Olen korviani myöten ihastunut varattuun mieheen. Ja hän minuun. Välillämme ei ole tapahtunut mitään, ei edes suutelua. Ainoastaan juttelua ja kaljalla käyntiä ym sekä hyvin suuri jännite aina kun tapaamme.
Mies on myöntänyt olevansa ihastunut minuun, ja kertonut että oma suhteensa voi huonosti. Hän lähettelee minulle silloin tällöin romanttisia viestejä ynnä muuta. Erosta on kuulemma puhuttu tyttöystävän kanssa useampaan otteeseen.
En halua suhteeseen varatun miehen kanssa, enkä siis missään tapauksessa suostu petoskumppaniksi. Mieskään ei halua pettää tyttöystäväänsä. He ovat seurustelleet noin vuoden verran, eivät asu yhdessä.
Olenko idiootti kun elättelen toiveita miehen suhteen? Onko järkevä päätös olla "koskematta" mieheen? Järkevä siinä mielessä että mikäli meille tulisi suhde ihastuisin varmasti vielä kovemmin ja siitä voisi seurata roppakaupalla turhia sydänsuruja?
Ennen kaikkea haluaisin mielipiteitä mitä minun tulisi tehdä. Ilman muuta haluaisin miehen itselleni. Ollako viileähkö ja salaperäinen vai painostaa täysillä? Lietsoa mustasukkaisuutta? Vai pitäisikö yrittää unohtaa suosiolla koko juttu? Neuvoja kokeneemmilta "säätäjiltä"? :D
Molemminpuolinen ihastus
8
7320
Vastaukset
- tyttö
Kannattaa varmaan vaan pysyä sivussa ja tarkkailla tilannetta. Kaikkien aloitteiden olisi tultava häneltä.
- ...................
keneltä ne aloitteet tulevat?
- IrkkU62
Ikävä tilanne sulla. Ainahan on ihanaa jos tuntee vetoa toista ihmistä kohtaan...mutta mutta. Varattu mies ei tosiaankaan ole hyvä idea. Ja siitä tulee jälkeenpäin vielä paha fiilis itelleenkin, jos sellaiseen suhteeseen haksahtaisi?
Ehdottaisin, että tosiaan pysytte "ystävyysasteella" niin kauan kuin mies seurustelee...vaikka kuinka huonosti sanoisikin menevän? JOS mies eroaa nykyisestä...ja niinhän hän varmaankin tekeekin, jos on sinuun ihastunut ja haluaa jotain enemmän??? Eihän sitä koskaan tiedä? :-)Odottele ja katsele??- Zeta
Nimenomaan ehdottaisin odottamista. Otatte hieman etäisyyttä toisistanne, jos ei muuten odottaminen onnistu. Varattu on varattu, joten anna miehen ensin tehdä omat päätöksensä tämän hetkistä suhteestaan. Olen itse joskus nuorena tapaillut muita miehiä ("ystäviä" vaikka olin varattu, mutta ne muut miehet toimivat vain pelastusköytenä pois omasta suhteesta ja jätin ne taakseni heti kun olin päässyt "vapauden makuun".
- Ihastunut poika
Zeta kirjoitti:
Nimenomaan ehdottaisin odottamista. Otatte hieman etäisyyttä toisistanne, jos ei muuten odottaminen onnistu. Varattu on varattu, joten anna miehen ensin tehdä omat päätöksensä tämän hetkistä suhteestaan. Olen itse joskus nuorena tapaillut muita miehiä ("ystäviä" vaikka olin varattu, mutta ne muut miehet toimivat vain pelastusköytenä pois omasta suhteesta ja jätin ne taakseni heti kun olin päässyt "vapauden makuun".
Olin veneretkellä Maarianhaminassa Ahvenanmaalla ja ensimmäisenä päivänä ihastuin kauniiseen tyttöön joka oli luultavasti minua nuorempi, mutta juuri ihanne tyttöystävä minulle.
Kun kävelin tytön vierestä hymyilimme toisillemme ja tunsin ihastuneeni häneen ensisilmäyksellä. Seuraavana päivänä Maarianhaminassa kirjoitin lappuun tytölle oman nimeni ja puhelinnumeroni, mutta ujoutumiseni takia en uskaltanut antaa lappua hänelle enkä sanoa mitään hänelle.
Samana päivänä hän tuli laituria pitkin pizza kädessään ja käveli veneensä ohi katsoen minua, joilloin hänen kaverinsa kysyivät, että mihin hän oli menossa. Luulen, että hän oli ihastunut myös minuun, koska aina hänen kävellessään minun ohi hän hymyili minulle ja katsoi suoraan minun silmiini hyvä etten jähmettynyt hänen katsoessaan minua, samalla minulle tuli aina ihastuksen tunne hänen katsoessaan minua.
Hän mielestäni kaunein tyttö, jonka olen eläessäni nähnyt ja hänen hymyään voisi katsoa vaikka koko päivän...
Minulla oli kokoajan kirjoittamani lappu taskussani ja keksin että jos laittaisin sen hänen veneensä viereen, mutta mielestäni oli parempi jos itse antaisin sen hänelle.
Tuli seuraava päivä ja huomasin hänen koiransa hänen veneensä kannella koira oli valkoinen terrieri ja otin pari kuvaa kännykälläni siitä, jolloin tyttö tuli katsomaan mitä olin tekemässä samalla lähdin pois veneen luota ja huomasin, että tyttö lähti kävelylle koiransa kanssa. Lähdin eteenpäin ja odotin, että tyttö menisi minun ohi koiransa kanssa ja voisin ottaa hänet kiinni ja yrittää puhua hänelle ja antaa lapun myös koska olin lähtemässä seuraavana päivänä Maarianhaminasta.
Lähdin tytön perään ja hän pysähtyi, koska koiransa nuuski toista koiraa. Olin niin lähellä häntä, mutta ujous tuli taas ja en uskaltanut sanoa hänelle taaskaan sanaakaan, en tietänyt edes tytön nimeäkään. Kävelin tytöstä ohi ja taas hymyilimme toisillimme ja taas tuntui niin ihanalta hänen katsoessaan minua. Kävelin hänestä ohi ja katsoin taakseni ja huomasin, että hän oli ottanut kännykkänsä esiin ja mielestäni hän otti minusta kuvan kännykällään, kävelin eteenpäin ja esitin, että minä olisin muka menossa jonnekkin, mutta olin vain seurannut häntä.
Tyttö tuli koiransa kanssa samaa reittiä kuin minäkin ja käännyin eri reittiin josta hän ei pääsisi, mutta olin valmis taas tulemaan hänen takaansa ja yrittää kysyä häneltä jotakin, mutta hänen kaverinsa tulivat hänen luokseen ja menivät takaisin heidän veneisiinsä.
Epäonnistuin yrityksessäni taas... Tuli päivä jolloin piti lähteä Maarianhaminasta ja tyttö käveli laiturilla minua vastaan olin ottamassa lappua käteeni, mutta tyttö taas hymyili minulle ja käveli ohi äitinsä kanssa... Taas epäonnistuin, koska jäädyin, kun olin ottamassa lappua taskustani... Minulle sanottiin, lähdemme heti ja lähdin katsomaan jos löytäisin tytön vielä, mutta hän ei ilmaantunut laiturille ja lähdin Maarianhaminasta tietämättä tytön nimeä enkä edes tiedä kuinka vanha hän oli, mutta sen tiesin, että hän kaunein tyttö jonka olin nähnyt!
Jos sinä luet tämän viestin ihastukseni kirjoita tänne, mutta tämä tuntuu aika epätoivoiselta yritykseltä, mutta tiedän, että veneesi nimi on: "Hani II" joten jos tiedät edes tästä veneestä olisin kiitollinen.
Toivoisin tapaavani tytön ja nyt uskaltaisin kertoa tunteistani!
Tässä oli minun kertomukseni ensimmäisestä ihastuksestani toivoisin vielä näkeväni hänen hymynsä. :)
Kiitos!
- Pihkas korvia myöten
Oon ollu jo yli vuoden pihkas meijän luokan poikaan eikä se oo ees mun kamu.
Mä haluisin et kävisi jotai. Mitä mun pitäis tehä? Piis vastaisko joku - kokeillu oon
itte pysuisin vain kaukana ja tarkkailisin tilannetta ja jos on ero tullut kuukauden sisällä niin mee vaa
- tässä oikeet ohjeet
ei toi kyllä toimi! pyyä sitä rannalle vaik nyt kesällä ja ja pyyä sitä kaveriks, sitte voit viikon kuluttua kysyä et: oltaisko vähä enemmänki ku kavereita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole422475Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742447Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732342Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512102Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl251837Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma801663Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211108Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71014Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40969Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön55864