Huuhaa-ennätys!!!

9

322

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mulle...

      ilmasta musaa,muttei kylli tätiä.t.Saara

      • Laitan sulle Saxonia kohta jollet toivu!


    • moottorisaha?

      se puuttuu!

      • sulla on housuissasi jollet ole hiljaa.


      • Isän_prinsessa
        UnOpened82 kirjoitti:

        sulla on housuissasi jollet ole hiljaa.

        Turussa? Sen lähellä on hellariseurakunta, siellä on paljon rakkautta ja siellä täytyin Pyhällä Hengellä, joka antaa paljon lahjoja, pelastuksenkin ja miehen ja rauhan. Jumala pelastaa ihmisen liristä kuin liristä, oikeesti. Koettele Hänen Pyhiä lupauksiaan.

        Turku on muuten kaunis paikka asua, ajattelin asua siellä aina, mutta Jumala antoi köyhälle 2000 €geä kouraan ja nyt asumme Israelissa kevyttä työtä tehden.

        Vielä kolme vuotta sitten oli kaikki mahdolliset asiat päin helvettiä (sinnehän olin juuri matkalla ja siltä se maan päälläkin tuntui), mutta nyt olen ylionnellinen, eikä se johdu pelkästtän tuoreesta sulhasestani vaan sisäisestä tyytyväisyydestä ja suloisuudesta, jonka olen saanut lahjana.

        Tervetuloa galleriaani, en tunnusta yhtä kirkkoa, vaan yhtä Herraa, Jeesusta. Voi hyvin nuori mies siellä Turussa.


      • potuttaja
        Isän_prinsessa kirjoitti:

        Turussa? Sen lähellä on hellariseurakunta, siellä on paljon rakkautta ja siellä täytyin Pyhällä Hengellä, joka antaa paljon lahjoja, pelastuksenkin ja miehen ja rauhan. Jumala pelastaa ihmisen liristä kuin liristä, oikeesti. Koettele Hänen Pyhiä lupauksiaan.

        Turku on muuten kaunis paikka asua, ajattelin asua siellä aina, mutta Jumala antoi köyhälle 2000 €geä kouraan ja nyt asumme Israelissa kevyttä työtä tehden.

        Vielä kolme vuotta sitten oli kaikki mahdolliset asiat päin helvettiä (sinnehän olin juuri matkalla ja siltä se maan päälläkin tuntui), mutta nyt olen ylionnellinen, eikä se johdu pelkästtän tuoreesta sulhasestani vaan sisäisestä tyytyväisyydestä ja suloisuudesta, jonka olen saanut lahjana.

        Tervetuloa galleriaani, en tunnusta yhtä kirkkoa, vaan yhtä Herraa, Jeesusta. Voi hyvin nuori mies siellä Turussa.

        Miksi Jumala antoi sinulle 2000 euroa ja Mustajärven Patelle vain vaivaiset 20 senttiä?

        Epäoikeudenmukaista sanon minä! Perskutarallaa!


      • potuttaja kirjoitti:

        Miksi Jumala antoi sinulle 2000 euroa ja Mustajärven Patelle vain vaivaiset 20 senttiä?

        Epäoikeudenmukaista sanon minä! Perskutarallaa!

        Minä en oo saanut Jumalalta koskaan senttiäkään, mutta kolehtiin olen kyllä laittanut rahoja.

        Jumalalta saan kyllä kohta jotakin paljon arvokkaampaa kuin raha... :)


      • potuttaja
        UnOpened82 kirjoitti:

        Minä en oo saanut Jumalalta koskaan senttiäkään, mutta kolehtiin olen kyllä laittanut rahoja.

        Jumalalta saan kyllä kohta jotakin paljon arvokkaampaa kuin raha... :)

        Isän_prinsessa sai 2000 euroa käteen Jumalalta ja lähti Israeliin vai minne hän nyt menikin.

        Pate sai Luojalta vain 20 senttiä ja taitaa edelleen olla Ikurissa.

        Miksi?

        Btw; kuvitteletko muuten kolehdin menevän Jumalalle?


      • potuttaja kirjoitti:

        Isän_prinsessa sai 2000 euroa käteen Jumalalta ja lähti Israeliin vai minne hän nyt menikin.

        Pate sai Luojalta vain 20 senttiä ja taitaa edelleen olla Ikurissa.

        Miksi?

        Btw; kuvitteletko muuten kolehdin menevän Jumalalle?

        Kolehti menee Jumalalle ja hän antaa sen oikeille ihmisille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      472
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe