alastomuus perheessä

miniä 28

Kertokaa, miten tulisi suhtautua!
Kun anoppini ja mieheni sisko (30-v.) ovat meillä saunomassa, he riisuuntuvat ja pukeutuvat mieheni nähden. Ei sillä, etteikö alastomuuden tulisi olla luonnollista, mutta hei, äiti ja sisko! Tämä häiritsee minua todella, itse en tahdo näyttäytyä alasti heidän nähtensä. Miestäni asia ei häiritse. Jotenkin tuntuu, että anopillakin tulisi jo ikänsä puolesta olla jotakin häveliäisyyttä. Kummallista...

41

23833

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kukkuu?

      No hei kamaan, tuskin miestäs vois vähempää kiinnostaa, koska ne on sen perhettä. Ja ei kai ne suakaan haittaa, jos ne ei teillä joka päivä saunomassa ravaa?

      • no just

        mun mielestä nainen ei sais riisutua varsinkaan miehen edessä ja toisinpäin oli se sitten vaikka oma isä. itse käyn saunassa yksin alasti minusta se on törkeää paljastella toisille itseään.


      • Anonyymi
        no just kirjoitti:

        mun mielestä nainen ei sais riisutua varsinkaan miehen edessä ja toisinpäin oli se sitten vaikka oma isä. itse käyn saunassa yksin alasti minusta se on törkeää paljastella toisille itseään.

        Itse käyn saunassa burkha päällä. Pesuhuoneessa on helppo ottaa suihkuletku silmikon läpi ja suihkuttaa saippuoitua kehoa. Pukuhuoneessa laitan hiustenkuivaajan helman kautta puhaltamaan, jolloin puolessa tunnissa keho kuivuu ja burkha samalla. Varsinkin uimahallissa on mukava tarkkailla muiden alastomia kehoja silmikon läpi. Miehenikin on innostunut burkhan käytöstä. Istumme usein yhdessä uimahallin saunassa. Mieheni mielestä runkkaaminen saunassa on rentouttavaa, eikä se haittaa muita saunojia, koska asu kätkee kaiken.


    • sopivaa

      Itse en koskaan tekisi sellaista, enkä haluaisi myöskään nähdä alastomia ihmisiä ympärilläni. Olen täysin varma, että jos minä ja tyttäreni tulisimme alastomina poikani näköpiiriin, hän häviäisi huoneesta alta aikayksikön. Miehesi kotona on ilm. ollut tällainen tapa, joten hän ei pidä sitä minään. Voisitkohan sanoa miehellesi, että se on sinusta kiusallista ja että voisiko hän vaivihkaa mennä toiseen huoneeseen, kun hänen äitinsä ja siskonsa riisuutuminen alkaa. Koska teillä on kerran sauna, niin luulisi olevan sen verran muutakin tilaa, ettei yleensäkään riisuuduttaisi samassa huoneessa, kuin on muita ihmisiä.

      • perheessä

        Ei alastomuudessa ole mitään pahaa! Asenteitaan alastomuuteen voi muuttaa... Meillä isäntä leikitteli vehkeillään joskus saunan jälkeen ja kaikkia vain huvitti. :)


      • no just
        perheessä kirjoitti:

        Ei alastomuudessa ole mitään pahaa! Asenteitaan alastomuuteen voi muuttaa... Meillä isäntä leikitteli vehkeillään joskus saunan jälkeen ja kaikkia vain huvitti. :)

        voi vittu minkalainen sika teidän isäntä. no suomalaisethan ovat sitä mitä syövätkin.


      • Charles

        "Voisitkohan sanoa miehellesi, että se on sinusta kiusallista ja että voisiko hän vaivihkaa mennä toiseen huoneeseen, kun hänen äitinsä ja siskonsa riisuutuminen alkaa."

        Nyt jotain rajaa tuohon ehdotteluun. Kenenkään ei tarvitse katsoa muita alastomana. Jos miniää häiritsee anopin alastomuus, niin miniä voi hyvin vaihtaa huonetta. Ei ole kuitenkaan mitään syytä pyytää poikaa siirtymään, jos poika itse ei ole vaivaantunut tilanteesta.

        Miettikää nyt vähän. Nehän on sen miehen äiti ja sisko. Tuskin mies mitään seksuaalista heistä ajattelee - ja jos ajattelee, niin joutaisi hoitoon. Jos kerran vieraiden ihmisten kanssa voi käydä alastomana saunassa (esim. kylpylöiden yhteissaunat), niin miksei oman perheen kanssa.

        Englannissa on lailla kielletty se, että eri sukupuolta olevat sisarukset nukkuisivat samassa huoneessa. Toivottavasti täällä ei mennä samaan tilanteeseen. Alastomuus on luonnollista ja kaunista. Siihen liittyvä irstailu ja rumuus on vain ja ainoastaan katsojan omassa päässä.


      • Kaikkea sitä kuulee
        Charles kirjoitti:

        "Voisitkohan sanoa miehellesi, että se on sinusta kiusallista ja että voisiko hän vaivihkaa mennä toiseen huoneeseen, kun hänen äitinsä ja siskonsa riisuutuminen alkaa."

        Nyt jotain rajaa tuohon ehdotteluun. Kenenkään ei tarvitse katsoa muita alastomana. Jos miniää häiritsee anopin alastomuus, niin miniä voi hyvin vaihtaa huonetta. Ei ole kuitenkaan mitään syytä pyytää poikaa siirtymään, jos poika itse ei ole vaivaantunut tilanteesta.

        Miettikää nyt vähän. Nehän on sen miehen äiti ja sisko. Tuskin mies mitään seksuaalista heistä ajattelee - ja jos ajattelee, niin joutaisi hoitoon. Jos kerran vieraiden ihmisten kanssa voi käydä alastomana saunassa (esim. kylpylöiden yhteissaunat), niin miksei oman perheen kanssa.

        Englannissa on lailla kielletty se, että eri sukupuolta olevat sisarukset nukkuisivat samassa huoneessa. Toivottavasti täällä ei mennä samaan tilanteeseen. Alastomuus on luonnollista ja kaunista. Siihen liittyvä irstailu ja rumuus on vain ja ainoastaan katsojan omassa päässä.

        Se oli hyvin sanotto; "vain katsojan omassa päässä", ja lisäisin vielä että oudossa mielikuvituksessa, että kaikki on muka seksuaalisat.


      • Anonyymi
        Charles kirjoitti:

        "Voisitkohan sanoa miehellesi, että se on sinusta kiusallista ja että voisiko hän vaivihkaa mennä toiseen huoneeseen, kun hänen äitinsä ja siskonsa riisuutuminen alkaa."

        Nyt jotain rajaa tuohon ehdotteluun. Kenenkään ei tarvitse katsoa muita alastomana. Jos miniää häiritsee anopin alastomuus, niin miniä voi hyvin vaihtaa huonetta. Ei ole kuitenkaan mitään syytä pyytää poikaa siirtymään, jos poika itse ei ole vaivaantunut tilanteesta.

        Miettikää nyt vähän. Nehän on sen miehen äiti ja sisko. Tuskin mies mitään seksuaalista heistä ajattelee - ja jos ajattelee, niin joutaisi hoitoon. Jos kerran vieraiden ihmisten kanssa voi käydä alastomana saunassa (esim. kylpylöiden yhteissaunat), niin miksei oman perheen kanssa.

        Englannissa on lailla kielletty se, että eri sukupuolta olevat sisarukset nukkuisivat samassa huoneessa. Toivottavasti täällä ei mennä samaan tilanteeseen. Alastomuus on luonnollista ja kaunista. Siihen liittyvä irstailu ja rumuus on vain ja ainoastaan katsojan omassa päässä.

        Ensinnäkin täytyy olla aikamoinen denialisti jos ei muka ymmärrä aikuiseen, täyteen mittaansa kehittyneeseen kehoon liittyvää seksuaalisuutta.

        Toiseksi, ongelma ei tietenkään ole millaisia mielleyhtymiä aikuisen sukulaisen alaston keho katsojassa aiheuttaa. Kyse on vähän laajemmasta intimitaattirajojen kunnioittamisesta.


      • Anonyymi

        Pukuhuoneessa puetaan ja riisutaan ei muualla. Äitini oli meillä käymässä,talo tien varrella,kesäpäivä oli,riisui alusvaatteisilleen itsensä. Sanoin,että vaatteet päälle,noin ei meillä saa roikeltaa. Totteli.


      • Anonyymi
        no just kirjoitti:

        voi vittu minkalainen sika teidän isäntä. no suomalaisethan ovat sitä mitä syövätkin.

        Mitä metsäläisiä te olette, oikein supisuomalaista kellistellä alasti kaikkien nähden. En ymmärrä miksi alastomuus on ihmisille niin tärkeää ja viehättävää. En ole koskaan pitänyt katsella alastomia naisia, nainen alasti ei ole minkään näköinen, eikä herätä minussa mitään. Bikinit ainakin pitää olla. Minusta on seksikkäämpää kun vaatteilla sopivasti peitetään vartaloa kuin jos on kokonaan alasti


    • minä

      toihan on ihan tavallista!
      etkö ite käy äitis kanssa saunassa...

    • Tapojensa vanki

      Mullakin on sama juttu.Mun miesystävän koko perhe venhemmat,sisko(26)ja veli (17)kanssa koikkelehtii alasti millon missäkin mua se häiritsee suunnattomasti tai lähinnä hävettääTulipahan yksikerta mieleen kun anoppi pyysi saunomaan olin kyllä menossa,mutta kun kokoperheen voimin rupesivat riisumaan ni homma tyssäs siihen.Ei oikeen innostanu näytellä paikkoja miehen isälle ja tämän pikkuveljelle.En tiedä mikä siinä on mutta musta se vaan on outoa.Voipi kyllä johtua siitä että minä en ainankaan koskaan ole oman veljen/isännähden alasti ollut enää sen jälkeen kun täytin 12

      • normaali

        No tosiaankin. En tiedä ketään, joka olis lapsuusajan jälkeen käyny vastakkaista sukupuolta olevan perheenjäsenen kanssa saunassa alasti tai ollu muuten näytelly itseään. Musta se liittyy myös kunnioitukseen, ei tulis mieleenkään hiippailla alasti jossain sukulaisten ympärillä, ja luonnollista on myös se, että se olisi heille kiusallista.


      • asiasta
        normaali kirjoitti:

        No tosiaankin. En tiedä ketään, joka olis lapsuusajan jälkeen käyny vastakkaista sukupuolta olevan perheenjäsenen kanssa saunassa alasti tai ollu muuten näytelly itseään. Musta se liittyy myös kunnioitukseen, ei tulis mieleenkään hiippailla alasti jossain sukulaisten ympärillä, ja luonnollista on myös se, että se olisi heille kiusallista.

        Heh, kyllä minä ainakin vanhempien ollessa käymässä hiippailen alasti jos niikseen tulee. Äitikin totesi kerran, että "kylläpä poika sulla on karvainen muna" ;) Heh hee. Leikkimielistä perheen kesken tapahtuvaa huumorijuttua, ei sitä ainakaan täällä niin vakavissaan oteta. Ryppyotsaisuus pois.


      • cat70
        normaali kirjoitti:

        No tosiaankin. En tiedä ketään, joka olis lapsuusajan jälkeen käyny vastakkaista sukupuolta olevan perheenjäsenen kanssa saunassa alasti tai ollu muuten näytelly itseään. Musta se liittyy myös kunnioitukseen, ei tulis mieleenkään hiippailla alasti jossain sukulaisten ympärillä, ja luonnollista on myös se, että se olisi heille kiusallista.

        Ja jotta nipottaisin lisää, takerrun lauseeseen: "En tiedä ketään, joka olis lapsuusajan jälkeen käyny vastakkaista sukupuolta olevan perheenjäsenen kanssa saunassa alasti tai ollu muuten näytelly itseään."
        Meinaat ettei äiti ja isä saa käydä yhdessä saunassa??? Nehän on samaa perhettä, eikä kumpikaan enää ole lapsia, ja vielä eri sukupuoltakin ovat ...


      • Marja41

        outoahan tuollainen yhteissaunominen olisi,millaisia ajatuksia lie heräisikään miesystävän "isässä tai veljessä"?Jotensakin kuulostaa pervolta ajatukselta.Itse en pitänyt ikinä siitä kun ex-puolison "isäpuoli"hillui mökillä ain "munasilteen"..ja kyseessä vanha ihminen.Jotensakin "yäk" kun hän on muutenkin ain ollut sellainen "lääppijä".
        Mutt kyll mie naisten saunavuorolle menisin...ja sen oman puolison kanssa tietenniin..
        En ole sinänsä "ahdasmielinen"..mutt rajansa kaikella!


      • Anonyymi
        cat70 kirjoitti:

        Ja jotta nipottaisin lisää, takerrun lauseeseen: "En tiedä ketään, joka olis lapsuusajan jälkeen käyny vastakkaista sukupuolta olevan perheenjäsenen kanssa saunassa alasti tai ollu muuten näytelly itseään."
        Meinaat ettei äiti ja isä saa käydä yhdessä saunassa??? Nehän on samaa perhettä, eikä kumpikaan enää ole lapsia, ja vielä eri sukupuoltakin ovat ...

        Alastomuudesta ja vähissä vaatteissa esiintymisessä on aika erikoisia asioita. Luin juuri netistä urheilijatytto valitti siinä että joku katsoja oli kuvannut läheltä kilpasiskonsa takapuolta. Hän piti sitä kamalana asiana. Samalla sivustolla joku toinen urheilijatytto esitteli erikoista kuvakulmaa takapuolestansa ja teksti kuului et huh mikä kuvakulma. Tyttö seisoi jalat haarallaan pikkuiset urheiluhousut jalassa. Olisko tässä nyt kaksinaismoralistista touhua ensin laitetaan pienen pienet housut jalkaan hyvä ettei koko p... llu näy sitten kauhistellaan kun joku kuvaa. Mitä viestiä henkilö antaa ulkopuolisille oi katsokaa. Sitten kuvataan vielä itsekin. Jos kerran lähtee tälle tielle että haluaa alasti esitellä itseään niin olisko myös mukisematta otettava vastaan mitä siitä seuraa. Asiallinen pukeutuminen urheiluun töihin uimahalliin kauppaan. Meistä kaikki ei halua katsella paljaita perseita ja tissrja olivatpa ne minkanakoisia tahansa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alastomuudesta ja vähissä vaatteissa esiintymisessä on aika erikoisia asioita. Luin juuri netistä urheilijatytto valitti siinä että joku katsoja oli kuvannut läheltä kilpasiskonsa takapuolta. Hän piti sitä kamalana asiana. Samalla sivustolla joku toinen urheilijatytto esitteli erikoista kuvakulmaa takapuolestansa ja teksti kuului et huh mikä kuvakulma. Tyttö seisoi jalat haarallaan pikkuiset urheiluhousut jalassa. Olisko tässä nyt kaksinaismoralistista touhua ensin laitetaan pienen pienet housut jalkaan hyvä ettei koko p... llu näy sitten kauhistellaan kun joku kuvaa. Mitä viestiä henkilö antaa ulkopuolisille oi katsokaa. Sitten kuvataan vielä itsekin. Jos kerran lähtee tälle tielle että haluaa alasti esitellä itseään niin olisko myös mukisematta otettava vastaan mitä siitä seuraa. Asiallinen pukeutuminen urheiluun töihin uimahalliin kauppaan. Meistä kaikki ei halua katsella paljaita perseita ja tissrja olivatpa ne minkanakoisia tahansa

        Ei tainnut kuule nyt ihan tuosta olla keskustelu käynnissä.

        Oli keskustelu aloittajan kuvailemasta suomalaisesta "normaalista" perheen sisäisestä insestisestä ilmapiiristä, jossa aikuiset perheenjäsenet eivät kykene tunnistamaan edes aivan normaaleja terveitä intimiteettirajoja luontaisesti.

        Olen itse suomalainen enkä pitänyt edes lapsena suomalaista mutkatonta suhtautumista alastomuuteen millään tavoin mutkattomana. Minulle on täysi mysteeri miten joillekin ihmisille ei edes puberteetti- ikään mennessä kehity luontaisesti henkistä tasoa jossa muiden ihmisten seurassa alastomuus koetaan kiusalliseksi. Saati omien perheenjäsenten jos aviopuolisot jätetään laskematta.

        On sairasta jo se jos tällaiset asiat pitää erikseen opettaa, tai omien intimiteettirajojen kunnioitusta pitää perheen kesken erikseen vaatia. Saati ettei kukaan näe tuollaisessa paljastelussa mitään ongelmallista.

        Normaalille terveeksi kasvaneelle ihmiselle omien ja toisten intimiteettirajojen hahmotuskyky ja niiden kunnioitus syntyy luontaisesti viimeistään puberteetti- iässä.


      • Anonyymi
        Marja41 kirjoitti:

        outoahan tuollainen yhteissaunominen olisi,millaisia ajatuksia lie heräisikään miesystävän "isässä tai veljessä"?Jotensakin kuulostaa pervolta ajatukselta.Itse en pitänyt ikinä siitä kun ex-puolison "isäpuoli"hillui mökillä ain "munasilteen"..ja kyseessä vanha ihminen.Jotensakin "yäk" kun hän on muutenkin ain ollut sellainen "lääppijä".
        Mutt kyll mie naisten saunavuorolle menisin...ja sen oman puolison kanssa tietenniin..
        En ole sinänsä "ahdasmielinen"..mutt rajansa kaikella!

        meillä kanssa muijan siskon mies ja poika keikistelee alasti kaikkien nähden ja mielestäni se ei o kivaa kun näkee niitten törkeen isot vehkeet ja mulla on pieni kuin pikkupojalla, muija niitä varmaan kaihoaa ja toivoisi jalkojensa väliin, no en tiiä, muija suuttu kerran kun sanoin tän sille ja pikkuvehje sai olla rauhassa kuukauden


    • 24-7

      Meillä taas kaikki hilluu nakuna ihan 24-7. Aamulla saatetaan etsiskellä porukoiden alushousuja, kun ei ole edellisenä iltana ennen nukkumaanmenoa löytynyt. Ruokapöydässä kun istutaan, niin mielellään ollaan vaatteet päällä, mutta muuten tämä elämä on kyllä yhtä vilauttelua. Luonnollista.

      • kellä mitenkin

        Must toi on ihan normaalia. Olen samaa mieltä yhden kirjottajan kanssa että jos se sua häiritsee niin kantsii vaihtaa huonetta muina miehinä.
        Sun miehellä on ihan normaali käytöstapa, ei se koe perheenjäseniensä alastomuutta mitenkään outona.
        Kainosteluhan alkaa murkkuiäsä, mut useimmilla ihmisillä se menee ohi. Perverssit asiat on sitten ihan erikseen.
        Perheessä perheen tavalla siis.


    • näkee

      pallit olen 16 nuor poika ja hävettää ihan vitusti käydä faijan ja isonveljen kaa saunass kun on iso muna (niin on veljelkin mut se sentään
      on 18) ei me nyt aina tällai käydä mut ongelma se
      oli jo joskus kun olin 13 wee!!! ei ne siit sano
      mut katsoo ne kuiteski ja oon veljen kaa puhunutkin täst joskus muulloin sill kyllä on ollut iso niin kauan et mä en sitä muunlaisena ees muista ja siit se varmaan on ihan OK kun se
      seurusteleekin ja kaikkee

      • sulla

        Minua hävettäisi, jos munani olisi pieni!


      • suoma lainen
        sulla kirjoitti:

        Minua hävettäisi, jos munani olisi pieni!

        Suomalaiset on kyllä nipoja!

        Tuskin missään muussa maassa ollaan näin niuhoja alastomuuden suhteen. Varsinkin oman perheen ollessa kyseessä, muualla maailmassa kyllä käydään perheen kesken saunassa, ja kyllä anoppia saa vävypoika katsella ihan rauhassa, näkeepähän sitten minkälainen siitä omasta vaimosta sitten vanhempana tulee!


      • Charles
        suoma lainen kirjoitti:

        Suomalaiset on kyllä nipoja!

        Tuskin missään muussa maassa ollaan näin niuhoja alastomuuden suhteen. Varsinkin oman perheen ollessa kyseessä, muualla maailmassa kyllä käydään perheen kesken saunassa, ja kyllä anoppia saa vävypoika katsella ihan rauhassa, näkeepähän sitten minkälainen siitä omasta vaimosta sitten vanhempana tulee!

        Tuota noin, tämä suomalainen saunakulttuuri on aika harvinaista muualla maailmassa. Esimerkiksi Keski-Euroopassa ei käydä koko perheen voimin saunassa, koska siellä ei ole yksityisasunnoissa ole saunoja.


    • mini

      onkin salainen toinen elämä.Minä ainakin pitäisin tuollaisia perversseinä, karvat nousee pystyyn kun ajatteleekin menevänsä appiukon kanssa saunaan.Toisaalta täytyy ajatella että he ovat vapaamielisiä ja jotainhan ne tuolla yrittää todistaa.

    • ...

      Kiristääkö sulla pipo hieman päätä? Kannattaisiko hankkia isompi? Kannattaisi tuota ahdasmielistä asennetta alastomuutta kohtaa hieman löysätä. Kerro nyt kaikille, että miten se ikä siihen häveliäisyyteen vaikuttaa? Jos sen pitäisi iän funktiona kasvaa, niin sinusta on kyllä tulossa sairaalloisen häveliäs. Ja se, että näkee sukulaisia alastomana pitäisi olla ihan yhtä normaali asia kuin että näkee vieraita ihmisiä alastomana uimahallin pukukopeilla.

    • piimä-piika

      Itse olen kanssa oppinut pitämään alastomuutta osana seksuaalisuutta, mikä on kyllä aivan järjetöntä. Mieheni perheen kautta olen oppinut, että perheenjäsenten näkeminen alasti on yhtä luonnollista kuin nähdä heidät vaatteet päällä.

      Tunnen itseni riittämättömäksi ja typeräksi, alhaiseksi otukseksi, kun en aikaisemmin tajunnut kuinka puhtaaasti he ihmiskehoon suhtatuvatkaan. Oma ahdistunut kasvatukseni sai minutkin ensin pitämään heitä täysin perversseinä. Nyt kyllä hävettää!

    • tommoset

      kieltää. Perkele!

      Joku roti...

      Sais suomessakin olla joku laki, että erikseen sais hakea jonkun luvan jos haluaa vartaloaan alasti esitellä. Avioparit tietysti erikseen, heillä voisi olla jokin kuukausittainen järjestely.

      Toinen hyvä järjestely voisi olla samanmoinen järjestelmä kuin seksuaalirikollisille amerikassa. Jos haluaa nakuna toikkaroida ympäriinsä, tulee asiasta ilmoittaa lähipiirin asukkaille hyvissäajoin etukäteen, jos sattuu vaikka tuulenpuuska verhoa heilauttamaan.

      Yksityiskohdat ovat toki vaikeita miettiä, mutta sen voisi jättääkkin meitä kansalaisia viisaammille (lakimiehille ja kansanedustajille). Tärkeintä olisi saada jonkinlainen lakiehdote, ettei enää suvaittaisi vapaasti ihmistenkeskeistä alastomuutta täysin syyttä suotta.

      Tottakai kaikki liberaalit ja muut yhteiskunnan rappeuttajat sanovat että alastomuus on osa ihmisyyttä ja muuta höpöhöpöä. Kyllä niitä lapsia voi pimeässäkin tehdä ettei tarvitse rivosti paljasta vartaloaan toisille mainostaa pelkän lisääntymisen takia. Ja saunassakin on paljon helpompi rentoutua kun ei tarvitse ihme asentoihin vääntää itseään, tai käsillä peittää privaattialueitaan..

      Jossain elokuvassahan oli semmoinen, että valtiolta saivat avioparit pyytää lisääntymisluvan, ja sitten hedelmöitys tehtiin koeputkissa laboratoriossa. Säästyttiin häpeän lisäksi myös arpakaupalta, kun onnistui hedelmöitys aina ensimmäisellä yrityksellä. Ei olisi mikään mahdoton ajatus toteuttaa sekään.

      Pienillä muutoksilla voidaan saada Suomesta maailman johtava maa terveen siveellisyyden alalla, jonka jälkeen on paljon helpompi lähteä vaikuttamaan tämän ongelman aiheuttamia lieveilmiöitä (homoseksuaalisuus, esiaviollinen seksi, alkoholi ja sensuurin puute).

    • näin talvellakin

      mennä turkki päällä saunaan,jotta häveliäisyytesi saisi rauhan,vai onko saunassai vanha ja väsynyt kiuas ja löyly sen mukainen,jotta saunassasi ei tarkene ilman päällysvaatteita?Onko sinulla jotain käsitystä kuinkapaljon ihmisiä peleineen on ollut Aatamin ja Eevan jälkeen,joten nämä ihmeellisyydet tuskin Maailmassa ole enään niin kummempia ihmeitä? Jos niillä yhä täytyy jonkun ihmetellä,niin olisi parempi hakea jotain apua ja rohkaistua elämään niinkuin muutkin?Maapallolla on liikaa väestökasvua? Eivät haikarat näitä ole vain tuonneet,kannattaa katsoa saunan peilistä vaikka pimeässä,mistä näitä tulee?

    • Anonyymi

      Se on täysin normaalia nähdä perheensä alasti

      • Anonyymi

        Kyllä😍


    • Anonyymi

      Suomalaiset on saunakansaa, olen ollut mummon ja vaarin kanssa saunassa pikkutyttönä.
      Olen ollut miehen isoäidin ja vaarin kanssa saunassa alasti, kun tarvitsivat apua peseytymisessä.
      Äidin ja isän kanssa käytiin saunassa joka viikko.

      Mutta ikäännyttyäni on kiva käydä saunassa ihan itsekseen eikä tarvi riisuuntua muiden nähden.

    • Anonyymi

      Itselläni ainaki sen verran korkeet testostreronit että kiihotun jopa alastomastaäidistäni

    • Anonyymi

      Olipa, eräs perhe jossa äiti ja isä erosivat. sen jälkeen äiti ja aikamies poika saunoivat kahdestaan ja muhinoivat ahkerasti.
      oudoltahan tuo kahdestaan saunominen kuulosti. mutta tuo äiti selvitti sen olevan taloudellista koska sähkökiukaan lämmistys kulut laskee. kun ei tarvitse erikseen saunoa johon menis aikkaa ja site sähköä enemmän.
      Maintakoon tuon järjestelyn olleen hyväksi aikamies pojalle joka tykkäsi.

    • Anonyymi

      Luonnolistahan tuollainen on etenkin syrjä seuduilla jossa ei niin vaan ole sitä vastakkaista sukupuolta tarjolla ja rahat ei riitä maksullisiin.

    • Anonyymi

      Sano suoraa heille.Et tykkää sinä nakuillan. Vaateet puetaan päälle tai kylpytakki siellä saunalla.Teillä on selaiset säänöt ja syytä säntöjä nouttaa.

      • Anonyymi

        Miten tämä korjaisi ongelman?


    • Anonyymi

      Sä oot vajakki

    • Anonyymi

      Mies pitää olla valmis alasti jos on Isot Munat. Pienimunaiset miehet onrum@ alasti. Minä kusen aion naiset näkemä, ne halyuass seksi kun nämemäwviso Munat. Mies saa kusta julkisejklja pajalle jos kusettaa, naiset pitää olla alasti jos nenonkaunis rum naiset a aa bhh pressun alle. Miksi. Aiset on niin lihavat ja läski perseet, niillä on ruma pilluy. Juon viinaa ja menen alasti kuselle torille

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5085
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3197
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1800
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1315
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe