Olen syönyt cerazetteja melkein kuukauden. Koko sen ajan on ollut pientä vuotoa. Pärjään ihan pikkuhousun suojalla, mutta silti se on inhottavaa! Vuoto on välilä ihan kirkasta verta, välillä ihan mustaa könttiä. Onko jollain kokemusta, että loppuuko vuoto aikanaan vai onko tämä aina tätä?
cerazette+jatkuva vuoto
kääk!
3755
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 3
Vanhimmat
Ensimmäisinä kuukausina voi olla sellaista mutta se tasaantuu ajan kanssa ja jos ei tasaannut niin sitten vaihdat merkkiä
Itse söin Cerazetteä 3kk ja vuoto ei tuona aikana loppunut ollenkaan. Minulle sanottiin, että on aivan normaalia, että vuoto kestää noin kauan. Mutta lääkäri kuitenkin suositteli pillereiden lopettamisen, koska minulla vuodot rupesivat voimistumaan. Ota yhteyttä lääkäriisi jos asia vaivaa sinua.
Sama juttu on myös minulla et vuotoa on koko ajan ja säikähin et mitähän tää on...liittyikö kellään siihen sellasta vihlaisu kipua...mulla vähän vihlaisee aina välillä :/ mut olen viel pitänyt sitä ihan normaalina