Itsevarma nainen

miksi miehet tykkää

Miksi miehet aina sanovat, että nainen on seksikäs kun on sinut itsensä kanssa?

Onko 200-kiloinen, finninaamainen, kalju, riipputissinen ja selluliittinen nainen seksikäs, jos on sinut itsensä ja olomuotonsa kanssa?

Vai jauhaako miehet vaan pelkkää paskaa lämpimikseen?

13

1560

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä =)

      hihihihihihihihihihihihihhhiiiii

    • ne jauhaa

      tiedät sen niin kuin minäkin heh heh

    • hamekas

      Ei näköjään äijät uskalla vastata!
      Mun näkemys on, että nainen on miehen mielestä sinut ittensä kanssa, jos se uskaltaa vetää päälleen roiskeläppäpituisen hameen ja keikutella itteään se päällään pitkin katuja...

      En ole "feministilesbo", mutta vaadin myös mieheltä selitystä asiaan kärjistävästä mielipiteestäni huolimatta !

    • no siis jos sulla on vaihtoehtoina kaksi 200 kiloista, niin kyllähän sen itsensä kanssa sinut olevan ottaa mieluummin.

      • lopputulos

        Ei, hölmö. Vaan just sen joka EI ole sinut itsensä kanssa, koska on suurempi todennäköisuus että jossain vaiheessa se tajuaa laihduttaa ja hankkia finnilääkkeitä. Ja sit sulla saattaakin olla 50-kiloinen hottis. Se toinen taas tukehtuu sämpylään tai saa sydärin ja siihen loppuu teidän rakkaustarina.


    • itsevarma

      JA seksikäs MIES?Yli 40kymppinen ja terhakkaasti pystyssä,.Se on seksikästä.Onko 50kilonen kaljuuntuva lökäpöksy seksikäs kysyn paskanjauhajilta lämpimikseni?

    • blablabla

      Nykynaiset ei osaa edes enää ruokaa laittaa ja hoitaa pentuja. Saati sitten mitään muuta kuin nalkuttaa. Ja ollaan sitten niin ylpeitä,että mikään ei riitä. Hoh hoijaa...

      • ei ole minun tyylinen

        esimerkki,minkä laitoit ensimmäiseen viestiisi.


    • hossi

      Viedään nyt asiaa sit oikein äärilaidasta toiseen onkohan se nyt ihan todellakin pakollista ? Noitahan tulee vastaan kadulla niin paljon ettei mahdu kulkemaan ku täyttävät koko ladun. Toihan vastaa normaali naisen keskiarvo mittoja ihan selvästikkin. Onko sitten muka parempi jokaiselle naiselle joka asiasta kyselee ni vastata että ei sua ny kukaan halua ku olet tollanen ? Hivenen inhimillisyyttä kehiin ei olis paljoakaan vaadittu mut se taitaa olla liikaa vaadittu näissä netti tarinoissa ?
      Onko nykyihmiset noin pikkusieluista sakkia et asiat täytyvät aina kääntää mahdollisimman paljon päälaelleen ja vääntää niin vääristyneitä kulmia asioista ku olla ja voi ! Suomeksi sanottuna ei voisi kyllä enempää vituttaa moinen asioiden vääntäminen ja kääntäminen. Törmättiinköhän nyt todelliseen naisen logiikkaan ?

    • sompe

      niin saadakseen pillua , niinkuin kaikki muukin kehuminen.
      ei niitä kehumisia kuulu kun on pussit tyhjänä

      • kai tuolla tavalla

        iskee: "Olet niin seksikäs, koska olet sinut itsesi kanssa". =)


      • sompe
        kai tuolla tavalla kirjoitti:

        iskee: "Olet niin seksikäs, koska olet sinut itsesi kanssa". =)

        ihan noin sano , mutta jossakin välissä saattaa
        moittia jotakin pinnallista naista tai kehua toisen uskallusta tai todeta että nyt löyty kerrankin mulle vastusta ym ym


    • Kyllä, nainen on seksikäs kun on sinut itsensä kanssa. Ja miksi näin? Tuleeko teille, arvon palstalaiset, mieleen omasta tuttava piiristänne mieleen ketään 200-kiloista, finninaamaista, kaljua, riipputissistä ja selluliittistä naista, jolla on hyvä itsetunto? Tuleeko mieleenne ketään kouluttamatonta, työtöntä ja rahatonta, jolla olisi hyvä itsetunto?

      Ylensä naisella, jolla on hyvä itsetunto, on asiat niin ulkoisesti kuin sisäisestikin kunnossa. Ja kyllä, sellainen nainen on usein seksikäs.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe