Mulla on kuvalla varustettu profiili, mutta naiset ei jostain syystä innostu. Olen sitten liian ruma tai komea? Tosin olen saanut pari viestiä naisilta. "Onnea bittimelskeisiin" ja "toivottavasti löydät naisesi?" En oikein tiedä mitä noi tarkoittaa?
Olisko hirvee synti tehdä toinen profiili ilman kuvaa ja jos pääsee kirjoittelemaan naisille, sitten jos tulee kuvanpaljastus hetki niin sanoo että mulla on tuolla kuvallinen profiili?
kannattasko tehdä..
8
1040
Vastaukset
- Hani
Enpä suosittelis tekemään kahta profiilia.
Siinä vaiheessa kun ilmoittaisit uudelle tuttavuudelle, että sulla on toinenkin profiili ,
antaisit hieman epäluotettavan ja kyseenalaisen
kuvan itsestäs. Rehellisyys on tärkeimpiä asioita mitä nainen mieheltä odottaa.
Vastasin kerran yhden miehen kuvalliseen profiiliin, vaikkei se mies kuvansa perusteella kovin kaksiselta vaikuttanutkaan. Kirjoiteltiin ja tavattiin. Mies olikin livenä paljon puoleensavetävämpi ja komeampi kuin siinä kuvassa. Sillä menee varmaan monet mahdollisuudet ohi, kun pitää huonoa kuvaa profiilissaan. Jos sulla ei ole todella hyvää kuvaa itsestäs, laita mielummin kuvaton profiili.- olen viettinyt..
Olen miettinyt että jos poistais tämän nykyisen profiilin ja laittais ihan kuvattoman tilalle uudella nikillä. Pitää kattoo vähän aikaa...
- SaNainen
olen viettinyt.. kirjoitti:
Olen miettinyt että jos poistais tämän nykyisen profiilin ja laittais ihan kuvattoman tilalle uudella nikillä. Pitää kattoo vähän aikaa...
jos kokeilet?
- profiiliako?
SaNainen kirjoitti:
jos kokeilet?
Kahta profiiliako? Ei kait siinä muuta paitsi että voi saada huijarinleiman kun on kuvat ja kaikki esillä. Tekis toki mieli laittaa se kuvaton profiili ja ottaa pois sitten tuo kuvallinen jos mukava nainen osuu kohdalle ;)
- SaNainen
profiiliako? kirjoitti:
Kahta profiiliako? Ei kait siinä muuta paitsi että voi saada huijarinleiman kun on kuvat ja kaikki esillä. Tekis toki mieli laittaa se kuvaton profiili ja ottaa pois sitten tuo kuvallinen jos mukava nainen osuu kohdalle ;)
laita siihen toiseen kuvaa. Mutta kirjoita oikein kiva profiili! Pakkoko sun on sitä kertoa kenellekään- ethän sinä mitään pahaa ole tekemässä, poikakulta!
Pidetään salaisuus meidän kesken ja kerro sitten kuinka kävi. :D - SaNainen
SaNainen kirjoitti:
laita siihen toiseen kuvaa. Mutta kirjoita oikein kiva profiili! Pakkoko sun on sitä kertoa kenellekään- ethän sinä mitään pahaa ole tekemässä, poikakulta!
Pidetään salaisuus meidän kesken ja kerro sitten kuinka kävi. :Denemmän kalaa tulee. Saattaa vaan sitten olla enemmän särkiäkin poislaskettavaksi...
- teen..
Pitää kokeilla tuota.
Heh! Sitten ollaan pulassa jos sama nainen sattuu kirjoittamaan kummallekkin profiilille. Toivottavasti ymmärtää ;)- SaNainen
Sitten: et tietenkään vastaa molemmista.
Ja jos hän on kirjoittanut kahdella eri profiililla niin, ettet tunnista häntä, niin sittenhän te olette samassa veneessä!
Taitaaa olla paras, että käyt kysymässä SaNainen-tädiltä neuvoa ennen kuin teet yhtään siirtoa!
:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole482529Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742527Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732402Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.672190Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321897Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1051749Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko231215Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71054Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411035Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön59955