Mary Kay

rimpula

Olen täs nyt hurahtamassa Mary Kayn tuotteisiin.... Onkohan aivan turhaa luulla niitä paremmiksi tuotteiksi kuin muut... Kalliita kun ovat...
Alan ammattilaiset eli kosmetologit jne. kertokaa nyt mielipiteenne.
Ja mitä tuotteita niistä kannattais ostaa, konsultithan myi tälläiselle uunolle vaikka mitä.

145

53291

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rimpula

      Vai olisiko se Oriflame ihan yhtä hyvä?

      • Kaarin

        Mielestäni Oriflame on ihan yhtä hyvä kuin kalliimmatkin tuotteet, vaikka jostain syystä tällä palstalla sitä mollataan.


      • entäs

        Avon?


      • herätys!!!
        entäs kirjoitti:

        Avon?

        miten ois Avon?

        Avon on perustettu 120 vuotta sitten ja kaikki nää 60-luvulla (?) perustetut Oriflamet, MaryKayt, Colosseet, DeeCeet vai mikä lie, on kaikki - K O P I O I T A!

        Miten Suomessa voidaan olla näin jälkijunassa???

        Lukekaaa hyvät ihmiset lehtiä myös kansainvälisiä ja lukekaa - mitä raaka-ainelistoissa lukee...!!!!

        Ai vitsit, herätys!!!!


      • rimpula
        herätys!!! kirjoitti:

        miten ois Avon?

        Avon on perustettu 120 vuotta sitten ja kaikki nää 60-luvulla (?) perustetut Oriflamet, MaryKayt, Colosseet, DeeCeet vai mikä lie, on kaikki - K O P I O I T A!

        Miten Suomessa voidaan olla näin jälkijunassa???

        Lukekaaa hyvät ihmiset lehtiä myös kansainvälisiä ja lukekaa - mitä raaka-ainelistoissa lukee...!!!!

        Ai vitsit, herätys!!!!

        Uskallanko ja kehtaanko tyhmyyteni näyttää.... Eli voiko Avon tuotteita tilata netistä vai tilataanko niitä jonkun konsulentin kautta....?


      • rimpula
        rimpula kirjoitti:

        Uskallanko ja kehtaanko tyhmyyteni näyttää.... Eli voiko Avon tuotteita tilata netistä vai tilataanko niitä jonkun konsulentin kautta....?

        kysyn, et minkä hintaisia nää Avon tuotteet ovat?


      • löytyy
        rimpula kirjoitti:

        kysyn, et minkä hintaisia nää Avon tuotteet ovat?

        www.avon.fi


      • mää vain...
        löytyy kirjoitti:

        www.avon.fi

        Sen tiedän että, Mary Kayn tuotteita saa tilattua vain konsultin kautta ja Oriflamea saa itse tilattua netin kautta.
        Mutta miten on tää Avon? Voiko niit tilata tai edes niiden kuvaston itsenäisesti?
        Kun menee sen sivuille ja vaikka menee kohtaan kirjaudu sisään, niin tulee sit et haluatko konsultiksi jne.
        Voisin kokeilla Avon tuotteita, jos vois tilata itse eikä mikään konsultti ala heti pommittamaan....


      • tilata
        mää vain... kirjoitti:

        Sen tiedän että, Mary Kayn tuotteita saa tilattua vain konsultin kautta ja Oriflamea saa itse tilattua netin kautta.
        Mutta miten on tää Avon? Voiko niit tilata tai edes niiden kuvaston itsenäisesti?
        Kun menee sen sivuille ja vaikka menee kohtaan kirjaudu sisään, niin tulee sit et haluatko konsultiksi jne.
        Voisin kokeilla Avon tuotteita, jos vois tilata itse eikä mikään konsultti ala heti pommittamaan....

        mary kayn tuotteita myös netin kautta menet vain konsultin webbisivuille ja kirjaudut sisään ja alat shoppailemaan


      • jetskupetsku
        rimpula kirjoitti:

        Uskallanko ja kehtaanko tyhmyyteni näyttää.... Eli voiko Avon tuotteita tilata netistä vai tilataanko niitä jonkun konsulentin kautta....?

        HEI! Voit tilata Avonin laadukkaita ja edullisia tuotteita kauttani, enkä ala pommittamaan sinua. Olen myynyt Avoneita jo yli 5v, ja tarjoan nimenomaan henkiläkohtaista palvelua. Eli etsin asiakkaalle hänelle parhaiten sopivat tuotteet, ja niistä hän saa itse valita mitä ostaa. Tämän takia asiakkaani ovat erittäin tyytyväisiä tuotteisiinsa ja saavat avun ongelmiinsa. Moni akne ja finni asiakas on tämän takia kääntynytkin puoleeni, koska tarjolla olevat tuotteet eivät maksa maltaita ja tuotteet auttavat.
        Katso nettisivuni www.avonia.net ja sieltä yhteystietoni. Tuotteet löytyvät e-kuvastosta sivultani.
        Autan mielelläni.


      • Pink Cadillac
        tilata kirjoitti:

        mary kayn tuotteita myös netin kautta menet vain konsultin webbisivuille ja kirjaudut sisään ja alat shoppailemaan

        ÄLKÄÄ tukeko näitä Mary Kayn tapaisia pyramidifirmoja! Ne perustuvat ilmaisen työvoiman riistolle lupaamalla valtavia tuloja. Itse firma ei koskaan häviä mitään, raha virtaa sille pieninä puroina lukuisilta höynäytetyiltä uurastajilta, joiden tulot jäävät yleensä mitättömiksi.


      • konsultti2
        Pink Cadillac kirjoitti:

        ÄLKÄÄ tukeko näitä Mary Kayn tapaisia pyramidifirmoja! Ne perustuvat ilmaisen työvoiman riistolle lupaamalla valtavia tuloja. Itse firma ei koskaan häviä mitään, raha virtaa sille pieninä puroina lukuisilta höynäytetyiltä uurastajilta, joiden tulot jäävät yleensä mitättömiksi.

        tässä on suoraan se hyöty että jos itse teet itse myös hyödyt. aivan turha on joidenkin sanoa että ei hyöynyt siitä mitään jos ei mitään tehnytkään!


      • $itä $aa mitä tilaa
        konsultti2 kirjoitti:

        tässä on suoraan se hyöty että jos itse teet itse myös hyödyt. aivan turha on joidenkin sanoa että ei hyöynyt siitä mitään jos ei mitään tehnytkään!

        Mahtava liikeidea! Tappioiden mahdollisuus poistettu. Tappiot ulkoistettu "konsulteille". Oma vika, jos ei mene kaupaksi, ja mitäs ryhdyit, kun et saa mitään aikaan, Huraa. Ja Mary Kay vaan ajelee pinkillä Cadillacilla ja lässyttää naisten elämän rika$tuttami$e$ta.


      • Ei Avonia
        herätys!!! kirjoitti:

        miten ois Avon?

        Avon on perustettu 120 vuotta sitten ja kaikki nää 60-luvulla (?) perustetut Oriflamet, MaryKayt, Colosseet, DeeCeet vai mikä lie, on kaikki - K O P I O I T A!

        Miten Suomessa voidaan olla näin jälkijunassa???

        Lukekaaa hyvät ihmiset lehtiä myös kansainvälisiä ja lukekaa - mitä raaka-ainelistoissa lukee...!!!!

        Ai vitsit, herätys!!!!

        Avonia myytiin Suomessa 20 vuotta sitten, meni konkurssiin yritys.
        Tuli uudestaan, vain tuotenimi oli entistä, tuotteet olivat eri, paljon huonompia laadultaan. Olin konsulttina 20 vuotta sitten, enää en kehtaisi tuotteita myydä.
        Osta 1 saat 3, onko tuo laatukosmetiikan markkinointia?


      • ihanaa naiset
        Pink Cadillac kirjoitti:

        ÄLKÄÄ tukeko näitä Mary Kayn tapaisia pyramidifirmoja! Ne perustuvat ilmaisen työvoiman riistolle lupaamalla valtavia tuloja. Itse firma ei koskaan häviä mitään, raha virtaa sille pieninä puroina lukuisilta höynäytetyiltä uurastajilta, joiden tulot jäävät yleensä mitättömiksi.

        Suomessa ajellaan Pinkillä Volvolla,,,,ihanaa naiset,,,,voimme jokainen saada Pinkin Volvon ajettavaksemme. Maailman paras työ meille naisille, ahkerille naisille, ei laiskat rikastu millään konstilla.


      • ei nokialainen
        Pink Cadillac kirjoitti:

        ÄLKÄÄ tukeko näitä Mary Kayn tapaisia pyramidifirmoja! Ne perustuvat ilmaisen työvoiman riistolle lupaamalla valtavia tuloja. Itse firma ei koskaan häviä mitään, raha virtaa sille pieninä puroina lukuisilta höynäytetyiltä uurastajilta, joiden tulot jäävät yleensä mitättömiksi.

        Enemmän Nokiakin on pyrämidifirma, kuin Mary Kay. Kannattaa ottaa selvää, ennenkuin kirjoittelee. Mary Kayssä jokainen ahkera pääsee johtajaksi, Nokialla vain yksi.


      • .......
        herätys!!! kirjoitti:

        miten ois Avon?

        Avon on perustettu 120 vuotta sitten ja kaikki nää 60-luvulla (?) perustetut Oriflamet, MaryKayt, Colosseet, DeeCeet vai mikä lie, on kaikki - K O P I O I T A!

        Miten Suomessa voidaan olla näin jälkijunassa???

        Lukekaaa hyvät ihmiset lehtiä myös kansainvälisiä ja lukekaa - mitä raaka-ainelistoissa lukee...!!!!

        Ai vitsit, herätys!!!!

        Avonin herkän ihon tuotteet olivat jotakin aivan järkyttävää, sain allergiaoireita enkä ole ainoa. Itse asiassa jotkut Avonin normaali-iholle tarkoitetuista tuotteista ovat kuulemma miedompia kuin nuo herkälle iholle tarkoitetut tuotteet. Noiden takia en kyllä uskalla kokeilla enää muita Avonin tuotteita.


      • ihonhoitoa
        Kaarin kirjoitti:

        Mielestäni Oriflame on ihan yhtä hyvä kuin kalliimmatkin tuotteet, vaikka jostain syystä tällä palstalla sitä mollataan.

        Oriflame mainostaa nykyisin joka paikassa, hinnoissa näkyy heti.
        En vertaisi Mary Kay:tä ja Oriflame, eri sarjassa ovat laadultaan.
        Itse hyvin yliherkkänä säilöntäaineille voin käyttää Mary Kaytä, mutta en oriflamea vapaasti.
        Minä pidin yksilöllisestä palvelusta ja sain kokeilla tuotteita iholleni, myyjä ei todellakaan myymällä myynyt mulle tuotteita, perustuotteista aloitimme, ihana esittelijä.
        Vielä tyytyväistakuun antoi tuotteilleen, olen otettu.
        Tuotteet toimii ihollani ja saan rahoilleni vastineen moninkertaisesti.
        Tuotteet ovat kasvoille hajusteettomia, sekin hyvä asia.


      • ihonhoitoa
        herätys!!! kirjoitti:

        miten ois Avon?

        Avon on perustettu 120 vuotta sitten ja kaikki nää 60-luvulla (?) perustetut Oriflamet, MaryKayt, Colosseet, DeeCeet vai mikä lie, on kaikki - K O P I O I T A!

        Miten Suomessa voidaan olla näin jälkijunassa???

        Lukekaaa hyvät ihmiset lehtiä myös kansainvälisiä ja lukekaa - mitä raaka-ainelistoissa lukee...!!!!

        Ai vitsit, herätys!!!!

        Käytin Avonia 20 vuotta sitten, yritys meni konkurssiin, ihan ok tuotteet silloin. Nyt myytävä Avon ei ole samat tuotteet, kuin silloin, joku on ostanut tuotemerkin ja sarja jatkuu, ei ole mitkään 120 vuotta vanhat tuotteet, kannattaa ottaa selvää.
        Minua ihmetyttää Avonissa se, että mitä saa konsultit? Kun ostat yhden, saat 2 kaupanpäälliseksi, ei voi konsultille olla mitään iloa tuosta kaupasta.


      • tuleva johtaja
        jetskupetsku kirjoitti:

        HEI! Voit tilata Avonin laadukkaita ja edullisia tuotteita kauttani, enkä ala pommittamaan sinua. Olen myynyt Avoneita jo yli 5v, ja tarjoan nimenomaan henkiläkohtaista palvelua. Eli etsin asiakkaalle hänelle parhaiten sopivat tuotteet, ja niistä hän saa itse valita mitä ostaa. Tämän takia asiakkaani ovat erittäin tyytyväisiä tuotteisiinsa ja saavat avun ongelmiinsa. Moni akne ja finni asiakas on tämän takia kääntynytkin puoleeni, koska tarjolla olevat tuotteet eivät maksa maltaita ja tuotteet auttavat.
        Katso nettisivuni www.avonia.net ja sieltä yhteystietoni. Tuotteet löytyvät e-kuvastosta sivultani.
        Autan mielelläni.

        Paljonko tienaat Avonillasi, tyytyväisillä asiakkaillasi??? Pommittaminen on asiakkaasta huolehtimista, ovat todella tyytyväisiä, kun pommitan muutaman kerran vuodessa, helppoa asikkaalle, helppoa myös minulle, kiitos Mary Kay Ash, olit viisas nainen, ei suotta Sinua valittu USA:n historian menestykseimmäksi naisjohtajaksi, olet ainutlaatuinen.
        Mery Kay ei ole verkostomarkkinointia.....


    • entinen kosmetologi

      Me emme tosiaankaan myy asiakkaille mitä sattuu, esim stockmanin myyjäthän antaa joku purkki asiakkaille ja toivottavat hyvää jatkoa. Nimimerkki kokemusta on. Koulutin itseäni kosmetologigs alalla olin 6 vuotta ja sain tarpeeksi. 2 vuotta meni ja aloitin Mary Kay konsultiksi, nämä tuotteet ovat huomattavasti laadukkaampia kun kosmetoligin tuotteet, keskiverta hintasia ja eikä voi missään tapauksessa verrata oriflameen, avonin tai dermosilin lancome taikka mihinkään muuhun merkkiin. Meitä konsulltteja koulutetaan jatkuvasti ja myös siihen asiakkaan välittämiseen eli mikä on parasta asiakkaan ihoon, eikä lämäytetä mikä tahansa purkki niille käteen vain saadakseen myytyä, se on laiminlyödä yhtiön sääntöjä. Tuotetta suosittelen kaikkien kokeiltavaksi koska kaikilla on siihen oikeus, ja asiakkaat saavat kokeilla tuotteet rauhassa ja ilmaiseksi itse ja konsultti neuvoo vieressä.
      I LOVE MARYKAY

      • menna tagas

        sinne mistä tulitgi. Me ei halu tuollasi kosmetoligiksi kolutetuja typeja tanne soomeen. Ota marykay mugaasi - me emme gaipaa noin tyhmia typeja tanne


      • .Puolueeton.

        Kyllä valitsisin Avonin. Kuten joku sanoi; Suomi todella tulee lujaa jälkijunassa kosmetiikan suoramyynnissä
        ( Jenkkilässä oppii maailman tavoille ).
        Ulkomaalaiset lehdet käteen vaan ja oppimaan mitä teknologiaa maailmalla käytetään!!


      • dkoeijsoidi

        Lainaus: "kaikilla on siihen oikeus, ja asiakkaat saavat kokeilla tuotteet rauhassa ja ilmaiseksi itse ja konsultti neuvoo vieressä"

        Eiköhän kaikki suoramyyntifirmat toimi näin!

        Enpä usko, että ovat parempia kuin kosmetologien tuotteet!
        ps. mielestäni Avonia ei voi verrata mihinkään näistä joita mainitsit!


      • Asioista selvää ottanut
        .Puolueeton. kirjoitti:

        Kyllä valitsisin Avonin. Kuten joku sanoi; Suomi todella tulee lujaa jälkijunassa kosmetiikan suoramyynnissä
        ( Jenkkilässä oppii maailman tavoille ).
        Ulkomaalaiset lehdet käteen vaan ja oppimaan mitä teknologiaa maailmalla käytetään!!

        Aivan. Ja juuri sen takia Mary Kay on ollut USA:n myydyin kosmetiikkamerkki jo viimeiset 18 vuotta.


      • Hohhoijaa...

        Em. viesti ei todellakaan anna hyvää kuvaa kirjoittajasta, eikä liioin yrityksestä, jota kirjoittaja edustaa. Verkostomarkkinoinnistahan tämänkin yrityksen kohdalla on kyse. Nostetaanpa esiin tuo vihreä tulokulma asiaan. Konsultit ajelevat autollansa toimittamassa jokaisen yksittäisen purkin perille asiakkaalle. Se on erittäin kallista ja vähemmän ympäristöystävällistä. Konsultti saa kuitata ajosta verottomat kilometrikorvaukset ja nekin tulevat lopulta asiakkaan maksettavaksi. Mikä näissä tuotteissa on parempaa kuin muissa niin, että niistä kannattaa maksaa huikeaa ylihintaa. Itse olen tavannut yhden konsultin ja kyseisen henkilön tuotetietämys oli ala-arvoista siinä kohtaa, kun olisi pitänyt antaa hieman syvällisemmin tuotteen sisältöön liittyviä vastauksia. Älkääpä suomalaiset naiset antako tämänkään amerikkalaisen verkostomarkkinointiyrityksen jymäyttää itseänne päästämällä konsultit mukavuusalueellenne kotiin kauppaamaan tuotteitaan. Konsepti on sinänsä nerokas, mutta liian ilmeinen.


      • uusi naama
        Hohhoijaa... kirjoitti:

        Em. viesti ei todellakaan anna hyvää kuvaa kirjoittajasta, eikä liioin yrityksestä, jota kirjoittaja edustaa. Verkostomarkkinoinnistahan tämänkin yrityksen kohdalla on kyse. Nostetaanpa esiin tuo vihreä tulokulma asiaan. Konsultit ajelevat autollansa toimittamassa jokaisen yksittäisen purkin perille asiakkaalle. Se on erittäin kallista ja vähemmän ympäristöystävällistä. Konsultti saa kuitata ajosta verottomat kilometrikorvaukset ja nekin tulevat lopulta asiakkaan maksettavaksi. Mikä näissä tuotteissa on parempaa kuin muissa niin, että niistä kannattaa maksaa huikeaa ylihintaa. Itse olen tavannut yhden konsultin ja kyseisen henkilön tuotetietämys oli ala-arvoista siinä kohtaa, kun olisi pitänyt antaa hieman syvällisemmin tuotteen sisältöön liittyviä vastauksia. Älkääpä suomalaiset naiset antako tämänkään amerikkalaisen verkostomarkkinointiyrityksen jymäyttää itseänne päästämällä konsultit mukavuusalueellenne kotiin kauppaamaan tuotteitaan. Konsepti on sinänsä nerokas, mutta liian ilmeinen.

        Olin tänään Mary kay-kutsuilla ja meinasin nielaista kahvin väärään kurkkuun, kun pöytään hienovaraisesti nostettiin hinnasto. Yksi "erikoissetti" jossa seerumit ja muut rasvat ja puhdistusaineet vain 325 euroa!! Ja sitä ennen aivopesu: sulje silmäsi ja mieti kuinka paljon juhla-asusi maksoi, tämä ei ole siihen verrattuna mitään! En myös pitänyt tavasta, jolla minut haluttiin viedä "juttelemaan kahdenkesken". Sanoin etten tarvi mitään keskustelua. Koko tyylistä jäi huono maku, rahat pois! kiitos ei sovi suomalaiselle naiselle tämä tyyli!


      • ykspä

        I don´t love Mary Kay. Naama turvoksissa kokeilun jälkeen. Synteettinen sarja. Taas naisia vedetään nenästä. Kokeilkaa me-sarjaa, niin ei tarvitse ihmetellä, mitä myrkkyjä tuote sisältää..


      • kaakkoisfinland
        uusi naama kirjoitti:

        Olin tänään Mary kay-kutsuilla ja meinasin nielaista kahvin väärään kurkkuun, kun pöytään hienovaraisesti nostettiin hinnasto. Yksi "erikoissetti" jossa seerumit ja muut rasvat ja puhdistusaineet vain 325 euroa!! Ja sitä ennen aivopesu: sulje silmäsi ja mieti kuinka paljon juhla-asusi maksoi, tämä ei ole siihen verrattuna mitään! En myös pitänyt tavasta, jolla minut haluttiin viedä "juttelemaan kahdenkesken". Sanoin etten tarvi mitään keskustelua. Koko tyylistä jäi huono maku, rahat pois! kiitos ei sovi suomalaiselle naiselle tämä tyyli!

        Konsultit jotka tekevät työn eivät juuri kummoisia tuloja hanki, rahat menevät hierarkiasta näitä ylenmille tahoille jotka saavat tittelistä riippuen bonuksen konsulttien tekemästä työstä. Esim FESSD saa 5000-10000€ /kk bonuksen "alaisten" tekemästä työllä. Pohjoismaiden ylinmillä tasoilla bonukset ovat satoja tuhansia kuussa. Finnairin paljon puhutut StayBonukset ovat näissä piireissä taskurahoja. Nämä luvut ovat luettavissa Mary Kayn kuukausilehdestä.


      • ei konsultti
        kaakkoisfinland kirjoitti:

        Konsultit jotka tekevät työn eivät juuri kummoisia tuloja hanki, rahat menevät hierarkiasta näitä ylenmille tahoille jotka saavat tittelistä riippuen bonuksen konsulttien tekemästä työstä. Esim FESSD saa 5000-10000€ /kk bonuksen "alaisten" tekemästä työllä. Pohjoismaiden ylinmillä tasoilla bonukset ovat satoja tuhansia kuussa. Finnairin paljon puhutut StayBonukset ovat näissä piireissä taskurahoja. Nämä luvut ovat luettavissa Mary Kayn kuukausilehdestä.

        niin siis saako nämä ylemmät tasot rahaa tekemättä mitään ? Eikös kaikki konsultit saa saman provikan myymästään tuotteesta vaikka titteli olis mikä ? Pitäisikö nokian johtajien tienata saman verran kuin sen pikkupojan joka kiinassa tekee puhelimen kuoria ?


      • of_triin..
        ei konsultti kirjoitti:

        niin siis saako nämä ylemmät tasot rahaa tekemättä mitään ? Eikös kaikki konsultit saa saman provikan myymästään tuotteesta vaikka titteli olis mikä ? Pitäisikö nokian johtajien tienata saman verran kuin sen pikkupojan joka kiinassa tekee puhelimen kuoria ?

        En tiedä miten kaikki firmat toimivat, mutta myymistään tuotteista yleensä saa saman provikan tai sitten jos on eri tasoja niin enemmän myyvät saattavat saada hieman paremman provikan. Tässä taidettiin kuitenkin viitata tiiminvetäjiin ja johtajiin. He saavat provikkaa myös alaistensa myynnistä. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, että he saavat rahaa tekemättä mitään. He kouluttavat alaisiaan, järjestävät kampanjoita, motivoivat jne. Näin ainakin tietämissäni kosmetiikkafirmoissa.


      • ANTI-MARYKAY!
        Asioista selvää ottanut kirjoitti:

        Aivan. Ja juuri sen takia Mary Kay on ollut USA:n myydyin kosmetiikkamerkki jo viimeiset 18 vuotta.

        Mary Kayn menestys perustuu siihen, että lukuisat ääliöt myyvät sen tuotteita toisille ääliöille. Ääliö luulee tienaavansa paljon rahaa, mutta 95%:ssa tulot jäävät mitättömiksi. Firma sen sijaan ei koskaan häviä mitään. Ääliöt tekevät työt ja kantavat vastuun.

        Maailman tavoille? Just joo. Tuppervaarakutsujen tapaan siellä kaupataan vaikka mitä, ylihinnoiteltuja kynttilöitä, kodinhoitotuotteita, hieromasauvoja. Nämä firmat ovat niin vastenmielisiä, että boikotoin niitä periaatteesta. Ala myydä ilman palkkaa firman tuotteita, OSTA ensin esittelypakkaus. Haloo!


      • minun juttu
        Hohhoijaa... kirjoitti:

        Em. viesti ei todellakaan anna hyvää kuvaa kirjoittajasta, eikä liioin yrityksestä, jota kirjoittaja edustaa. Verkostomarkkinoinnistahan tämänkin yrityksen kohdalla on kyse. Nostetaanpa esiin tuo vihreä tulokulma asiaan. Konsultit ajelevat autollansa toimittamassa jokaisen yksittäisen purkin perille asiakkaalle. Se on erittäin kallista ja vähemmän ympäristöystävällistä. Konsultti saa kuitata ajosta verottomat kilometrikorvaukset ja nekin tulevat lopulta asiakkaan maksettavaksi. Mikä näissä tuotteissa on parempaa kuin muissa niin, että niistä kannattaa maksaa huikeaa ylihintaa. Itse olen tavannut yhden konsultin ja kyseisen henkilön tuotetietämys oli ala-arvoista siinä kohtaa, kun olisi pitänyt antaa hieman syvällisemmin tuotteen sisältöön liittyviä vastauksia. Älkääpä suomalaiset naiset antako tämänkään amerikkalaisen verkostomarkkinointiyrityksen jymäyttää itseänne päästämällä konsultit mukavuusalueellenne kotiin kauppaamaan tuotteitaan. Konsepti on sinänsä nerokas, mutta liian ilmeinen.

        Menkääpä kysymään kemikaalioiden henkilökunnalta , mitä heidän tuotteensa sisältävät? saatteko kunnon vastausta, ette. Ja jos varastoa pitää, niinkuin jokainen kuka enemmän työtä tekee ,niin tuotteet voi antaa heti käteen eikä tarvi perästä ajella. Yritys huomioi konsulttejaan tavalla jota en ole missään muualla nähnyt ja huomannut olen, että konsultit ovat selkeästi tyytyväisiä työhönsä!
        tottakai tuotteen myyjä hyötyy myynnistä, näinhän sen ihan vaikka vessapaperin keksijän ja sitä myyvän liikkeen kohdalla.... !


      • konsultti2

        Samaa mieltä. olen itse aloittanut käyttämällä tuotteita ja sitten ruvennut konsultiksi kun olen saanut apua couperosaihooni , pisamiin yms. tuotteet ovat todella laadukkaita enkä niitä vaihda enää ikinä toiseen merkkiin!


      • konsultti2
        kaakkoisfinland kirjoitti:

        Konsultit jotka tekevät työn eivät juuri kummoisia tuloja hanki, rahat menevät hierarkiasta näitä ylenmille tahoille jotka saavat tittelistä riippuen bonuksen konsulttien tekemästä työstä. Esim FESSD saa 5000-10000€ /kk bonuksen "alaisten" tekemästä työllä. Pohjoismaiden ylinmillä tasoilla bonukset ovat satoja tuhansia kuussa. Finnairin paljon puhutut StayBonukset ovat näissä piireissä taskurahoja. Nämä luvut ovat luettavissa Mary Kayn kuukausilehdestä.

        Tähän sanon vain että mitä enemmän teet myös iitä itse aivan suoraan enemmän hyödyt, ne ketkä ovat menestyneet saralla ovat ison työn tehneet, eivätkä heidän työnsä lopu suinkaan siihen vaan he jatkavat konsultin työtä asiakkaiden parissa aivan kuin muut konsultitkin ja kouluttavat omia konsulttejaan koko ajan. tämä on vaan kateellisten panettelua, kuka tahansa voi pärjätä jos on valmis tekemään työtä tarpeeksi, säännöllisesti yms. jos ei mitään tee ei mitään saakaan.
        kyllä läheiset varmasti tietää miten ison työn takana menestys on! minä aioin menestyä tässä ja teen työn minkä se vaatii!


      • konsultti2
        of_triin.. kirjoitti:

        En tiedä miten kaikki firmat toimivat, mutta myymistään tuotteista yleensä saa saman provikan tai sitten jos on eri tasoja niin enemmän myyvät saattavat saada hieman paremman provikan. Tässä taidettiin kuitenkin viitata tiiminvetäjiin ja johtajiin. He saavat provikkaa myös alaistensa myynnistä. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, että he saavat rahaa tekemättä mitään. He kouluttavat alaisiaan, järjestävät kampanjoita, motivoivat jne. Näin ainakin tietämissäni kosmetiikkafirmoissa.

        sama alennust tuotteista on kaikilla, vaikka olisit kuinka menestynyt.


      • konsultti2
        konsultti2 kirjoitti:

        Samaa mieltä. olen itse aloittanut käyttämällä tuotteita ja sitten ruvennut konsultiksi kun olen saanut apua couperosaihooni , pisamiin yms. tuotteet ovat todella laadukkaita enkä niitä vaihda enää ikinä toiseen merkkiin!

        nut tuli väärään kohtaan tuo ylempi, siis oli tarkoitettu iLove my Mary Kay nimimerkin alle!


      • noista oma kokemus
        ANTI-MARYKAY! kirjoitti:

        Mary Kayn menestys perustuu siihen, että lukuisat ääliöt myyvät sen tuotteita toisille ääliöille. Ääliö luulee tienaavansa paljon rahaa, mutta 95%:ssa tulot jäävät mitättömiksi. Firma sen sijaan ei koskaan häviä mitään. Ääliöt tekevät työt ja kantavat vastuun.

        Maailman tavoille? Just joo. Tuppervaarakutsujen tapaan siellä kaupataan vaikka mitä, ylihinnoiteltuja kynttilöitä, kodinhoitotuotteita, hieromasauvoja. Nämä firmat ovat niin vastenmielisiä, että boikotoin niitä periaatteesta. Ala myydä ilman palkkaa firman tuotteita, OSTA ensin esittelypakkaus. Haloo!

        avonilla ja ori flamellakin ja tupperwarella myöskin pitää kaikissa ostaa ensin aloitus paketti jotta voi aloittaa vaikeaa näistä mitään olisi saada kaupaksi jos ei ole näyttöä antaa tuotteista ja jos iohmiset ei pääse niitä kokeilemaan ja hypistelemään ennnen ostoa


      • sdfsdfsdfsdfasdasd

        Mary kay on perusAmerikkalainen pyramidihuijausta. Pyramidin kärki vetää valtavia tuloja kun konsulltitaso talkoita painaa hommia saaden muutaman euron silloin tällöin.


      • pikkumyy77
        noista oma kokemus kirjoitti:

        avonilla ja ori flamellakin ja tupperwarella myöskin pitää kaikissa ostaa ensin aloitus paketti jotta voi aloittaa vaikeaa näistä mitään olisi saada kaupaksi jos ei ole näyttöä antaa tuotteista ja jos iohmiset ei pääse niitä kokeilemaan ja hypistelemään ennnen ostoa

        Avonilta ei tarvi ostaa aloituspakettia . Tuotteet on edullisia ja 100% tyytyväisyystakuu jos et tykkää jos ei sovi palauta ja saat rahasi takaisin .
        Tiiminvetäjien kautta voi jopa päästä kokeilemaan tuotteita ja myös esim kutsuilla.
        Ottakaa asioista selvää ennen kuin mollaatte ja haukutte tuotteet joita ette varmaan ole edes käyttäneet .
        Terkuin yksi Avon tiiminvetäjä


      • rikastuja
        ANTI-MARYKAY! kirjoitti:

        Mary Kayn menestys perustuu siihen, että lukuisat ääliöt myyvät sen tuotteita toisille ääliöille. Ääliö luulee tienaavansa paljon rahaa, mutta 95%:ssa tulot jäävät mitättömiksi. Firma sen sijaan ei koskaan häviä mitään. Ääliöt tekevät työt ja kantavat vastuun.

        Maailman tavoille? Just joo. Tuppervaarakutsujen tapaan siellä kaupataan vaikka mitä, ylihinnoiteltuja kynttilöitä, kodinhoitotuotteita, hieromasauvoja. Nämä firmat ovat niin vastenmielisiä, että boikotoin niitä periaatteesta. Ala myydä ilman palkkaa firman tuotteita, OSTA ensin esittelypakkaus. Haloo!

        Olet säälittävä!!! Kannattaa poikotoida, kotimyynti kattaa kohta kaiken,,,,,kaupat vähentää väkeä, ihmiset haluaa palvelua, ei ylihintaisia tuotteita ahneilta kauppiailta. Mary Kay tekee eniten naismiljonäärejä maailmassa, työllä voi rikastua!!! Töitä pitää tehdä, mutta kivaa työtä,,,,suosittelen sullekin,,,,ei kannata kadehtia.


      • onnellinen nainen
        ANTI-MARYKAY! kirjoitti:

        Mary Kayn menestys perustuu siihen, että lukuisat ääliöt myyvät sen tuotteita toisille ääliöille. Ääliö luulee tienaavansa paljon rahaa, mutta 95%:ssa tulot jäävät mitättömiksi. Firma sen sijaan ei koskaan häviä mitään. Ääliöt tekevät työt ja kantavat vastuun.

        Maailman tavoille? Just joo. Tuppervaarakutsujen tapaan siellä kaupataan vaikka mitä, ylihinnoiteltuja kynttilöitä, kodinhoitotuotteita, hieromasauvoja. Nämä firmat ovat niin vastenmielisiä, että boikotoin niitä periaatteesta. Ala myydä ilman palkkaa firman tuotteita, OSTA ensin esittelypakkaus. Haloo!

        Se on aivan sinun asiasi, haluatko vai ei...minulle kelpaa raha, sitä saan Mary Kaystä, elätän itseni tällä työllä ja vielä hyvin.
        Paremman palvelun saat suoramarkkinonnista, asiakkaat arvostaa sitä, palvelua ei mistä tahansa saakaan.
        Mary kay on kuitenkin yritys, joka tekee kaikkein eniten naismijönäärejä maailmaan, kyllä jotain tarvitsee tienata, kiva olla ääliönä.
        En missään työssäni ole saanut yhtä paljon kannustusta ja kiitosta, kuin Mary Kay-työssäni. Haluan kaikkien naisten kokeilevan tätä työtä, aivan uskomaton ura.
        Ei Mary kayssä mitään esittelylaukkua ole, se on sinun työväline, kuinka muuten voisit tehdä työtä, olet aika tietämätön asioista.
        Kivaa kesää sinulle, toivottavasti voit nauttia elämästäsi, kuten minä Mary Kay-konsulttina.


      • ilovemarykay
        ykspä kirjoitti:

        I don´t love Mary Kay. Naama turvoksissa kokeilun jälkeen. Synteettinen sarja. Taas naisia vedetään nenästä. Kokeilkaa me-sarjaa, niin ei tarvitse ihmetellä, mitä myrkkyjä tuote sisältää..

        Oletko me-sarjan myyjä.....nauran
        Suomen Mary Kay:n muutama menestyjä on entinen me-myyjä...vaihtoi, kun ei tienaa me:ssä....luonnonkosmetiikka vasta yliherkkyyksiä aiheuttaakin.
        Vaihda sinäkin, tienaat jotain.


      • Anonyymi
        ykspä kirjoitti:

        I don´t love Mary Kay. Naama turvoksissa kokeilun jälkeen. Synteettinen sarja. Taas naisia vedetään nenästä. Kokeilkaa me-sarjaa, niin ei tarvitse ihmetellä, mitä myrkkyjä tuote sisältää..

        Ihan sama mulla. Jo esittelytilanteessa silmät reagoi, vaikkei ollut aineet vielä ku leuassa. Sit kun siirryttiin Silmien lähelle, silmämeikinpoistoaine, tilttas oitis eikä mitään enää pystynyt. Kokeilin parina päivänä kasvovoidetta, ei käy, kasvot pudottaa ja silmät kirvelee ja kutisee. Se siitä Mary Kaystä...


    • suomea

      kirjottelet??

      • rimpula

        oon täält Seinäjoen suunnalta. Mary Kayn konsultithan saan netistä tietää, mut onkos täl suunnal Avon tuotteiden konsultteja?


      • laittaa penniäkään
        rimpula kirjoitti:

        oon täält Seinäjoen suunnalta. Mary Kayn konsultithan saan netistä tietää, mut onkos täl suunnal Avon tuotteiden konsultteja?

        Itselleni kyseiset Avonin tuotteet eivät ole sopineet ja kyllä niitä konsulttia istuu joka oksalla... Mut olkoon ken haluaa niihin tyytyväisiä.


      • rimpula
        laittaa penniäkään kirjoitti:

        Itselleni kyseiset Avonin tuotteet eivät ole sopineet ja kyllä niitä konsulttia istuu joka oksalla... Mut olkoon ken haluaa niihin tyytyväisiä.

        olis hyvä tuote. Mitä sä sit käytät?


    • olet löytänyt

      itsellesi oikean merkin, itse möin Avonin tuotteita mutta sen verran huonoa palautetta sain että vaihdoin merkkiä. Viikon kuluttua aloitan MK ihonhoito konsultiksi.

      • Avon

        Olen tässä miltei nauraen lukenut tällä palstalla olevia juttuja. Mielestäni on näin, että yksi sopii toiselle ja toinen taas toiselle. Ei siis ole yhtä ja ainutta kaikille sopivaa tuotemerkkiä. Toiset vaatii sitä ja toiset tätä, emme ole samanlaisia.

        Itse olen tykästynyt Avoniin ja olen myös konsultti, vielä meitä ei kyllä joka oksalla istu! Ainakaan omat asiakkaani eivät olleet edes ennen kuulleet tästä merkistä. Asiakkaat ovat varovasti alkaneet ostamaan tuotteita, mutta minulla on ollut kyllä pelkästään tyytyväisiä asiakkaita ja ovat kyllä alkaneet oikein ostelemaan toden teolla. Tuotteillahan on 3 kuukauden tyytyväisyystakuu, mutta vielä en ainakaan ole joutunut mitään palauttamaan.

        En mollaa muita merkkejä, koska olen käyttänyt ennen mitä milloinkin. Lähinnä kuitenkin Lumenea, Niveaa, Maybellinea. Tyytyväisiä olin niihinkin, mutta koska tykkään mieluummin rauhassa tilailla tuotteita enkä missään markettien valoloistossa ja merkkien paljoudessa tunne mahtuvani sekaan niin pääsen helpommala kun tilaan ne näin.

        Eli lyhyesti sanottuna:

        Osta, kokeile, päätä itse!


      • rimpula
        Avon kirjoitti:

        Olen tässä miltei nauraen lukenut tällä palstalla olevia juttuja. Mielestäni on näin, että yksi sopii toiselle ja toinen taas toiselle. Ei siis ole yhtä ja ainutta kaikille sopivaa tuotemerkkiä. Toiset vaatii sitä ja toiset tätä, emme ole samanlaisia.

        Itse olen tykästynyt Avoniin ja olen myös konsultti, vielä meitä ei kyllä joka oksalla istu! Ainakaan omat asiakkaani eivät olleet edes ennen kuulleet tästä merkistä. Asiakkaat ovat varovasti alkaneet ostamaan tuotteita, mutta minulla on ollut kyllä pelkästään tyytyväisiä asiakkaita ja ovat kyllä alkaneet oikein ostelemaan toden teolla. Tuotteillahan on 3 kuukauden tyytyväisyystakuu, mutta vielä en ainakaan ole joutunut mitään palauttamaan.

        En mollaa muita merkkejä, koska olen käyttänyt ennen mitä milloinkin. Lähinnä kuitenkin Lumenea, Niveaa, Maybellinea. Tyytyväisiä olin niihinkin, mutta koska tykkään mieluummin rauhassa tilailla tuotteita enkä missään markettien valoloistossa ja merkkien paljoudessa tunne mahtuvani sekaan niin pääsen helpommala kun tilaan ne näin.

        Eli lyhyesti sanottuna:

        Osta, kokeile, päätä itse!

        Niin missäs päin suomes konsultoit Avonin tuotteita?


      • sinulle...
        rimpula kirjoitti:

        Niin missäs päin suomes konsultoit Avonin tuotteita?

        länsi-suomessa

        jos olet itse kiinnostunut tuotteista niin otappa ihmeessä yhteyttä [email protected] keksitään miten pääset tilaamaan!


      • rimpula
        sinulle... kirjoitti:

        länsi-suomessa

        jos olet itse kiinnostunut tuotteista niin otappa ihmeessä yhteyttä [email protected] keksitään miten pääset tilaamaan!

        Länsi-Suomessa asun minäkin eli Seinäjoen kupeessa.Pidän sinut mielessä, mut nyt on ehkä niin et ystäväni järjestää Avon illan ja menen sinne... Mutta jos hän ei sitä järjestäkään otan sitten sinuun yhteyttä.
        Kiitos sinulle, et ilmoitit itsestäsi....


      • rimpulalle
        rimpula kirjoitti:

        Länsi-Suomessa asun minäkin eli Seinäjoen kupeessa.Pidän sinut mielessä, mut nyt on ehkä niin et ystäväni järjestää Avon illan ja menen sinne... Mutta jos hän ei sitä järjestäkään otan sitten sinuun yhteyttä.
        Kiitos sinulle, et ilmoitit itsestäsi....

        Itse en seinäjoelle saakka yllä, mutta olisit saanut minulta tunnuksen, jolla voisit itse tilata ja saada alennuksen.


      • avon
        Avon kirjoitti:

        Olen tässä miltei nauraen lukenut tällä palstalla olevia juttuja. Mielestäni on näin, että yksi sopii toiselle ja toinen taas toiselle. Ei siis ole yhtä ja ainutta kaikille sopivaa tuotemerkkiä. Toiset vaatii sitä ja toiset tätä, emme ole samanlaisia.

        Itse olen tykästynyt Avoniin ja olen myös konsultti, vielä meitä ei kyllä joka oksalla istu! Ainakaan omat asiakkaani eivät olleet edes ennen kuulleet tästä merkistä. Asiakkaat ovat varovasti alkaneet ostamaan tuotteita, mutta minulla on ollut kyllä pelkästään tyytyväisiä asiakkaita ja ovat kyllä alkaneet oikein ostelemaan toden teolla. Tuotteillahan on 3 kuukauden tyytyväisyystakuu, mutta vielä en ainakaan ole joutunut mitään palauttamaan.

        En mollaa muita merkkejä, koska olen käyttänyt ennen mitä milloinkin. Lähinnä kuitenkin Lumenea, Niveaa, Maybellinea. Tyytyväisiä olin niihinkin, mutta koska tykkään mieluummin rauhassa tilailla tuotteita enkä missään markettien valoloistossa ja merkkien paljoudessa tunne mahtuvani sekaan niin pääsen helpommala kun tilaan ne näin.

        Eli lyhyesti sanottuna:

        Osta, kokeile, päätä itse!

        olen kyllä sinun kanssasi samaa mieltä, konsultti joka ei mollaa toisia merkkeja on mielestäni aika viisas ja saa varmasti asiakkaan luottamuksen ennemmin kuin sellainen joka haukkuu kaikki mennen tullen. Se on tosiasia että kaikki ei sovi kaikille ja siksi pitä olla vaihtoehtoja ja hyvä että on.
        Olkoon merkki miten vanha tai uusi, konsultin tai myymälän myymä siinä on aina jotain hyvää ja huonoa.
        Kokeile, ja se mikä on paras valitse se. Tämä oli aika naurettavaa väittelyä minunkin mielestäni
        Kosmetologin hommia harjoittava.


    • valitsin

      Hei,

      olen kokeillut noita kaikkia merkkejä, ja parhaiten iholleni ja kropalleni, ja vielä lompsallekin, sopii tuo Avon.

      Hymyillen luen minäkin noita tekstejä, koska itse olen kuullut vain positiivista Avonista, ja jos tuote ei käy, siitähän saa rahat pois. Ja sopiva sarja täytyy tietysti osata valita. Kuvastot ovat neuvoa asntavia, lisätiedon saa konsulteilta.

      Vartalonhoitotuotteet ja tuoksut ovat todella lumoavia ; ) Eikä eläinkokeilla ole testailtu. Edelläkävijähän tämä Avon on monessa suhteessa, varsinkin ihonhoitotuotteissa. Volyymit on aika suuret verrattuna muihin. Upeita uutuuksia tulossa taas.

      Mary Kay on kyllä aika arvokas sarja, mutta en ihmettele, kun silloinen kauppias yritti houkutella mukaan ja kertoi myyntikatteen,joka jää myyjälle : ) Jos tuttavapiiriisi kuuluu paljon rahaa kosmetiikkaan sijoittavia, myynti on helppoa, mutta kyllä Avonilta saa samalla rahalla tuplasti plaatua.

      Oriflame taas on monien mieleen myös, ja kivahan se on että valinnanvaraa on jokaiselle.

      Kaikki Avonista kiinnostuneet ympäri Suomen, ottakaa yhteyttä. Myös suoraan vain itselleen sieltä voi tilata rekisteröitymällä. Ja juuri nyt tosi hyvät edut, kysele.

      [email protected]

      Kivaa kevättä

      • rimpula

        Olipa mukava lukea viestisi nimimerkki valitsin...
        Tuntuu et ihan hyvää merkkiä kohti olen menos vaikka luovunkin hurahduksesta Mary Kayhin...


      • Tiimivetäjä
        rimpula kirjoitti:

        Olipa mukava lukea viestisi nimimerkki valitsin...
        Tuntuu et ihan hyvää merkkiä kohti olen menos vaikka luovunkin hurahduksesta Mary Kayhin...

        Hei Rimpula ja kaikki muutkin Avonin tuotteista kiinnostuneet.
        Olen kohta vuoden ollut Avonissa itse mukana,ja nyt vedän myös omaa Tiimiä Jyväskylässä, ja päivääkään ei ole kaduttanut kun lähdin Avoniin mukaan.
        Asiakkaat ovat todella tyytyväisiä tuotteisiin ja siihen että ostamisen riski on lähes olematon , tuotteilla kun on 3 kk.palautusoikeus .
        Ihastusta on myös herättänyt muhkea kuvasto, ja myöskin se että liittymällä mukaan Avoniin on saanut vielä paljon muuta mukavaa, ilmaisia tuotteita, ilmaiset postipaketit, alennusta laskusta jne..

        Avon -terveisin ja lisätietoa saa
        [email protected]


      • rimpula
        Tiimivetäjä kirjoitti:

        Hei Rimpula ja kaikki muutkin Avonin tuotteista kiinnostuneet.
        Olen kohta vuoden ollut Avonissa itse mukana,ja nyt vedän myös omaa Tiimiä Jyväskylässä, ja päivääkään ei ole kaduttanut kun lähdin Avoniin mukaan.
        Asiakkaat ovat todella tyytyväisiä tuotteisiin ja siihen että ostamisen riski on lähes olematon , tuotteilla kun on 3 kk.palautusoikeus .
        Ihastusta on myös herättänyt muhkea kuvasto, ja myöskin se että liittymällä mukaan Avoniin on saanut vielä paljon muuta mukavaa, ilmaisia tuotteita, ilmaiset postipaketit, alennusta laskusta jne..

        Avon -terveisin ja lisätietoa saa
        [email protected]

        Sain sen Avonin kuvaston, upea on.
        Ja on hyvä et teitä konsultteja ja tiiminvetäjiä on neuvomas mitä tuotteita kannattaa hommata, kuitenkin kun oli niin monenlaisia tuotteita...
        Nyt vain täs odottelen kauneusiltaa....


      • tupu
        rimpula kirjoitti:

        Sain sen Avonin kuvaston, upea on.
        Ja on hyvä et teitä konsultteja ja tiiminvetäjiä on neuvomas mitä tuotteita kannattaa hommata, kuitenkin kun oli niin monenlaisia tuotteita...
        Nyt vain täs odottelen kauneusiltaa....

        Mitäs Avonin rasvoja te käyttelette?
        Niitä kun näyttää olevan tosi monenlaisia....
        Hyvä tietty kun on eri vaihtoehtoja...


      • Avon -Tiimivetäjä
        tupu kirjoitti:

        Mitäs Avonin rasvoja te käyttelette?
        Niitä kun näyttää olevan tosi monenlaisia....
        Hyvä tietty kun on eri vaihtoehtoja...

        Avonilta kuten muissakin kosmetikkasarjoissa löytyy tuotteita mm.
        -rasvaiselle ja sekaiholle
        -kuivalle ja normaalille iholle
        -kypsälle iholle jne..

        Oman Tiiminvetäjän tai Kauneuskonsultin avustuksella ja opastuksella, ja itse kokeilemalla, löytää parhaiten sopivat tuotteet.
        Lisätietoa saa nettisivultamme ja myös minulta.
        [email protected]


      • amh
        Avon -Tiimivetäjä kirjoitti:

        Avonilta kuten muissakin kosmetikkasarjoissa löytyy tuotteita mm.
        -rasvaiselle ja sekaiholle
        -kuivalle ja normaalille iholle
        -kypsälle iholle jne..

        Oman Tiiminvetäjän tai Kauneuskonsultin avustuksella ja opastuksella, ja itse kokeilemalla, löytää parhaiten sopivat tuotteet.
        Lisätietoa saa nettisivultamme ja myös minulta.
        [email protected]

        Itse toimin Mary Kay ihonhoitokonsulttina. Aloitin ihan sen takia, että tuotteet ovat kertakaikkiaan ihanat. Minulla erittäin herkkä iho, eikä useimmat tuotteet sopineet minulle. Kokeillut vähän sitä sun toista. Ja tietysti saan itselleni tuotteet sitten edullisemmin, kun niitä säännöllisesti käytän. Olen tehnyt työtä n. 6kk ja olen ihan tykännyt. Olen hoitovapaalla joten tämä työ on vähän vastapainoa kotona olemiselle. Ehkä tästä tulee minulle ihan päivätyö joku päivä. Se on vaan niin paljon itsestään kiinni, miten paljon tekee töitä vai tekeekö tätä ihan vain harrastuspohjalta. Asiakkaani ovat tyytyväisiä ja minusta on mukava nähdä, mitä tuotteet tekevät heidän ihoilleen. Kannattaa ilman muuta kokeilla, aina voi lopettaa, jos tuntuu ettei se ole "sun juttu".

        Mukavaa alkanutta vuotta 2007!


      • Hannele 55 vee
        amh kirjoitti:

        Itse toimin Mary Kay ihonhoitokonsulttina. Aloitin ihan sen takia, että tuotteet ovat kertakaikkiaan ihanat. Minulla erittäin herkkä iho, eikä useimmat tuotteet sopineet minulle. Kokeillut vähän sitä sun toista. Ja tietysti saan itselleni tuotteet sitten edullisemmin, kun niitä säännöllisesti käytän. Olen tehnyt työtä n. 6kk ja olen ihan tykännyt. Olen hoitovapaalla joten tämä työ on vähän vastapainoa kotona olemiselle. Ehkä tästä tulee minulle ihan päivätyö joku päivä. Se on vaan niin paljon itsestään kiinni, miten paljon tekee töitä vai tekeekö tätä ihan vain harrastuspohjalta. Asiakkaani ovat tyytyväisiä ja minusta on mukava nähdä, mitä tuotteet tekevät heidän ihoilleen. Kannattaa ilman muuta kokeilla, aina voi lopettaa, jos tuntuu ettei se ole "sun juttu".

        Mukavaa alkanutta vuotta 2007!

        Hei, aloitin Mary Kay tuotteiden käytön vuosi siten. 55-vuotias ihoni oli todella kuiva, pinta täynnä ohuita hiusjuonteita. Kosteus, puhdistus ja tehotipoilla kaikki hävisivät. Ihoni on nykyään elinvoivan ja hyvännäköinen. Tuotteet ovat keskihintaisia, kaikkia kokeillaan itse ennen kuin ostetaan. 100 prosentin tyytyväisyystakuu, olen astmaatikko joten allergiatestatut Mary Kayt sopivat senkin vuoksi.
        Sitä paitsi ne ovat hurjan riittoisia!


      • Tiikerinna
        Hannele 55 vee kirjoitti:

        Hei, aloitin Mary Kay tuotteiden käytön vuosi siten. 55-vuotias ihoni oli todella kuiva, pinta täynnä ohuita hiusjuonteita. Kosteus, puhdistus ja tehotipoilla kaikki hävisivät. Ihoni on nykyään elinvoivan ja hyvännäköinen. Tuotteet ovat keskihintaisia, kaikkia kokeillaan itse ennen kuin ostetaan. 100 prosentin tyytyväisyystakuu, olen astmaatikko joten allergiatestatut Mary Kayt sopivat senkin vuoksi.
        Sitä paitsi ne ovat hurjan riittoisia!

        Epäluuloisena, mutta kokeltava on, ihoni kun ei siedä moniakaan aiemmin käyttämiäni tuotteita. Myös pintakuiva, sekaiho, herkkä ja ihottumatkaan ei ole vieraita. Vielä elämäntavat, urheilu, runsas suihkuttelu ja hikoilu sekä ulkoilma kesät talvet tekevät ihosta ongelmallisen.

        Kertokaa toki kokemuksianne käytöstäkin, eikä vain myynnistä tai ideologisista tai muista kanteilta katsottuna. Ihan vain toimiiko nää, makso nimittäin MALTAITA.. Kokeilu oli tosin lupaava, saas nähhä..


      • mipa
        Tiikerinna kirjoitti:

        Epäluuloisena, mutta kokeltava on, ihoni kun ei siedä moniakaan aiemmin käyttämiäni tuotteita. Myös pintakuiva, sekaiho, herkkä ja ihottumatkaan ei ole vieraita. Vielä elämäntavat, urheilu, runsas suihkuttelu ja hikoilu sekä ulkoilma kesät talvet tekevät ihosta ongelmallisen.

        Kertokaa toki kokemuksianne käytöstäkin, eikä vain myynnistä tai ideologisista tai muista kanteilta katsottuna. Ihan vain toimiiko nää, makso nimittäin MALTAITA.. Kokeilu oli tosin lupaava, saas nähhä..

        Kiva kun kokeilet MK:a!En uskalla luvata et sopii sulle,mut omasta kokemuksestani voin kertoa.Tuotteet on sopineet loistavasti herkälle iholleni.Olen atoopikko,ruoka-aineallergiat jyllää edelleen (ikä 32v. :)),punoitusta,hilseilyä,ihottumaläikkiä...Vuoden käytin kosmetologilta saatavaa Exuviancea,sitä en voi moittia,iho rauhoittui siedettävään kuntoon.SItten sattumalta jouduin mukaan MK-ihonhoitotilaisuuteen ja hurahdin heti!Ihastuin tuotteiden hajustamattomuuteen ja ne saivat ihon tuntumaan vauvan pepulta,ihan oikeesti!;)Olen myös aloittelemassa konsultin hommia,katsotaan miten lähtee liikkeelle.
        Kivaa kesän odotusta sulle!Mipa


      • MK-fani
        mipa kirjoitti:

        Kiva kun kokeilet MK:a!En uskalla luvata et sopii sulle,mut omasta kokemuksestani voin kertoa.Tuotteet on sopineet loistavasti herkälle iholleni.Olen atoopikko,ruoka-aineallergiat jyllää edelleen (ikä 32v. :)),punoitusta,hilseilyä,ihottumaläikkiä...Vuoden käytin kosmetologilta saatavaa Exuviancea,sitä en voi moittia,iho rauhoittui siedettävään kuntoon.SItten sattumalta jouduin mukaan MK-ihonhoitotilaisuuteen ja hurahdin heti!Ihastuin tuotteiden hajustamattomuuteen ja ne saivat ihon tuntumaan vauvan pepulta,ihan oikeesti!;)Olen myös aloittelemassa konsultin hommia,katsotaan miten lähtee liikkeelle.
        Kivaa kesän odotusta sulle!Mipa

        Mary Kayn tuotteet ovat aivan ihania iholle. Mulla on tosi herkkä couperosa iho. Jopa apteekinkin hajusteettomat tuotteet kirvelevät ihoa. Mary Kayn tuotteisiin iho ei ole reagoinut mitenkään. Vaikka suoraan saunasta tullessa käyttää, niin hyvältä tuntuu, ihon ärtyyntymisestä ei ole tietoakaan. Mieluummin maksan vähän enemmän näistä tuotteista kuin että kerään hyllyt täyteen tuotteita, joihin en ole tyytyväinen tai en pysty käyttämään. Iho näyttää ja tuntuu hyvältä. Tulee aina oikein hyvä mieli kun käyttää niitä. Aiemmin ihon pesu ja rasvaus oli totista pakkopullaa, nyt sitä tekee erittäin mielellään. Voin suositella kaikille!


      • koisoisoi
        MK-fani kirjoitti:

        Mary Kayn tuotteet ovat aivan ihania iholle. Mulla on tosi herkkä couperosa iho. Jopa apteekinkin hajusteettomat tuotteet kirvelevät ihoa. Mary Kayn tuotteisiin iho ei ole reagoinut mitenkään. Vaikka suoraan saunasta tullessa käyttää, niin hyvältä tuntuu, ihon ärtyyntymisestä ei ole tietoakaan. Mieluummin maksan vähän enemmän näistä tuotteista kuin että kerään hyllyt täyteen tuotteita, joihin en ole tyytyväinen tai en pysty käyttämään. Iho näyttää ja tuntuu hyvältä. Tulee aina oikein hyvä mieli kun käyttää niitä. Aiemmin ihon pesu ja rasvaus oli totista pakkopullaa, nyt sitä tekee erittäin mielellään. Voin suositella kaikille!

        Itse olen Avon kauneuskonsultti ja tiedän, että sillä on todella laadukkaita tuotteita. Itse en vertaisi Avonia näihin muihin suoramyyntiyrityksiin tai yves Rocheriin. Varsinkin Anew-sarja on aivan mahtava ja vastaa ammattilaisten tekemiä hoitoja. Hinnat ovat kuitenkin alhaiset, sillä ei ole erillistä maahantuojaa joka ottaisi osansa välistä.
        Avon tulee kyllä jyräämään, kunhan se ensin saadaa yleiseen tietoisuuteen. Antaa tuotteiden ja asiakkaiden päättää!


      • Juulia114
        MK-fani kirjoitti:

        Mary Kayn tuotteet ovat aivan ihania iholle. Mulla on tosi herkkä couperosa iho. Jopa apteekinkin hajusteettomat tuotteet kirvelevät ihoa. Mary Kayn tuotteisiin iho ei ole reagoinut mitenkään. Vaikka suoraan saunasta tullessa käyttää, niin hyvältä tuntuu, ihon ärtyyntymisestä ei ole tietoakaan. Mieluummin maksan vähän enemmän näistä tuotteista kuin että kerään hyllyt täyteen tuotteita, joihin en ole tyytyväinen tai en pysty käyttämään. Iho näyttää ja tuntuu hyvältä. Tulee aina oikein hyvä mieli kun käyttää niitä. Aiemmin ihon pesu ja rasvaus oli totista pakkopullaa, nyt sitä tekee erittäin mielellään. Voin suositella kaikille!

        Heips vaan kaikille.. Olen käyttänyt muutaman päivän Marykay.tä olen tosi tyytyväinen..


      • Itsenäinen
        rimpula kirjoitti:

        Sain sen Avonin kuvaston, upea on.
        Ja on hyvä et teitä konsultteja ja tiiminvetäjiä on neuvomas mitä tuotteita kannattaa hommata, kuitenkin kun oli niin monenlaisia tuotteita...
        Nyt vain täs odottelen kauneusiltaa....

        Varmasti Avonilla on hyvät tuotteet myös. Itse edustajan nyt Mary Kay:tä siksi, että haluan työstäni palkkaa, sitä en valitettavasti Avonilla saanut.


      • Ilovemarykay
        koisoisoi kirjoitti:

        Itse olen Avon kauneuskonsultti ja tiedän, että sillä on todella laadukkaita tuotteita. Itse en vertaisi Avonia näihin muihin suoramyyntiyrityksiin tai yves Rocheriin. Varsinkin Anew-sarja on aivan mahtava ja vastaa ammattilaisten tekemiä hoitoja. Hinnat ovat kuitenkin alhaiset, sillä ei ole erillistä maahantuojaa joka ottaisi osansa välistä.
        Avon tulee kyllä jyräämään, kunhan se ensin saadaa yleiseen tietoisuuteen. Antaa tuotteiden ja asiakkaiden päättää!

        Vuonna 2014 jyrää Mary Kay Suomessa, Avonista en kuule mistään mitään!


    • Adelia78

      Mielestäni kannattaa aina yrittää suosia suomalaisia tuotteita niin myös kauneudenhoidossa, kuten Lumenea, joka on pohjoisen kauneuden ja kosmetiikan huippuasiantuntija. Lumene tuotteissa korkea teknologia kohtaa luonnon ainutlaatuiset voimat.
      Ja Mary Kay tuotteissa on paljon ylihintaa. USA:ssa Mary Kay käsienhoitosetti maksaa $15 ja Suomessa konsultit myyvät sitä 65 eurolla. Settiin sisältyy käsienkuorinta, käsivoide ja yövoide. 15 dollaria on melkein sama euroina, joten ylihinta on suuri täälläpäin. Siksikin mielestäni kannattaa suosia kotimaista, koska sekin on hyvää!

      • Hanne

        Itse jouduin "vahingossa" tuollaiselle Mary Kay kutsuille. Ilmeisesti konsultti saa itse päättää miten "ryöstää" onnettomat asiakkaat. Minä en ko kutsuilta päässyt ennen kuin olin tilannut jotakin. Otin tuon käsienhoitosetin. Konsultti kertoi hinnat olevat 69 euroa. Maksaa piti heti. Tuote voi olla ihan OK, mutta hintansa kaikella.


      • PikkuKiva
        Hanne kirjoitti:

        Itse jouduin "vahingossa" tuollaiselle Mary Kay kutsuille. Ilmeisesti konsultti saa itse päättää miten "ryöstää" onnettomat asiakkaat. Minä en ko kutsuilta päässyt ennen kuin olin tilannut jotakin. Otin tuon käsienhoitosetin. Konsultti kertoi hinnat olevat 69 euroa. Maksaa piti heti. Tuote voi olla ihan OK, mutta hintansa kaikella.

        Onpa kurja kuulla, että sinulle jäi tuollainen pakko-ostamisen tunne MK-tilaisuudesta.
        Itse olen toiminut konsulttina nyt puoli vuotta. Aloitan tilaisuuden sanomalla ettei ostopakkoa ole, vaan voi rentoutua kokeilemaan tuotteita ja muodostaa sitten sitä kautta oma mielipiteensä.
        On totta ettei kaikki tuotteet ole kaikkien mieleen. Toinen tykkää toisesta ja toisen iholle sopii toinen merkki. Ei sitä "omalle" merkille saa kannatusta mollaamalla toisia merkkejä. Kukin etsikööt itselleen parhaimman ja sopivimman tuotteen. Valinnan vapaus!
        Omana kokemuksena sanon, että itselleen sopivan ihonhoito-ohjelman etsiminen kannattaa ja tuotteista kannattaa vaikka vähän maksaa. Jospa joku olisi minulle jo aikaisemmin kertonut, että mitä oikealla ihonhoidolla saa aikaan, niin olisin aloittanut sen jo aikaisemmin. Ja Mary Kay on minun iholleni SE juttu.
        Toivottavasti kuitenkin käytät käsienhoitosettiäsi ja olet tyytyväinen siihen. Omat halkeilevat ja jopa haavaumilla olleet kuivat käteni ovat ainakin kiitelleet sitä tuotetta.
        Lähdin MK-konsultiksi myös sen periaatteiden takia: Naisen tulee saada hoitaa ensin usko, perhe ja sitten vasta työ. Lisäksi on ollut ihana huomata miten toiset konsultit tukevat ja auttavat, vaikka eivät itse kostuisikaan siitä taloudellisesti.


      • sisäisesti
        PikkuKiva kirjoitti:

        Onpa kurja kuulla, että sinulle jäi tuollainen pakko-ostamisen tunne MK-tilaisuudesta.
        Itse olen toiminut konsulttina nyt puoli vuotta. Aloitan tilaisuuden sanomalla ettei ostopakkoa ole, vaan voi rentoutua kokeilemaan tuotteita ja muodostaa sitten sitä kautta oma mielipiteensä.
        On totta ettei kaikki tuotteet ole kaikkien mieleen. Toinen tykkää toisesta ja toisen iholle sopii toinen merkki. Ei sitä "omalle" merkille saa kannatusta mollaamalla toisia merkkejä. Kukin etsikööt itselleen parhaimman ja sopivimman tuotteen. Valinnan vapaus!
        Omana kokemuksena sanon, että itselleen sopivan ihonhoito-ohjelman etsiminen kannattaa ja tuotteista kannattaa vaikka vähän maksaa. Jospa joku olisi minulle jo aikaisemmin kertonut, että mitä oikealla ihonhoidolla saa aikaan, niin olisin aloittanut sen jo aikaisemmin. Ja Mary Kay on minun iholleni SE juttu.
        Toivottavasti kuitenkin käytät käsienhoitosettiäsi ja olet tyytyväinen siihen. Omat halkeilevat ja jopa haavaumilla olleet kuivat käteni ovat ainakin kiitelleet sitä tuotetta.
        Lähdin MK-konsultiksi myös sen periaatteiden takia: Naisen tulee saada hoitaa ensin usko, perhe ja sitten vasta työ. Lisäksi on ollut ihana huomata miten toiset konsultit tukevat ja auttavat, vaikka eivät itse kostuisikaan siitä taloudellisesti.

        lähes kaikki iho-ongelmat tulee sisältä päin eli ruokaan, vitamiineihin, suoliston kuntoon yms. pitäisi kiinnittää enemmän huomiota! Rasvoilla hoidatte vain oireita, ette syytä!
        Itselläni kuiva, atooppinen iho alkoi parantua, sekä halkeilevat kantapäät parani käytettyäni pari kuukautta aloe vera gel-juomaa ja ainon ehdottomasti käyttöä jatkaa! Tietty sitten tarpeen mukaan käytän vielä rasvojakin, mutta en todellakaan siinä määrin, mitä ennen!


      • Hanne
        PikkuKiva kirjoitti:

        Onpa kurja kuulla, että sinulle jäi tuollainen pakko-ostamisen tunne MK-tilaisuudesta.
        Itse olen toiminut konsulttina nyt puoli vuotta. Aloitan tilaisuuden sanomalla ettei ostopakkoa ole, vaan voi rentoutua kokeilemaan tuotteita ja muodostaa sitten sitä kautta oma mielipiteensä.
        On totta ettei kaikki tuotteet ole kaikkien mieleen. Toinen tykkää toisesta ja toisen iholle sopii toinen merkki. Ei sitä "omalle" merkille saa kannatusta mollaamalla toisia merkkejä. Kukin etsikööt itselleen parhaimman ja sopivimman tuotteen. Valinnan vapaus!
        Omana kokemuksena sanon, että itselleen sopivan ihonhoito-ohjelman etsiminen kannattaa ja tuotteista kannattaa vaikka vähän maksaa. Jospa joku olisi minulle jo aikaisemmin kertonut, että mitä oikealla ihonhoidolla saa aikaan, niin olisin aloittanut sen jo aikaisemmin. Ja Mary Kay on minun iholleni SE juttu.
        Toivottavasti kuitenkin käytät käsienhoitosettiäsi ja olet tyytyväinen siihen. Omat halkeilevat ja jopa haavaumilla olleet kuivat käteni ovat ainakin kiitelleet sitä tuotetta.
        Lähdin MK-konsultiksi myös sen periaatteiden takia: Naisen tulee saada hoitaa ensin usko, perhe ja sitten vasta työ. Lisäksi on ollut ihana huomata miten toiset konsultit tukevat ja auttavat, vaikka eivät itse kostuisikaan siitä taloudellisesti.

        Hienoa, että toimit konsulttina noin. Tämä konsultti oli aloittelija ja siitä jäi sellainen pakkopullan maku ennen ei voinut lähteä kuin oli ostanut tuotetta. Tuote sinällään minkä ostin on hyvä, mutta tuo hinta kovin kallis.


      • Epäilijä
        Hanne kirjoitti:

        Hienoa, että toimit konsulttina noin. Tämä konsultti oli aloittelija ja siitä jäi sellainen pakkopullan maku ennen ei voinut lähteä kuin oli ostanut tuotetta. Tuote sinällään minkä ostin on hyvä, mutta tuo hinta kovin kallis.

        En kehdannut kieltäytyä tuttavan kahvikesteistä.Kohteliaisuuttani ostin käsirasvaa. Kallista ja turhan tahmeaa.
        Miksi ihmeessä tuotteiden resepti on salainen?Eikö kosmetiikan koostumus pitäisi jo lainkin mukaan olla julkinen. Vai olenko ymmärtänyt asian väärin.


      • rasvaa
        Epäilijä kirjoitti:

        En kehdannut kieltäytyä tuttavan kahvikesteistä.Kohteliaisuuttani ostin käsirasvaa. Kallista ja turhan tahmeaa.
        Miksi ihmeessä tuotteiden resepti on salainen?Eikö kosmetiikan koostumus pitäisi jo lainkin mukaan olla julkinen. Vai olenko ymmärtänyt asian väärin.

        Ymmärsinkö oikein, että tarkoitit MK:n käsirasvan koostumuksen olevan salainen?
        Toivottavasti ymmärsin väärin!
        Jokainen konsulentti tietää mitä tuotteet pitävät sisällään, se kuuluu mielestäni jo jokaisen tuotemerkin konsulentin perustietoihin. Miten muuten voit löytää esim. allergiselle asiakkaalle oikean tuotteen?
        Ja tuotteiden mukanahan tulee tuoteseloste.


      • pehmeäkätinen
        Hanne kirjoitti:

        Itse jouduin "vahingossa" tuollaiselle Mary Kay kutsuille. Ilmeisesti konsultti saa itse päättää miten "ryöstää" onnettomat asiakkaat. Minä en ko kutsuilta päässyt ennen kuin olin tilannut jotakin. Otin tuon käsienhoitosetin. Konsultti kertoi hinnat olevat 69 euroa. Maksaa piti heti. Tuote voi olla ihan OK, mutta hintansa kaikella.

        Mary Kay:ssä ei järjestetä kutsuja. Ne ovat ihonhoitokursseja.
        Saat kokeilla tuotteet ennen ostopäätöstä maksutta. Etkö osaa sanoa; ei kiitos, jos sinun piti osta jotain.
        Käsisetillä hoidot käsieäsi ja jalkojasi noin 100 kertaa ainaskin, eli ei kertamaksuna ole paljoa, varmasti hoito tekee hvyää käsillesi ja jaloillesi, vai oletko toista mieltä. Uskon, että turhempaankin ostokseen olet rahojasi laittanut.
        Mukavia hoitohetkiä Sinulle!
        Mieti, mitä hoidot maksaa kosmetologilla. Aika moni kosmetologi tekee hoitojaan Mary Kay:n tuotteilla muuten.


    • tuotteiden käyttäjä

      Mary Kay on ollut useita vuosia USA:n myydyin kosmetiikkasarja. Tuotteet ovat laadukkaita, riittoisia ja allergiatestattuja. Sinulla kannattaisi olla käytössä vähintään perusihonhoitotuotteet(puhdistus, kosteus ja meikkivoide). Tällöin sinulla on 100%:n tyytyväisyystakuu. Mary Kay on ainut ihonhoitosarja, joka testaa tuotteensa niin että ne sopivat keskenään yhteen. Keskustele oman konsulttisi kanssa asiasta lisää. Voin suositella tuotteita kokemuksen syvällä rintaäänellä:)

      • 1kk käyttänyt MK

        Vaikka Mary Kayn tuotteet ovat vähän kallinpia, maksan sen mielelläni,koska merkin tuotteita ei ole testattu eläimillä.


    • jasminkaksi

      Mielestäni jokainen voi käyttää mitä vaan, kunhan tuotteet toimii ja on itse tyytyväinen!
      En koskaan menisi arvostelemaan negatiivisesti toisten merkkituotteita jos en tunne asiaa ja jos en ole kokeillut! Yksi sopii yhdelle ja toinen taas toiselle! Pääasia on, jotta hoitaa ihoaan!
      Itse tutustuin Marykayn tuotteisiin 5 vuotta sitten.
      Sain henkilökohtaista opastusta- ja neuvontaa ja silmäni aukesi lopullisesti, - en ollut aikaisemmin tiennyt ihon hoidosta mitään!!!Siis se opettaminen perusihonhoitoon oli itselleni parasta! Olin jo yli 50:nen enkä ollut koskaan omistanut puhdistusta!!! Hävettää! Ihoni oli kuin hatara pesusieni ja suuret ihohuokoset näkyivät kuoppina kasvoillani.Sain käyttööni TW-ihonhoitosarjan kaikkine tehotippoineen (meikkivoidetta en aluksi osannut käyttää, koska en ollut tottunut siihen). Uskokaa tai älkää- puolen vuoden ihonhoidon jälkeen ko. tuotteilla sain uuden ihon! Ihohuokoset pienentyivät, ihon rakenne tukevoitui ja väri kirkastui ym. Moni tuttavani luuli minun käyneen kohotuksessa ja sain heille monet kerrat todistella, että näkyykö
      kenties leikkausarpia??? Eipä näy!
      Olen edelleen Marykay-tuotteiden vakiokäyttäjä.
      Näiden vuosien aikana ei hinnat ole nousseet kertaakaan ja itse maksan puhdistuksesta ja kosteusvoiteesta 83 euroa ja tuotteet kestää 8 kuukautta. Teen ylim. siivoustyötä, jotta saan ostettua jatkossakin ko. laatutuotteita.

      • tamppi 654

        sieltä ostetaan mistä halvemmalla saa samaman tuotteen.


      • allerginen N 42
        tamppi 654 kirjoitti:

        sieltä ostetaan mistä halvemmalla saa samaman tuotteen.

        Arvoisat konsultit, seä Avon, että MK.
        Olen itse allerginen monille kosmetiikassa käytetyille säilöntäaineille , hajusteille yms. Mistähän saisin tarkastaa Avonin ja MK:n INCI listat?


      • oriflamelainen
        allerginen N 42 kirjoitti:

        Arvoisat konsultit, seä Avon, että MK.
        Olen itse allerginen monille kosmetiikassa käytetyille säilöntäaineille , hajusteille yms. Mistähän saisin tarkastaa Avonin ja MK:n INCI listat?

        tiedän ettei kysymys ollut tarkoitettu Oriflamen myyntikonsultille, mutta kerronpa yhden asian..
        Oriflamen sivuilla voit syöttää tuoteluetteloon minkä tahansa tuotteen, minkä tahansa vaikuttavan aineen tai vaikkapa sanan hajusteeton - ohjelma antaa aina tuotteen täydellisen sisällön.

        tiedän, että Oriflame on valittu kosmettiikka firmaksi juuri sen tähden, että Oriflamelta saa itse ja helposti tietää mitä mikäkin tuote sisältää.

        nim.merk. erittäin allerginen jatkuvasti allergia lääkkeitä syövä joka on ollut tyytyväinen Oriflamen tuotteisiin - jos joskus ostaa jotakin pieleen...mikä sopii äidille ei välttämättä sovi tyttärelle voin kätevästi tuotteen palauttaa tai vaihtaa.


      • Allerginen N 42
        oriflamelainen kirjoitti:

        tiedän ettei kysymys ollut tarkoitettu Oriflamen myyntikonsultille, mutta kerronpa yhden asian..
        Oriflamen sivuilla voit syöttää tuoteluetteloon minkä tahansa tuotteen, minkä tahansa vaikuttavan aineen tai vaikkapa sanan hajusteeton - ohjelma antaa aina tuotteen täydellisen sisällön.

        tiedän, että Oriflame on valittu kosmettiikka firmaksi juuri sen tähden, että Oriflamelta saa itse ja helposti tietää mitä mikäkin tuote sisältää.

        nim.merk. erittäin allerginen jatkuvasti allergia lääkkeitä syövä joka on ollut tyytyväinen Oriflamen tuotteisiin - jos joskus ostaa jotakin pieleen...mikä sopii äidille ei välttämättä sovi tyttärelle voin kätevästi tuotteen palauttaa tai vaihtaa.

        Valitettavasti sieltä Oriflamen monista INCI luettelosta löytyi kaikista pahimmat säilöntäaineet, methylparaben ja myös formalfehydijohdannainen Imidazolidinyl Urea. En tietenkään tarkistanut kaikkia tuotteita, vain murto-osan. Ei tule Oriflamesta minun sarjaani.


      • orflamelainen
        Allerginen N 42 kirjoitti:

        Valitettavasti sieltä Oriflamen monista INCI luettelosta löytyi kaikista pahimmat säilöntäaineet, methylparaben ja myös formalfehydijohdannainen Imidazolidinyl Urea. En tietenkään tarkistanut kaikkia tuotteita, vain murto-osan. Ei tule Oriflamesta minun sarjaani.

        Kaikista pahimmat säilöntäaineet ovat lailla kielletty Eu-direktiivien myötä eli jos säilöntäaineet olisi niin vaarallisia kun annat ymmärtää niihin olisi puututtu lain kautta. Eli jos olet todella perehtynyt näihin asioihin tulisi sinun tietää myös tämä! Tuotteet myös testataan ja tutkitaan todella tarkasti Oriflamen omissa tehtaissa ennen, kun tuotteet päästetään markkinoille. Testi ryhmä ihmisiä testaa tuotteet! Oriflamella on vaihto- ja palautus oikeus 100% eli tuotteen voi palauttaa tai vaihtaa jos se ei jostain syystä miellytä tai aiheutti esim. allergisen reaktion. Mikä sopii äidille ei välttämättä käy tyttärelle.

        Juu Oriflamella on 800-900 tuotetta markkinoilla niin löytyy jokaiselle varmasti jotakin.
        Voit syöttää esim. nuo säilöntäaineiden nimet ja saat listat missä tuotteissa niitä on käytetty.

        Oriflamen etu on se, että sieltä saat itse selville mitä tuotteet sisältävät ne ovat siis julkisesti nähtävissä :)


      • Allerginen N 44
        orflamelainen kirjoitti:

        Kaikista pahimmat säilöntäaineet ovat lailla kielletty Eu-direktiivien myötä eli jos säilöntäaineet olisi niin vaarallisia kun annat ymmärtää niihin olisi puututtu lain kautta. Eli jos olet todella perehtynyt näihin asioihin tulisi sinun tietää myös tämä! Tuotteet myös testataan ja tutkitaan todella tarkasti Oriflamen omissa tehtaissa ennen, kun tuotteet päästetään markkinoille. Testi ryhmä ihmisiä testaa tuotteet! Oriflamella on vaihto- ja palautus oikeus 100% eli tuotteen voi palauttaa tai vaihtaa jos se ei jostain syystä miellytä tai aiheutti esim. allergisen reaktion. Mikä sopii äidille ei välttämättä käy tyttärelle.

        Juu Oriflamella on 800-900 tuotetta markkinoilla niin löytyy jokaiselle varmasti jotakin.
        Voit syöttää esim. nuo säilöntäaineiden nimet ja saat listat missä tuotteissa niitä on käytetty.

        Oriflamen etu on se, että sieltä saat itse selville mitä tuotteet sisältävät ne ovat siis julkisesti nähtävissä :)

        Niinpä niin, kumpikohan meistä tietää näistä asioista enemmän? Ei nyt sentään aleta siitä kinaamaan. Hyvässä hengessähän täällä ollaan keskustelua herättämässä. Esimerkiksi Methylparabeenia ei saa enää käyttää elintarvikkeissa...kuinkahan se on muka sitten turvallisempi kosmetiikassa. Totuushan on se, ettei kosmetiikassa käytetyistä kemiallisista aineista ole tutkittu ja turvalliseksi todistettu, kuin muutama hassu prosentti.
        Oriflamen Inci- listat oli kyllä löydettävissä, mutten löytänut yhtään tuotetta, joita haluaisin Oriflamelta käyttää, valitettavasti. Jatkan siis salapoliisintyötä. Aurinkoa kesääsi!


      • oriflamelainen
        Allerginen N 44 kirjoitti:

        Niinpä niin, kumpikohan meistä tietää näistä asioista enemmän? Ei nyt sentään aleta siitä kinaamaan. Hyvässä hengessähän täällä ollaan keskustelua herättämässä. Esimerkiksi Methylparabeenia ei saa enää käyttää elintarvikkeissa...kuinkahan se on muka sitten turvallisempi kosmetiikassa. Totuushan on se, ettei kosmetiikassa käytetyistä kemiallisista aineista ole tutkittu ja turvalliseksi todistettu, kuin muutama hassu prosentti.
        Oriflamen Inci- listat oli kyllä löydettävissä, mutten löytänut yhtään tuotetta, joita haluaisin Oriflamelta käyttää, valitettavasti. Jatkan siis salapoliisintyötä. Aurinkoa kesääsi!

        vanhenitpa sinä äkkiä kahdella vuodella :) ?

        ei ole tarkoitus kinata vaan kertoa asioista mitkä ovat totta ja tuo Eu-lainsäädäntö asia on totta - minä sen tiedän kun kosmetiikan parissa olen työskennellyt monen monta vuotta.

        Mikä ero on elintarvikkeella ja kosmetiikalla harvoin syöt kosmetiikkaa käsittääkseni elintarvikkeita nautitaan lähinnä suun kautta.

        Kyllä Oriflamen tuotteet kehitellään ja tutkitaan tosi tarkasti ennen kun päästetään markkinoille.

        Harmi ettei löytänyt itsellesi sopivaa tuotetta :( toivottavasti löydät mieleisesti jostakin muualta.

        mukavaa kesää myös sinulle!


      • Allerginen N 42
        oriflamelainen kirjoitti:

        vanhenitpa sinä äkkiä kahdella vuodella :) ?

        ei ole tarkoitus kinata vaan kertoa asioista mitkä ovat totta ja tuo Eu-lainsäädäntö asia on totta - minä sen tiedän kun kosmetiikan parissa olen työskennellyt monen monta vuotta.

        Mikä ero on elintarvikkeella ja kosmetiikalla harvoin syöt kosmetiikkaa käsittääkseni elintarvikkeita nautitaan lähinnä suun kautta.

        Kyllä Oriflamen tuotteet kehitellään ja tutkitaan tosi tarkasti ennen kun päästetään markkinoille.

        Harmi ettei löytänyt itsellesi sopivaa tuotetta :( toivottavasti löydät mieleisesti jostakin muualta.

        mukavaa kesää myös sinulle!

        Joskus voi käydä näinkin...jopa sinulle


      • Allerginen N 42
        oriflamelainen kirjoitti:

        vanhenitpa sinä äkkiä kahdella vuodella :) ?

        ei ole tarkoitus kinata vaan kertoa asioista mitkä ovat totta ja tuo Eu-lainsäädäntö asia on totta - minä sen tiedän kun kosmetiikan parissa olen työskennellyt monen monta vuotta.

        Mikä ero on elintarvikkeella ja kosmetiikalla harvoin syöt kosmetiikkaa käsittääkseni elintarvikkeita nautitaan lähinnä suun kautta.

        Kyllä Oriflamen tuotteet kehitellään ja tutkitaan tosi tarkasti ennen kun päästetään markkinoille.

        Harmi ettei löytänyt itsellesi sopivaa tuotetta :( toivottavasti löydät mieleisesti jostakin muualta.

        mukavaa kesää myös sinulle!

        vihdoinkin etsimäni tuotesarjan. Bionominen Dr. Baumann sarja vaikuttaisi olevan juuri sitä, mitä olen etsinut. Huomenna menen pistäytymään paikkakuntani jälleenmyyjän luona. Ei sisällä aineita, joille olen allerginen! Hiphuraa!!!!!


      • opitus
        Allerginen N 42 kirjoitti:

        vihdoinkin etsimäni tuotesarjan. Bionominen Dr. Baumann sarja vaikuttaisi olevan juuri sitä, mitä olen etsinut. Huomenna menen pistäytymään paikkakuntani jälleenmyyjän luona. Ei sisällä aineita, joille olen allerginen! Hiphuraa!!!!!

        mistä löytäisin usassa asuvia suomalaista marykay konsulttia jolta vois tilata


      • ei eläinkokeille
        Allerginen N 42 kirjoitti:

        vihdoinkin etsimäni tuotesarjan. Bionominen Dr. Baumann sarja vaikuttaisi olevan juuri sitä, mitä olen etsinut. Huomenna menen pistäytymään paikkakuntani jälleenmyyjän luona. Ei sisällä aineita, joille olen allerginen! Hiphuraa!!!!!

        Mary Kay tuotteiden tarkan sisällön saa tietää pyytämällä konsulttia ottamaan selvää sisältääkö tuotteet sinua allergisoivia aineita. Yritys lähettää listan tuotteista, jotka ainetta sisältävät. Kosmetiikkatuotteiden tuoteselosteissa kun ei mainita mitään lisäaineita. Säilöntäaineita löytyy kaikista kosmetiikka/ihonhoitosarjoista, myös luomukosmetiikasta. Vesipohjaiset tuotteet alkavat kasvaa sieni- ja haittamikrobeja parin päivän kuluessa, joten jonkinlaiset säilöntäaineet ovat pakollisia.


      • onnea etsintään
        opitus kirjoitti:

        mistä löytäisin usassa asuvia suomalaista marykay konsulttia jolta vois tilata

        Mary Kayn tuotteita USA:ssa voit tilata amerikkalaiselta konsultilta. Yli markkina-alueiden ei konsultit pysty toimimaan, paitsi, jos on suomalainen, joka USA:ssa on aloittanut työn.
        Netistä voit myös hakea lähimpiä konsultteja, ja katsoa olisiko suomalaisia nimiä kenelläkään:)


      • itsenäinen
        allerginen N 42 kirjoitti:

        Arvoisat konsultit, seä Avon, että MK.
        Olen itse allerginen monille kosmetiikassa käytetyille säilöntäaineille , hajusteille yms. Mistähän saisin tarkastaa Avonin ja MK:n INCI listat?

        Etsi Mary Kay:n svustota itsellesi kauneuskonsultti, saat kaiken selville, mitä haluatkin. Mukavaa joulun odotusta!


    • 34

      Hei ! paljonko tuonne Mary Kaylle maksaa aloittaminen? Olisin kiinnostunut! [email protected]

      • elza

        Oletko jo liittynyt?


    • Konsultti Marina

      Hei kaikille jotka olette kiinnostuneita Mary Kayn tuotteista ja haluatte kokeilla ja tutustua niihin voitte ottaa rohkeasti yhteyttä. [email protected] Toimin Pohjois-Karjalan alueella.

      • Netti-Pirkko

        Ainakin basic-linjaan kuuluvat kosteusvoiteet ovat edullisia. Pakkauskoko 192ml. "Tavallisen" Lumene/ Lancome sarjan pakkaukset yleensä 50 ml. Ja silmänalusvoiteen hinta n.40e, jolla ei varmasti mitään YSL:n voiteita ostella...


      • kesätyttö

        Poistappas meiliosoitteesi sivustolta ja lue markkinointisuunnitelma.


    • Mies Konsultti

      Mary Kay on USA:n myydyin kosmetiikkasarja. Kaikki naiset ja miksei miehetkin, voivat tehdä tätä työtä, itse aloitin konsulttina 3v sitten, koska olin erittäin kiitollinen et sain tämän uramahdollisuuden, parhaiden tuotteiden kanssa työskennellä päivittäin. Jos kiinnostunu ottaa yhteyttä lähimpään konsulttiin. Mikä parasta työssä saa työseknnellä naisten kanssa;)

      • lily flower

        Mary Kay- tuotteet on kyllä ollu ehdottomasti parhaat ihonhoitotuotteet mulle! Joku moitti tuotteita kalliiksi, mutta vertaappas apteekin hintoihin..samaan hintaan saat Mary Kay tuotteita. Ja Mary Kaylla on 100% tyytyväisyystakuu, sitä et apteekista tai muista kosmettiikkaputiikeista saa.


    • best79

      parempia ovat, olen kuullut monelta kellä helpommin reagoiva iho ketkä kokeilleet esim. oriflamen tuotteita että joku reaktio on tullut ja Mary Kayn tuotteista ei mitään.

    • miiuuuuuu

      Mary Kay-tuotteet ovat ehdottomasti mahtavia! Sain ihanan pehmeät huulet ja kasvot niillä tuotteilla

    • Marykayn kannattaja

      Miullekkin Mary Kayn tuotteet ovat olleet ainoita, jotka ovat niin sanotusti lunastaneet lupauksensa. Ja maksankin mieluummin enemmän yhdestä sopivasta rasvasta, kuin rivistöstä kerran kokeiltuja ei sovi minulle purnukoista. Ja miullakin ihme setti on kestänyt 8 kuukautta :)

    • kosmetologi

      Minä en suosittele tuotteita joissa käytetään synteettisiä valmistusaineita.. Kannattaa kokeilla biodynaamisia tuotteita

      • kaunisiho

        Olen onnellinen, että valmistetaan synteettisiä tuotteita, itselleni ei sovi luonnontuotteet, ne vasta yliherkkyyksiä aiheuttaakin...huh huh


    • Avon and life go on

      Hei! Olen akneihosta kärsiva yli 30v nainen enkä todellakaan halunnut enää kärsiä "teini-ihosta". Tilasin tämän vuoden 2012 alussa Avonilta Blemish clearing 3in 1 puhdistus-kuorinta-naamio geelin,Blemish foaming puhd.vaahdon sekä Pore penetrating kasvoveden. Täydensin vielä valikoimaa Anew Rejuvenate (spf 25) elvyttävällä päivävoiteella. Nyt olen aamuin illoin käyttänyt tuotteita parin viikon ajan ja tulokset ovat paremmat kuin kosmetologi käynnin jälkeen. Kaikki tilaamani tuotteet maksoivat yhteensä 52e ja siinä oli toim.kul. mukana. Seuraavaksi kokeilen Mary Kayn Acne set (3 tuotetta) tuotteita ihan vaan mielenkiinnosta. MK:n setti maksaa 57e tarjouksesa. Mutta suosittelen acnesta kärsiville kokeiltavaks Avonin ym tuotteita :)

    • Animaali

      Korjatkaa jos olen väärässä mutta tietääkseni Avon,Oriflame sekä Mary Kay EIVÄT TESTAA TUOTTEITAAN ELÄINKOKEILLA!!! Ja jos testaavat niin mistä sen voi tarkistaa,näkyykö se jotenkin tuoteselosteessa vai missä?

      • Ei eläinkokeille

        Suomen Animalia on kerännyt omalle sivustolleen merkkejä, jotka eivät käytä eläinkokeita. Bodyshop on siellä mainittuna, mutta tytäryhtiönä, jonka omistaja käyttää eläinkokeita. Eli Bodyshopin omistaa nykyään Loreal, joka käyttää eläinkokeita. Myös Lumene käyttää ainesosia, jotka on testattu eläimillä.
        Täältä löytyy ulkomainen lista eläinkokeettomasta kosmetiikasta

        http://www.leapingbunny.org/skin.php

        En löytänyt sieltä Avonia enkä Oriflamia.

        Tuoteselosteessa ei mainita käytettyjä eläinkokeita, koska sitä ei vaadita, eli täytyy olla etukäteen valveutunut, ja ottaa selvää ennen ostoksia.


      • ei kiinalaista
        Ei eläinkokeille kirjoitti:

        Suomen Animalia on kerännyt omalle sivustolleen merkkejä, jotka eivät käytä eläinkokeita. Bodyshop on siellä mainittuna, mutta tytäryhtiönä, jonka omistaja käyttää eläinkokeita. Eli Bodyshopin omistaa nykyään Loreal, joka käyttää eläinkokeita. Myös Lumene käyttää ainesosia, jotka on testattu eläimillä.
        Täältä löytyy ulkomainen lista eläinkokeettomasta kosmetiikasta

        http://www.leapingbunny.org/skin.php

        En löytänyt sieltä Avonia enkä Oriflamia.

        Tuoteselosteessa ei mainita käytettyjä eläinkokeita, koska sitä ei vaadita, eli täytyy olla etukäteen valveutunut, ja ottaa selvää ennen ostoksia.

        Mary Kay oli yksi ensimmäisistä yrityksistä, joka oli eläinkokeista vapaa sarja.
        Rantautuessamme Kiinaan ja antaessamme kiinalaisille naisille yrittäjyyden, putosimme animalien listalta, joska Kiinassa ei saa myydä ihonhoitosarjaa, jota ei ole testattu eläinkokeilla. Onneksi asiaan on luvassa muutosta, hassuja Kiina lait.


    • mami

      Minulla on herkkä atooppinen iho, jossa on myös couperosaa. Olen aina hoitanut ihoani laadukkailla merkeillä (mm. Standahl, Exuviance, Clarins, Ella Bache, Biotherm, Kanebo). Talvet ovat erittäin vaikeita iholleni. Jouduin jälleen kerran tilaamaan Mary Kayn Miracle-setin, sillä olen ennenkin saanut talven kuivattaman ihoni kuntoon. Hinta-laatusuhteeseen olen erittäin tyytyväinen, samoin tuotteiden riittoisuuteen.

    • 1773

      Heips!
      Olen nyt käyttäbyt jonkin Mary Kayn ihonhoitotuotteita ja olen ollut suht tyytyväinen. Iho on huomattavasti sileämpi ja pehmeämpi. Tosin mustat silmän aluset eivät ole hälvenneet ollenkaan, eikä ihon "sairaalloinen" punoitus ole muuttunut muuten kun että punoitus ei enää satu.
      Tuossa tänään kävin äidilläni ja ihmeekseni huomasin että hänelle oli kaupiteltu prikuilleen samat tuotteet kuin minullekin. Äitini on 55-vuotias ja minä 24. Eikö ihoinhoitotuotteissa yleensä ole omat sarjat eri ikäryhmille? Tai näin on ollut ainakin sellaisissa tuotteissa joita olen ennen käyttänyt. Tämä siis hieman ihmetyttää.
      Toinen asia mistä haluaisin saada tietoa on se että miten konsultit koulutetaan ja perehdytetään ihon hoitoon ja tuotteisiin noin yleensäkin? Jos kerran kuka tahansa voi alkaa konsultiksi niin täytyisihän näillä henkilöillä olla jonkinlaista "ammattitaitoa" asioista ennen kun voi alkaa kenellekään tuotteitaan suosittelemaan. Tähän asiaan viitaten esimerkki: Ostin pari vuotta sitten Mary Kayn Mikrohionnan ja seerumin. Minulle suositeltiin että sitä voi käyttää muutaman kerran viikossa, jopa joka toinen päivä, kunhan vain on yksi päivä välissä. Tästä muutama kuukausi eteen päin kävin kosmetologilla joka oli aivan kauhuissaan siitä miten käytän kyseistä tuotetta. Ihoni on niin hento ja ohut että noin ahkerasta puunaamisesta on mulle enemmän haittaa kuin hyötyä. Hänen vinkkinsä mukaan saisin käyttää tuotetta vain kerran parissa viikossa. Tällöin punakka ja herkkä ihoni alkoi toipua.
      Älkääkä nyt käsittäkö väärin kyselyitäni ja esimerkkejäni. Itse olen tässä jonkin aikaa harkinnut konsultiksi ryhtymistä. Haluan vain tietää tarkasti kaikkia tällaisia asioita ,jotta osaisin itse neuvoa ja suositella oikeanlaisia tuotteita.
      Tästä aasin siltana vielä semmoiseen kysymykseen että tekeekö Mary Kayn konsultit ihoanalyysejä? Itse joskus nuorempana käytin aina rasvaisen ihon tuotteita koska minusta tuntui että ihoni on rasvainen. Sitten menin ihoanalyysiin jossa kävi ilmi että ihoni olikin sekaihoa ja suurimmaksi osaksi liian kuiva. Eli perustuuko henkilöille suositeltavat tuotteet vain ihmisten omiin tuntemuksiin ihon laadusta/kunnosta?

      • HelluIi

        Hei ja toivottavasti olet saanut ohjeita ja vastauksia jo aiemmin:) Mutta siltä varalta ettet ole, niin vastaan. Itsenäiseksi ihonhoitokontultiksi voi ryhtyä ilman mitään koulutusta, mutta koulutustakin tarjotaan. Se on jokaisen oma asia osallistuuko koulutukseen, mutta suositeltavaahan se on, sillä mitä paremmin osaat asiakkaita palvella, näkyy se myös myynnissäsi. Tuotteiden suhteen käyttöohjeet ovat selkeät, ja jos osaa lukea, osaa myös tehdä tätä työtä :) Joskus uusi konsultti ei luonnollisesti tiedä vielä kaikkea, mutta apua saa pyytässä, ja asiakkaan kysymyksiin voi palata kun on saanut vastauksen joko kouluttajalta tai yrityksestä. Jos tuotteista tykkäät, niin kannattaa kokeilla myös konsultin tointa. Hankalan ihon omaavana osaisit varmasti auttaa ihanasti myös muita naisia :)


    • lol

      Heippa. Olen AVON-myyjä mutta kyseisen ryhmän rasvat eivät sovi iholleni, ne aiheuttaa ihottumaa, joten käytän Mary Kay kasvorasvoja ja puhdistusta, mutta pidän AVONIN meikeistä ja saippuoista. Eli kyllä se vähän niin menee että kaikki ei sovi kaikille. Rohkeesti vaan kokeileen mikä sopii itselle.

      • kasvot ja voide

        Keskustele esittelijänä voiteista, niin me teemme Mary Kay.ssä


    • of_triin.

      Oriflamelta tulossa ensi viikolla mahtava uusi sarja.

      "Oriflame on ensimmäisenä maailmassa saanut Ecobeauty-tuotteilleen neljä riippumatonta sertifikaattia organisaatioilta, jotka ovat omistautuneet yhteiskuntavastuulle, luonnollisuudelle ja ympäristönsuojelulle. Tuotteille on myönnetty Reilun kaupan FAIRTRADE-, ECOCERT, FSC- ja VEGAN-sertifikaatit."

      Tuotteet myynnissä 7.3 alkaen! Kysy lisää jos haluat tietää enemmän.

      [email protected]

    • Painostettu ostamaan

      Avene apteekista on hyvä tuotemerkki erityisesti herkälle iholle. Suosittelen.
      Miks ihmeessä meikit yms pitäisi ostaa verkostomarkkinoinnista? Kaupat on muita pullollaan ja ainakin apteekkiin minä luotan, tähän asti on ollut luottamuksen arvoinen.

    • MK tykiksi

      Olen kiinnostunut MK markkinoinnista. Miten teidän työpaikoillanne suhtaudutaan markkinointiin? Olis varmaan hyvät saumat?

    • edfgva

      Miksi ei ostaisi verkostomarkkinoinnista? Palautusoikeus, edulliset hinnat, tuet suomalaista työtä ja yrittäjyyttä, kutsuilla pääset testaamaan tuotteita tai voit pyytää edustajalta näytteitä jne.

      Ja ei, en myy Mary Kayta vaan Oriflamea ja olen tyytyväinen valintaani.

      • ammattimyyjä

        Mikä on myymisesi tarkoitus, minun on ansaita rahaa.
        Oriflame myyjänä en nähnyt koskaan rahaa, sain tuotepaketteja, joka alentaa ostojani, haluan palkkioni rahana, en tuotteina.
        Mary Kay konsulttina näen selvää rahaa, Mary Kay:ssa saa myyjäkin palkkaa, ei vain pelkkää harrastustoimintaa.


      • edfgva
        ammattimyyjä kirjoitti:

        Mikä on myymisesi tarkoitus, minun on ansaita rahaa.
        Oriflame myyjänä en nähnyt koskaan rahaa, sain tuotepaketteja, joka alentaa ostojani, haluan palkkioni rahana, en tuotteina.
        Mary Kay konsulttina näen selvää rahaa, Mary Kay:ssa saa myyjäkin palkkaa, ei vain pelkkää harrastustoimintaa.

        Se on täysin omaa tyhmyyttäsi jos et oriflamemyyjänä nähnyt rahaa. Jos saat asiakkailta rahat, tuhlaat ne elämiseen ja sitten mietit miten maksat oriflamelaskun niin joo ei varmaan jääkään rahaa. Itsellä oma tili oriflametuloille ja menoille ja sieltä sitten siirrän omalle käyttötililleni välillä satasen ja välillä enemmän.


      • edfgva
        ammattimyyjä kirjoitti:

        Mikä on myymisesi tarkoitus, minun on ansaita rahaa.
        Oriflame myyjänä en nähnyt koskaan rahaa, sain tuotepaketteja, joka alentaa ostojani, haluan palkkioni rahana, en tuotteina.
        Mary Kay konsulttina näen selvää rahaa, Mary Kay:ssa saa myyjäkin palkkaa, ei vain pelkkää harrastustoimintaa.

        Se on täysin omaa tyhmyyttäsi jos et oriflamemyyjänä nähnyt rahaa. Jos saat asiakkailta rahat, tuhlaat ne elämiseen ja sitten mietit miten maksat oriflamelaskun niin joo ei varmaan jääkään rahaa. Itsellä oma tili oriflametuloille ja menoille ja sieltä sitten siirrän omalle käyttötililleni välillä satasen ja välillä enemmän.


      • rikastun
        edfgva kirjoitti:

        Se on täysin omaa tyhmyyttäsi jos et oriflamemyyjänä nähnyt rahaa. Jos saat asiakkailta rahat, tuhlaat ne elämiseen ja sitten mietit miten maksat oriflamelaskun niin joo ei varmaan jääkään rahaa. Itsellä oma tili oriflametuloille ja menoille ja sieltä sitten siirrän omalle käyttötililleni välillä satasen ja välillä enemmän.

        Ihanko satasen siirrät, voi hurjaa


    • 12+5

      Missä suomalaista työtä? Avonin tuotteissa ainakin on ollut Made in Poland.

    • edfgva

      Eiköhän ne myyjät yleensä ihan suomalaisia ole jotka niitä tuotteita myyvät. Monet saavat nykypäivänä ansionsa joko kokopäiväisesti tai osittain suoramyynnistä. Nämä yritykset työllistävät tuhansia suomalaisia työntekijöitä. Jo pelkästään Oriflamella on tuhansia edustajia Suomessa, tähän toki lisäksi ihan vielä palkkalistoilla oleva konttorihenkilökunta ja muut päälliköt. Toki monet edustajatkin tekevät tätä kokopäiväisesti.

    • 12+5

      Kyllä nyt tarkoitin että tuotteet eivät ole suomalaista työtä. Ja sitä paitsi useinhan verkostomarkkinointi tapahtuu harrastuksena tai lisätyönä oman liksan lisäksi, että silleen.

    • edfgva

      "Monet saavat nykypäivänä ansionsa joko kokopäiväisesti tai osittain suoramyynnistä. "
      Näinhän minäkin juuri taisin sanoa. Eli juurikin niin, että kokopäiväisenä tai osittain tulot tulevat suoramyynnistä.

      Ja kyllä, tuotteet eivät ole Suomessa valmistettuja mutta ostamalla tuotteita tuet samalla suomalaista työtä, koska yritys tai yleensäkin suoramyynti työllistää todella monia suomalaisia.

    • eternitystory

      Mary Kayn suomen hinnat näkee heidän nettisivuilta.

      ---> löydä konsultti
      ---> täytä lomake
      ---> mene sähköpostiisi ja valitse konsultti
      ---> klikkaa konsultin linkkiä
      ---> klikkaa ylhäältä "lähetä ilmoitus kiinnostuksestasi"
      ---> täytä lomake
      ---> mene sähköpostiisi ja saat kirjautumistiedot

      Mary Kayn tuotteita voi tilata myös ebaysta.
      Siellä hinnat ovat paljon matalemmat mitä suomessa.

      Osaako kukaan sanoa onko siveltimet laadukkaita, lähteekö karvaa?
      Tarkoituksena olisi ostaa brush collection, mutta sitä ennen olisi mukava kuulla mielipiteitä siitä.

      • -martta-

        moikka! jos olet meinannut ostaa brush collectionin, niin kannattaa!! ei lähde karvaa ja on todella laadukas!

        -tyytyväinen-


      • Marykay konsultti

        ebay:stä tilaaminen on kuitenkin laitonta. Yhdysvaltalainen konsultti ei voi netin kautta myydä tavaraa Suomeen. Se on yhtiön pelisääntöjen vastaista. Lisäksi netistä tilattu tuote saattaa olla varastettu eikä se sisällä tyytyväisyystakua.

        Suosittelen ostamaan tuotteet suomalaiselta konsultilta. Ulkomaalainen konsultti myydessään tuotteita yli markkina-alueensa, syö leipää Suomessa olevalta konsultilta. Suomessa Mary Kay konsultti on itsenäinen ammatinharjoittaja ja ei kykene kilpailemaan ulkomaalaisten konsulttien kanssa.


      • hintatietoinen
        Marykay konsultti kirjoitti:

        ebay:stä tilaaminen on kuitenkin laitonta. Yhdysvaltalainen konsultti ei voi netin kautta myydä tavaraa Suomeen. Se on yhtiön pelisääntöjen vastaista. Lisäksi netistä tilattu tuote saattaa olla varastettu eikä se sisällä tyytyväisyystakua.

        Suosittelen ostamaan tuotteet suomalaiselta konsultilta. Ulkomaalainen konsultti myydessään tuotteita yli markkina-alueensa, syö leipää Suomessa olevalta konsultilta. Suomessa Mary Kay konsultti on itsenäinen ammatinharjoittaja ja ei kykene kilpailemaan ulkomaalaisten konsulttien kanssa.

        ebaysta tilaaminen ei todellakaan ole laitonta, mistäs tämän oikein repäsit! :D

        Kyllä jokainen saa ostaa MaryKay -tuotteensa kai sieltä, mistä parhaaksi näkee. Yhtiön pelisäännöt ovat sitten oma lukunsa, mutta MK-tuotteita ostavan tavallisen kuluttajan ei niistä tietenkään tarvitse välittää, vaan nuo säännöt koskevat vain konsultteja.

        Kyllä osalta suomalaisiakin konsultteja saa erittäin halvalla noita tuotteita tilattua, pitää vain osata etsiä esim täältä netin kautta keskustelupalstoilta. Osa esim myy loppuvarastonsa pois edullisesti lopettaessa toimintaansa.

        Mielestäni se on vain fiksua rahankäyttöä kuluttajalta ostaa sama tuote halvemmalla, jos se vain on mahdollista.


      • tyhmyyttä
        hintatietoinen kirjoitti:

        ebaysta tilaaminen ei todellakaan ole laitonta, mistäs tämän oikein repäsit! :D

        Kyllä jokainen saa ostaa MaryKay -tuotteensa kai sieltä, mistä parhaaksi näkee. Yhtiön pelisäännöt ovat sitten oma lukunsa, mutta MK-tuotteita ostavan tavallisen kuluttajan ei niistä tietenkään tarvitse välittää, vaan nuo säännöt koskevat vain konsultteja.

        Kyllä osalta suomalaisiakin konsultteja saa erittäin halvalla noita tuotteita tilattua, pitää vain osata etsiä esim täältä netin kautta keskustelupalstoilta. Osa esim myy loppuvarastonsa pois edullisesti lopettaessa toimintaansa.

        Mielestäni se on vain fiksua rahankäyttöä kuluttajalta ostaa sama tuote halvemmalla, jos se vain on mahdollista.

        ostatko autosi polttoaineenkin suoraan saukeilta....nauran.
        Onneksi tulli laitta omat kulunsa nykyisin.


    • hniahasfv

      No tuo hintojen etsiminen olikon todella helppoa. Kyllä kannattaa ostaa sellaiselta rehelliseltä toimijalta jonka hinnat ovat löydettävissä ilman yhteystietojen ym. antamista.

    • Niin rikasta!

      Voi kuule, Mary Kay rikastuttaa sinun elämääsi! Mary Kay on rikastuttanut naisten elämää jo vuodesta 1963. Naisten elämän rikastuttaminen on Mary Kayn sydämen asia. Mary Kay ponnistelee jatkuvasti saadakseen yhä enemmän naisia mukaan rikastuttamaan elämäänsä.

      Muista että ensin tulee Jumala ja sitten tulee kauneus (Mary Kayn tuotteilla). Kun muistat tämän, elämäsi rikastuu.

      Rikastuta sinäkin elämääsi Mary Kayn tuotteilla. Niin Mary Kaykin on tehnyt.

    • MKMaria

      Joku kyseli, tekevätkö ihonhoitokonsultit ihoanalyysejä.

      Olen siis itse ihonhoitokonsultti ja todettava on, että toiset tietävät enemmän, toiset vähemmän. Itse pyrin analysoimaan asiakkaan ihon ja tarpeet aina mahdollisimman hyvin, koska omasta ihostani tiedän, että ihotyyppi ei ole mitenkään mustavalkoinen asia. Kuitenkin meille aina koulutusta annetaan, joten kaikilla pitäisi olla perusedellytykset tehdä työtä mahdollisimman hyvin!

      Toki tulee tilanteita, joissa asiakas ei esimerkiksi itse osaa kuvailla ihoaan ja nimeää itse pintakuivan sekaihonsa rutikuivaksi. Pitää kuitenkin muistaa, että asiakkaan omasta kokemuksesta lähdetään, sillä hän ihon kanssa elää - me emme tiedä, miten se todella toimii. Näkemällä voi jotakin päätellä, mutta kovin syvää tietoa se ei anna.

      Ihonhoitokonsultin tehtävänä on yhdessä asiakkaan kanssa pohtia ja räätälöidä hyvä kokonaisuus jokaisen yksilölliset tarpeet huomioiden. Silloin ei mietitä sitä, mikä sopii itselle, vaan mikä voisi sopia toiselle. Mikrohiontaa uskallan itse käyttää joka toinen päivä, mutten milloinkaan suosittelisi sitä asiakkaalle niin käytettäväksi.

      Minä ihonhoitokonsulttina tahdon paneutua asiakkaan tarpeisiin ja asiakkaan ihon hoitoon, jotta hän saa hyvien tuotteiden lisäksi palvelussa vastinetta rahoilleen. Aina ei onnistuta täydellisesti, mutta silloin jatketaan sopivien tuotteiden ja parhaan kokonaisuuden etsimistä. Se on sitä, mikä kuuluu työhömme, ja johon me saamme koulutusta jatkuvasti.

      • Minun valintani...

        Ole itse käyttänyt laatukosmetiikka tuotteita, jos jonkin laisia. Mutta huomasin kuitenkin vähän ajan kuluttua, ettei toivottuja tuloksia alkanut . Ajattelin että nämähän pitäisi olla loistavia, koska ovat kuitenkin melko hintavia.
        Tutustuin Mary kay tuotteisiin ystäväni kautta, ja ensin en tykännyt kokeilemasta tuotesarjasta. Konsultti kuitenkin soitti parin päivän päästä minulle ja kysyi mitä mieltä olin ja haluaisinko kokeilla eri sarjan tuotteita. Suostuin ja sovittuna päivänä hän tuli meille. Minun mielestäni oli ihanaa, kun konsultti oli oikeasti kiinnostunut minusta ja tykkäsin myös hänen tarttuvasta positiivisuudestaan. Ajattelin, että vitsi mikä työ voi olla noin hauskaa. Ihastuin myös tuotteisiin näin jo ensimmäisen käyttökerran jälkeen tuloksia. Konsultti kertoi myös että tuotteilla on100% tyytyväisyys takuu, eli jos en pidä tuotteista, niin saan rahani takaisin. Minun mielestäni se oli loistavaa. ja jos vertasi yhden tuotteen hintaa muihin laatukosmetiikka merkkien tuotteeseen niin hinta on aika lailla sama saa vielä loistavaa ja henk. koht opastusta tuotteiden käyttöön:)
        Ajattelin itse etten ikinä alkaisi konsultoida mitään tuotteita, mutta Mary Kay:n tuotteisiin rakastuin, ja siksi halusin alkaa itsenäiseksi ihonhoitokonsultiksi. Mikä sen hienompaa työtä kun hemmotella muita naisia ja tehdä ihaninen ja kannustavien sisarkonsulttien kanssa töitä. Unohtamatta upeaa Mentoria. Tässä ei tarvitse olla kosmetologi taustaa tai muuta kauneuden hoito opintoja takana. itse olen puuseppä ammatiltani, mutta Mary Kay yritys ja oma mentorisi kouluttaa sinut tähän työhön. Tämä ainakin sopii minulle ja perheelleni.

        Tämähän on myös bisnestä niinkuin iha mikä tahansa työ. Tottakai me myös saamme osan myynnistä yrityksemme kehittämiseen, niinkuin ihan missä tahansa muussakin yrityksessä. Minusta on myös hienoa, että kaikilla on samat mahdollisuudet, sen eteen vaan pitää tehdä töitä.


        Ps. Jotkut tuotteet sopivat toisille jotkut taas toisille, Mary Kay tuottee sopivat minulle:)


      • PERUSPYRAMIDIA
        Minun valintani... kirjoitti:

        Ole itse käyttänyt laatukosmetiikka tuotteita, jos jonkin laisia. Mutta huomasin kuitenkin vähän ajan kuluttua, ettei toivottuja tuloksia alkanut . Ajattelin että nämähän pitäisi olla loistavia, koska ovat kuitenkin melko hintavia.
        Tutustuin Mary kay tuotteisiin ystäväni kautta, ja ensin en tykännyt kokeilemasta tuotesarjasta. Konsultti kuitenkin soitti parin päivän päästä minulle ja kysyi mitä mieltä olin ja haluaisinko kokeilla eri sarjan tuotteita. Suostuin ja sovittuna päivänä hän tuli meille. Minun mielestäni oli ihanaa, kun konsultti oli oikeasti kiinnostunut minusta ja tykkäsin myös hänen tarttuvasta positiivisuudestaan. Ajattelin, että vitsi mikä työ voi olla noin hauskaa. Ihastuin myös tuotteisiin näin jo ensimmäisen käyttökerran jälkeen tuloksia. Konsultti kertoi myös että tuotteilla on100% tyytyväisyys takuu, eli jos en pidä tuotteista, niin saan rahani takaisin. Minun mielestäni se oli loistavaa. ja jos vertasi yhden tuotteen hintaa muihin laatukosmetiikka merkkien tuotteeseen niin hinta on aika lailla sama saa vielä loistavaa ja henk. koht opastusta tuotteiden käyttöön:)
        Ajattelin itse etten ikinä alkaisi konsultoida mitään tuotteita, mutta Mary Kay:n tuotteisiin rakastuin, ja siksi halusin alkaa itsenäiseksi ihonhoitokonsultiksi. Mikä sen hienompaa työtä kun hemmotella muita naisia ja tehdä ihaninen ja kannustavien sisarkonsulttien kanssa töitä. Unohtamatta upeaa Mentoria. Tässä ei tarvitse olla kosmetologi taustaa tai muuta kauneuden hoito opintoja takana. itse olen puuseppä ammatiltani, mutta Mary Kay yritys ja oma mentorisi kouluttaa sinut tähän työhön. Tämä ainakin sopii minulle ja perheelleni.

        Tämähän on myös bisnestä niinkuin iha mikä tahansa työ. Tottakai me myös saamme osan myynnistä yrityksemme kehittämiseen, niinkuin ihan missä tahansa muussakin yrityksessä. Minusta on myös hienoa, että kaikilla on samat mahdollisuudet, sen eteen vaan pitää tehdä töitä.


        Ps. Jotkut tuotteet sopivat toisille jotkut taas toisille, Mary Kay tuottee sopivat minulle:)

        Mary kay on perusAmerikkalainen pyramidihuijausta. Pyramidin kärki vetää valtavia tuloja kun konsulltitaso talkoita painaa hommia saaden muutaman euron silloin tällöin.


      • $$$$$$$$$$$$$$$$$$
        PERUSPYRAMIDIA kirjoitti:

        Mary kay on perusAmerikkalainen pyramidihuijausta. Pyramidin kärki vetää valtavia tuloja kun konsulltitaso talkoita painaa hommia saaden muutaman euron silloin tällöin.

        Mahtava liikeidea! Tappioiden mahdollisuus poistettu. Tappiot ulkoistettu "konsulteille". Oma vika, jos ei mene kaupaksi, ja mitäs ryhdyit, kun et saa mitään aikaan, Huraa. Ja Mary Kay vaan ajelee pinkillä Cadillacilla ja lässyttää naisten elämän rika$tuttami$e$ta


      • my choice...
        Minun valintani... kirjoitti:

        Ole itse käyttänyt laatukosmetiikka tuotteita, jos jonkin laisia. Mutta huomasin kuitenkin vähän ajan kuluttua, ettei toivottuja tuloksia alkanut . Ajattelin että nämähän pitäisi olla loistavia, koska ovat kuitenkin melko hintavia.
        Tutustuin Mary kay tuotteisiin ystäväni kautta, ja ensin en tykännyt kokeilemasta tuotesarjasta. Konsultti kuitenkin soitti parin päivän päästä minulle ja kysyi mitä mieltä olin ja haluaisinko kokeilla eri sarjan tuotteita. Suostuin ja sovittuna päivänä hän tuli meille. Minun mielestäni oli ihanaa, kun konsultti oli oikeasti kiinnostunut minusta ja tykkäsin myös hänen tarttuvasta positiivisuudestaan. Ajattelin, että vitsi mikä työ voi olla noin hauskaa. Ihastuin myös tuotteisiin näin jo ensimmäisen käyttökerran jälkeen tuloksia. Konsultti kertoi myös että tuotteilla on100% tyytyväisyys takuu, eli jos en pidä tuotteista, niin saan rahani takaisin. Minun mielestäni se oli loistavaa. ja jos vertasi yhden tuotteen hintaa muihin laatukosmetiikka merkkien tuotteeseen niin hinta on aika lailla sama saa vielä loistavaa ja henk. koht opastusta tuotteiden käyttöön:)
        Ajattelin itse etten ikinä alkaisi konsultoida mitään tuotteita, mutta Mary Kay:n tuotteisiin rakastuin, ja siksi halusin alkaa itsenäiseksi ihonhoitokonsultiksi. Mikä sen hienompaa työtä kun hemmotella muita naisia ja tehdä ihaninen ja kannustavien sisarkonsulttien kanssa töitä. Unohtamatta upeaa Mentoria. Tässä ei tarvitse olla kosmetologi taustaa tai muuta kauneuden hoito opintoja takana. itse olen puuseppä ammatiltani, mutta Mary Kay yritys ja oma mentorisi kouluttaa sinut tähän työhön. Tämä ainakin sopii minulle ja perheelleni.

        Tämähän on myös bisnestä niinkuin iha mikä tahansa työ. Tottakai me myös saamme osan myynnistä yrityksemme kehittämiseen, niinkuin ihan missä tahansa muussakin yrityksessä. Minusta on myös hienoa, että kaikilla on samat mahdollisuudet, sen eteen vaan pitää tehdä töitä.


        Ps. Jotkut tuotteet sopivat toisille jotkut taas toisille, Mary Kay tuottee sopivat minulle:)

        Tuo nimimerkki minun valintani on jenkkien jollain suomenamerikkalaisella kirjoituttama litania jostain heidän mainoksestaan suoraan. Järkyttävän epäuskottavaa. Ei tuota usko kukaan todeksi, vai onko tuo jonkun keksimä vitsi? Miksi kukaan näkisi vaivaa.

        Onneksi suomalaiset naiset ovat fiksuja eikä tuollainen mene ikipäivänä läpi.

        Mary Kayn kannattaisi käyttää varojaan vähän asiakasta kunnioittavampaan mainostukseen.


      • opettajatar
        PERUSPYRAMIDIA kirjoitti:

        Mary kay on perusAmerikkalainen pyramidihuijausta. Pyramidin kärki vetää valtavia tuloja kun konsulltitaso talkoita painaa hommia saaden muutaman euron silloin tällöin.

        Mary Kay on perheyritys, yksi maailman johtavista kosmetiikkayrityksistä, sen perustaja on valittu USA:n kautta historian menestyksekkäimmäksi naisjohtajaksi.
        Hän perusti yhtiän rikastuttamaan naisten elämää, niin taloudellisesti, kuin henkisestikin. Mary Kay on yritys, jossa myyjät saavat paljon. Ystävättäreni on konsultti ja on upeaa seurata hänen uraansa, ensivuonna ryhdyn itsekin konsultiksi. Nyt toimin opettajana, jossa tienaan ihan ok, mutta vapaus ja työn positiivisuus on se, mikä saa minut liittymään konsultiksi. Mary Kay- naiset Suomessakin tienaa hyvin, ei ole verkostomarkkinointia, tässä voi tienata kaikki hyvin. Ottakaa selvää naiset, älkää lukeko ilkeämielisiä kirjoituksia, tuotteet ovat ihanat ja kohtuuhintaiset laatukosmetiikaksi.


    • gdshxöcstix

      Toivotaan varmaan kaikki, että aloitus on provo.

      Älkää älkää.

    • järkeäsaakäyttää

      ÄLKÄÄ NYT USKOKO KAIKKEA!
      Miksi ihmeessä joku haluaaa tilata tuotteita,jotka eivät ole parempia eikä halvempia kuin kaupassa,josta saa tuotteen mukaan ilman sen suurempia "lässytyksiä".
      Mnä sain ainakin sellaisen maanvaivan M K :n konsultista,että jouduin puhelinnumeronikin vaihtamaan.
      Erhdyin kutsuille,jossa sitten pienen kahdenkeskisen jutustelun jälkeen hän aivan selväati oli sitä mieltä,ttä minun pitäisi tilata määrätyt tuotteet ja tietenkin kaikki,kun ei tietenkään voi taata hyviä tuloksia,jos osittain käytän vanhoja hyväksi havaitsemiani tuotteita.Apua!
      No tilasin ja sitten alkoi soittelu ja vaikka sanoin,etten halua tuotteita ja en ole tyytyväinen,niin pommitus jatkui.
      Kun minä oisin niin hyvä konsultti jne.Monelta muulta kuullut saman tarinan.
      Ikinä enään minua ei saa noihin tyrkkykutsuile.

      • kaunis ihoinen

        En koskaan ole tuntenut, että minulle on tyrkytetty jotain Mary Kay:n ihonhoitokursseilla, osaan sanoa ei, jos ei minua asia kiinnosta.
        En ihmettele, että lehtimyyjiäkin inhotaan, jos koetaan Mary Kay-konsultitkin tyrkkyinä.
        Minä arvostan kiireisenä naisena, että minulle soitetaan ja kerrotaan lyhyesti tuotteista, ei tarvitse mennä kosmetiikkaosastoille kuunteleen piipittäviä itseänsä täysi olevia myyjiä, jossa vielä ulkonäö' mukaan jaetaan palvelua.
        Mary Kay konsultilleni olen aina ollut asiakas, jota palvellaan parhaalla mahdollisella tavalla, olen siitä todella kiitollinen.


    • Avon

      Minua kiinnostaisi ryhtyä itse myymään avon tuotteita. Miten tämä olisi mahdollista?

    • kaunisihoinen

      Olen itse käyttänyt Mary Kay:n tuotteita nyt 12 vuotta ja ihoni on nuorekas, kuulakas ja kirkas. En pidä tuotteita kalliina, riittävät pitkään ja antavat minulle juuri sitä, mitä tuotteelta odotankin.
      Aikoinani olen kokeillut monia tuotteita, yliherkkyyteeni vuosksi, oli vaikea läytää tuotteita, jotka eivät aiheuta mitään iholleni.
      Iho-ongelmat vasta kalliiksi tulevat, kannattaa käyttää tuotteita, jotka ovat testattuja.
      Ei minusta Oriflame ainakaan halvempia ole, mainostavat nykyisin, mikä nostaa tuotteen hintaa.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 104
      1959
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1887
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1865
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1370
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1306
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1291
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe