ja missä siinä kunnossa.. Näin pojat livenä ja paljon paremmin mielestäni toimi vielä kuin levyllä.. Lovex on teinibändi koska sitä markkinoidaan just niille teinipaskoille jotka niitä listoja äänestää ja ryntää heti uusimman "lempibändinsä" levyn ostamaan.. Pian ne unohtuu teineiltä mut jos ne oikeesti on hyviä niin se touhu jatkuu.. Niinhä se menee.

        vivian. siis se kuuluu sukuun.no ihan kuule selvinpäin kotonaan olen nähnyt.mä en oo koskaan jaksanu vaivautua niiden keikoille. joo ja onhan niillä muutama ok biisi ja mulle on ihan sama keille sitä markkinoidaan. teinit on pääyleisö ja mitä sitten jos homma kerta toimii ja saa elantonsa teinien ostamista levyistä.


      • ......
        häiris kirjoitti:

        vivian.sattuu kuuluun sukuun.

        En usko että kuuluis sun "sukuun"....Niinhän ne kaikki sanoo... "Niin siis se kuuluu mun sukuun...nii että sillee" voi lol ku naurettavaa


    • ...

      Lovex on mitäänsanomatonta kuraa goottipissiksille. Mutta sitähän te (lovex-fanit) ette huomaa, koska olette itse niitä.

    • mä ite

      ainakin tykkään lovex:ista. bändi joka osaa soittaa ja laulaa hyvin(ainakin mun mielestä)

      • Lu32rkki

        Nää samat keskestelut käydään aina vain uudestaan, muistan kun kyseessä oli Negative, muistan kun jostain uniklubista höpistiin.

        Älkää hyvät teinit (tai muutkaan) tulko tänne purkamaan tunteitanne niitä ihkupoppirokkareita ihaillassenne. Joskus joku ehkä oppii että vain hyvä musiikki säilyy vuosia ja vain hyvä musiikki on kaiken hypetyksen arvoista.


    • lovex fani

      kyllä lovex on ihan ylivoimaisesti paras bändi. sanoitus ja theonnin ääni on mahtava

    • Nita

      Oon samaa mieltä kanssas; älkää vittuilko, lovex on paras!

      • ...

        Käytös vain todistaa teidän olevan typeriä teinixejä, ei saisi muka kritisoida bändiä, koska se on teidän mielestä paras.

        "Ja Lovex ei muka ole teinibändi? Katsokaapas näitä viestejä, joita poimin Lovexin vieraskirjasta:"

        "Voisitteko tulla joskus keikalle anssin-jussin areenalla härmään??
        Niin muuten...Guardian Angel rules kuuntelen sitä koko ajan samalla kun katselen Theonin kuvaa XD.."

        "Helööy. Lovex on nii paras bändi ja kaikki pojatki on NIII söpöi


      • Tiitu
        ... kirjoitti:

        Käytös vain todistaa teidän olevan typeriä teinixejä, ei saisi muka kritisoida bändiä, koska se on teidän mielestä paras.

        "Ja Lovex ei muka ole teinibändi? Katsokaapas näitä viestejä, joita poimin Lovexin vieraskirjasta:"

        "Voisitteko tulla joskus keikalle anssin-jussin areenalla härmään??
        Niin muuten...Guardian Angel rules kuuntelen sitä koko ajan samalla kun katselen Theonin kuvaa XD.."

        "Helööy. Lovex on nii paras bändi ja kaikki pojatki on NIII söpöi

        Lopettakaa nyt jo... Myönnän: Lovex on tosi teinibändi ja oon tyhmä ku kirjotin ees mitää...Sorry :)


      • Tiitu
        Tiitu kirjoitti:

        Lopettakaa nyt jo... Myönnän: Lovex on tosi teinibändi ja oon tyhmä ku kirjotin ees mitää...Sorry :)

        Kuka on muute väittäny ettei Lovex olis teinibändi? Mä ainaki vaan sanoin että se ei ole mikään tiniX bändi...ehe


      • Laatikko-sepi
        Tiitu kirjoitti:

        Kuka on muute väittäny ettei Lovex olis teinibändi? Mä ainaki vaan sanoin että se ei ole mikään tiniX bändi...ehe

        Ja loppuun tommonen teinin itkunpurkaus :D
        Tää on jo melkein hauskaa...


      • Laatikko-sepi
        Laatikko-sepi kirjoitti:

        Ja loppuun tommonen teinin itkunpurkaus :D
        Tää on jo melkein hauskaa...

        Oli tosi liikuttavaa kuulla mistä se bändin nimi tulee :I

        Meinasi tulla tippa linssiin muutenkin :D

        Ja se vieraskirja-juttu oli rautaa. Ne jutut oli melkein parasta huumoria, jos ei huomioi sitä että ne oli tosia :D

        Tässä on legendaa. Ikuinen taistelu teinibändejä ja varsinkin niiden tylsiä faneja vastaan :)


      • Nita
        Laatikko-sepi kirjoitti:

        Oli tosi liikuttavaa kuulla mistä se bändin nimi tulee :I

        Meinasi tulla tippa linssiin muutenkin :D

        Ja se vieraskirja-juttu oli rautaa. Ne jutut oli melkein parasta huumoria, jos ei huomioi sitä että ne oli tosia :D

        Tässä on legendaa. Ikuinen taistelu teinibändejä ja varsinkin niiden tylsiä faneja vastaan :)

        mikä vitun lopputeksti? Tää keskustelu jatkuu piiiiiiiiiiiiitkään


      • humpuukimaakari
        Nita kirjoitti:

        mikä vitun lopputeksti? Tää keskustelu jatkuu piiiiiiiiiiiiitkään

        teinix bändien fanit on kyllä kaikkea muuta kuin tylsiä nehän on elämän suola


      • Nita
        humpuukimaakari kirjoitti:

        teinix bändien fanit on kyllä kaikkea muuta kuin tylsiä nehän on elämän suola

        niinpä nii


      • ......
        Nita kirjoitti:

        niinpä nii

        Tietäisköhän joku Lovex -fani et missä sais kuunneltuu Lovexin biisejä...(siis muitaki ku guardian angel ja bleeding)


      • tietäjän poika
        ...... kirjoitti:

        Tietäisköhän joku Lovex -fani et missä sais kuunneltuu Lovexin biisejä...(siis muitaki ku guardian angel ja bleeding)

        Piere mikrofoniin niin saat mojovat Lovex-soundit!


      • Olio
        tietäjän poika kirjoitti:

        Piere mikrofoniin niin saat mojovat Lovex-soundit!

        Tai sitten voit ostaa kaupasta Lovexin levyn... o_0


      • kiva ihminen
        tietäjän poika kirjoitti:

        Piere mikrofoniin niin saat mojovat Lovex-soundit!

        No olipa niin vitun hauskaa! aika kulunu vitsi mut sä kai nauroit makeesti kotona YKSIN.


      • tietäjän poika
        kiva ihminen kirjoitti:

        No olipa niin vitun hauskaa! aika kulunu vitsi mut sä kai nauroit makeesti kotona YKSIN.

        Nauran vieläkin :D Hyvät vitsit kun ei oikeesti kulu, sä vaan mumiset siel jotain :D

        Np: Scorpions - Still Loving You


      • dyingbride
        ... kirjoitti:

        Käytös vain todistaa teidän olevan typeriä teinixejä, ei saisi muka kritisoida bändiä, koska se on teidän mielestä paras.

        "Ja Lovex ei muka ole teinibändi? Katsokaapas näitä viestejä, joita poimin Lovexin vieraskirjasta:"

        "Voisitteko tulla joskus keikalle anssin-jussin areenalla härmään??
        Niin muuten...Guardian Angel rules kuuntelen sitä koko ajan samalla kun katselen Theonin kuvaa XD.."

        "Helööy. Lovex on nii paras bändi ja kaikki pojatki on NIII söpöi

        ...oli kyllä aika hauskoja viestejä :)... voi voi...
        omasta mielestäni bändi tekee ihan hyvää musiikkia, minkäs sille tekee, että teinixit nyt vaan innostuvat kaikista uusista rokki bändeistä, muotiahan se on. siitä miinusta bänälle, että näin heidän esiintyvän playbackina eräässä tv-ohjelmassa, ja minkään itseään ja fanejaan kunnioittavan bändin ei pitäisi tehdä niin vaikka aseella uhattaisiin!


      • dyingbride
        dyingbride kirjoitti:

        ...oli kyllä aika hauskoja viestejä :)... voi voi...
        omasta mielestäni bändi tekee ihan hyvää musiikkia, minkäs sille tekee, että teinixit nyt vaan innostuvat kaikista uusista rokki bändeistä, muotiahan se on. siitä miinusta bänälle, että näin heidän esiintyvän playbackina eräässä tv-ohjelmassa, ja minkään itseään ja fanejaan kunnioittavan bändin ei pitäisi tehdä niin vaikka aseella uhattaisiin!

        ...siis niitä viestejä sieltä lovexin vieraskirjasta


      • Nikki Sixxtynine
        ... kirjoitti:

        Käytös vain todistaa teidän olevan typeriä teinixejä, ei saisi muka kritisoida bändiä, koska se on teidän mielestä paras.

        "Ja Lovex ei muka ole teinibändi? Katsokaapas näitä viestejä, joita poimin Lovexin vieraskirjasta:"

        "Voisitteko tulla joskus keikalle anssin-jussin areenalla härmään??
        Niin muuten...Guardian Angel rules kuuntelen sitä koko ajan samalla kun katselen Theonin kuvaa XD.."

        "Helööy. Lovex on nii paras bändi ja kaikki pojatki on NIII söpöi

        Vieraskirja taidettiin jo poistaa.


    • kitzie-girl

      juuh hyvä bändi se on mut on kyl parempiikkin olemas..

    • Nikki Sixxtynine

      Parin kaverin ja yhen kaverin veljen bändi.. On kyllä pojilla kuulemma noussut nesteet päähän, sillä kaveri suhteitakin on mennyt poikki... Mutta Toivotaan Lovexille mahdollisimman nopea loppuminen hetkeksi se antaisi voimaa, ja uskottelisi enemmän porukkaa matkaan. Pojat osaavat soittaa vallan mahtavasti! ja mukaviankin ovat! TIETÄÄKÖ kukaan teistä valittajista, Lovex on saanut hiuslakka kiinnittymä nimet Uniklubin mukaan. Mutta hei, Jussi ei ole enään Vivianin kamu. Jos äksä haittaa niin ajatelkaa, että se on vaan sana Ex tavallista, Love ja ex käänteisessä muodossa...=)

      • niiniiiiii

        Jep...samaa mieltä


    • lovexfan

      Mikä siinä lovexsissa on niin pahaa?kuulemma mun kamujen mielestä se on ihan äklö½!!mut se on paras!!MUISTAKAA LOVEX JYRÄÄ!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8086
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      39
      2905
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2482
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2213
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      18
      1876
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      13
      1624
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1493
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1456
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1425
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    Aihe