Neloskausihan oli niin shaibaa kun voi olla jatkuvien kidutuskohtauksien takia. Siihen kyllästyi jo ennen kymmenettä jaksoa ja loppui kauden katsominen laakista.
Mites vitoskaudella, jokos ollaan menty takapakkia aikaisempiin tuotantokausiin vai vieläkö 4-kauden meno jatkuu? Tai vielä pahempana? Kertokaa warettajat.
Onko 5-kaudessa KIDUTUSTA?
5
803
Vastaukset
- Darth
Ei niin pahasti. Kyllä siinä nyt vähän piikeillä pistellään jne...
- jakso on
pelkkää kidutusta katsoa! Jo neloskauden rinnalla kiinalainen vesikidutuskin tuntuu rentouttavalta hieronnalta.
KOhtalokkaita katseita lähikuvassa niinku soap oopperoissa yleensäkin ja vaihtoehtoisista toimintatavoista otetaan aina se idioottimaisin sekä vakoillaan kanssatyöntekijöitä enemmän kuin vihollisia. Tässä oli tarina kausista 2-... pähkinänkuoressa.
Mainos: Säästä telkkari, älä katso kakkosnelosta - 24-fan
On toki luvassa kidutuskohtauksia. Ainahan niitä on....
- on toki
itse asiassa vikassa jaksossa jack kiduttaa itse usan presidenttiä!! että vähän kovempi jätkä!!!
- Made24
Se kidutushan on sen jutun juju. Pitäskö Bauerin tarjota terroristille kahvit ja toivoa että saa terroristin kertomaan tietonsa ihan kahvin hyvän maun takia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823333
- 993025
- 532262
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201705- 201704
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111640Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61518Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221458Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131391Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381374