Zopinox ja hallusinaatiot

Onko kellään kokemusta tästä? Itselläni on. Mimmoisia hallusinaatioita olette nähneet? Olisi kiva kuulla kaikennäkösiä juttuja? Ja onko tämä ihan normaaila kyseisen lääkkeen kanssa?
82845
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 8

Vanhimmat

käyttääkö kukaan teistä ja mikä on olo?

Äänestä

Zopinoxista ei ole tullut hallusinaatioita, eikä mitään muutakaan sivuvaikutusta. Hyvä jos tupla-annoksella saa unenpäästä kiinni. Sekin on harvinaista. Harvinaisen tehoton lääke ainakin minulle.

Äänestä
  • Ei ole ollut mitään hallusinaatioita, tai muitakaan sivuvaikutuksia. Tietääkseni ihan turvallinen lääke, kunhan käyttää lääkärin ohjeen mukaisesti. Pitkäaikaisessa käytössä aiheuttaa sen ettei teho ole enää sama kuin alussa.

    Äänestä

Sain itseasiassa Cipralexista tajuttomat harhat alkuun, valot kun nukkumaan mennessä sammutti niin pimeässä rupesin näkemään että seinat ja esineet rupes liikkumaan itsestään, ja näinpä myös semmoisenkin näyn että näin jonkun ihmisen siellä mun kämpässä.. Ei ollu kovin mukavaa...
Et kaikennäköisiä harhoja noista tulee...
Enää en ole syönyt cipralexia, vaan nyt on Sepram ja Remeron tilalla.

Äänestä

huoneeni tuntui heiluvan ja liikkuvan, otin tosin puolitoista tabl. Pelästyin et nyt alko joku psykoosi tai jotain.. Mut kai se herkillä ihmisillä on normaalia et silmissä vilahtaa mitä sattuu, varsinkin jos lääkettä on käyttänyt kauemmin ja annostus on yli suosituksen.

Äänestä

Olin ottanu jotain flussalääkkeitäki (koska oli flunssa ja olinvarmaan yskänlääkettä ja buranaa) joilla voi olla vaikutusta myös asiaan pahentavana. Näin ihmisen jonka luulin olvean joku tuttu ja siinä kunntoljotin ja tajusin etä ei se voi olla se, niin se alkoi hälvenemään. Oli pelottava kokemus.

Äänestä

Söin ensin 5pvn kuurina unettomuuteen, tällöin ei ilmennyt haittavaituksia. Tästä kuukausia myöhemmin otin Zopinoxin yhtenä iltana, ja hyvin pian alkoi huimata. Sitten matkalla makuuhuoneeseen näin että sohvaviltit sekä tyynyt liikkuivat itsestään. Viltin päällä näkyi aaltoilevaa liikettä ja möyhintää. Seuraavaksi myös pöytävalokuva alkoi kääntyillä pöydällä. Mulla on perhoskoristeiset sisustusvalot niin perhoset lähtivät lentämään. Lisäksi huone täyttyi varjoilla ja kummituksen näkösillä läpinäkyvillä olennoilla. Lähinnä huvitti että miten tänne koirankoppiin mahtuukin niin monta olentoa. Tiesin kokoajan ettei mikään ole todellista, niin en pelännyt. Välttämättä en kuitenkaan halua jatkossa kokoea samaa, vaikka hyvät ”tripit” tosta saakin. (Mulla ei ollut tässä alkoholia tai muita lääkkeitä taustalla).

Äänestä

Polttelin joku 1g ja otin 6 zopinox 7,5mg ja voin sanoa että en suosittele
Hallusinoin järkyttävästi näin ihmisiä kotonani vaikka olin yksnin ja olin jonkinlaisessa psykoosissa en enään ikinä koske tohon paskaan

Äänestä

Kommentoi aloitusta


uneton kirjoitti:

Onko kellään kokemusta tästä? Itselläni on. Mimmoisia hallusinaatioita olette nähneet? Olisi kiva kuulla kaikennäkösiä juttuja? Ja onko tämä ihan normaaila kyseisen lääkkeen kanssa?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu