Kumman kanssa menisitte mieluummin nyrkkeilykehään?
Metsäkedon vain Nikulan?
Matsia Nikulan vai Metsäkedon kanssa?
5
591
Vastaukset
- Tosinainen ei
nyrkkeile. Mutta Jonen kanssa voisin mennä punkkaan. :)
pahan nakkasit,kumpikin vetelis meikäläistä todennäköisesti pitkin korvia mutta kahdesta pahasta ottaisin Metsäkedon,se on sen verran neidin oloinen et ei se raskis mua kovin pahasti muiluttaa :-) Toisaalta Metsäketo on varmaan paremmassa fyysisessä kunnossa ja sen verran ulottuva tyyppi muhun verrattuna ettei sen tarvis ko pidellä toisella kädellä meikäläisen 'tuulimylly' loitolla ja napauttaa keskelle päälakea ja se ois knock out :-( 'Kello neljä aamuyöllä' snägärimatsiin ottaisin tosin Nikulan,jotenkin mulla on tunne et se saattais olla suht. tasavertaisessa hapessa meikäläisen kanssa niihin aikoihin näin promilleja ajatellen,mikään oo mamompaa kuin hakata selvinpäin juuri ja juuri omin jaloin tolpillaan pysyvä känninen.
- Nyrkkeilijä ja nainen
Metsäketoa en uskaltaisi varmaan edes löydä, on sen verran hentoisen oloinen kaveri. Joten varmaan sitten Nikulaa, joskin nyrkkeilysäännöillä voittaisin varmaan hänetkin. Pikku huomautus: Nikula voittaisi varmasti jos säännöt olisivat suoraan vapaaottelusta, on meillä sen verran kokoeroa. Mutta jos puhutaan nyrkkeilystä ja ottelusta nyrkkeilyn säännöillä, niin minä voittaisin ilman muuta koska olen voittanut isompiakin miehiä ja edelleen nyrkkeilykehässä, nyrkkeilyvarusteilla ja nyrkkeilyn säännöillä. :=)
- Pullopersesika
Enpä lähtisi treenaamattomien kanssa kehään.
Mautonta leikkiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1622569Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64901
- 65839
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait208701Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658