Olen ensi viikolla menossa Studio Aki Korpiseen hiusten leikkuuseen väri ja raidat. Onko kenelläkään kokemusta paikasta? Olisi kiva vain tietää, että onko ihmiset olleet tyytyväisiä siellä käynnin jälkeen? :)
Studio Aki Korpinen
13
4844
Vastaukset
- sinde
Mie oon käynyt studiolla monesti ja aina olen ollut tyytyväinen, niillä on hyviä ideoita ja osaavat leikata hyvin.
- rosie
Tiedätkö kenelle sulla on se aika, olen vakkariasiakas ja kokemuksia on melkein jokaisesta kampaajasta.
- santtu
sori, meni vähän sekaisin...
- rosie
Minulla on aika Joselle. Tuttavani työkaveri oli käynyt hänellä ja kehunut kovasti, joten ajattelin, että jospa hän laittaisi minunkin tukkani kuntoon :)
Jos sinulla on kokemusta Josesta, niin kerro ihmeessä. Haluan kuulla! - santtu
rosie kirjoitti:
Minulla on aika Joselle. Tuttavani työkaveri oli käynyt hänellä ja kehunut kovasti, joten ajattelin, että jospa hän laittaisi minunkin tukkani kuntoon :)
Jos sinulla on kokemusta Josesta, niin kerro ihmeessä. Haluan kuulla!Olen käynyt kerran Josella ja olin todella tyytyväinen, sil oli heti hyvii ideoita. Viimeksi kävin Ilkalla je se on ihana persoona.
- rosie
santtu kirjoitti:
Olen käynyt kerran Josella ja olin todella tyytyväinen, sil oli heti hyvii ideoita. Viimeksi kävin Ilkalla je se on ihana persoona.
Kiva kuulla, että olet ollut tyytyväinen :)
Minä nyt olen sen suhteen aika helppo asiakas, että annan yleensä kampaajalle vapaat kädet. Koskaan en ole ollut pettynyt ja aina on kivasti hiukset leikattu/värjätty. Oletan siis, että olen tyytyväinen myös ensiviikolla uuteen tukkaani! Kiitoksia vastauksesta! :) - Sindi
rosie kirjoitti:
Kiva kuulla, että olet ollut tyytyväinen :)
Minä nyt olen sen suhteen aika helppo asiakas, että annan yleensä kampaajalle vapaat kädet. Koskaan en ole ollut pettynyt ja aina on kivasti hiukset leikattu/värjätty. Oletan siis, että olen tyytyväinen myös ensiviikolla uuteen tukkaani! Kiitoksia vastauksesta! :)Miten onnistui! Olikos kallis ja saitko kotihoito-ohjeet!
- rosie
Sindi kirjoitti:
Miten onnistui! Olikos kallis ja saitko kotihoito-ohjeet!
76e maksoi leikkuu (lyhyet hiukset) ja värjäys (alle ja päälle tuli eri väri) . Ei ollut paha, tosin tuo hinta tuli opiskelija alennuksen jälkeen :) Sain paljon hoito-ohjeita ja Jose neuvoi erilaisia kikkoja, miten hiuksia kannattaisi laittaa ja millä aineilla. Oikein tyytyväinen olen :)
- Vakkariasiakas
!:)
- PILALLA.
olen itse käynyt Studio Aki Korpisella ja en ollut tyytyväinen hiuksiini,, joko on porukka vaihtunut tai joku siinä mätti, itse kävin viimeviikolla. väri oli kauhea ja leikkauskin aivan pilalla..en tiedä mitä minun pitäisi tehdä koska päälleni ei voi tehdä mitään paitsi koneella kaikki ajaa pois.
- jose-fani
Itsekkin katsoin, että Jose on kadonnut kokonaan nettisivuilta. ja en tuntenut uusia naiskampaajia ollenkaan. Poruukka on vaihtunut valtavasti näköjään..
Josea ikävä, missäköhän hän on töissä nykyään?? - myös
jose-fani kirjoitti:
Itsekkin katsoin, että Jose on kadonnut kokonaan nettisivuilta. ja en tuntenut uusia naiskampaajia ollenkaan. Poruukka on vaihtunut valtavasti näköjään..
Josea ikävä, missäköhän hän on töissä nykyään??Velvet- nimisessä kampaamossa jyväskylässä. Googlaa vaik Jose kampaamo, nii pitäs löytyy...
- lukija/ mainos
Miten tää koko aloitus, "Rosie, Santtu, Sinde..." vaikuttaa yrityksen omalta mainokselta?
Jos näin ei ole, olen pahoillani yrityksen puolesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232512- 622414
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062290- 321537
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381532- 321520
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371442- 281220
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201186- 951171