Miten päättyi sinun työpaikkaromanssi

mielenkiinnolla

Elikkäs miten pättyi sun työpaikkaromanssi? Vai onko se päättynyt? Sitten vielä jos kertoisit oman ja vastapelurisi iän ja sukupuolen, sekä olitteko varattuja vai vapaita.

69

13383

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mustikanpoimija

      Yritätkö saada ukkoos/akkaas menemään lankaan?

      Noh-karhun kanssa painii löin...

      • mielenkiinnolla

        Mielenkiinnolla siis vaan kyselen, allekirjoittaneella nimittäin työpaikkaromanssi menossa. Vastailenpa itsekin tuohon kysymykseeni: Mies 30v, varattu, kohta asumuserossa, nainen 26v, sinkku. Romanssia jatkunut "jo" puolisen vuotta.


    • The End

      Suhde loppui minun päätöksestä. Päätöksen tekeminen kesti lähdes koko suhteen ajan. Mies yli 50v ja naimisissa, minä noin 40v. ja nyt eronnut. Meni kaksi miestä yhdellä iskulla...

      Ei koskaan enää työpaikkasuhdetta!

    • sissi

      Ei ole päättynyt. Yhdessä nyt kolme vuotta. Tosin työpaikkaromanssi on päättynyt, koska olemme molemmat jo vaihtaneet työpaikkaa.

      • sissi

        Olimme siis vapaita ja ikää molemmilla n.30v.


    • ...ikä kaikki!

      Nuoruuden hairahduksista oppii.
      Olin varattu tahollani, työpaikan lääkärimies vapaa.
      Työpaikkaromanssini päättyi minun aloitteestani kestettyään nelisen kuukautta.
      Kesälomalta tultuani sanoin itseni irti ja vaihdoin työpaikkaa. Samassa työpaikassa jatkaminen olisi ollut täysin mahdotonta.
      Ikinä, ei ikinä enää vastavaa!

      • Aika jännää oli

        Olin itse noin 30 ja mies muutaman vuoden vanhempi, hän oli lähin esimieheni. Molemmat olimme naimisissa, suhdetta kesti noin 3 vuotta. Minä lopetin suhteen kyllästyneenä mieheen.
        Jälkikäteen ajateltuna tulee mieleen vain muutama hyvä pano, panomielessä voisin vieläkin häntä tavata...
        Olemme edelleen tahoillamme naimisissa, emme enää ole samassa työpaikassa emmekä pidä yhteyttä. Kuten sanottu, kivaa oli, mutta aikansa kutakin.
        Niin ja hänen vaimonsa aavisteli ja varmaan tiesikin asiasta, oma mieheni ei tiennyt.


    • silviistee

      Joo, mun ainut työpaikkaromanssini päättyi sillä lailla, että naimisissa ollaan, oltu kohta kaks vuotta...Sitä ennen yhdessä 3vuotta.olen nainen ja nyt29vuotta, mies 10vuotta vanhempi.Ja hyvin menee, mutta menköön;)

    • aikanaan

      ....avioliiton satamaan. Varattuja olimme kumpikin ja noin 30-vuotiaita

    • onnetto

      olen nainen silloin 23 hän on myös nainen ikä en tiedä mutta hän loppu sinnen hän on varttu ja minä vappa mutta hän jätti minut ja saiin hän vuoksen sain potkut kun hänllekin oli tuneita minun kohta

    • romanssi päättyi

      kun mies siirrettiin firmassa muihin tehtäviin ja se oli suuri helpotus. Ei seurusteltu eikä menty sänkyyn asti mutta tunne oli silti polttava. Nähdään silloin tällöin edelleen kun samassa työpaikassa ollaan, ihan kiva nähdä edelleen, varmaan siksi kun ei menty sänkyyn asti?

    • semmoset päättyy

      vanhempi työkaveri oli aivan rakastunut minuun ollessani just työelämään tullut untuvikko ekassa työpaikassani. Tuli kukkia, kirjoja, levyjä, suklaata ja viinereitä kahvitunnilla. Mitäs siinä sitten osaa tehdä, toisaalta ihmetytti toisaalta ihastutti kunse oli niin rakastunut. Vihdoin joku älysi kertoa siitä miehen vaimolle ja siitäkös se rietaantui... soitteli kesken yötä minulle ja uhkaili kaikella mahdollisella.
      Mainittakoon, ettei meillä ollut mitään suhdetta,se oli pelkkää kosiskelua. Kalastelin paljon nuorempia miehiä toisaalla samanaikaisesti.
      eli ikävyyttä tuotti vain nuo yölliset herätykset minulle, ja miehelle tietenkin kotiolot kurjenivat entisestään.

    • tm(m)

      ikävästi..kuten niiin usein käy.
      Vaikka nyt jälkeenpäin tajusin että olin vain toisen korvike kun toisen mies oli matkoilla niin usein.

      minä, 35 varattu, nainen 28, varattu..

      pahinta tässä on että rakastuin naiseen..ja nyt töissä on kovin vaikea olla..onneksi toimipisteet ovat nyt kuitenkin jaoteltu oikein ja en enään toista näe ..

    • bkbk

      Pyysin kerran ulos työpaikan sihteerin ja siitä alkoi 9,5 viikkoa, tää oli siis sen naisen käyttämä termi. Se päättyi kun olin yötä yhden toisen naisen kanssa ja kerroin seuraavana päivänä, etten voi jatkaa. Itse asiassa se toinenkin oli samasta työpaikasta, voi hemmetti. No enivei sen sihteerin kanssa hommat päättyi ihan asiallisesti, keskusteltiin teekupin ääressä asiat selviksi ja se siitä. Sain kutsun sen häihinkin mutta missasin päivän.

    • kyllä työnteko kannattaa

      tuleva puolisoni tuli yhdeksi esimieheksi firmaan jonne tein keikkaa. erään työpaikan virkistymisillan seurauksena "löysimme" toisemme. siitä on nyt kaksi vuotta ja syksyllä menemme naimisiin. avopuoliso on edelleen samassa duunissa, minä lopetin muutama kuukausi suhteen alkamisen jälkeen. siinä duunissa kaksi tietää suhteesta. syynä se että olemme molemmat naisia.(nykyisessä duunissani en ole kaapissa). ja iät 30 ja 38.

    • päättyi

      pakotimme toisemme erilleen toisistamme, jotta se loppuisi.
      fyysinen osuus loppui, henkinen ei.
      tuskallista pakkoerottamista, mutta näin oli tehtävä...
      ja ikävä on...

    • kyyneliin

      minä silloin 30v ja mies 3 vuotta nuorempi. firman juhlista alkoi kiihkeä vuoden mittainen suhde, mikä repi kummankin riekaleiksi. kumpikin varattuja tahoillaan, lapsiakin.

      Tunteet ja intohimo mitä tulisinta, mutta lopetin suhteen molempien parhaaksi. yhteiselämä ei olisi onnistunut monista syistä joten monista itkuista ja sydämen särkymisestä huolimatta revin itseni tilanteesta irti.

      Nyt tapahtuneesta on pari vuotta ja samalla työpaikalla ollaan edelleen, onneksi ei kuitenkaan enää päivittäin vierekkäin tehtävien muuttumisen vuoksi. mutta vieläkin, kun katseet kohtaavat käytävällä tulee se sama kipu sydämeen ja kaipaus näkyy kummankin kasvoilta.

      Ehkä vielä jonain päivänä näkemisesi ei enää kosketa niin syvältä....

      niin ja miehenikin kanssa asiasta ollaan jo päästy yli, kiitos hänen halustaan taistella perheemme vuoksi. minä olin jo valmis luovuttamaan, mutta sain kouriintuntuvan osoituksen mitä on todellinen rakkaus.

    • päättyi

      äkilliseen tuskan parahdukseen ja ähkäisyyn!

      • tuli

        tyttö vai poika?


    • Vaimoska

      Kivasti päättyi!

      Alkoi silleen, että just oltiin molemmat erottu. Oltiin pidetty toisiamme hyvinä tyyppeinä ja töissä sovittiin, että mennään kahville. Parin kupposen ja muutaman tuopposen jälkeen se alkoi. Ja nopeasti syttyi rakkaus.

      Työpaikalla narahdettiin melkein puoli vuotta sen jälkeen ja vuosi ekasta kahvikupillisesta mentiin naimisiin. Nyt ollaan oltu yhdessä kolme vuotta. Hän oli silloin 28 ja minä 23.

    • Anonyymi

      Olemme n.40-vuotiaita , molemmat varattuja tahoillamme. Romanssi roihahti monen vuoden työtoveruuden jälkeen ja jatkui pari vuotta. Nyt viimeiset kuukaudet mies on kaikin keinoin vältellyt minua enkä minäkään ole ollut aloitteellinen hänen suhteensa... eli eiköhän tämä loppunut tähän. Ikävä tosin on kyllä raastava, voi kun tämä tuska jo päättyisi !

    • Anonyymi

      No se päättyi juurikin niin, että nainen lopulta myönsi olevansa varattu, vaikka esitti kiinnostunutta ja piti peliä.

      Usko meni kaikkeen.

    • Anonyymi

      Tiedän myös toisenlaisia loppuja, kuin niitä, joita nämä muutama mustasukkaista moraalinvartijaa tänne sepittävät.

      Oltiin tosi hyvän työkaverin kanssa sängyssä, ja ollaan edelleen tosi hyviä kavereita, tai oikeastaan hän on rakas ystävä, vaikka ollaan molemmat varattuja. Romanssi lakkasi olemasta työromanssi, kun kaveri sai muita töitä.

    • Anonyymi

      5 vee sitten lähennyttiin henkisesti pikkujouluissa. Eipä ole ollut sen jälkeen kivaa. Tyyppi elää vilkasta sinkkuelämää. Kiitosrukoukset menee ylös joka ilta siitä, että en antanut mitään tapahtua.

      • Anonyymi

        Joo, no jokainen tavallaan.

        Joillain on elämän aikana muutama rakkaus. Ehkä pari samanaikaisestikin.

        Jotkut säästävät mieluummin itseään hautaan asti, kuin iloitsevat lyhyestä rakkaudesta.

        Jotkut onnistuvat löytämään kerralla sen oikean. Sitä kelpaa rakastaa elämän loppuun asti, mutta älkää luulko, että kaikilla käy näin hyvä tuuri.

        Joskus käy niin, että Elämän rakkaus osoittautuukin vähemmän itselle sopivaksi, mutta siinä vaiheessa on jo lapsia ja muita sitoumuksia.

        Nämä mustavalkomoraalinvartijat tahtovat pitää kiinni omasta ihanteestaan ja tuputtaa kaikille sen kurkusta alas. Ymmärtämättä toisten elämistä mitään, sanovat vain, että jos on vaikeaa, eroa sitten.

        Ei sovi kaikille sellainen huvikseen eroaminen ja kalastamaan lähteminen. En pelkää yksinäisyyttä, mutta minä välitän vaimoni kohtalosta, ja lasteni hyvinvoinnista. Mutta jos se oikea nyt sattuisikin tykkäämään minusta, pettäisin taatusti, enkä katuisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, no jokainen tavallaan.

        Joillain on elämän aikana muutama rakkaus. Ehkä pari samanaikaisestikin.

        Jotkut säästävät mieluummin itseään hautaan asti, kuin iloitsevat lyhyestä rakkaudesta.

        Jotkut onnistuvat löytämään kerralla sen oikean. Sitä kelpaa rakastaa elämän loppuun asti, mutta älkää luulko, että kaikilla käy näin hyvä tuuri.

        Joskus käy niin, että Elämän rakkaus osoittautuukin vähemmän itselle sopivaksi, mutta siinä vaiheessa on jo lapsia ja muita sitoumuksia.

        Nämä mustavalkomoraalinvartijat tahtovat pitää kiinni omasta ihanteestaan ja tuputtaa kaikille sen kurkusta alas. Ymmärtämättä toisten elämistä mitään, sanovat vain, että jos on vaikeaa, eroa sitten.

        Ei sovi kaikille sellainen huvikseen eroaminen ja kalastamaan lähteminen. En pelkää yksinäisyyttä, mutta minä välitän vaimoni kohtalosta, ja lasteni hyvinvoinnista. Mutta jos se oikea nyt sattuisikin tykkäämään minusta, pettäisin taatusti, enkä katuisi

        Samoja ajatuksia täällä, itsellä pitkä avioliitto ilman mitään pettämisiä ja sit meninkin rakastumaan pitkäaikaiseen työtoveriini. Tämä tilanne/tunne pääsi yllätämään minut aivan täysin. Olen aina ajatellut että minulle ei koskaan kävisi näin. Kaikki alkoi leikkisästä flirtistä ja melko nopeasti alkoi juttu luistaa muutenkin, lähennyimme kuin vahingossa. Hänestä tuli minulle todella läheinen ja tärkeä ihminen. Seksiä emme ole harrastaneet , pientä halailua muutaman kerran. Tätä jatkui n. pari vuotta ja minä aina torjuin hänet kun säikähdin reaktioitani , halusin häntä ! Toistuvat torjunnat etäännyttivät hänet ja jäljelle jäi vain ikävä. Hän on ajatuksissani aamulla heti kun herään ja illalla viimeisenä. Jos saisin vielä mahdollisuuden niin en enää torjuisi vaan heittäytyisin tilanteeseen. Rakastan häntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoja ajatuksia täällä, itsellä pitkä avioliitto ilman mitään pettämisiä ja sit meninkin rakastumaan pitkäaikaiseen työtoveriini. Tämä tilanne/tunne pääsi yllätämään minut aivan täysin. Olen aina ajatellut että minulle ei koskaan kävisi näin. Kaikki alkoi leikkisästä flirtistä ja melko nopeasti alkoi juttu luistaa muutenkin, lähennyimme kuin vahingossa. Hänestä tuli minulle todella läheinen ja tärkeä ihminen. Seksiä emme ole harrastaneet , pientä halailua muutaman kerran. Tätä jatkui n. pari vuotta ja minä aina torjuin hänet kun säikähdin reaktioitani , halusin häntä ! Toistuvat torjunnat etäännyttivät hänet ja jäljelle jäi vain ikävä. Hän on ajatuksissani aamulla heti kun herään ja illalla viimeisenä. Jos saisin vielä mahdollisuuden niin en enää torjuisi vaan heittäytyisin tilanteeseen. Rakastan häntä.

        No ei oo loppunu, kun ei oo alkanutkaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei oo loppunu, kun ei oo alkanutkaa

        Niin, sana ROMANSSI ei varsinaisesti tarkoita SEKSIÄ vaan voi olla paremminkin henkistä laatua - että kyllä se romanssi alkoi ja myös loppui .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoja ajatuksia täällä, itsellä pitkä avioliitto ilman mitään pettämisiä ja sit meninkin rakastumaan pitkäaikaiseen työtoveriini. Tämä tilanne/tunne pääsi yllätämään minut aivan täysin. Olen aina ajatellut että minulle ei koskaan kävisi näin. Kaikki alkoi leikkisästä flirtistä ja melko nopeasti alkoi juttu luistaa muutenkin, lähennyimme kuin vahingossa. Hänestä tuli minulle todella läheinen ja tärkeä ihminen. Seksiä emme ole harrastaneet , pientä halailua muutaman kerran. Tätä jatkui n. pari vuotta ja minä aina torjuin hänet kun säikähdin reaktioitani , halusin häntä ! Toistuvat torjunnat etäännyttivät hänet ja jäljelle jäi vain ikävä. Hän on ajatuksissani aamulla heti kun herään ja illalla viimeisenä. Jos saisin vielä mahdollisuuden niin en enää torjuisi vaan heittäytyisin tilanteeseen. Rakastan häntä.

        Onko hän täysin etääntynyt, eikö enää juttu luista ollenkaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko hän täysin etääntynyt, eikö enää juttu luista ollenkaan?

        No eipä pahemmin enää töissä tavata, ihan joskus jotain työhön liittyvää pakollista mutta ei muuta ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eipä pahemmin enää töissä tavata, ihan joskus jotain työhön liittyvää pakollista mutta ei muuta ...

        Koronasta johtuen vai muusta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koronasta johtuen vai muusta?

        Hän välttelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän välttelee.

        Aika tyypillinen tapa tukahduttaa suuria tunteita jos tilanne on ihan saumaton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika tyypillinen tapa tukahduttaa suuria tunteita jos tilanne on ihan saumaton.

        Ai ... luulin että hän ei välitä enään yhtään tai jopa inhoaa - enkä yhtään ihmettelisi vaikka inhoaisikin.
        Ei tilanne ole saumaton , olin vain jotenkin niin lukossa että käyttäydyin kuin sekopää !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai ... luulin että hän ei välitä enään yhtään tai jopa inhoaa - enkä yhtään ihmettelisi vaikka inhoaisikin.
        Ei tilanne ole saumaton , olin vain jotenkin niin lukossa että käyttäydyin kuin sekopää !

        Miten kukaan voisi inhota sua? Ai olis jotain saumaa vai???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten kukaan voisi inhota sua? Ai olis jotain saumaa vai???

        Taidan olla todella hitaasti lämpiävää sorttia ! Saumaa olisi , mutta miehen tunteet ovat jo viilenneet tästä soutamisesta ja huopaamisesta - tai sitten hän on playeri ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidan olla todella hitaasti lämpiävää sorttia ! Saumaa olisi , mutta miehen tunteet ovat jo viilenneet tästä soutamisesta ja huopaamisesta - tai sitten hän on playeri ...

        Valitettavasti huti. Nainen on saumattomassa parisuhteessa, kaikki muu on itsekehitettyä illuusiota, joten hän ei myöskään oikeasti kirjoittele tänne - millään persoonalla. Soutaminen ja huopaaminen on ainoa, joka kuulostaa tutulta. Kerro toki miten sellaisesta pääsee yleensäkään eteenpäin? Playeri tai ATM. No, aivan sama asia...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti huti. Nainen on saumattomassa parisuhteessa, kaikki muu on itsekehitettyä illuusiota, joten hän ei myöskään oikeasti kirjoittele tänne - millään persoonalla. Soutaminen ja huopaaminen on ainoa, joka kuulostaa tutulta. Kerro toki miten sellaisesta pääsee yleensäkään eteenpäin? Playeri tai ATM. No, aivan sama asia...

        Mistä tiedät että nainen on saumattomassa parisuhteessa ? ... luulinhan minäkin olevani kunnes vain rakastuin toiseen .
        Mitä tarkoitat 'millään persoonalla '?
        En minä vaan tiedä miten tällaisesta yli pääsee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät että nainen on saumattomassa parisuhteessa ? ... luulinhan minäkin olevani kunnes vain rakastuin toiseen .
        Mitä tarkoitat 'millään persoonalla '?
        En minä vaan tiedä miten tällaisesta yli pääsee

        Tarkoitin että kirjoitustyyliään voi yrittää vaihdella, keskustella itsensä kanssa käyttäen alter egoa tai esiintyen vaikka suomen presidenttinä. Meinaatko miehesi heivata ja lähteä toisen matkaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät että nainen on saumattomassa parisuhteessa ? ... luulinhan minäkin olevani kunnes vain rakastuin toiseen .
        Mitä tarkoitat 'millään persoonalla '?
        En minä vaan tiedä miten tällaisesta yli pääsee

        Oletko sinä j-nainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinä j-nainen?

        En ole .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole .

        Oletko sinä Ässä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinä Ässä?

        En ole =)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin että kirjoitustyyliään voi yrittää vaihdella, keskustella itsensä kanssa käyttäen alter egoa tai esiintyen vaikka suomen presidenttinä. Meinaatko miehesi heivata ja lähteä toisen matkaan?

        En minä yritä esiintyä yhtään minään , osallistun vain keskusteluun koska aihe on riipaisevan läheinen .
        En tiedä miten tässä käy , jatkuuko avioliittoni vai onko parempi erota. Jos lähden niin en lähde 'toisen matkaan ' vaan on todennäköisesti parempi olla yksin että saa tämän kaiken käsiteltyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä yritä esiintyä yhtään minään , osallistun vain keskusteluun koska aihe on riipaisevan läheinen .
        En tiedä miten tässä käy , jatkuuko avioliittoni vai onko parempi erota. Jos lähden niin en lähde 'toisen matkaan ' vaan on todennäköisesti parempi olla yksin että saa tämän kaiken käsiteltyä.

        Okei... Huomasinpa vain, että ennen pilkkua ja pistettä on aina väli. Samoin sitaatit, joita käytät eivät ole normaalit. Nämä tietysti johtuvat älypuhelimen tekstinsyötöstä mutta samalla ne toimivat ikään kuin nimimerkkinä, jota halutessaan voisi kuka tahansa muukin lainata.

        Miksi menee huonosti? Onko pitkä liitto takana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinä j-nainen?

        Mistä päin tämä olettamasi j-nainen on? Jos minä olen hän?


    • Anonyymi

      No ei ole alkanut. Ja vielä vähemmin kuin vaihoin työpaikkaa.

    • Anonyymi

      Nainen oli silloin 52 v ja minä vanhempi. 2-3v meni ja hätäisiä tapaamisia, kaikkea muuta tehtiin himoissamme, mutta kun kerrankin päästiin sänkyyn, niin minua yhtäkkiä lakkasi himoittamasta ja ehkä siitä ottikin vähän itseensä? Yritin kyllä houkutella montakin kertaa ja olisi ehkä tullutkin,jos kiireiltään olisi ehtinyt. Nähtiin salasuhteen aikana toisiamme kauempaa lähes joka päivä, kunnes vaihtoi toiseen työpaikkaan taas vähäksi aikaa. Kyllä on upea ja kurvikas rouva, himokas suutelija, mutta otti pienistä asioista joskus nokkiinsa ja viimeiseksi löi luurin korvaan, eikä ole sen jälkeen viestitellyt. Minäkin muutin muutaman kilometrin päähän, joten ei edes kaupoissa nähdä, enkä käy silloisella työpaikalla, enkä edes ollut työsuhteessa samaan paikkaan.

      • Anonyymi

        Harmittelen edelleen, olin ihastunut ja ajattelin, että suhde ja tapailu jatkuu. Kun kerran sattumalta nähtiin, niin väitti, että hänestä on tullut kunnollinen rouva, enpä usko siitä flirttailijasta ja ukkonsa ei kuulemma jaksanut, katsoi vain urheilua, veti pari askia sauhuja päivässä ja joka ilta olutta. Ehkä näin väisti makuuhuoneen työt, kun vaimo oli jo nukahtanut?


    • Anonyymi

      Ei minulla ole koskaan ollut työpaikkaromanssia. Yksityisasiat eivät kuulu koskaan työpaikalle!

      • Anonyymi

        No vielä ehtii jos ei ole nimi eläkepapereissa !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No vielä ehtii jos ei ole nimi eläkepapereissa !

        Miksi ihmeessä pitäisi haluta työpaikkaromanssia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ihmeessä pitäisi haluta työpaikkaromanssia!

        No miksipä ei ?!


      • Anonyymi

        miksi vaivauduit kirjoittamaan tämän tähän ketjuun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miksi vaivauduit kirjoittamaan tämän tähän ketjuun?

        Koska tämä on keskustelua varten tehty. Mikä sulla on mennyt ohi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miksipä ei ?!

        Ei kaikki ole kieroja ihmisiä ja pettäjiä. Sinä taas selvästikin olet


    • Anonyymi

      Ei mitenkää. Kun en sellaista ole aloittanutkaan. Jo pelkkä ajatus että akkaa pitäis kattoo töissä, sekä kotona nii EI

    • Anonyymi

      Tuntuu päättymättömältä tarinalta vaikka luulisin että sekin vähä on toisen osalta jo päättynytkin, en vain ole sitä aivan vielä sisäistänyt

      • Anonyymi

        Kuinka niin?


    • Anonyymi

      Kastoin kärkeä ja laitoin kiertoon. Olen viisikymppinen varattu ja suttura kolmikymppinen varattu.

    • Anonyymi

      Pettymykseen, ikävään, suruun, vihaan, helpotukseen

    • Anonyymi

      Mä sain kanssa mieheltäni selkään kun jäin kiinni oltiin hierojan kanssa naitu.
      Ovi tai sovinto selkäsauna tosin antoi vyöllä itku pääsi.
      Mutta kaduin koko 20vuotta.anhemman pomoni viagraa panoja.
      Rakastuin mieheeni uudelleen kun selkään saan nin jälkeen helli sain orgun💓💓💓💓💓

    • Anonyymi

      Meillä oli jo 5-6 vuotta sitten työpaikkaromanssi parisen vuotta ihanan 50+ varatun naisen kanssa, ihania hetkiä salaa. Seurustelin itsekkin, mutta kävipä tämä nainen luonanikin muutaman kerran. Kiihkeitä suudelmia vaihdeltiin, hyväiltiin, ym. Kerran sitten laittoi puhelimensa vähäksi aikaa pois ja jo riisuttiinkin ja mentiin oikein sänkyyn? Minä itse jotenkin munasin sen hetken ja halut katosi? Sitten nähtiin taas ns.sanotulla työpaikalla, kerrat harveni, kun hän lähti pois pomonsa riitelyn takia ja määräaikaisuus katkesi. Meni muualle työhön ja kerran sitten soitti ja suuttui jostain minun sanomasta vitsistä, että saan apulaisen ja seksiä samalla, löi puhelimen kiinni, eikä koskaan soittanut. Kun näin hänet seuraavan kerran, niin sanoin, että muutan muutaman kilometrin päähän ja voi tulla sinne salaa, ei ainakaan kukaan tunne häntä siellä? Ei ottanut yhteyttä, aina kun osutaan samalle paikalle,hän on, kuin ei tuntisi minua, ei tervehdi, eikä hymyile, kuten ennen aina.

    • Anonyymi

      6 vuotta sitten olin salamasuhteessa työkaverin kanssa. Olin aina naureskellut jos duunipaikalla jotkut alkoi vehtaamaan ja sitten olinkin itse samassa tilanteessa. Niin voimakasta vetoa en ole ennen kokenut toista ihmistä kohtaan. Ihanaa aikaa. Kannattaa pysyä avoimena, salama voi iskeä.

    • Anonyymi

      Ei ole valitettavasti edes alkanut, vaikka niin tekisi mieli.

      • Anonyymi

        Mikä estää?


    • Anonyymi

      Ei ole päättynyt, koska ei ole päässyt alkamaankaan . Yhdessä vaiheessa tuntui, että lähennyimme, tunsin että ehkä jotain on ilmassa.. Meillä on myös samoja kiinnostuksen kohteita ja vapaita olemme kumpikin. Minä siis nainen, hän mies.

      Nyt hän on selkeästi ottanut etäisyyttä, enkä tiedä miksi. Ja se vaivaa. Aina olemme pysyneet asialinjalla.

    • Anonyymi

      Hyvin päätty , annon jakorasialle lähöt. Ja jatkoin elämää eteenpäin, ilman nais suhdetta.

    • Anonyymi

      Palolaitoksilla nämä tyttöset juoksevat varattujen miehien perässä. Rikkovat toisten parisuhteita ja seuraava kierrokseen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4643
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      31
      1459
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe