TOKIO HOTEL

LLL

Anteeks tää ei nyt tavallaan kuulu tälle palstalle, mutta tietääkö kukaan bändiä nimeltä Tokio Hotel? Minkäköhän ikäsiä nää jannut siinä on, ku kuulostaa todella nuorilta..

24

2033

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taatelipannu

      jep tiedän kyseisen bändin.. eihän ne kyllä kovin nuoria ole! bill ja tom 16 georg 18 ja gustav 19. Esimerkiksi billillä on tullut äänen murros vasta nyt levyn äänittämisen jälkeen, saattaa tosiaan kuulostaa pjat aika nuorilta :D tai bill. ;D

    • Kiddd

      Mä tiijänn sen bändin.... laulaja on syntynyt v.89

      • Joanna

        joo tiedän tiedän.niin siis ne kaulitz kaksoset Tom ja Bill, Bill laulaa.synttärit 1.9.89.
        kumpikohan on vanhempi? =D


      • Pentarah
        Joanna kirjoitti:

        joo tiedän tiedän.niin siis ne kaulitz kaksoset Tom ja Bill, Bill laulaa.synttärit 1.9.89.
        kumpikohan on vanhempi? =D

        Tom, kymmenellä minuutilla x)

        joo, siis tyksin kyseisestä porukasta ja erittäin suurellisesti... Suomessa 12.9.07 :D


      • Tom <3
        Pentarah kirjoitti:

        Tom, kymmenellä minuutilla x)

        joo, siis tyksin kyseisestä porukasta ja erittäin suurellisesti... Suomessa 12.9.07 :D

        Niin... Kyllähän se niin on Annikki xD.
        Ihana Tom Kaulitz on syntynyt 10 minuuttia ennen kaksoisveljeänsä.

        BTW, Bill näyttää kauhean oudolta lyhyissä blondeissa hiuksissa... Näin yhen kuvan jota oli muokkailtu...


      • Nimetön
        Joanna kirjoitti:

        joo tiedän tiedän.niin siis ne kaulitz kaksoset Tom ja Bill, Bill laulaa.synttärit 1.9.89.
        kumpikohan on vanhempi? =D

        Tom on 10 min vanhempi ku Bill


      • ulle27
        Joanna kirjoitti:

        joo tiedän tiedän.niin siis ne kaulitz kaksoset Tom ja Bill, Bill laulaa.synttärit 1.9.89.
        kumpikohan on vanhempi? =D

        Täs vastaus, kumpi vanhempi:
        (Tomilta kysyttyä:)

        "Miten tai mikä sinut saa ärsyyntymään?"
        Tom: "Minua on vaikea saada ärsyyntymään. Tosin luulen, että on yksi henkilö, joka saa minut TODELLA ärsyyntymään: Hän on minua 10 minuuttia nuoremopi ja hänen nimensä alkaa B:llä. :D"

        Tajusitteko? Eli Tom on Billiä 10 min. vanhempi.


      • Bill & Tom Kaulitz-fani...
        Joanna kirjoitti:

        joo tiedän tiedän.niin siis ne kaulitz kaksoset Tom ja Bill, Bill laulaa.synttärit 1.9.89.
        kumpikohan on vanhempi? =D

        Tom on Billiä 10 min vanhempi. Onhan ne kaksoset:D!!!!!!!!!!:DFFF


      • th<3
        Pentarah kirjoitti:

        Tom, kymmenellä minuutilla x)

        joo, siis tyksin kyseisestä porukasta ja erittäin suurellisesti... Suomessa 12.9.07 :D

        ja myös 5.4.-08 oon menos sinne helsingin jäähallil kattoo th:lia. TOKIO HOTEL ON MAAILMAN PARAS BÄNDI


      • jaai
        ulle27 kirjoitti:

        Täs vastaus, kumpi vanhempi:
        (Tomilta kysyttyä:)

        "Miten tai mikä sinut saa ärsyyntymään?"
        Tom: "Minua on vaikea saada ärsyyntymään. Tosin luulen, että on yksi henkilö, joka saa minut TODELLA ärsyyntymään: Hän on minua 10 minuuttia nuoremopi ja hänen nimensä alkaa B:llä. :D"

        Tajusitteko? Eli Tom on Billiä 10 min. vanhempi.

        kaikkihan ton on tienny jo miljoona vuotta sitten..


    • Minä

      MOi!
      Tokio Hotelin laulaja Bill Kaulitz ja sen kaksosveli on nyt molemmat 16.

    • Nimetön

      No ne täyttää nyt 18v. ja tom ja bill siis on kasosia ja..... Tiiän aika paljon joten en niinku jaksais alkaaa nyt tässä kaikkee luetteleen mutta mee ossaan www.tokiohotel.fi sieltä löytyy tietoa ja kaikkea kivaa..

    • Jonna<3

      Bill ja Tom saattavat olla kuulemassasi kappaleessa 15-16 vuotiaita, mutta laulaja Bill täyttää 1.09. täydet 18 vuotta

    • Dereina

      Jep. Itse olen ollut melko kauan TH-fani ja rakastan heidän musiikkiaan, niin vanhempaa kuin uusimpaakin materiaalia. THn musiikki rentouttaa ja saa olon todella rauhalliseks.
      Ja kuten tosiaan on tullut jo selväksi Bill (täyttää 18, laulu) ja Tom (kitara) Kaulitzit ovat kaksoset ja syntyneet 1.9.1989. Tom on tosin veljeään kymmenisen minuuttia vanhempi ja rakastaakin huomautella tästä veljelleen. :D
      Tokio Hoteliin kuuluu myös basisti Georg Listing (täytti 20 vuotta 31.3.) ja rumpali Gustav Schäfer (täyttää 19 vuotta 8.9.).
      Ja kuten on jo ilmoitettukin, lue lisää tokiohotel.fi sivustolta, sieltä löytyy kaikkea kivaa nippelitietoa rakastamastamme bändistä :P
      Nytkin kuuntelen koko ajan THta

      • TokioHotel<3

        Voi että.. Ihuna bändi! Mä oon ollu vasta vähän aikaa fani mutta silti aivan hulluna ;D. Mä olin Elämä Lapselle konsertissa, saan kummatkin SAKSANkielisen levyn, (nyt on jo Zimmer, Schrei tulossa), paidan tilasin äskettäin ja seuraava operaatio onkin vinkua Äiti ja isä päästämään mut Esseniin kattomaan noita kundeja. Tietääkö kukaabn onko Essenin keikalla ikärajaa? ja jos on niin mikä, KIITOS jo etukäteen! Ps. Kamut on sanonu että eihän ne yhtään näytä samalta, noi Bill ja Tom, Mutta musta tuntuu että totuus on se että ei ne ees taho näyttää samoilta! P.P.S. Kattokaa youtubesta video, hakusanalla: tokio hotel 9 sacred rules xDD Ihan paras *Happy Boss*


      • Dereina
        TokioHotel<3 kirjoitti:

        Voi että.. Ihuna bändi! Mä oon ollu vasta vähän aikaa fani mutta silti aivan hulluna ;D. Mä olin Elämä Lapselle konsertissa, saan kummatkin SAKSANkielisen levyn, (nyt on jo Zimmer, Schrei tulossa), paidan tilasin äskettäin ja seuraava operaatio onkin vinkua Äiti ja isä päästämään mut Esseniin kattomaan noita kundeja. Tietääkö kukaabn onko Essenin keikalla ikärajaa? ja jos on niin mikä, KIITOS jo etukäteen! Ps. Kamut on sanonu että eihän ne yhtään näytä samalta, noi Bill ja Tom, Mutta musta tuntuu että totuus on se että ei ne ees taho näyttää samoilta! P.P.S. Kattokaa youtubesta video, hakusanalla: tokio hotel 9 sacred rules xDD Ihan paras *Happy Boss*

        Mikäli oikein olen ymmärtänyt, Essenin keikalla ei ole ikärajaa :P
        Mä en päässe Elämä Lapselle -konserttiin, kun ei ollut rahaa. Itkin ja huusin sitten telkkarin ääressä. Pitää itse rahoittaa kaikki tälläiset, niin ei sitten ollu toivoakaan, että olisin päässyt.
        Jos Tokio Hotel tulee vielä Suomeen, kunnon keikalle, niin silloin kyllä syön vaikka vuoden näkkileipää, vaan jotta pääsisin kattoo näitä poikia :DD
        Levyjäkään en omista, kun en ole vielä Suomesta mistään löytänyt :'S
        Mutta katsotaan, jos saisin jotain aikaan ja lähtisin vaikka Saksaan joskus 8PP

        Ja tosiaan, tuon videon olen kattonut tuhat kertaa... :'DD ...se ON hyvä. Tom on ihana, kun se leikkii sen huulikorunsa kanssa siinä yhdessä kohtaa :DD


      • thf
        Dereina kirjoitti:

        Mikäli oikein olen ymmärtänyt, Essenin keikalla ei ole ikärajaa :P
        Mä en päässe Elämä Lapselle -konserttiin, kun ei ollut rahaa. Itkin ja huusin sitten telkkarin ääressä. Pitää itse rahoittaa kaikki tälläiset, niin ei sitten ollu toivoakaan, että olisin päässyt.
        Jos Tokio Hotel tulee vielä Suomeen, kunnon keikalle, niin silloin kyllä syön vaikka vuoden näkkileipää, vaan jotta pääsisin kattoo näitä poikia :DD
        Levyjäkään en omista, kun en ole vielä Suomesta mistään löytänyt :'S
        Mutta katsotaan, jos saisin jotain aikaan ja lähtisin vaikka Saksaan joskus 8PP

        Ja tosiaan, tuon videon olen kattonut tuhat kertaa... :'DD ...se ON hyvä. Tom on ihana, kun se leikkii sen huulikorunsa kanssa siinä yhdessä kohtaa :DD

        Hei.
        Huuto.netissä on huudettavana yksi Tokio Hotel MEGApaketti . Ehkä joku teistä on kiinnostunut?
        Paketin löydät osoitteesta: http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=62299789


      • :D Love
        Dereina kirjoitti:

        Mikäli oikein olen ymmärtänyt, Essenin keikalla ei ole ikärajaa :P
        Mä en päässe Elämä Lapselle -konserttiin, kun ei ollut rahaa. Itkin ja huusin sitten telkkarin ääressä. Pitää itse rahoittaa kaikki tälläiset, niin ei sitten ollu toivoakaan, että olisin päässyt.
        Jos Tokio Hotel tulee vielä Suomeen, kunnon keikalle, niin silloin kyllä syön vaikka vuoden näkkileipää, vaan jotta pääsisin kattoo näitä poikia :DD
        Levyjäkään en omista, kun en ole vielä Suomesta mistään löytänyt :'S
        Mutta katsotaan, jos saisin jotain aikaan ja lähtisin vaikka Saksaan joskus 8PP

        Ja tosiaan, tuon videon olen kattonut tuhat kertaa... :'DD ...se ON hyvä. Tom on ihana, kun se leikkii sen huulikorunsa kanssa siinä yhdessä kohtaa :DD

        Eli jos noita levyjä olet vailla niin sokokselta ostin Zimmerin ja Schrein osto paikkaa en muista mutta esim. cdon.com taitaa sitä myydä ;D Onnea levyn/levyjen metsästykseen!


    • ulle27

      elikkäs..

      jannut nykyää, 25.10-07 (tiiän, myöhäinen vastaus) mut nykyää Bill & Tom on 18, Gustav 19 ja Georg 20. mun saamien tietojen mukaan =)

    • TH-fani

      Joo tiedän. Ja se on paras! On ne kyllä nuorii. Bill ja Tom on 18, Gustav on 19 ja Georg on 20.

      • th<3

        ootko menos kattoo niitten keikkaa helsingin jäähallille 5.4.-08?


    • TH-fani

      Tom ja Bill 1.9. 1989, Gustav 8.9. 1988 ja Georg 31.3. 1987. Eivät nyt niin nuorilta kuulosta... :]
      Aivan ihania poikia, pitäisi kai tavata joskus xD

    • Anonyymi

      Nykyään nää tokio hotel tyypit on yli 30 eli siitä on aikaa kun he ovat olleet nuoria

    • Anonyymi

      oon symtynyt 2012
      mutta silti oon tokio hotel fani
      kaksois pojat oli nuorena söpöjä nykyään näyttää 10v vanhemmalta kun oikeesti ln

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2460
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1920
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1388
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      984
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      861
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      840
    8. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      59
      825
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      50
      802
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      745
    Aihe