Onko kellään kokemusta tästä? Itselläni on. Mimmoisia hallusinaatioita olette nähneet? Olisi kiva kuulla kaikennäkösiä juttuja? Ja onko tämä ihan normaaila kyseisen lääkkeen kanssa?
Zopinox ja hallusinaatiot
8
2598
Vastaukset
- zxcvb
käyttääkö kukaan teistä ja mikä on olo?
- minkäänlaisia
Zopinoxista ei ole tullut hallusinaatioita, eikä mitään muutakaan sivuvaikutusta. Hyvä jos tupla-annoksella saa unenpäästä kiinni. Sekin on harvinaista. Harvinaisen tehoton lääke ainakin minulle.
- ei vaikutusta.
Ei ole ollut mitään hallusinaatioita, tai muitakaan sivuvaikutuksia. Tietääkseni ihan turvallinen lääke, kunhan käyttää lääkärin ohjeen mukaisesti. Pitkäaikaisessa käytössä aiheuttaa sen ettei teho ole enää sama kuin alussa.
- vantaa25
Sain itseasiassa Cipralexista tajuttomat harhat alkuun, valot kun nukkumaan mennessä sammutti niin pimeässä rupesin näkemään että seinat ja esineet rupes liikkumaan itsestään, ja näinpä myös semmoisenkin näyn että näin jonkun ihmisen siellä mun kämpässä.. Ei ollu kovin mukavaa...
Et kaikennäköisiä harhoja noista tulee...
Enää en ole syönyt cipralexia, vaan nyt on Sepram ja Remeron tilalla. - kyllä hirvitti
huoneeni tuntui heiluvan ja liikkuvan, otin tosin puolitoista tabl. Pelästyin et nyt alko joku psykoosi tai jotain.. Mut kai se herkillä ihmisillä on normaalia et silmissä vilahtaa mitä sattuu, varsinkin jos lääkettä on käyttänyt kauemmin ja annostus on yli suosituksen.
- buububooboo
Olin ottanu jotain flussalääkkeitäki (koska oli flunssa ja olinvarmaan yskänlääkettä ja buranaa) joilla voi olla vaikutusta myös asiaan pahentavana. Näin ihmisen jonka luulin olvean joku tuttu ja siinä kunntoljotin ja tajusin etä ei se voi olla se, niin se alkoi hälvenemään. Oli pelottava kokemus.
- Anonyymi
Söin ensin 5pvn kuurina unettomuuteen, tällöin ei ilmennyt haittavaituksia. Tästä kuukausia myöhemmin otin Zopinoxin yhtenä iltana, ja hyvin pian alkoi huimata. Sitten matkalla makuuhuoneeseen näin että sohvaviltit sekä tyynyt liikkuivat itsestään. Viltin päällä näkyi aaltoilevaa liikettä ja möyhintää. Seuraavaksi myös pöytävalokuva alkoi kääntyillä pöydällä. Mulla on perhoskoristeiset sisustusvalot niin perhoset lähtivät lentämään. Lisäksi huone täyttyi varjoilla ja kummituksen näkösillä läpinäkyvillä olennoilla. Lähinnä huvitti että miten tänne koirankoppiin mahtuukin niin monta olentoa. Tiesin kokoajan ettei mikään ole todellista, niin en pelännyt. Välttämättä en kuitenkaan halua jatkossa kokoea samaa, vaikka hyvät ”tripit” tosta saakin. (Mulla ei ollut tässä alkoholia tai muita lääkkeitä taustalla).
- Anonyymi
Polttelin joku 1g ja otin 6 zopinox 7,5mg ja voin sanoa että en suosittele
Hallusinoin järkyttävästi näin ihmisiä kotonani vaikka olin yksnin ja olin jonkinlaisessa psykoosissa en enään ikinä koske tohon paskaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236975Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421259Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93804Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733