Naisen seksikumppanien määrä vs. älykkyysosamäärä

Make

Kokemukseni pohjalta voin todeta seuraavaa: Naisen seksikumppanien määrä on kääntäen verrannollinen älykkyysosamäärään. Eli jotta ääliötkin tajuaisivat niin selvennetään lausetta: mitä alhaisempi älykkyysosamäärä sitä enemmän on tarvetta jakaa persettään kaikille.

51

12165

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,...

      Ja sama pätee myös miehiin.

      • Make

        Valitettavasti näin on, koska vähä-älyiset naiset eivät paljon piittaa siitä, minkälaiset älynlahjat sillä on ,jolle antavat. Tämän takia syntyykin paljon ei-toivottuja lapsia ja sukupuolitaudit rehottavat. UGH!


      • mari+
        Make kirjoitti:

        Valitettavasti näin on, koska vähä-älyiset naiset eivät paljon piittaa siitä, minkälaiset älynlahjat sillä on ,jolle antavat. Tämän takia syntyykin paljon ei-toivottuja lapsia ja sukupuolitaudit rehottavat. UGH!

        oikeen älyn jättiläisiä etten sanoisi...antakaa mun kaikki kestää:::)))


      • Tyttö tällainen
        mari+ kirjoitti:

        oikeen älyn jättiläisiä etten sanoisi...antakaa mun kaikki kestää:::)))

        Kyllä tuossa oli totuutta, ainaki, kun vertaan omaan kaveripiiriin. Tuosta aiheesta olis varmaan mielenkiintosta tehdä ihan tutkimus. *virn* Olisi mielenkiintoista myös tietää, että missä maassa ollaan kaikkein vapaamielisempiä (LUE:annetaan helpoiten seksiä). Oliskohan Suomi kärkisijoilla? Ja jos olis, niin MIKSI?


      • ihan allekirjoittaisi
        Tyttö tällainen kirjoitti:

        Kyllä tuossa oli totuutta, ainaki, kun vertaan omaan kaveripiiriin. Tuosta aiheesta olis varmaan mielenkiintosta tehdä ihan tutkimus. *virn* Olisi mielenkiintoista myös tietää, että missä maassa ollaan kaikkein vapaamielisempiä (LUE:annetaan helpoiten seksiä). Oliskohan Suomi kärkisijoilla? Ja jos olis, niin MIKSI?

        tuotakaan... Itselläni historiassa useita kymmeniä yhdenillanjuttuja -liittyen vaikeaan nuoruuteen. Etsin itseäni ehkä pidempään kuin muut ja kapinoin kaikkea "vanhoollisuutta" vastaan. Äo:ni on 148. En tietenkään siis mikään nero ole, mutta melkein mensan tasoa kuitenkin...


      • old rebel
        ihan allekirjoittaisi kirjoitti:

        tuotakaan... Itselläni historiassa useita kymmeniä yhdenillanjuttuja -liittyen vaikeaan nuoruuteen. Etsin itseäni ehkä pidempään kuin muut ja kapinoin kaikkea "vanhoollisuutta" vastaan. Äo:ni on 148. En tietenkään siis mikään nero ole, mutta melkein mensan tasoa kuitenkin...

        syytät vaikeaa nuoruuttasi ja kapinoit "vanhoollisuutta" vastaan harrastamalla irtosuhteita? ei millään pahalla, mutta mitä tuo kertoo "älykkyydestäsi"?


      • tulkitsit
        old rebel kirjoitti:

        syytät vaikeaa nuoruuttasi ja kapinoit "vanhoollisuutta" vastaan harrastamalla irtosuhteita? ei millään pahalla, mutta mitä tuo kertoo "älykkyydestäsi"?

        viestini hieman väärin. Olen harrastanut irtosuhteita viimeksi noin 4 vuotta sitten. Ensimmäinen seksikokemukseni oli vasta noin 21v., silloisen poikaystävän kanssa. Eron jlk lähti ikäänkuin tulppa irti ja kaikki nuoruuden ahdistus pääsi vapaaksi. Koin siis teini-ikään kuuluvan kapinointivaiheen vasta 22-vuotiaana, jolloin peli oli jo paljon raaempaa. Perheessäni "vanhoollinen" kasvatus, josta halusin tietoisesti eroon. Hetkeäkään en silti kadu, että nuoruuteni elin täysillä. Nyt vajaa kolmekymppisenä tiedän tasan tarkkaan mitä haluan ja mitä en halua elämältäni. Seksisuhteisiin (nykyisen mieheni pettämiseen) ei tulevaisuudessakaan ole mitään hinkua, koska tiedän tasan tarkkaan ettei ruoho ole missään vihreämpää. Kokemus kasvattaa niinkuin sanotaan.


      • old rebel
        tulkitsit kirjoitti:

        viestini hieman väärin. Olen harrastanut irtosuhteita viimeksi noin 4 vuotta sitten. Ensimmäinen seksikokemukseni oli vasta noin 21v., silloisen poikaystävän kanssa. Eron jlk lähti ikäänkuin tulppa irti ja kaikki nuoruuden ahdistus pääsi vapaaksi. Koin siis teini-ikään kuuluvan kapinointivaiheen vasta 22-vuotiaana, jolloin peli oli jo paljon raaempaa. Perheessäni "vanhoollinen" kasvatus, josta halusin tietoisesti eroon. Hetkeäkään en silti kadu, että nuoruuteni elin täysillä. Nyt vajaa kolmekymppisenä tiedän tasan tarkkaan mitä haluan ja mitä en halua elämältäni. Seksisuhteisiin (nykyisen mieheni pettämiseen) ei tulevaisuudessakaan ole mitään hinkua, koska tiedän tasan tarkkaan ettei ruoho ole missään vihreämpää. Kokemus kasvattaa niinkuin sanotaan.

        voi muru, en minä kyseenalaista sinun moraalista selkärankaa; minulla ei yksinkertaisesti olisi varaa siihen :)

        tuo minun letkautus oli lähinnä sellainen lievästi sarkastinen komentti siitä että irtosuhteet eivät varsinaisesti ole kovinkaan "järkevää" tai "älykästä" toimintaa.

        ot. minusta on mielenkiintoista että monet irtosuhteiden harrastajat perustelevat toimiaan sillä että "elävät täysillä". ok, jos kaipaa seksiä tai läheisyyttä, mutta minusta on hieman outoa että asiaa pitää yrittää perustella jollain normatiivisella tasolla.


      • Eniten kumppaneita
        Tyttö tällainen kirjoitti:

        Kyllä tuossa oli totuutta, ainaki, kun vertaan omaan kaveripiiriin. Tuosta aiheesta olis varmaan mielenkiintosta tehdä ihan tutkimus. *virn* Olisi mielenkiintoista myös tietää, että missä maassa ollaan kaikkein vapaamielisempiä (LUE:annetaan helpoiten seksiä). Oliskohan Suomi kärkisijoilla? Ja jos olis, niin MIKSI?

        Niin, Kiinassa sekä miehillä että naisilla on maailmassa keskimääräisesti huomattavasti eniten seksikumppaneita elämässään.


      • kyllä.
        old rebel kirjoitti:

        voi muru, en minä kyseenalaista sinun moraalista selkärankaa; minulla ei yksinkertaisesti olisi varaa siihen :)

        tuo minun letkautus oli lähinnä sellainen lievästi sarkastinen komentti siitä että irtosuhteet eivät varsinaisesti ole kovinkaan "järkevää" tai "älykästä" toimintaa.

        ot. minusta on mielenkiintoista että monet irtosuhteiden harrastajat perustelevat toimiaan sillä että "elävät täysillä". ok, jos kaipaa seksiä tai läheisyyttä, mutta minusta on hieman outoa että asiaa pitää yrittää perustella jollain normatiivisella tasolla.

        Sitä vaan on tullut niin herkäksi kaikkea moraalisaarnaa kohtaan. Automaattisesti alkaa perustelemaan tekemisiään ja sanomisiaan, vaikkei oikeasti siihen olekaan mitään syytä tai tarvetta. Eikä ne yhdenillan jutut katso ikää vaan elämäntilannetta. Täysillä voi toki elää myös ilman irtosuhteita. Mutta henkilökohtaisesti ainakaan minä en voi elää ilman seksiä ja olen valmis sitä aktiivisesti hakemaan mikäli vakiystävää ei olisi.


      • pihtaava
        Make kirjoitti:

        Valitettavasti näin on, koska vähä-älyiset naiset eivät paljon piittaa siitä, minkälaiset älynlahjat sillä on ,jolle antavat. Tämän takia syntyykin paljon ei-toivottuja lapsia ja sukupuolitaudit rehottavat. UGH!

        Ja kaikki miehet heti ottaa kun nainen vaan antaa?
        Voi sen mulkunkin joskus pitää housuissa...


      • rein raus
        mari+ kirjoitti:

        oikeen älyn jättiläisiä etten sanoisi...antakaa mun kaikki kestää:::)))

        me annetaan sun kaikkia kestää...!!::))


      • rein raus
        pihtaava kirjoitti:

        Ja kaikki miehet heti ottaa kun nainen vaan antaa?
        Voi sen mulkunkin joskus pitää housuissa...

        voi tehdä.. se "mulkku" haluaa aina uusia kokemuksia...se mulkkukin elää vain kerran..!!::))


      • mari+
        mari+ kirjoitti:

        oikeen älyn jättiläisiä etten sanoisi...antakaa mun kaikki kestää:::)))

        Olen opiskellut vuosia ammattiini ja toimin hyvällä paikalla ja hyvällä palkalla...seksikumppaneita kertynyt noin 200 kpl ja lisää tulee..nam...älykkyysosamäärä ei millään tavalla verrannollinen seksikumppaneiden määrään..aivan älytön ajatuskin..suorastaan naurettava ajatus...


      • muruksi kutsut
        old rebel kirjoitti:

        voi muru, en minä kyseenalaista sinun moraalista selkärankaa; minulla ei yksinkertaisesti olisi varaa siihen :)

        tuo minun letkautus oli lähinnä sellainen lievästi sarkastinen komentti siitä että irtosuhteet eivät varsinaisesti ole kovinkaan "järkevää" tai "älykästä" toimintaa.

        ot. minusta on mielenkiintoista että monet irtosuhteiden harrastajat perustelevat toimiaan sillä että "elävät täysillä". ok, jos kaipaa seksiä tai läheisyyttä, mutta minusta on hieman outoa että asiaa pitää yrittää perustella jollain normatiivisella tasolla.

        Aika mitätöivä ja holhoava asenne sinulla!!


      • onkin vain
        rein raus kirjoitti:

        voi tehdä.. se "mulkku" haluaa aina uusia kokemuksia...se mulkkukin elää vain kerran..!!::))

        kysymys? Uusista kokemuksista? Tarvitaanko siihen montakin panokaveria? Eikö olisi yhden kanssa hauskempaa kehitellä kaikenlaista kuin vetästä siivut sieltä ja toiset täältä.Hommahan vaan kehityy ja paranee.....


      • tähti?
        rein raus kirjoitti:

        voi tehdä.. se "mulkku" haluaa aina uusia kokemuksia...se mulkkukin elää vain kerran..!!::))

        Miksi sitten olemme tavanneet useamman kerran?:)
        Ja jollemme enää tapaa, niin tiedät miksi!


      • looginen selitys
        onkin vain kirjoitti:

        kysymys? Uusista kokemuksista? Tarvitaanko siihen montakin panokaveria? Eikö olisi yhden kanssa hauskempaa kehitellä kaikenlaista kuin vetästä siivut sieltä ja toiset täältä.Hommahan vaan kehityy ja paranee.....

        Jos kehittyy ja paranee niin sittenhän kaikki on kunnossa eikä irtosuhteisiin ole tarvetta. Usein käy kuitenkin niin että suhde lässähtää alun kiihkon jälkeen yhdentekeväksi. Rakkaus kuolee kun toinen näyttää todellisen luonteensa.


    • joo

      On kyllä ihan toisenlainen käsitys. Tunnen tosi älykkäitä naisia, joilla on lukemattomia määriä yhenillanjuttuja... ja siks, että he pitää itseään VÄHINTÄÄN tasa-arvoisina miesten kanssa ja hakevat nautintoa itselleen, eivätkä koe jakavansa persettä, kuten sen ilmaisit. Monesti miehet jää ruikuttamaan niiden perään eikä toisinpäin.

      Itsetuntokin on enemmän ku kohdillaan eli niistä jutuista ei tuu mitään morkkiksia.

      Eri asia on itsetunto-ongelmaiset teinit jotka hakee hyväksyntää.

      Montako seksikumppania sulla on, Make? Kuulostaa niin katkeralta tuo johtopäätös ;)

      • mari+

        Itsenäinen ja älykäs nainen...sextatessa tietää mitä haluaa ja miehet tietää missä mennään...ei minkäänlaisia morkkiksia....elämä maistuu hyvälle...


      • lisätäänkö
        mari+ kirjoitti:

        Itsenäinen ja älykäs nainen...sextatessa tietää mitä haluaa ja miehet tietää missä mennään...ei minkäänlaisia morkkiksia....elämä maistuu hyvälle...

        Vielä listaan narsistinen? Kenties "uranainen"? Sieltä kannattaa ottaa mistä helpoiten saa ;)


    • nainen31

      Hyvä Make... olen samaan mieltä. Naiset, jotka antavat helposti, ovat vähä-älyisiä. He eivät kykene arvostamaan omaa kehoaan niin paljon, että kykenisivät kieltäytymään panosta, jos sellainen on tarjolla. Heidän älykkyytensä ei riitä käsittelemään riskejä, mitä sarjapanot saavat aikaan...:-D.

      • näin..?

        Itsearvostus ja älykkyys sama asia? Mielestäni ei. Tunnen eräitäkin naisia, jotka loistavilla yo-papereilla suoraan yliopistoon, mutta itsetunto ja -arvostus niin matalalla kuin ikinä. Itse en koskaan ole kärsinyt huonosta itsetunnosta ja yhdenillan juttuja harrastin ilmeisesti samasta syystä kuin miehet: oman nautinnon maksimoimiseksi silloin kun riittävän hyvää vakituiseksi kumppaniksi ei ole näköpiirissä. Ihmettelen kyllä, jos nainen ei vieläkään saa olla seksuaalinen olento ja toteuttaa itseään myös sillä saralla. Mitä pahaa on yhdenillan jutuissa ja kuka niistä kärsii? Se kenelle tulee paha olo, niitä tuskin harrastaakaan.


      • Ei sarjapanoja

        Valitsemasi termi viittaa selkeästi yhden illan juttuihin. Naisella voi kuitenkin olla kohtuullisen paljon yhden illan juttuja ihan ilman niitäkin. Ajatellaanpa yksinkertaisen matikan turvin hieman:

        Jos nainen menettää neitsyytensä vaikkapa 13 vuotiaana, ja vaihtaa seksikumppania puolen vuoden välein, on hänellä 33 vuotiaana ollut jo 40 seksikumppania.

        Itse menetin neitsyyteni juuri 13 vuotiaana. Takana on tasan yksi yhden illan juttu. (Tosin siitäkin jäi ihan hauskat muistot.) Ikää on nyt 27, ja kumppaneita on ollut yhteensä 23. Joidenkin mielestä se tuntuu olevan käsittämättömän paljon, mutta en minä voi sanoa mitään katuvani.

        Mitä älykkyyteen tulee, niin mensan jäsen olen. Tosin mielestäni älykkyyttä on monenlaista, ja joku voi toki sanoa, että minulta puuttuu jotakin, mitä mensa ei testaa. Tunteita ei kuitenkaan puutu. Olen aina ollut herkemmän sorttinen nainen. Nykyään seurustelen onnellisesti jo kolmatta vuotta. Miehellä on seksisuhteita ollut huomattavasti enemmän kuin minulla, ja hänkin on korkeasti koulutettu, fiksu ja myös tunneälyllä varustettu.

        En siis yhdy monestakaan syystä aloittajan näkemykseen.


      • papiillo
        Ei sarjapanoja kirjoitti:

        Valitsemasi termi viittaa selkeästi yhden illan juttuihin. Naisella voi kuitenkin olla kohtuullisen paljon yhden illan juttuja ihan ilman niitäkin. Ajatellaanpa yksinkertaisen matikan turvin hieman:

        Jos nainen menettää neitsyytensä vaikkapa 13 vuotiaana, ja vaihtaa seksikumppania puolen vuoden välein, on hänellä 33 vuotiaana ollut jo 40 seksikumppania.

        Itse menetin neitsyyteni juuri 13 vuotiaana. Takana on tasan yksi yhden illan juttu. (Tosin siitäkin jäi ihan hauskat muistot.) Ikää on nyt 27, ja kumppaneita on ollut yhteensä 23. Joidenkin mielestä se tuntuu olevan käsittämättömän paljon, mutta en minä voi sanoa mitään katuvani.

        Mitä älykkyyteen tulee, niin mensan jäsen olen. Tosin mielestäni älykkyyttä on monenlaista, ja joku voi toki sanoa, että minulta puuttuu jotakin, mitä mensa ei testaa. Tunteita ei kuitenkaan puutu. Olen aina ollut herkemmän sorttinen nainen. Nykyään seurustelen onnellisesti jo kolmatta vuotta. Miehellä on seksisuhteita ollut huomattavasti enemmän kuin minulla, ja hänkin on korkeasti koulutettu, fiksu ja myös tunneälyllä varustettu.

        En siis yhdy monestakaan syystä aloittajan näkemykseen.

        Jos naisella on paljon yhdenyönjuttuja ,nainen on bimbo, huono nainen, tyhmä jne...
        Jos miehellä on yhdenyönjuttuja paljon, mies on kova jätkä!


      • se on
        papiillo kirjoitti:

        Jos naisella on paljon yhdenyönjuttuja ,nainen on bimbo, huono nainen, tyhmä jne...
        Jos miehellä on yhdenyönjuttuja paljon, mies on kova jätkä!

        sun tulkintas!


      • eeeee
        papiillo kirjoitti:

        Jos naisella on paljon yhdenyönjuttuja ,nainen on bimbo, huono nainen, tyhmä jne...
        Jos miehellä on yhdenyönjuttuja paljon, mies on kova jätkä!

        yksinkertaista.
        miehille seksin hankkiminen vaikeaa
        naiselle seksin hankkiminen helppoa

        maailmassa ei vain arvosteta helppoja asioita.


      • mies 31
        eeeee kirjoitti:

        yksinkertaista.
        miehille seksin hankkiminen vaikeaa
        naiselle seksin hankkiminen helppoa

        maailmassa ei vain arvosteta helppoja asioita.

        mun ei miehenä seksin eteen tarttenu nähdä vaivaa,en seurustele koska en löydä millään sellasta naista jonka haluan,ja nyt sitten en tarkota että oisivat kehnoja sängyssä mutta muutenkin jotkut olleet ihan pöljiä naisiksi ja en sit itekkää niin korrekti aina mutta katson ett jokaisella oikeus valkata..ja seksikumppaneita ollut n. 80..ja seksikin vaikuttaa haluanko alkaa seurusteleen kyseisen naisen kanssa..mulla omat jutut ja jos ne ei käy yksiin naisen kanssa niin jatkamme eriteille.


    • Nella

      Sama pätee varmaan teihin miehiinkin.

      • neinen

        Ihmisillä on seksuaalinen vietti, ok? Jos vakisuhteita ennen tai niiden välissä harrastaa yhden yön juttuja, huolehtien ettei saa tauteja, niin onko se niin hirveä synti?

        Juuri niin kuin joku sanoikin, että tietääpähän ainakin ettei se ruoho ole vihreämpää muualla. Toki eri asia jos on jehovan todistaja tai muu sellainen häpeästä elävä selkärankainen olento. Mulla tota selkärankaa ei ole luotu, vaikka älyä on 20 pistettä vajaat Einstein..


    • älykkö

      sä oot todella fiksu.

    • molemmille

      Ei tätä kommenttia voi sivuuttaa. Pätee, uskon niin, mutta sori vain, MYÖS MIEHIIN. :)

    • jätetty hiljan

      Voi voi, elämä antaa ja ottaa, koita päästä surustasi yli, että voit taas luottaa naisiin ja nauttia heidän seurasta ilman katkeruutta.

      • olisi

        kiva nähdä muuten aiheesta tutkimuksia, miten eron jälkeen seksikumppaneiden määrät vaihtelevat. Veikaan että jättäjä johtaisi tilastoja - niin miehillä kuin naisilla.


    • Nina*

      Olen samaa mieltä, vaikka nainen olenkin.

      Yhdenillanjuttuja harrastavat naiset ovat suurimmaksi osaksi jotenkin vähän hitaita - ja ne loput, joilla älykkyydessä ei ole vikaa, ovat jonkin sortin luonnevikaisia. Minkäs sille voi, jos on vaurioitunut itsetunnoltaan tai (nymfo)maanikko tai muuten luonnevikainen. Hyväksyntäähän me kaikki halutaan, toiset ei vaan saanu sitä tarpeeks isiltä...

    • älykkö

      jakaa, vaan ottaa selvää mitä miehet pystyy tarjoamaan. Tasoa pidän yllä, valitsen tarkkaan ja harkiten.
      Eikä huonoja valintoja ole ollut...
      Eli kyllä älykäskin,ja vielä NAINEN voi olla seksuaalisesti aktiivinen.

    • Lady*

      Kiitos Make! Sä teit mun päivästä just paremman. :) Hyvää kesää sinulle!

    • exlutka

      Mulla on seksikumppaneita ollut elämäni aikana yli 1000 ja olen Mensan jäsen. Vietteleminen on sairaus joka ikävä kyllä nostaa älykkyyttä, jollaiseksi manipulaatiotaitoa joskus erheellisesti kutsutaan.

      • övöivviVBW

        Huono provo, todella huono. Et ole edes Mensan jäsen, koska et osaa laskea.Panot ei ole uusi kumppani.


    • Lenaliina

      Miehen seksikumppanien määrä on kääntäen verrannollinen älykkyysosamäärään potenssiin kaksi. Eli mitä alhaisempi älykkyysosamäärä niin sitä tuplasti enemmän miehellä on tarvetta tyrkyttää penistään kaikille.

    • Dino Rex

      Miehen älykkyysosamäärän ja seksikumppaneiden suhde? Niin, vissiin niillä huonoimmin koulutetuilla ja köyhimmillä on eniten naisia? Joku omalla yrityksellään rikastunut älykäs miljonääri, miljardööristä puhumattakaan, ei vissiin saa naista sen enempää kuin bussikuski?

      Jep, se näistä teorioista.

    • 18+12

      Ahkera löytää.. Esimerkiksi näinkin vanhan aloituksen!

    • 8+1

      Jos tätä ketjua pitäisi uskoa, kaikki Mensan naisjäsenet ovat provosoituneina kerääntyneet kärpästen lailla paikalle.. mutta taitaa aloituksen vuosiluku vaikuttaa.

      • 9+7

        Mietin just kuka jaksaa näitä ikivanhoja ketjuja kaivella.

        Mutta tuli kuitenkin hyvä mieli, aloituksen faktatiedosta päätellen olen harvinaisen älykäs nainen!


    • härnä

      Joo...en usko näihin yhden illan juttuihin kuin pahimman erovaiheen aikana.Sitten se pakottava tunne lähteä tuntemattoman matkaan katoaa.Itsetunnon noustua ollaan sivistyneesti menemättä ravintoloihin.

    • Keräilijä miekin

      Ei kai älykkyydellä oo hirveesti tekoo suhteiden lukumäärään nähden, mut älykkyys vaikuttaa varmaankin siihen, että löytää mieleisensä seuralaisen.
      Morkkis tulee tai ei, jos tuli aluks, ei tuu kauaa, ihmisen moraali turtuu siinä mielessä ja toteaa että täähän on ihanaa ja hienoo, mä oon IN, mä teen nniin kuin nuo kaikki muutkin.
      Keskusteluissa haetaan kunniiaa ja mainetta kehumalla omia saavutuksia, niitä joilla on vähän saavutuksia, ei niitä arvosteta, paitsi sit kun siit on tulossa oma puoliso, monikaan ei oo kinnostunut jos petikaverien määärä on useampia satoja.

      Jotkut kerää postimerkkejä, jotkut rahoja jne. mutta jotkut kerää myös lisää uusia suhteita, kunhan ei tää nykyajan touhotus ois vaan kokoelmien keräilyä, mutta muistakaa, kerätkää vain ja ainoastaan laatutavaraa

    • tattoolady69

      Kyllä minulla oli paljon seksikumppaneita ensimmäisen eroni jälkeen. Kaikille tein selväksi pelisäännöt millä mennään, eli sitoutuminen olisi mahdotonta. Harrastin turvaseksiä. Sen vaan laitoin merkille, että monesti miehille on vaikeaa se kun nainen ei olekkaan heti perustamassa perhettä. Yhtä-äkkiä minulla olikin monta miestä jotka ei meinanneet ymmärtää päästää irti ollenkaan. Se oli outoa. Sitten loukkaannuttiin kun minä jatkoin matkaa. Silloisessa elämäntilanteessa olin muutenkin seurustellut koko ikäni siihen mennessä, joten tapasin miehiä suurella innolla ja mielenkiinnolla. Seksi kun on yksinkertaisesti ihanaa. Miksi en olisi ottanut kaikkea iloa irti?

    • En utele mut >

      Tattoolady69, vieläkö oot "tuuliajolla" vai löysitkö jo jarruttajan lennoillesi, jos löysit vakisuhteen, kauanko siihen meni jotta rakastuit rauhoittuen, vai vieläkö meno jatkuu

      • tattoolady69

        Tuuliajo kesti kaksi vuotta. Sitten pitkän piirityksen jälkeen aloin seurustella ja olen toisessa piiiitkässä suhteessa. Tällä hetkellä asumuserossa. Minä tarvitsin mietintätauon erinäisten pettymysten jälkeen. Emme silti ole hakeneet avioeroa, koska miksi heti erota lopullisesti kun näinkin saa asioihin perspektiiviä. Nyt jos minulle tulee ero tästä suhteesta, niin sitten lähtee taas lapasesta. Sen tiedän varmaksi. Siihen asti uskollisena kuitenkin.


    • paljon liikkunut

      Empä ole tavannut yli 80 ÄO:lla varustettua naista. Tyhmiähän ne on kaikki. Ja melkosia huoria. Tai lutkia ja narttuja kun eivät maksuakaan välttämättä ota. Ainakaan n*******ä.

    • Puumaton ukko

      Täällä kirjotellaan ÄO:n määristä ? Harva varmaankaan on omaa ÄO arvoa käynyt selvittääs joten turha sitä on täällä julki tuoda, koska se lienee vaan oma tai toisten arvio.
      Seksikumppaneiden suureen määrään ei liene älykkyys vaikuta, kyse on vaan leväperäisyydestä ja nautinnonhalusta, itsetunnon korotuksen tarpeesta tai kännipäissäsekoilusta.
      Kaikilla naisilla ei oo tarkotuskaan perustaa kiinteitä suhteita, jolloin he voivat vapaasti harrastaa hyppelyä vuoteesta toiseen. Jotkut eivät saa kiinteää suhdetta aikaseks, vaikka haluaisivatkin. Syynä omat ominaisuutensa, tapansa, tai aiemmin eletty elämä.
      Naiset nuorina ja keski-ikäsinä tahtovat viettää villiä elämää, - - - kunhan 50V ikä ohitettuu osa heistä jatkavaa puumasteluaan, mutta moni ois valmis rauhottumaankin. Mut kelle ikäiselleen ukolle koko kylän yhteinen enää asuinkumppaniks kelpaa, joten puumastelkoon nuorten kanssa niin kauan kun kysyntää on, ainahan noita nuoria miehiä on, joille harjotteluun mummotkin kelpaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1542
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1329
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1172
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1139
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      30
      955
    6. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      795
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      55
      720
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      656
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      181
      637
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      634
    Aihe