Kumman kanssa menisitte mieluummin nyrkkeilykehään?
Metsäkedon vain Nikulan?
Matsia Nikulan vai Metsäkedon kanssa?
5
599
Vastaukset 5
- Tosinainen ei
nyrkkeile. Mutta Jonen kanssa voisin mennä punkkaan. :)
pahan nakkasit,kumpikin vetelis meikäläistä todennäköisesti pitkin korvia mutta kahdesta pahasta ottaisin Metsäkedon,se on sen verran neidin oloinen et ei se raskis mua kovin pahasti muiluttaa :-) Toisaalta Metsäketo on varmaan paremmassa fyysisessä kunnossa ja sen verran ulottuva tyyppi muhun verrattuna ettei sen tarvis ko pidellä toisella kädellä meikäläisen 'tuulimylly' loitolla ja napauttaa keskelle päälakea ja se ois knock out :-( 'Kello neljä aamuyöllä' snägärimatsiin ottaisin tosin Nikulan,jotenkin mulla on tunne et se saattais olla suht. tasavertaisessa hapessa meikäläisen kanssa niihin aikoihin näin promilleja ajatellen,mikään oo mamompaa kuin hakata selvinpäin juuri ja juuri omin jaloin tolpillaan pysyvä känninen.
- Nyrkkeilijä ja nainen
Metsäketoa en uskaltaisi varmaan edes löydä, on sen verran hentoisen oloinen kaveri. Joten varmaan sitten Nikulaa, joskin nyrkkeilysäännöillä voittaisin varmaan hänetkin. Pikku huomautus: Nikula voittaisi varmasti jos säännöt olisivat suoraan vapaaottelusta, on meillä sen verran kokoeroa. Mutta jos puhutaan nyrkkeilystä ja ottelusta nyrkkeilyn säännöillä, niin minä voittaisin ilman muuta koska olen voittanut isompiakin miehiä ja edelleen nyrkkeilykehässä, nyrkkeilyvarusteilla ja nyrkkeilyn säännöillä. :=)
- Pullopersesika
Enpä lähtisi treenaamattomien kanssa kehään.
Mautonta leikkiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062205- 103886
- 66823
- 46800
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21736Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha517716Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64615
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23580- 57551