törmäsin nettikauppaan www.apteekkishop.fi ja olisin tiedustellut onko kenelläkään täällä kokemuksia kaupasta, onko luotettava?
Tuotevalikoima näyttää olevan hyvä mm. ihonhoitotuotteissa siellä.
Laura
nettikauppa kokemuksia?
5
5168
Vastaukset
- TPI10
AINA ON TULLUT SITÄ MITÄ OLEN TILANNUT. TARJOUKSIA USEIN.
- 889
Huonoja kokemuksia, en suosittele.
Vaihtoivat tietoisesti eri tuotteeseen kysymättä minulta haluanko tämän toisen (halvemman)tuotteen tilaamani (kalliimman)tilalle, silti laskussa alkuperäinen kalliimpi hinta. Huonoa palvelua!! Palautus sujui onneksi ongelmitta. - Johkunen89
889 kirjoitti:
Huonoja kokemuksia, en suosittele.
Vaihtoivat tietoisesti eri tuotteeseen kysymättä minulta haluanko tämän toisen (halvemman)tuotteen tilaamani (kalliimman)tilalle, silti laskussa alkuperäinen kalliimpi hinta. Huonoa palvelua!! Palautus sujui onneksi ongelmitta.Kiinnostaisi tietää mistä tiedät, että he tekivät vaihdon tarkoituksella eivätkä epähuomiossa? Itsellä vain hyviä kokemuksia kyseisestä kaupasta sekä asiakaspalvelusta.
- HannaUut
Suosittelen tätä kauppaa! Tuotteet tulevat yhdessä päivässä ja mukana saa yleensä jonkun kokeilupakkauksen tai lahjan. Olen ollut erittäin tyytyväinen!
- Kangasala
Kolme kertaa olen tilannut, myös reseptilääkkeitä, pelkkää positiivista sanottavaa, suosittelen ehdottomasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961585- 541063
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että404988- 166932
- 57772
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 51688
- 77661
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38655- 57651