Ei ehkä oo ihan kantria, mutta ihan mielenkiintosen tuntunen juttu, että kyllä Suomessakin näköjään osataan:
www.acornmusic.net
Mitäs tämmösestä sanotte?
Sanna
5
796
Vastaukset
- nickelback
kuullosti ihan ok
- Upi
Kuulostipa hyvältä!
- Hyvästä linkistävinkistä
Olet oikeassa. Kyllä Suomessa osataan. Muista ostaa levy. Hyvää kesää.
- Fantti
Acorn Helsingissä keikalla:
22.8.2006/Kappeli (Art goes kapakka) klo 21.00
24.8.2006/Bar Mendocino (Taiteiden yö)
Acornin uutta EP-tä saa Black & White recordsista!!!
www.acornmusic.net- Juttala
Olin kuuntelemassa eilen Kappelissa Art goes kapakka - keikkaa...todella hämmentävää...bändi on ihan kansainvälistä tasoa. Upeeta!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.693254Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91881Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241269- 1291058
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6885- 84879
- 34810