Kysymys miehille: olet ollut naisen kanssa sängyssä, mitä tapahtuu heti seuraavaksi aktin jälkeen?
Ja helpotetaan vähän antamalla vaihtoehtojakin:
a) suutelet hellästi ja sanot jotain kaunista
b) loikkaat sängystä, keräät kamppeesi ja poistut
c) käännät kylkeä ja alat kuorsata
d) polttelet tupakan vauvautumatta menemään ulos
e) nouset sängystä, katsot halveksien naista ja alat nimitellä
f) jokin muu vaihtoehto mitä teet tai sanot?
ja perustele miksi toimit tietyllä tavalla.
Galluppi: seksin jälkeen?
9
2338
Vastaukset
- kundi32v
riippuen tietysti tilanteesta, mutta kyllä se tuo kohta a on.
kynnys hypätä sänkyyn täysin tuntemattoman kanssa on korkea, joten b ja e on käytännössä pois. c ehkä joskus 20v päästä (?) ja d pois, koska en polta sisällä ja kulunut fraasi muutenkin, ei sitä tapahdu kuin elokuvissa :)
perustelu: huono yhdenillan tapaus, joten sänkykaveri on tuttu jo pidemmältä ajalta, siksi hellät otteet ;) - Mies.
f) jokin muu vaihtoehto mitä teet tai sanot?
Pieniä helliä pusuja olkapäihin, poskelle, huulille ja silittelyä hiuksista, rapsuttelua niskasta ja selästä, lähellä oloa lusikka-asennossa ja kiinnipitämistä sekä helliä sanoja ja juttelua.
Perustelu: Jos toimisin jotenkin toisin, en olisi oma itseni.- Rattopoika.
Riippuu missä ollaan. Pari kertaa oon nukahtanut jonkun satunnaisen ämmän viereen ja heränny aamuyöstä. Sillon paras tapa on vaan kiskoo kamppeet niskaan ja häipyä hiljaa tiehensä. Jos taas ollaan mun luona (mitä tapahtuu ERITTÄIN harvoin), niin nainen vaan suihkun kautta ulos.
Mut oli miten oli, niin mikään hellittely ei kuulu meitsin tyyliin. - kova
Rattopoika. kirjoitti:
Riippuu missä ollaan. Pari kertaa oon nukahtanut jonkun satunnaisen ämmän viereen ja heränny aamuyöstä. Sillon paras tapa on vaan kiskoo kamppeet niskaan ja häipyä hiljaa tiehensä. Jos taas ollaan mun luona (mitä tapahtuu ERITTÄIN harvoin), niin nainen vaan suihkun kautta ulos.
Mut oli miten oli, niin mikään hellittely ei kuulu meitsin tyyliin.jundi olet.. hih. (ei voi olla kuin teini)
- jos kus
ollut ..se on mukavaa
- lebedev
Miehen käytös riippuu täysin siitä, kuinka perusteellisesti nainen on onnistunut tyydyttämään miehen. Naiset voidaan jaotella luettelemiisi vaihtoehoihin vaikkapa näin:
a) perusammattilainen
b) baarista löytynyt yhdenillansiviili
c) vaimo tai avovaimo
d) tyttöystävä
e) läski
f) ammattilainen - esim. "Terveisiä taivaasta ihanaiseni" - Kolli Kellinen
Joko jäädään siihen sänkyyn sylikkäin käpertyneinä toistemme jälkilämpöön tai jos touhu on ollut kovin suttuista mennään yhdessä kylpyyn.
- hossi
kohta a) suutelen hellästi ja sanon jotain kaunista, lisättynä perään vielä loikoillaan sylikkän toistemme kainalossa nauttien toisen läsnäolosta. Perustelut, syystä että vieressä on nainen jota rakastan.
a, c, tai f.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu615213Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti183282- 1422715
Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett162338- 1321872
- 151673
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1611467Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731407Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1081340- 951297