Tänään alkoi dieetti (mehiläisen dieetti)

FlowerPower

Morjens kaikille tasapuolisesti!
Tänään päätin aloittaa ja kokeilla mehiläisen dieettiä. ALkupaino oli tammikuussa 90,6kg ja olen saanut otettua siitä päälle 6kg pois, paino tällä hetkellä 84,3kg
miksi kokeilen siis tätä dieettiä?
-siksi, että painoni jumiutui noiden 6kg kohdalle. Eli olen ollut kuukauden samassa painolukemassa. Eikä ole lähtenyt yhtään enempää.
Ja tarvitsen taas hieman "motivaatioita".
Miksi kokeilen juuri tätä dieettiä?
-siksi, että luin muiden ihmisten kokemuksia kyseisestä dieetistä joka lupaa 2viikon aikana jopa 9kg painonpudotuksen. Ihmiset olivat saaneet 7-9kg jopa 10kg pois.
Kirjoitan tänne tuntemuksia ja TULOKSIA (toivottavasti) muutaman päivän välein!
Pitää katsoa pitääkö tuo paikkansa!
Eli 2 viikon jälkeen paino pitäisi olla 74-76kg

66

68823

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä, Minä

      Mikäs tämä kyseinen dietti sit on jos kertoisit minulle tyhmemmälle...

      • reippaasti

        Olen joskus "hätätilanteessä" käyttänyt kyseistä diettiä. Paino putoaa reilusti, tai riippuu tietty paljonko on pudotettavaa. Ongelma on, että olo ei ole mitenkään hyvä ja paino on joka kerralla tullut takaisin.


    • FlowerPower

      Eli tässä mehiläisen dieetti (käytetty kuulemma sairaaloissa, joissa ihmisille on tulossa jokin leikkaus ja ylipainoa on paljon, joten pitää nopeasti saada laihdutettua nopeassa ajassa)
      1pv maanantai
      aamiainen: mustaa kahvia ilman sokeria
      päivällinen: 2 keitettyä munaa
      illallinen: 1 iso grillattu pihvi, vihreää salaattia ja kaiken sortin hedelmiä

      2pv tiistai
      aamiainen: musta sokeriton kahvi,1 sämpylä
      päivällinen: 1 iso pihvi, vihreää salaattia ja kaiken sortin hedelmiä
      illallinen: keitettyä kinkkua

      3pv keskiviikko
      aamiainen: musta sokeriton kahvi, 1 sämpylä
      päivällinen: 2 keitettyä munaa, salaattia ja tomaattia
      illallinen: keitettyä kinkkua, vihreää salaattia

      4pv torstai
      aamiainen: musta sokeriton kahvi, 1 sämpylä
      päivällinen: 1 keitetty muna, porkkanoita raakana tai keitettynä, juusto (emmental)
      illallinen: hedelmiä ja luonnon jugurttia

      5pv perjantai
      aamiainen: musta kahvi, porkkanoita ja sitruunamehua
      päivällinen: höyrystetty kala ja tomaattia
      illallinen: 1 pihvi ja vihreää salaattia

      6pv lauantai
      aamiainen: musta sokeriton kahvi, 1 sämpylä
      päivällinen: grillattua broileria, ei nahkaa
      illallinen: 2 keitettyä munaa ja porkkanoita

      7pv sunnuntai
      aamiainen: teetä sitruunamehun kanssa, ei sokeria
      päivällinen: 1 grillattu pihvi, hedelmiä
      illallinen: vapaa valinta

      8pv
      Dieetti alkaa alusta taas viikoksi. Sen jälkeen tavallinen ruokailu. Mikäli dieettiohjeita noudatetaan kirjaimellisesti, laihdutaan näiden 2 viikon aikana 9kg. Dieetti aiheuttaa aineenvaihdunnan muutoksia, joiden seurauksena painon pitäisi pysyä samassa. Koko dieetin aikana pitää juoda PALJON kivennäisvettä (3 l). ALKOHOLI kaikessa muodossa tämän dieetin aikana on EHDOTTOMASTI KIELLETTY

      • pihvin vaihtaa

        Kun ei ole oikein rahaa nyt ostella pihviä?
        Muutenhan tuo on ihan toteutettavissa.


      • FlowerPower
        pihvin vaihtaa kirjoitti:

        Kun ei ole oikein rahaa nyt ostella pihviä?
        Muutenhan tuo on ihan toteutettavissa.

        pihvin johonkin muuhun.. Itse varmaakin kokeilisin tuossa tapauksessa broileria (halpaa ja hyvää ja kevyttä) :)


      • skäribo

        Montakohan kertaa tämä "Mehiläisen" dieetti on kiertänyt maapallon? Sillä ei ole mitään tekemistä ko. sairaalan kanssa, paitsi että joku henkilökuntaan kuuluva päätti laihduttaa sen avulla, ja kirjoitti ohjeen ylös Mehiläisen paperille joskus vuonna yksi.

        Aika niukalta tuo lista näyttää, joten on varsin mahdollista, että sillä laihtuu. 9kg/2 vkoa on kuitenkin puppua. Ihminen pystyy laihtumaan aika tarkkaan kaksi kiloa viikossa, loput ovat nestettä.

        Tsemppiä painonpudotukseen, kaikesta huolimatta! :)


      • utelias

        Voiko kahvin tilalla juoda teetä,jos ei pidä/juo kahvia? Entä miten kalan voi korvata kun ei syö mereneläviä? Niin ja voiko sämpylään laittaa täytteitä, vai pitääkö syödä pelkästään, tai jos saa laittaa niin mitä täytteitä? Saako sämpylän korvata ruisleivällä/Ryvita:lla? Paljonko saa syödä hedelmiä kerralla/mikä on maximi määrä?


      • Milla
        utelias kirjoitti:

        Voiko kahvin tilalla juoda teetä,jos ei pidä/juo kahvia? Entä miten kalan voi korvata kun ei syö mereneläviä? Niin ja voiko sämpylään laittaa täytteitä, vai pitääkö syödä pelkästään, tai jos saa laittaa niin mitä täytteitä? Saako sämpylän korvata ruisleivällä/Ryvita:lla? Paljonko saa syödä hedelmiä kerralla/mikä on maximi määrä?

        Teellä voi korvata kahvin, hedelmiä saa syödä niin että tulee kylläiseksi. Sämpylän väliin ei mitään, ei voi korvata ruisleivällä (tietääkseni).


      • onko väliä kumpaa

        Siis pitääkö juoda vettä vai vichyä?


      • Uusi Ritva

        Olemme mieheni kanssa pudottaneet tällä dieetillä painoa. Minä 10 kg ja mieheni 28 kg vuoden aikana. Oltiin tällä dieetillä ensin 2 viikkoa jonka jälkeen on säännöstelty syöntiä. Vähän myöhemmin otettiin 2 viikon dieetti uudelleen. Perunan ja leivän syönti on jätetty aika vähiin.


    • FlowerPower

      Kohta on ensimmäinen päivä takana dieettiä.
      Aamulla oli hieman nälkä kun on tottunut syömään.
      Join mustan sokerittoman kahvin n. klo 9.00 aikoihin aamulla. Ja sitten tuli nälkä joskus 11-12 aikaan. Päivällisen (2 keitettyä) munaa söin 14.30 aikoihin ja sen jälkeen ei kyllä, ihme ja kumma ollut nälkä. Oli siis todella täysi olo.
      Illallisen (pihvin ja vihreää salaattia) söin 19.00 aikoihin. Sen jälkeen ei ole ollut nälkä!
      "Jälkkäriksi" söin banaanin ja omenan.

      Muuten ensimmäinen päivä mennyt hyvin! Hieman on särkenyt päätä, todennäköisesti johtuen siitä kun en ole juonut tavallista n. 4kuppia kahvia, johon olen tottunut!

      Kirjoitan taas uudestaan!

      • Milla

        Olen kokeillut kyseistä diettiä, mutta se kaatui 4 päivän jälkeen. Hyvä olo oli kokoajan vaikka harrastin rankkaa liikuntaakin dietin aikana. Ei ollut nälkä missään vaiheessa. Ongelma tuli vastaan vain siinåä etten jaksanut alkaa grillailemaan pihvejä ym. =D Koin normaalin ruokavalion noudattamisen niin paljon helpommaksi. Kuitenkin tosta jäi käteen ihan erilainen suihtautuminen ruokaan. Sitä pärjää oikeasti TODELLA vähällä ravinnolla ihan helposti, ilman nälkää!


    • FlowerPower

      tänään aamulla heräsin ihan pirteänä! Paino näytti 83,7kg JIPII!! eilen se oli vielä aamulla 84,3kg
      Tämä päivä näyttää menevän ihan hyvin, ku saa syödä normaalisti. (pihviä, salaattia,keittokinkkua) Mut kirjottelen taas miten edistyn!
      Hyvää päivänjatkoa kaikille!

      • FlowerPower

        Hui, ku olen saanut kommenttia... Noh, jokainen jakakoon oman mielipiteensä, mutta mua ei kiinnosta.
        BTW, tänään oli paino aamulla 82,8kg ja tänään on vasta 3pv. en muista milloin olisi viimeksi vaaka lukemat käynyt 82:ssa asti, kun totuin siihen että se näytti ja pysyi siinä 84 kohdalla. Tuntuu tosi hienolta!!!

        9.4 sunnuntai ilta 85,3
        10.4 maanantai aamu 84,3 ilta 84,9
        11.4 tiistai aamu 83,7 ilta 84,5
        12.4 keskiviikko aamu 82,8 ilta ???

        85,3kg-82,8kg= 2,5kg VÄHEMMÄN!!! :) :) :)
        Jipii Jipii!!


    • Mukkelis

      ...aivosi?

      Moinen painonpudotus on mahdollista vain jos nelimistöstäsi poistuu nestettä. Eli kuivut. Mutta se ei ole mitään pysyvää laihtumista.

      Mieti nyt vähän itsekin. jos päiväkulutuksesi on 2500 kcal ja kilon pudotus vaatii 7000 kcal kulutuksen (n. 80% rasvaa/20% nestettä) niin paino putoaa 10 kg kolmessa viikossa edellyttäen että et syö mitään eikä elimistö mene "säästöliekille" (minkä se oikeasti tekee jos lakkaa syömästä).

      Etkä todella jaksa viikon syömättömyyden jälkeen edes kuluttaa tätä 2500 kcal päivässä.

      Ettekö te epätoivoiset voi etsiä edes yhtä ravinto-opasta kirjastosta ja lukea sitä? Kertoisko joku vihdoinkin mulle miksi ei?

      Mielummin istutte tietokoneen ääressä leveällä perseellänne ja kirjoittelette tänne typeriä kysymyksiä ja kommentteja ja odotatte ihmelaihtumista.

      Se on nyt sitten kun kesä tulee niin halutaan näyttää hyvältä mutta mikä ihme siinä on ettei sitä laihduttamista voi aloitaa jo edellisenä syksynä? Kertokaa nyt tämäkin.

      • heistä tiedä

        mutta itse aloitin painonpudotuksen jo viime kesänä. Ja tällä hetkellä näyttää siltä että -35kg toteutuu jossain vaiheessa kesää ja silloin olen normaalipainon puolella.

        Mutta eläähän voi monella tavalla.


    • Niinuli

      painoa sain tippumaan noin 8kg ja pari tuli takas... Ei ees tehny tiukkaa, kun muisti juoda tarpeeks... ainut oli se keittokinkku... en oo sen ystävä.. salaatin kans se meni,mut pelkästään meinas oksennus tulla... Sinniä tarvii, mut ei muuta,kun tsemppiä!!!

    • Utelias

      Moi, eikös tohon mehiläisen diettiin kuulunutkin vichy, siis aika monta litraa vielä, joskus olen kokeillut, mutta en muista.
      Kiitti, jos viitsit vastata.

    • please

      Kerro ihmeessä päivän tilanne, niin mekin tiedetään.

      • FlowerPower

        tänään aamupaino oli 82,3 eli 3kg on lähtenyt! Jipii!! 4:ssä päivässä!
        Rasvaprosenttikin on pienentynyt.. Alussa 35,4% nyt 34,7% Olo on ihana ja huomaan, että kohta mahdun yhtä numeroa pienempiin housuihin!!! :)
        Mukavaa kevään jatkoa!


      • MiNä
        FlowerPower kirjoitti:

        tänään aamupaino oli 82,3 eli 3kg on lähtenyt! Jipii!! 4:ssä päivässä!
        Rasvaprosenttikin on pienentynyt.. Alussa 35,4% nyt 34,7% Olo on ihana ja huomaan, että kohta mahdun yhtä numeroa pienempiin housuihin!!! :)
        Mukavaa kevään jatkoa!

        Tein joskus saman tyylisen dieetin ja olin ihan innoissani et jesh 5kg lähti kahdessa viikossa... no heti kun söin normaalimmin kun dieetti loppu, siis ihan terveellisesti kanaa, lohkoperunoita ja salaattia niin dieetin aikana kadonnut mahani tuli takaisin pömpöttämään ja viikon päästä puolet painostakin tuli takaisin. Eli hyödyin kittuuttamisesta 2,5kg :(


      • lohkoperunoita??
        MiNä kirjoitti:

        Tein joskus saman tyylisen dieetin ja olin ihan innoissani et jesh 5kg lähti kahdessa viikossa... no heti kun söin normaalimmin kun dieetti loppu, siis ihan terveellisesti kanaa, lohkoperunoita ja salaattia niin dieetin aikana kadonnut mahani tuli takaisin pömpöttämään ja viikon päästä puolet painostakin tuli takaisin. Eli hyödyin kittuuttamisesta 2,5kg :(

        Hehe, sulla taitaa olla erilainen käsitys terveellisestä ruuasta, sillä lohkoperunat ei suinkaan ole terveellisiä. Olisit syönyt vähän pelkkää kanaa ja salaattia. Tottakai kilot tulevat takaisin, jos alkaa syömään normaalisti ja raskaasti heti dieetin jälkeen.


      • on lohkoperunoissa?
        lohkoperunoita?? kirjoitti:

        Hehe, sulla taitaa olla erilainen käsitys terveellisestä ruuasta, sillä lohkoperunat ei suinkaan ole terveellisiä. Olisit syönyt vähän pelkkää kanaa ja salaattia. Tottakai kilot tulevat takaisin, jos alkaa syömään normaalisti ja raskaasti heti dieetin jälkeen.

        Ei ainakaan meidän uunissa tekemät lohkoperunat ole yhtään sen epäterveellisempiä kuin keitetytkään.

        Mitä tarkoitat raskaalla aterialla?


      • raskas ateria eli..
        on lohkoperunoissa? kirjoitti:

        Ei ainakaan meidän uunissa tekemät lohkoperunat ole yhtään sen epäterveellisempiä kuin keitetytkään.

        Mitä tarkoitat raskaalla aterialla?

        ..pottua ja kanaa kun yhdessä mussuttaa, se on liian raskas ateria moisen mehiläisdieetin jälkeen. Jostain syystä mehiläisdieetin aikana on vältelty liikoja hiilareita ja nyt sitten heti dieetin jälkeen vetäiset kunnon hiilaripommin eli lohkoperunoita. No..sitä vaan, etten ihmettele, et kilot tulivat takaisin tai puolet niistä. Mitä kohtaa et tässä ymmärrä?


      • sanonut
        raskas ateria eli.. kirjoitti:

        ..pottua ja kanaa kun yhdessä mussuttaa, se on liian raskas ateria moisen mehiläisdieetin jälkeen. Jostain syystä mehiläisdieetin aikana on vältelty liikoja hiilareita ja nyt sitten heti dieetin jälkeen vetäiset kunnon hiilaripommin eli lohkoperunoita. No..sitä vaan, etten ihmettele, et kilot tulivat takaisin tai puolet niistä. Mitä kohtaa et tässä ymmärrä?

        mitä tarkoitat raskaalla eterialla. Joidenkin mielestä se on reilusti rasvaa sisältävä ateria, mikä ei välttämättä pidä paikkaansa. Myöskään itse tehdyt lohkoperunat (tai muut ruuat) ei välttämättä ole epäterveellisiä, vaikka vastaavat pakasteet/einekset olisivat.
        Itse en ole kuurien kannalla, enkä niitä suosittele kenellekkään. Ruokavalio muutos on ainut vaihtoehto ylipainoiselle.


    • kerttu

      Minä ja mieheni aloitimme 10.4.06 Mehiläisdieetin. Painoni oli maanantaina 10.4 66.7 kg (pituus 175 eli BMI 20= norm.), tänään sunnuntaina 16.4 olen laihtunut 2.7kg. Mieheni lähtöpaino oli 80.8kg ja tänään hän painoi 77.9kg= 2.9kg (pituus 170, BMI 27 eli lievästi ylipain.). EN usko dietteihin mutta halusin kannustaa miestäni laihduttamaan ja samalla päästä eroon 3 lapsen synn. jälkeisestä vyötäröläskistä. Olo on vaihdellut hyvästä tosi heikkoon. Pahin päivä oli pääsiäislauantai jolloin tunsin itseni vähäenergiseksi (söin 2 sämpylää!!). Minulla on ollut vaikeuksia juoda 3l vettä/päivä. Viikolla olen urheillut, 1,5t joogaa, vesiaerobicia (rankka), sählyä ja uimista. Kuulin jälkeenpäin, sairaanhotaja kaverilta, että dieetin aikana EI saisi rasittaa itseään.Tietääkö kukaan millaisia määriä esim. lihaa saa syödä? Söimme perj. iltana 400gr grillipihvejä (Ihanaa) ja lau. kokonaisen grillibroilerin per nuppi. Olo oli hyvä mutta ehkä söimme liikaa? Dieetti on ollut vaihtelevasti rankka mutta jatkamme vielä viikon. Luulen että tämä on ensimmäinen ja viimeinen kerta.
      Tsempaten, Kerttu

      • kerttu

        Nyt Mehiläisdieetti on viety loppuun. Olipa haaste kun vastaan tuli pääsiäinen sukujuhlineen ja mieheni syntymäpäivä. Olemme yhdessä laihduttaneet 10kg, eli molemmat 5kg. Feelis on mahtava ja nyt miettii tarkemmin mitä suuhunsa pistää. Pakko myöntää että makeanhimo oli kova eilen (dietin viimeisenä päivänä)mutta onneksi illalla sai syödä mitä ikinä halusimme. Voi miten yksi suklaapala voi maistua hyvältä.


    • Utelias

      Oletko vielä hengissä?
      Mitä vaaka näyttää nyt?
      Olisi kiinnostavaa kuulla jatkoitko diettiä vielä 14.4. jälkeen.

      Itse aloitin tänään. Saas nähdä kuinka minun käy :)

      • MiNä

        mulla oli ehkä sellanen pienen pieni pala kanaa ja pari perunaa siivua... hemmetti en minä nyt koko peruna maata naamaani vetänyt saati koko kanalaa... ihan varovasti aloitin pikku hiljaa lisäämällä. Tuollaset ihme dieetit vaan on ihan huuhaata. Kilot tulee joka tapauksessa takaisin vaikka kuinka yrittäis kevyesti jatkaa...


      • FlowerPower

        Lopetin dieetin, kun tuli pääsiäinen ja KAIKKI stanan sukulaiset (omat &miehen) pakottivat syömään päivällisiä, ja sit oli yhdet synttärit.
        MUTTA, paino on pysynyt siellä 83,3kg ja mitä en tosiaankaan saanut ilman tätä dieettiä alemmas, meinaan kun paino pysyi siellä 84 ja päälle.
        Ajattelin jatkaa kyllä dieettiä. Mut, en ehkä enää niin radikaalilla tavalla. Toinen hyvä plussa puoli, että opin syömään ja JOPA NAUTTIMAAN vihanneksista/hedelmistä, mitä en aikasemmin syönyt. Ja laihdutuksessahan niitä suositaan JA PALJON. Mutta, ilmoittelen vielä, josko saan painoa tippumaan! Tsemppiä kaikille, ketkä kokeilevat dieettiä ja erittäin mukavaa kevään jatkoa!!!


      • FlowerPower
        MiNä kirjoitti:

        mulla oli ehkä sellanen pienen pieni pala kanaa ja pari perunaa siivua... hemmetti en minä nyt koko peruna maata naamaani vetänyt saati koko kanalaa... ihan varovasti aloitin pikku hiljaa lisäämällä. Tuollaset ihme dieetit vaan on ihan huuhaata. Kilot tulee joka tapauksessa takaisin vaikka kuinka yrittäis kevyesti jatkaa...

        EI ne kilot takaisin tule, JOS jatkaa kevyellä ruokavaliolla JA käy säännöllisesti käpöttelemässä tuolla ulkona, raittiissa ilmassa.
        TIETTY, jos on viikon/kaksi tosi rankalla dieetillä ja sit palaa normaaliin ruokavalioon, ni tottahan toki ne sitten tulevat.

        Esim. en mäkään ollut näissä vaakalukemissa n. 2-3vuotta sitten.. Vaan, ne tulivat alkoholin ja erinäisten pikaruokapaikkojen takia.. Baariin, sieltä syömään ja auto perseen alla...

        Nyt heti kun olen lopettanut turhien siidereiden yms. juomien ottamisen ja kävellyt koiran kanssa, ni johan on alkanut LÄSKITKIN lähteä.. Halusin vain nopeaa tulosta, koska olen sellainen ihminen, joka haluaa nopeasti tuloksia!

        Mut, enivei, tulee kilot takasin tai ei, ja liikkuuko kukakin miten paljon/vähäsen, niin koitetaan silti saada itsestämme sellaisia kuin haluisimme olla! Hyvää kevättä kaikille!


      • Utelias
        FlowerPower kirjoitti:

        Lopetin dieetin, kun tuli pääsiäinen ja KAIKKI stanan sukulaiset (omat &miehen) pakottivat syömään päivällisiä, ja sit oli yhdet synttärit.
        MUTTA, paino on pysynyt siellä 83,3kg ja mitä en tosiaankaan saanut ilman tätä dieettiä alemmas, meinaan kun paino pysyi siellä 84 ja päälle.
        Ajattelin jatkaa kyllä dieettiä. Mut, en ehkä enää niin radikaalilla tavalla. Toinen hyvä plussa puoli, että opin syömään ja JOPA NAUTTIMAAN vihanneksista/hedelmistä, mitä en aikasemmin syönyt. Ja laihdutuksessahan niitä suositaan JA PALJON. Mutta, ilmoittelen vielä, josko saan painoa tippumaan! Tsemppiä kaikille, ketkä kokeilevat dieettiä ja erittäin mukavaa kevään jatkoa!!!

        Kiitokset kuulumisistasi.

        Kerron teille, jotka olette kiinnosutneet,
        mitä kuuluu kun viikko on takana tätä diettiä.
        Minulla oli jo pudotettuna 10 kg,
        mutta jumituksen takia tahdoin tehdä
        jotain "radikaalia".
        Näyttää toimivan.

        Eräs tuttava pudotti 18 kg tällä
        ja jatkaa nyt kevyellä ruokavaliolla loput.
        Kyllä ne kilot tulee takaisin, on sitten laihdutuskonsti mikä tahansa,
        jos ei tarkkaile jatkossa syömistään.

        Onnea meille kaikille, jotka taistelemme painonpudotuksen kanssa.


      • FlowerPower
        Utelias kirjoitti:

        Kiitokset kuulumisistasi.

        Kerron teille, jotka olette kiinnosutneet,
        mitä kuuluu kun viikko on takana tätä diettiä.
        Minulla oli jo pudotettuna 10 kg,
        mutta jumituksen takia tahdoin tehdä
        jotain "radikaalia".
        Näyttää toimivan.

        Eräs tuttava pudotti 18 kg tällä
        ja jatkaa nyt kevyellä ruokavaliolla loput.
        Kyllä ne kilot tulee takaisin, on sitten laihdutuskonsti mikä tahansa,
        jos ei tarkkaile jatkossa syömistään.

        Onnea meille kaikille, jotka taistelemme painonpudotuksen kanssa.

        Terve!
        Kerro ihmeessä kuulumisia! olisi kiva kuulla ja lukea, miten muut onnistuvat!!!
        Tsemppiä!!


      • Utelias
        Utelias kirjoitti:

        Kiitokset kuulumisistasi.

        Kerron teille, jotka olette kiinnosutneet,
        mitä kuuluu kun viikko on takana tätä diettiä.
        Minulla oli jo pudotettuna 10 kg,
        mutta jumituksen takia tahdoin tehdä
        jotain "radikaalia".
        Näyttää toimivan.

        Eräs tuttava pudotti 18 kg tällä
        ja jatkaa nyt kevyellä ruokavaliolla loput.
        Kyllä ne kilot tulee takaisin, on sitten laihdutuskonsti mikä tahansa,
        jos ei tarkkaile jatkossa syömistään.

        Onnea meille kaikille, jotka taistelemme painonpudotuksen kanssa.

        Viikko takana mehiläisdieettiä
        paino udonnut 2,5 kg.
        Jatkan toisen viikon.
        Kuulumiset kerron sitten vappuna :))

        Mukavia laihtumishetkiä kaikille metodiin katsomatta.


      • FlowerPower
        Utelias kirjoitti:

        Viikko takana mehiläisdieettiä
        paino udonnut 2,5 kg.
        Jatkan toisen viikon.
        Kuulumiset kerron sitten vappuna :))

        Mukavia laihtumishetkiä kaikille metodiin katsomatta.

        Onneksi olkoon ensimmäisen tuskallisen viikon johdosta!! :) Toivotan tsemppiä tosi paljon, että jaksat sen toisenkin viikon!!! Meinaan itsellä oli hieman vaikeuksia kun ei saanut syödä perunaa/makaroonia laihiksen aikana! Kirjoita sit ihmeessä taas!!


      • Utelias
        FlowerPower kirjoitti:

        Onneksi olkoon ensimmäisen tuskallisen viikon johdosta!! :) Toivotan tsemppiä tosi paljon, että jaksat sen toisenkin viikon!!! Meinaan itsellä oli hieman vaikeuksia kun ei saanut syödä perunaa/makaroonia laihiksen aikana! Kirjoita sit ihmeessä taas!!

        Huomenta,

        Minulla ei ole syömisten kanssa ollut mitään vaikeuksia. Ainoa asia joka on vaivannut,
        niin loppuviikosta alkanut jumalaton palelu. Eräänkin yön nukuin urheilukerrasto päällä, sukat jalassa, kahden täkin alla, ja palelin.
        Seuraavana päivänä lenkillä lämpesin, mutta suihkun jälkeen palelu alkoi taas. Ei auttanut kuuma juominen, ei vaatteiden lisääminen...

        Nyt jo olen onneksi lämmennyt :) Jääkausi ei sittenkään tullut kohdalleni, ei ainakaan vielä.

        Mehiläiskuuri jatkuu... jatkuu.....


      • Utelias
        Utelias kirjoitti:

        Viikko takana mehiläisdieettiä
        paino udonnut 2,5 kg.
        Jatkan toisen viikon.
        Kuulumiset kerron sitten vappuna :))

        Mukavia laihtumishetkiä kaikille metodiin katsomatta.

        Mehiläisdiettin toinen viikko takana.
        Paino putosi toisella viikolla 2,4 kg.
        Kahdessa viikossa yhteensä 4,9 kg.
        Ei hullummin, vai mitä?
        Ainoa sivuoire on ollut muutaman kerran hirvittävä palelu. Puin lisää päälleni ja join lämmintä.

        Jatkan kevytruokavaliolla ja liikkumisella eteenpäin. Palaan tähän jos taas alkaa jumittaa.

        Nauttikaa keväästä ja kesästä.... kokoon katsomatta, kesä sama meille kaikille....


      • Dietil
        FlowerPower kirjoitti:

        Terve!
        Kerro ihmeessä kuulumisia! olisi kiva kuulla ja lukea, miten muut onnistuvat!!!
        Tsemppiä!!

        Alotin viime perjantaina tän dieetin, oon 173 cm 79 kg oli painoa. kaikki ei läskiä kun urheilutaustaa takana mutta urheiluvamman takia joutunut 4 viikkoa istumaan kotona ja siinä ajassa paino nous 75:stä tohon 79, oon kans semmonen et nopeesti tuloksia ja äkkiä kesäkuntoon, 3 ekaa pv oli hiton kova nälkä koko ajan ja huomasin että nestettä lähti kehosta pois tosi paljo, käynyt joka pv 30min juoksulenkin tekee dieetin aikana ja nyt 5:s päivä menossa alotuspaino oli 79kg ja nyt on 75kg. Tää dieetin tein siis vaan sen takia kun joutu vamman takia istumaan 4 viikkoa kotona ja on toiminut ihan jees. viel pari pv jälel.


      • FlowerPower kirjoitti:

        EI ne kilot takaisin tule, JOS jatkaa kevyellä ruokavaliolla JA käy säännöllisesti käpöttelemässä tuolla ulkona, raittiissa ilmassa.
        TIETTY, jos on viikon/kaksi tosi rankalla dieetillä ja sit palaa normaaliin ruokavalioon, ni tottahan toki ne sitten tulevat.

        Esim. en mäkään ollut näissä vaakalukemissa n. 2-3vuotta sitten.. Vaan, ne tulivat alkoholin ja erinäisten pikaruokapaikkojen takia.. Baariin, sieltä syömään ja auto perseen alla...

        Nyt heti kun olen lopettanut turhien siidereiden yms. juomien ottamisen ja kävellyt koiran kanssa, ni johan on alkanut LÄSKITKIN lähteä.. Halusin vain nopeaa tulosta, koska olen sellainen ihminen, joka haluaa nopeasti tuloksia!

        Mut, enivei, tulee kilot takasin tai ei, ja liikkuuko kukakin miten paljon/vähäsen, niin koitetaan silti saada itsestämme sellaisia kuin haluisimme olla! Hyvää kevättä kaikille!

        Etkö kävellyt ennen dieettiä sitten ollenkaan,,,koira parka...


      • voiettä86
        MiNä kirjoitti:

        mulla oli ehkä sellanen pienen pieni pala kanaa ja pari perunaa siivua... hemmetti en minä nyt koko peruna maata naamaani vetänyt saati koko kanalaa... ihan varovasti aloitin pikku hiljaa lisäämällä. Tuollaset ihme dieetit vaan on ihan huuhaata. Kilot tulee joka tapauksessa takaisin vaikka kuinka yrittäis kevyesti jatkaa...

        ihana viesti!SAin hyvät naurut tuosta perunamaa ja kanala tekstistä :D


    • .....

      tämä on ns. vissy-dieetti. kyllä tää toimii mutta vaarana ja pettymyksen aiheena on sitten se kun alkaa syömään taas normaalisti, vaikkakin terveellisesti, paino kohoaa takaisin nopeasti...eli suurin osa mitä tuossa lähtee on varmasti ainakin eka viikon aikana nesteitä..

      • vieras3456

        lokakuussa 2 viikkoa ko. dieetillä, 5 kg sain pois eivätkä ole takaisin tulleet.


      • KUMPAA
        vieras3456 kirjoitti:

        lokakuussa 2 viikkoa ko. dieetillä, 5 kg sain pois eivätkä ole takaisin tulleet.

        kumpaa juodaan?


      • MilleMinium
        KUMPAA kirjoitti:

        kumpaa juodaan?

        Itse olen myös tällä dieetillä ja järkeilin myös tuota vissy-asiaa. Mun mielestä pitää juoda kivennäisvettä (ainakin suurimmaksi osaksi), että elimistö saa suoloja ym sieltä "vissyvedestä". Nykyäänhän on monenlaisia kivennäisvesiä, joten joka ei tykkää perinteisestä vissystä ottaa sit jotain muuta kaupanhyllyltä.

        BTW, mulla 3 päivää takana ja vaaka näytti tänään -0,5kg ja olen ihan innoissani. Painonvartijoissa viikossa lähti tuo puoli kiloa. Odotan innolla ensi tiistaita, että saa punnita itsensä ja saa viikkosaldon tietoon :)

        TSEMPPIÄ KAIKILLE MATKALLA IHANNEPAINOON!! :))


      • abeja
        KUMPAA kirjoitti:

        kumpaa juodaan?

        ...koska siihen on lisätty tärkeitä suoloja ja mineraaleja mitä tavallisessa vedessä ei ole. Luulen et ne voi auttaa jopa aineenvaihdunnallisesti edullisesti. Se mitä hampaat siihen sanoo on eri juttu(siis ne voi reikiintyä kun juo 3l hapotettua juomaa)


      • - 16 kg vuoden sisällä
        KUMPAA kirjoitti:

        kumpaa juodaan?

        älkää hyvät ihmiset juoko vichyä!! tai jos kuplavettä juotte niin kattokaa suolatonta tai tehkää soda streamilla!

        suola paisuttaa aivan hirveesti!!

        aloitin tasan vuosi sitten mehiläisellä ja laihduin ekalla yrityksellä noin 7 kiloa (myönnän hairahtaneeni pari kertaa!)
        pidin taukoa noin puolitoista kuukautta (join kyllä sen 3 litraa päivässä vettä silloinkin!)
        ja sitten alotin taas dieetin jolloin tippui 9 kiloa.

        tästä tuli viitisen kiloa takaisin hiljalleen mutta silti olen 10 kiloa hoikempi kuin vuosi sitten! :)

        en harrastanut normaalia enempää liikuntaa-- joka minun tapauksessani ei ole juurikaan mitään! :)

        suosittelen tätä dieettiä ehdottomassti laihdutuksen aloittamiseen...


    • minävaan1234

      milläs nuo pihvit voi korvata kun en syö lihaa/kalaa ? kanaa kylläkin syön mutta muttta. ja vihaan niitä soijasörsseleitä.

      • ousili

        No, eipä sulla ole paljoa vaihtoehtoja, suosittelen kalkkunaa, sitähän saa keitettynä ja savustettuna.

        Itse aloitin tämän mehiläisen dieetin tänään, katsotaan kuinka käy. Vähän meinaa tökkiä toi vichyn juominen (juon yleensä tosi vähän), 1 pullo vasta mennyt


      • surisee? :)
        ousili kirjoitti:

        No, eipä sulla ole paljoa vaihtoehtoja, suosittelen kalkkunaa, sitähän saa keitettynä ja savustettuna.

        Itse aloitin tämän mehiläisen dieetin tänään, katsotaan kuinka käy. Vähän meinaa tökkiä toi vichyn juominen (juon yleensä tosi vähän), 1 pullo vasta mennyt

        Mitä kuuluu mehiläisen dietin noudattajille? Onko paino laskenut edelleen, pysynyt saman vai kallistunut taas nousuun?

        Itse laihdutin viime keväänä 11 kg, ja lihoin talven aikana 15 takaisin. Nyt painonvartijoissa lähtenyt 4,6 kg ja kun 3,5 viikon jälkeen 8 viikon painonvartijakuuri loppuu, ajattelin ennen juhannusta tehdä "mehiläiset". Painon pudotus on mulle helppoa mutta se painon pitäminen samassa ei todellakaan..


      • ousili
        surisee? :) kirjoitti:

        Mitä kuuluu mehiläisen dietin noudattajille? Onko paino laskenut edelleen, pysynyt saman vai kallistunut taas nousuun?

        Itse laihdutin viime keväänä 11 kg, ja lihoin talven aikana 15 takaisin. Nyt painonvartijoissa lähtenyt 4,6 kg ja kun 3,5 viikon jälkeen 8 viikon painonvartijakuuri loppuu, ajattelin ennen juhannusta tehdä "mehiläiset". Painon pudotus on mulle helppoa mutta se painon pitäminen samassa ei todellakaan..

        siinäpä se jutun ydin onkin... että saa sen painon pysymään, sitä yleensä tippuu, mutta tapana on tulla talkaisin enemmän kuin mitä on pudottanut... sitä kutsutaan siksi vaaralliseksi jojo laihduttamiseksi... minun painoni menee hiljalleen, etanan vauhtia, alaspäin, rempseän viikonlopiun jälkeen taas nousee ja ketsää pari viikkoa palata taas alaspäin... kyllästyttää... lykkyä tykö


    • eenu

      itse oon todella aktiivinen liikkuja. ja luulen että tää toimii paremmin liikunnallisesti passiivisille tyypeille.
      Mulla kusi tämä ekan viikon jälkeen. ei vaan kertakaikkiaan jaksa lenkkeillä jollei yhtään syö hiilareita. nesteet lähti viikossa mut paino ei ole kyllä tullut takaisinkaan (2kg lähti)
      syön muutoinkin suht tuohon tyyliin. paitti että syön paljon näkkäriä ja jonku verran pastaa, bulguria, ruislaipää, siemeniä, pähkinöitä riisiä tms kylkeen.
      Vatsakaan ei varmaan toimis jollei noita söisi.

      pahinta mun mielestä oli se että mieliala oli jotenki tosi down koko viikon. se oli huonoin puoli. itketti jos tippu veitsi kädestä.. sellainen herkkä fiilis koko ajan.
      nälkää ei kyllä ollut.

      • ja nyt on ongelma

        6. päivä on nyt tosiaan menossa, fiilikset hyvät, palelua lukuunottamatta. Melkein 4 kiloa on lähtenyt, ei paha.

        Mutta siis se ongelma... Kun huomisen päivän illallinen on "vapaa valinta", niin mitä se on? Mihin olette päätyneet, te jotka olette tämän jo käyneet läpi?


      • makkarat pois
        ja nyt on ongelma kirjoitti:

        6. päivä on nyt tosiaan menossa, fiilikset hyvät, palelua lukuunottamatta. Melkein 4 kiloa on lähtenyt, ei paha.

        Mutta siis se ongelma... Kun huomisen päivän illallinen on "vapaa valinta", niin mitä se on? Mihin olette päätyneet, te jotka olette tämän jo käyneet läpi?

        Aloitin viime maanantaina. Juon 1,5l lidlin omenavichyn duunissa ja loput 1,5l vettä. Pihveinä ollut ulkofilettä ja kerran paistijauhelihapihvi. Kooltaan yli 300g kaikki :)Maanantain pinaatin vaihdoin pinaattikeittoon. Hyörystetty kala oli uunilohi. Urheillut en ole minuuttiakaan.

        Ma: 90,5kg, vyötärö 102cm
        Ti: 89
        Ke: 89
        To: 88
        Pe: 87,5
        La: 87kg, vyötärö 99cm

        Hyvältä näyttää! Huomenna on vapaavalintainen illallinen ja se tulee olemaan 3 bigmaciä ja iso limu :)


      • MHHhhh
        makkarat pois kirjoitti:

        Aloitin viime maanantaina. Juon 1,5l lidlin omenavichyn duunissa ja loput 1,5l vettä. Pihveinä ollut ulkofilettä ja kerran paistijauhelihapihvi. Kooltaan yli 300g kaikki :)Maanantain pinaatin vaihdoin pinaattikeittoon. Hyörystetty kala oli uunilohi. Urheillut en ole minuuttiakaan.

        Ma: 90,5kg, vyötärö 102cm
        Ti: 89
        Ke: 89
        To: 88
        Pe: 87,5
        La: 87kg, vyötärö 99cm

        Hyvältä näyttää! Huomenna on vapaavalintainen illallinen ja se tulee olemaan 3 bigmaciä ja iso limu :)

        olen kokeillut kyseistä dieettiä ja noudattanut sitä tarkasti ja viikossa putosi 6kg. tästä on kaksi vuotta aikaa....
        dieetti toimii, mutta kärsivällisyyttä se todellakin vaatii.


    • maikki55

      Tämä sivu on jo vanha ,mutta lisäämpä tänne oman kommenttini. Aloitin maanantaina dietin ja hyvin on mennyt -6 kg, tosin alkupaino oli 109kg eli hyvä näin jatkan loppuun asti ,vaikeuksia ei ole ollut makean eikä leivän suhteen. Tästä olen päättänyt jatkaa kevyemmällä linjalla. Mieskin aloitti ja hänellä on mennyt -4 kg viikossa. Jees, Jees

      • jooo tämä sivu on vanha, mutta laitan kumminkin tänne vestiä..=).
        aloitin tänään maanantaina tämän kyseessä olevan dietin ja saas nähdä miten menee..=)
        mie en oikein tiennyt kuinka paljon sitä kahvia sai juoda ..aamusella.join klo:7.45 puoli kuppia ja sitten 9 aikaan toisen puoli kuppia..siis yhteensä se 1 kuppi..eikai tämä ollut haitaksi tälle dietille..??noh...mutta energiaa riittää..siivosin tuossa nuo kummatkin mein vesssat..ja laitoin astiat koneeseen ja pesin pyykkiä ja jne..kun koko ajan on tekemistä niin ei tule nälkä!=))
        sitten äsken klo:13.15 söin sen 2 keitettyä kananmunaa...hmmm...ei ole kyllä nälkä!jännää!!ja vielä vichyä iso lasti päälle ni avot!=) hyvin tää ainaski on alkanut...mutta saa nähdä miten sitä jaksaa zumbassa liikkua illalla 8 aikaan;D no se jää nähtäväksi...ajattelin syödä sen päivällisen tuossa klo: 17 maissa.. hedelmät ja sitten käydä ystävän luona ja sitten sieltä zumbaan =)
        toivottavasti täällä olisi dietin kokeneita vielä paikalla!! =/ olis kivakysellä miten menee=)


    • 162/84

      Itse aijon aloittaa kyseisen dietin huomenna :) Vielä tänään syön miten haluan, mutta huomenna sitten niskasta kiinnis. Olen 162 cm pitkä ja viikonloppuna kun itseni punnitsin niin painoin 84,5 kiloa, eli aika paljon saa lähteä :) Mietin vain, että koska en syö punaista lihaa, niin voikohan pihvit ja kinkun korvata ihan kanalla ?

      • sanna--tuulikki

        Mä aloitin tänään 17.3. kokeillaan miten mehiläinen toimii. Kerro miten toimii. Mäkin annan väliaika tietoja. Mä aijo noudattaa kirjaimellisesti. eli nautaa pihveinä. en tiiä voiko sitä korvata kun perustuu vissiin noihin ruka aineisiin. Onnea yritykselle.


    • laiha likka

      Aloitin kyseisen dieetin 3 päivää sitten.Lähtö paino 109,3 ja nyt kolmannen päivän aamuna 106,6 :D Ei paha!
      Olen aikasemminkin vetänyt mehiläisen läpi jolloin tippui 8 kiloa.Niistä 2kiloa tuli takaisin 3 viikon aikana ja loput pysyivät poissa.Nyt sitten koitetaan uudestaan reippain mielin :DD

    • laiha likka

      Neljännen päivän aamu....106,1 kg!

    • laiha likka

      6 PÄIVÄ....105,8KG

    • pissattaa :)

      Eilen aloitin mehiläisen. Pissattaa koko ajan. Tietääkö kukaan että kun menettää noin paljon nestettä ja kaikkee, niin vaikuttaako se e- pillerien tehoon?? Syökää ihmiset ananasta purkista dieetin jälkeenkin niin lähtee kilot :) Tai aineskii nesteet!!

    • Keksinmuru

      Olen 5. päivää sairaaladieetillä ja paino on tippunut noin 3kg (80.2->77.3). Olen tosin lisännyt maidon ruokalistalle, koska mustaa kahvia en tykkää juoda.

      Lueskelin aikani kuluksi (eri) foorumeiden postauksia ja ihmettelen kun ihmiset väittivät rankaksi. Itselleni dieetti on ollut helppo ja ruokaa tuntuu olevan liikaakin. Mietityttääkin josko toi maito "pilaa" koko dieetin, mutta ainakin paino laskee.

      Ja joo, kyllä pissittää, jos juot normaalia enemmän vettä. :D Tai voi ainakin siltä tuntua että joutuu ravaamaan koko ajan WC:ssä. Ja dieettihän poistaa nesteitä.

    • Tonnikeiju93

      Toivottavasti joku viisas pystyy vastaamaan minulle pariin kysymykseen. Aloitin siis tänään tämän sairaaladieetin, joka on minulla hieman eri ohjeella. Kerron nyt vähän päivän kulusta:

      Olen juonut nyt sen kaksi litraa vettä, mutta litran jälkeen jo alkoi tökkimään toden teolla tuo veden juonti. Tuntuu vain etten saa vettä menemään alas niin paljon, kun en ole tottunut juomaan niin paljoa päivässä :D Aamuisin en syö mitään, joten aamupalan puuttuminen ei tuottanut ongelmia. Lounaan söin kahdentoista aikaan ja päivällisen viiden aikaan. Nyt on armoton nälkä, koska olen tottunut syömään iltapalan ja yleensä valvonkin aika myöhään.

      Kerron täällä dieetin kulusta ja miten on mennyt (:

      Minulla olisi kuitenkin pari kysymystä. Olen tällä dieetillä siksi, koska haluan laihtua ainakin viisi kiloa, että mahtuisin penkkariasuuni taas. Olen vähän lihonut joulun alla/aikaan. Ongelmani kuitenkin on se, että penkkareihin on vielä kolme viikkoa ja neljä päivää ja dieetti kestää vain kaksi viikkoa. Tulevatko kilot takaisin (nesteitähän tässä vain lähtee?!) tuon yden ja puolen viikon aikana?

      Lopetan dieetin 3.2 2012 ja synttärini ovat 4.2, joten tulevatko kilot takaisin jos syön tuona päivänä kakkua ja muita herkkuja ja juon alkoholia? Tarkoitus olisi tämän jälkeen sitten aloittaa terveellinen ruokavalio ja lopettaa mässäily (poikkeuksena nuo synttärit, penkkarit ja abiristeily). Liikuntaa harrastan muutenkin paljon! Mutta olenko turhaan dieetillä, kun on nuita juhlia tulossa nyt kolmet parin viikon sisällä ja juon todennäköisesti alkoholia ja syön hyvin nuina päivinä..? KIITOS jos joku osaa vastata!

    • Anna40

      Itse olen toista kertaa kyseisellä dieetillä ja edellisen kerran kolmannen lapsen syntymän jälkeen pudotin 5 pvä:ss. 4 kg. Se ei tullut silloin takaisin vaan vasta neljännen lapsen syntymän jälkeen painoni alkoi nousta. Nyt olen ottanut viikon kevyemmin, en juo 3 litraa vettä päivässä jne. Pinaatin olen aina korvannut tuorekurkulla ja keittokinkun ylikypsällä ja toimii.. Aion jatkaa kunnes kaikki ylimääräiset kilot ovat poissa. Sovellan vaan hiukan toisen viikon jälkeen... Tässä vinkki veden juontiin: jos juot lasista et jaksa juoda 3 litraa päivässä, mutta laita puolen litran pulloon vesi, niin johan menee puoli litraa helposti kerralla!!! En käynyt vaaassa ennen dieettiä, enkä käy ennen kuin näyttää siltä, että on aika lopettaa. Vaatteista sen huomaa heti viikon jälkeen... :) Suosittelen!!!

    • KEASKAME

      Eilen alkoi dieetti kilo oli 69,8 tänään 68,6 hyvä. Korron huomenna.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2834
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      527
      2676
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1855
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1807
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1738
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1679
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1302
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      88
      1126
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      59
      1115
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1092
    Aihe