Studio Aki Korpinen

rosie

Olen ensi viikolla menossa Studio Aki Korpiseen hiusten leikkuuseen väri ja raidat. Onko kenelläkään kokemusta paikasta? Olisi kiva vain tietää, että onko ihmiset olleet tyytyväisiä siellä käynnin jälkeen? :)

13

4844

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinde

Mie oon käynyt studiolla monesti ja aina olen ollut tyytyväinen, niillä on hyviä ideoita ja osaavat leikata hyvin.

• rosie

Tiedätkö kenelle sulla on se aika, olen vakkariasiakas ja kokemuksia on melkein jokaisesta kampaajasta.

• santtu

sori, meni vähän sekaisin...

• rosie

Minulla on aika Joselle. Tuttavani työkaveri oli käynyt hänellä ja kehunut kovasti, joten ajattelin, että jospa hän laittaisi minunkin tukkani kuntoon :)
        Jos sinulla on kokemusta Josesta, niin kerro ihmeessä. Haluan kuulla!

• santtu
        rosie kirjoitti:

Minulla on aika Joselle. Tuttavani työkaveri oli käynyt hänellä ja kehunut kovasti, joten ajattelin, että jospa hän laittaisi minunkin tukkani kuntoon :)
        Jos sinulla on kokemusta Josesta, niin kerro ihmeessä. Haluan kuulla!

Olen käynyt kerran Josella ja olin todella tyytyväinen, sil oli heti hyvii ideoita. Viimeksi kävin Ilkalla je se on ihana persoona.

• rosie
        santtu kirjoitti:

Olen käynyt kerran Josella ja olin todella tyytyväinen, sil oli heti hyvii ideoita. Viimeksi kävin Ilkalla je se on ihana persoona.

Kiva kuulla, että olet ollut tyytyväinen :)
        Minä nyt olen sen suhteen aika helppo asiakas, että annan yleensä kampaajalle vapaat kädet. Koskaan en ole ollut pettynyt ja aina on kivasti hiukset leikattu/värjätty. Oletan siis, että olen tyytyväinen myös ensiviikolla uuteen tukkaani! Kiitoksia vastauksesta! :)

• Sindi
        rosie kirjoitti:

Kiva kuulla, että olet ollut tyytyväinen :)
        Minä nyt olen sen suhteen aika helppo asiakas, että annan yleensä kampaajalle vapaat kädet. Koskaan en ole ollut pettynyt ja aina on kivasti hiukset leikattu/värjätty. Oletan siis, että olen tyytyväinen myös ensiviikolla uuteen tukkaani! Kiitoksia vastauksesta! :)

Miten onnistui! Olikos kallis ja saitko kotihoito-ohjeet!

• rosie
        Sindi kirjoitti:

Miten onnistui! Olikos kallis ja saitko kotihoito-ohjeet!

76e maksoi leikkuu (lyhyet hiukset) ja värjäys (alle ja päälle tuli eri väri) . Ei ollut paha, tosin tuo hinta tuli opiskelija alennuksen jälkeen :) Sain paljon hoito-ohjeita ja Jose neuvoi erilaisia kikkoja, miten hiuksia kannattaisi laittaa ja millä aineilla. Oikein tyytyväinen olen :)

• Vakkariasiakas

!:)

• PILALLA.

olen itse käynyt Studio Aki Korpisella ja en ollut tyytyväinen hiuksiini,, joko on porukka vaihtunut tai joku siinä mätti, itse kävin viimeviikolla. väri oli kauhea ja leikkauskin aivan pilalla..en tiedä mitä minun pitäisi tehdä koska päälleni ei voi tehdä mitään paitsi koneella kaikki ajaa pois.

• jose-fani

Itsekkin katsoin, että Jose on kadonnut kokonaan nettisivuilta. ja en tuntenut uusia naiskampaajia ollenkaan. Poruukka on vaihtunut valtavasti näköjään..
        Josea ikävä, missäköhän hän on töissä nykyään??

• myös
        jose-fani kirjoitti:

Itsekkin katsoin, että Jose on kadonnut kokonaan nettisivuilta. ja en tuntenut uusia naiskampaajia ollenkaan. Poruukka on vaihtunut valtavasti näköjään..
        Josea ikävä, missäköhän hän on töissä nykyään??

Velvet- nimisessä kampaamossa jyväskylässä. Googlaa vaik Jose kampaamo, nii pitäs löytyy...

• lukija/ mainos

Miten tää koko aloitus, "Rosie, Santtu, Sinde..." vaikuttaa yrityksen omalta mainokselta?
      Jos näin ei ole, olen pahoillani yrityksen puolesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      2512
    2. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      62
      2414
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      106
      2290
    4. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1537
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      238
      1532
    6. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      32
      1520
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      37
      1442
    8. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1220
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1186
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1171
    Aihe