Hihhei!
Katsokaa
http://reijopiippulamfs.blogspot.com/
Siihen olen listannut yli 30 artistilta 10 lempparibiisiä. Eikö olekin täyttä Huuhaata?
I didn't get a life.
Huuhaa-ennätys!!!
9
322
Vastaukset
- mulle...
ilmasta musaa,muttei kylli tätiä.t.Saara
- moottorisaha?
se puuttuu!
- Isän_prinsessa
UnOpened82 kirjoitti:
sulla on housuissasi jollet ole hiljaa.
Turussa? Sen lähellä on hellariseurakunta, siellä on paljon rakkautta ja siellä täytyin Pyhällä Hengellä, joka antaa paljon lahjoja, pelastuksenkin ja miehen ja rauhan. Jumala pelastaa ihmisen liristä kuin liristä, oikeesti. Koettele Hänen Pyhiä lupauksiaan.
Turku on muuten kaunis paikka asua, ajattelin asua siellä aina, mutta Jumala antoi köyhälle 2000 €geä kouraan ja nyt asumme Israelissa kevyttä työtä tehden.
Vielä kolme vuotta sitten oli kaikki mahdolliset asiat päin helvettiä (sinnehän olin juuri matkalla ja siltä se maan päälläkin tuntui), mutta nyt olen ylionnellinen, eikä se johdu pelkästtän tuoreesta sulhasestani vaan sisäisestä tyytyväisyydestä ja suloisuudesta, jonka olen saanut lahjana.
Tervetuloa galleriaani, en tunnusta yhtä kirkkoa, vaan yhtä Herraa, Jeesusta. Voi hyvin nuori mies siellä Turussa. - potuttaja
Isän_prinsessa kirjoitti:
Turussa? Sen lähellä on hellariseurakunta, siellä on paljon rakkautta ja siellä täytyin Pyhällä Hengellä, joka antaa paljon lahjoja, pelastuksenkin ja miehen ja rauhan. Jumala pelastaa ihmisen liristä kuin liristä, oikeesti. Koettele Hänen Pyhiä lupauksiaan.
Turku on muuten kaunis paikka asua, ajattelin asua siellä aina, mutta Jumala antoi köyhälle 2000 €geä kouraan ja nyt asumme Israelissa kevyttä työtä tehden.
Vielä kolme vuotta sitten oli kaikki mahdolliset asiat päin helvettiä (sinnehän olin juuri matkalla ja siltä se maan päälläkin tuntui), mutta nyt olen ylionnellinen, eikä se johdu pelkästtän tuoreesta sulhasestani vaan sisäisestä tyytyväisyydestä ja suloisuudesta, jonka olen saanut lahjana.
Tervetuloa galleriaani, en tunnusta yhtä kirkkoa, vaan yhtä Herraa, Jeesusta. Voi hyvin nuori mies siellä Turussa.Miksi Jumala antoi sinulle 2000 euroa ja Mustajärven Patelle vain vaivaiset 20 senttiä?
Epäoikeudenmukaista sanon minä! Perskutarallaa! potuttaja kirjoitti:
Miksi Jumala antoi sinulle 2000 euroa ja Mustajärven Patelle vain vaivaiset 20 senttiä?
Epäoikeudenmukaista sanon minä! Perskutarallaa!Minä en oo saanut Jumalalta koskaan senttiäkään, mutta kolehtiin olen kyllä laittanut rahoja.
Jumalalta saan kyllä kohta jotakin paljon arvokkaampaa kuin raha... :)- potuttaja
UnOpened82 kirjoitti:
Minä en oo saanut Jumalalta koskaan senttiäkään, mutta kolehtiin olen kyllä laittanut rahoja.
Jumalalta saan kyllä kohta jotakin paljon arvokkaampaa kuin raha... :)Isän_prinsessa sai 2000 euroa käteen Jumalalta ja lähti Israeliin vai minne hän nyt menikin.
Pate sai Luojalta vain 20 senttiä ja taitaa edelleen olla Ikurissa.
Miksi?
Btw; kuvitteletko muuten kolehdin menevän Jumalalle? potuttaja kirjoitti:
Isän_prinsessa sai 2000 euroa käteen Jumalalta ja lähti Israeliin vai minne hän nyt menikin.
Pate sai Luojalta vain 20 senttiä ja taitaa edelleen olla Ikurissa.
Miksi?
Btw; kuvitteletko muuten kolehdin menevän Jumalalle?Kolehti menee Jumalalle ja hän antaa sen oikeille ihmisille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261570Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26472
- 47417
- 30406