Millaiset rinnat?

neiti

Sanokaa hyvät miehet, millaiset rinnat naisella miellyttää? Vai onko rintavarustus täysin sivuseikka vakavampaa suhdetta etsiessä?

41

10970

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikennähnyt

      Yhtenäistä kaavaa ei ole, ehkä ylellisyyden huippu joillekin on kissanainen tummalla hipiällä ja oikealla povella sanan varsinaisessa merkityksessä (70F).Mutta "isot rinnat" voi myös olla=pitkät sääret 75C, riippuen kilpailutilanteesta.Kaikki on suhteellista eli mieti kenen vieressä seisot niin olet eduksesi.

    • hossi

      merkityksetön seikka. Pienet tai isot "no kuhan nyt eivät maata viistä", ei merkitystä. Kyseessä on kuitenkin vain yksi häviävän pieni merkityksetön osa ihmistä mikä loppu pelissä ei merkkaa yhtikäs mitään. Itse en edes katso naisesta millainen rintavarustus hänellä on, no ainakin silloin jos kyseessä on nainen joka kiinnostaa minua vakavammin. Sitten jos ohitse viipottaa joku lanteita keinutteleva, seksikkäästi pukeutunut nirppa nokka ni eiköhän siinä rintoja vilaase varsinkin jos on niitä esittelevästi pukeutunut, mies ku olen :o)

      • jukujuku

        no jaa jos minua vastaan kävelee ok hyvän näköinen kolli niin ei ne rinnat mutta ne ihanat kiinteät pakarat jes....


    • Kolli Kellinen

      Täysin sivuseikkahan sellainen asia on vakavampaa suhdetta etsittäessä. Tuskin kukaan mies valitsee vaimoa sillä perusteella, millaiset tissit hänellä on. Minullakin on ollut tyttöystäviä a-kuppisista d-kuppisiin ja kaikki rinnat ovat tuntuneet rakastuneena yhtä viehättäviltä ja kiihottavilta.

    • ....

      niillä ei ole juurikaan väliä, kun vakavammasta suhteesta puhutaan. Mutta ainahan se tietenkin lisää kiinnostusta jos ne on sopivat kokoiset (itse pidän sellasista keskikokoisista) ja kiinteät. Isot paidan läpi näkyvät nännit ovat myös plussaa! :P

    • nuori komistus

      Koolla ei ole merkitystä...

      • se ehdottomasti

        on. Kunhan on 100% aidot. Ei peitellä häpeillen, vaan kannetaan rohkeasti sellaisina kun ne on saatu.


    • väliä

      Ei ole rinnoilla väliä kun vakavaa suhdetta harkitaan. Nainen joka kantaa rintojansa ylpeästi on kaunis.

      • hijklm

        Läski ei ole kaunista vaikka se olisi rinnoissa.Olen A kupin ystävä.


      • suhde

        sellanenko josta kohta erotaan vai muuten vain haudanvakava hui?


    • SaNainen

      leikkauttaisi ja hankkisi yhden ison?

      • Kolli Kellinen

        Ja sen voisi samalla myös asentaa johonkin uuteen paikkaan, esimerkiksi päälaelle. Vähentäisi oleellisesti kallonmurtumariskiä.


    • Sisäistäjä

      Muoto ennen kokoa. Vähiten "tärkeä" noista yleisistä naisellisista objekteista.

    • siitä, jos

      pumppaisin rintoihini ilmaa. Tuntuisiko hyviltä kouriin?

    • sitten

      Mites sitten on nännien laita? Ketään miestä ei varmaan kiinnosta nännitön nainen vaikka vähän rintaa olisi. Mitä mieltä miehet on jos vaikka toisessa rinnassa on sisäänpäinkääntynyt nänni?

      ..Ja vastaukseksi tulee taas että vakavassa suhteessa millään ei ole mitään väliä...

      • pahkura

        imaista taas takaisin oikeinpäin..sitte se menee hetken kuluttua taas väärinpäin...taas imua...
        ...siinä mieskin tuntee ittensä tarpeelliseks:):)
        ...nänni-imurina,jos ei muutoin;)

        ..oikeen vakavassa suhteessa,silläkään ei ole kyllä mitään väliä:):)


      • nopea nainen

        että vetäytynyt nänni olisi merkki rintasyövästä, jos sulla on sellainen, niin kipinkopin lääkäriin!


      • ,,,,,
        nopea nainen kirjoitti:

        että vetäytynyt nänni olisi merkki rintasyövästä, jos sulla on sellainen, niin kipinkopin lääkäriin!

        ....se olla myös synnynnäinen "vika"...


    • Rinnat hoi

      Minä asettaisin etusijalle ettei naisen hartiat ole leveämmät kuin takapuoli, on silloin liian miesmäinen. Luonne ja muu yhteensopivuus tulee heti perään ennen rintojen kokoa. Napaan saakka roikkuvat ei oo mistään.

    • pahkura

      jotka suurinpiirtein mahtuu kätösiin,elikkäs kätevät...no ehkä ihan ripauksen vois olla suuremmatkin...tai ehkä paljonkin isommat...ööh,ei...jos ne pienemmät kuitenkis...tai sopivat...mielellään kyllä ees samankokoiset,no pieniä eroja saa olla...

      oikeestaan ne kätevät on parhaat..eiku!!

      häh! etkös tosiaan oo kuullut,että juuri niistä rinnoistahan se selviää...se että tuleeko siitä suhteesta vakavampaa vaiko eikö.. ne on niinkus kristallipallot,niistä voi ennustaa ihan mitä vain :)

    • widdy

      on sul kans onkelma, mun muijalla on ku paistetut pannukakut, eli ei edes a ja silti se on mulle sivuseikka. oli ne sit d tai a ni mita widdua sitte? mua kiinnostaa enemman rungon muoto ku bosat. bosat saa olla ihan mita vaan ku rungon paino pysyy alle 55.

    • Mielellään saisivat olla etupuolella. Tuskinpa kovin moni rintojen kanssa seurustelee. Tai mistäs minä tiedän, kun en ole tissifriikki. Eipä silti, kaikki sellainenhan toki kiinnostaa ja kiihottaa mitä itselläni ei ole.

    • TÄYTELÄISET

      VIELÄKÖ SE ON EPÄSELVÄÄ SIIS SUURET ISOT TÄYTELÄISET UHKEET JOISTA KIIHOTTUU TUHATTA/SATAA

      • MiuMauMou

        rinnat on ihanii omalla tavallaan. Kauniit rinnat on jees! Koko on koko... ;)


      • nopea nainen

        HIENOA KUULLA, ETTÄ JOKU EDES PITÄÄ...


    • lilylioneye

      alkanut epäillä, että minussa on jotain vikaa. Miksi minua ei kiinnosta, mitä muut ihmiset ajattelevat rinnoistani, perseestäni, pituudestani tai hiuksistani? Onko tämä normaalia?

      • tiituska80

        mäkin pohdin.. Entä onko vielä epänormaalimpaa kun mua ei kiinnosta ihannemiehessäkään silmien/hiusten väri, mahan/varustuksen koosta puhumattakaan?

        Kai mussa on jotain pahasti vialla?!?!


      • ...

        varmaan ollaan niin egoisteja kun ei ajatella muita ihmisiä vaan pidämme itsestämme sellaisina kun ollaan. Mielestäni on aika lapsellista ja typerää arvostella muiden ihmisten ruumiinosia ja valita vielä seuraa niiden perusteella, kokonaisuus ratkaisee!


    • ratkaisee

      mun mielestä, tosin ennemmin tykkään pienemmistä ja kiinteistä, ei mitään pamela anderssonia, hyi helv. mikä kottarainen koko akka!

    • muotoilla

      käsillään ovat upean mahtavat(*)(*)

    • NamiNami

      Tissien pitää olla pystyt, ryhdikkäät ja isot!!

    • Rumarintainen

      Moni puhuu aina kuppikoosta, mutta esim minulla on tubulaariset rinnat ja oon varma että jollei kaikki, niin ainakin suurin osa miehistä pitää niitä ällöttävinä.

      • pitkätukka-68

        Pistäs esimerkkikuva vastaavista rinnoista kuin sulla on (tai vaikka omistasi), niin kerron onko ällöttävät eli ei.


    • Niistä_nauttiva

      "Moni puhuu aina kuppikoosta, mutta esim minulla on tubulaariset rinnat ja oon varma että jollei kaikki, niin ainakin suurin osa miehistä pitää niitä ällöttävinä."

      Ei pidä paikkaansa: Ne voivat olla todella ihanat ja viedä seksikkyydessään hyvin monelta mieheltä jalat alta (olipa niiden koko mikä tahansa). Mikä taas riippuu myös kantajastaan - jokainen ihminen on kokonaisuus myös seksuaalisessa mielessä. Sitä paitsi ei kukaan eikä mikään sovi kaikille, mutta melkein jokainen kelpaa riittävän monelle, ja ainakin itselleni odottamatonkin yhdistelmä saattaa joskus olla todella sytyttävä.

      t. Mies

    • Teknosonni

      Hyvät bosat pitää olla, muuten ei pääse transsiin.

      Kumilisäykset on sekä oudon tuntuisia että tulevaisuuden kannalta arveluttavia.

      (Hihitystä)

    • pitkätukka-68

      Tykkään kaikenlaisista naisten rinnoista. Hyvä kuiten olisi jos niitä olisi kaksi ja suurinpiirtein samankokoisia.

      • pitkätukka-68

        Lisään vielä, että täytyy olla luomut.


      • Anonyymi

        Vielä parempi on kun rintoja on kolme vierekkäin kuten joillain naisilla on.


    • Anonyymi

      Rinnat ihastuttaa aina. Nainen saa olla nuori tai vanhus, iso tai pieni, ruma tai kaunis, mutta muodokas nainen on aina silmänilo.

      Varsinkin linja-autossa ja kaupungilla on kiva salaa katsella ja ihailla isorintaisia kaikenlaisia naisia ja rakastaa heitä. Ja taas on kohta kesä ja silmänruokaa paljon.

    • Anonyymi

      "..Ja vastaukseksi tulee taas että vakavassa suhteessa millään ei ole mitään väliä..."

      Tuo oli kyllä vuoden paras vaikka onkin 13 vuota vanha. ROTFLOL.

      Tästä äskettäin oli tuoreempikin aloitus. Niin suuret eivät saa olla että ne pitää hetkauttaa pois tieltä olkapään yli seljän puolle. Kovin suuret tuntuvat ...uhkaavilta. Pienet, kiinteä, terhakkat, käteen sopivat ovat parhaat. Nännien pitää olla niin suuret halkaisijaltaan sekä törrötykseltään että niistä saa pitävän otteen helposti.

      • Anonyymi

        vuota = vuotta


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1883
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1446
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1394
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      9
      1356
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1337
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1197
    Aihe