Onko kukaan ollu päiväkodissa kesätöissä? Otetaanko tollaisiin paikkoihi kesätyöntekijöitä? Pitäiskö olla jotain koulutusta..? Musta tulee nyt ylioppilas, eli ei ole mitään.. Kokemusta lastenhoidosta on kyllä jonkinverran, ja ylästeella olin viikon verran TETissä päiväkodissa. Kannattaisko hakea?
kesätöihin päiväkotiin?
2
2104
Vastaukset
- heip
Mulle ainakin viime vuonna sanottiin että kesätyöpaikkoja on päiväkodeissa vähän kun osa niistä sulkee kesänajaksi ja lapset siirtyvät siksi aikaa toiseen päiväkotiin. Tämä pätee kyllä vaan Helsingin seudulle. Mutta kukaan ei kiellä yrittämästä, joko soittelemalla päiväkoteihin tai sitten kaupungin kautta.
Kokemuksesta tarpeellisuudesta en tiedä muuta kuin että olen ollut keikkailemassa päiväkotiapulaisena, johon ei kummempia vaadita, siivoustyökokemusta tms. Nyt ovat tarjonneet mulle ihan hoitajankin paikkaa (edelleen keikkaa), ilmeisesti kun olen ollut apulaisena. Ja mitään koulutusta tai muuta kokemusta ei ole. Eli päiväkotiapulaiseksi ainakin luulisi pääsevän helpommin ja vähemmällä kokemuksella. - kyselin,
mutta sanoivat että pitää olla vähintään lähihoitaja opiskelija tai muu kyseisen alan opiskelija. oon itekin juuri tuleva ylioppilas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041761
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151561- 1421494
- 981430
- 781371
- 1191229
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2741131- 691021
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18995- 38992