Uskottava se on - ns. normaalein keinoin en saa reisieni ulkosivuja littanaksi, enkä jaksa tuskailla koko lopun elämääni näitä kinttuja (mies alkaa jo olla hulluuden partaalla jatkuvan valitukseni kanssa), joten nyt lopultakin on aika siirtyä sanoista tekoihin... minnekään Tallinnaan en lähde, vaan tarkoitus olisi käydä rasvaimussa ihan täällä kotikaupungissa.
Kertokaapas te, joille on tehty reisien ulkosivujen rasvaimu ("ratsastuspaikat"), millainen operaatiosta toipumisaika oli? Entä kauanko sairaalassa piti olla? Yhdestä paikallisesta sairaalasta sanottiin hinta-arvioksi (näkemättä tilannetta) 1700 - 5100 euroa; minne hintaluokkaan teillä operaatio sijoittui?
Kaikki muutkin kokemukset liittyen em. rasvaimuun tervetulleita!
reisien rasvaimusta toipuminen
13
1900
Vastaukset
- JestasSentään
Miksi haluat reisien ulkosivut littanaksi? Sehän näyttäisi hieman miehekkäältä...
No ehkä haluatkin näyttää mieheltä.- niin...
jos se miehekkäältä mielestäsi näyttää... itse en vain yhtään pidä näistä kuvottavista "pömpistä" reisissä
- Siru
Ongelma on minulle tuttu, olen kärsinyt siitä kauan. Nyt on aika tilattu rasvaimuun, ja odotan jännityksellä tulevaa. Kallistahan tuo lysti on, n. 4000 €. Haaveilen jo ensi kesästä, kuinka voin mennä vaateostoksille ja löytää sopivaa päälle pantavaa. Olen hoikka, kuntoilen ja ruokavalio on terveellinen. Reisiin vain ei tepsi "kotikonstit".
- imuroitu
Onnea matkaan! Kannattaa muistaa että toipumisaika on melko pitkä. Mustelmat on tosi laajat ja turvotus mahtavaa. Eli jos olet vasta menossa, saattaa olla että tulevana kesänä olet vielä turvoksissa reilusti. Lopputuloksen näkee vastaa 3-6 kuukauden kuluttua.
- Siru
imuroitu kirjoitti:
Onnea matkaan! Kannattaa muistaa että toipumisaika on melko pitkä. Mustelmat on tosi laajat ja turvotus mahtavaa. Eli jos olet vasta menossa, saattaa olla että tulevana kesänä olet vielä turvoksissa reilusti. Lopputuloksen näkee vastaa 3-6 kuukauden kuluttua.
Voi hurja! Hyvä, kun kerroit. Tiedänpä sitten henkisesti varautua siihen, ettei vielä tulevana kesänä voikaan ostaa kauniita, istuvia vaatteita.
Teltta-linja taitaa olla minun muotini lähiaikoina :) - Milla
Siru kirjoitti:
Voi hurja! Hyvä, kun kerroit. Tiedänpä sitten henkisesti varautua siihen, ettei vielä tulevana kesänä voikaan ostaa kauniita, istuvia vaatteita.
Teltta-linja taitaa olla minun muotini lähiaikoina :)Itselleni tehtiin rasvaimu reisiin noin vuosi sitten. Toivuin todella hyvin, muutaman päivän päästä olin töissä ja aika pian pääsin myös vaateostoksille:) Mustelmat taisivat lähteä noin kuukaudessa. Lopulliset tulokset näkee joo vasta joskus muutaman kuukauden kuluttua mutta kyllä sen eron huomaa pikemminkin. Jos nyt olet lähiaikoina menossa leikkaukseen niin ihan varmasti voit pitää kesällä muutakin kuin telttoja! Onnea leikkaukseen!
- Milla
Milla kirjoitti:
Itselleni tehtiin rasvaimu reisiin noin vuosi sitten. Toivuin todella hyvin, muutaman päivän päästä olin töissä ja aika pian pääsin myös vaateostoksille:) Mustelmat taisivat lähteä noin kuukaudessa. Lopulliset tulokset näkee joo vasta joskus muutaman kuukauden kuluttua mutta kyllä sen eron huomaa pikemminkin. Jos nyt olet lähiaikoina menossa leikkaukseen niin ihan varmasti voit pitää kesällä muutakin kuin telttoja! Onnea leikkaukseen!
Minä maksoin operaatiosta n.3000 euroa.
- Siru
Milla kirjoitti:
Itselleni tehtiin rasvaimu reisiin noin vuosi sitten. Toivuin todella hyvin, muutaman päivän päästä olin töissä ja aika pian pääsin myös vaateostoksille:) Mustelmat taisivat lähteä noin kuukaudessa. Lopulliset tulokset näkee joo vasta joskus muutaman kuukauden kuluttua mutta kyllä sen eron huomaa pikemminkin. Jos nyt olet lähiaikoina menossa leikkaukseen niin ihan varmasti voit pitää kesällä muutakin kuin telttoja! Onnea leikkaukseen!
Kiva, kun kerroit omat kokemuksesi. Vähän tässä alkaa jännittää, kun tuo operaatiopäivä lähestyy, mutta ken leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön...
- Siru
Nyt on sitten rasvaimussa käyty. Vuorokauden olin sairaalassa. Ratsarit imettiin ja pallukat polvista. Selkäpuudutuksessa operaatio hoitui hienosti. Särkylääkkeitä söin kaksi päivää toimenpiteen jälkeen. Turvotusta on ja mustelmia tietysti, mutta sehän ei ole yllätys. Lopullinen tulos näkyy kuukausien päästä, mutta nyt jo näyttää, että ulkoreisien patit ovat poissa.
Ihan positiivisella mielellä olen. Puolen vuoden kuluttua voi korjailla, jos näyttää, että johonkin on jäänyt ylimääräistä. Tukihousuja (todella napakat) pitää käyttää viikkoja, mutta niihinkin olen jo tottunut. Tarkkaa hintaa en tiedä, lasku tulee perässä. Arvio oli 4000 €, ehkä vähän alle.- imuroitu
Onnittelut! Toivottavasti paranet nopeasti. Missä sairaalassa kävit? Tiedätkö paljonko poistettiin? Kannattaa juoda runsaasti, jolla estää turvotusta.
- Siru
imuroitu kirjoitti:
Onnittelut! Toivottavasti paranet nopeasti. Missä sairaalassa kävit? Tiedätkö paljonko poistettiin? Kannattaa juoda runsaasti, jolla estää turvotusta.
Kiitos tuosta vinkistä, että pitää juoda paljon. Kyllähän tuon tavallaan tiesinkin, mutta aina välillä juomisen tärkeys tuppaa unohtumaan. 700 ml lähti ja Tehtaankadulla kävin. Sain hyvää hoitoa ja ystävällisen kohtelun.
- kiinnostunut2
Hei, olet käynyt reisien rasvaimussa jo muutama viikko sitten. Miten on mennyt, näkyykö tulokset? Entä jos sulla oli kuhmuraisuutta reisissä, lähtikö se? Mietin itse kanssa reisien rasvaimua, kun ei kuntoilut eikä painon vaihtelut millään tavalla vaikuta reisien ja polvien löysään rasvaan...
- Siru 1.
kiinnostunut2 kirjoitti:
Hei, olet käynyt reisien rasvaimussa jo muutama viikko sitten. Miten on mennyt, näkyykö tulokset? Entä jos sulla oli kuhmuraisuutta reisissä, lähtikö se? Mietin itse kanssa reisien rasvaimua, kun ei kuntoilut eikä painon vaihtelut millään tavalla vaikuta reisien ja polvien löysään rasvaan...
Vointi on hyvä, mutta mustelmia on vielä ja turvotustakin. Odottelen rauhassa, kesän jälkeen vasta näkee, mikä on lopputulos. Näitten tukihousujen kanssa olen kyllä aika sutjakka, ne vetää reidet ja vatsan tiukkaan pakettiin. Yllättävän hyvin on mielestäni kaikki sujunut.
Ihan mielenkiintoista tämä on ollut. Jos tässä joku harmittaa, niin se, että menin rasvaimuun vasta nyt. Kauan olen tätä suunnitellut, mutta jahkailussa kului turhaan vuosia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491516Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761345Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊86993- 17982
- 86936
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187876Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20831- 82811
Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi93797Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17740