housut ja perse

hah

Oon täss "huomannu" että jossain housuissa perse näyttää hyvältä ja joissain taas älyttömän kamalalta?En tiä onko kukaan muu tällasta ajatellut.. xD
Miks näin on?Ja mistä johtuu..

12

4534

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tytsy

Itsekin oon huomannu saman:( Jotkut housut tekee sellasen lattaperseen ja jotkut kohottaa niin että oma "ei niin täydellinen"-takamus hipoo jo melkein latinolaisnaisten muotoja:)

• Desice

sitten myös jos farkkujen taskut ovat kaukana toisistaan se leventää. itellä on yhet kivat farkut edestä päin siis mutta takaa ei niin kivat, ainakaa imartele omaa takapuolta..;D

• Nina

Isot taskut saavat perseen näyttämään pieneltä, pienet taskut taas savat sen näyttämään isolta.

• Minde

Olen huomannut saman. Myös väri ja kireys vaikuttaa aikas paljon. Valkoinen pahin.

• farkkujalka

Millaset farkut on hyvät?Jos miettii tota perse ongelmaa xD

• MinnaNur
        farkkujalka kirjoitti:

Millaset farkut on hyvät?Jos miettii tota perse ongelmaa xD

Kerropa onko liian iso vai pieni perse ongelmana? =)

• Nina
        Minde kirjoitti:

Olen huomannut saman. Myös väri ja kireys vaikuttaa aikas paljon. Valkoinen pahin.

Itse en ikinä oo ostanu valkosia farkkuja, hyhhyh. Taskuttomat farkut ovaty todella rumia, jos on lattaperse/pieni perse.

• farkkujalka
        MinnaNur kirjoitti:

Kerropa onko liian iso vai pieni perse ongelmana? =)

ehkä enemmän toi pienuus ongelma xD

• MinnaNur

• farkkujalka
        MinnaNur kirjoitti:

http://www.dreamofdani.com/hosted/gal/dod_0006/images/2.jpg

Tuollaiset housut saa pepun näyttämään isommalta. Tosin myös leveämmältä!

Toi sivu ei avaudu ja sivua ei voi näyttää.. :/
        No en kyll haluu et mun perse miltään leveeltäkään näyttää..ehkä mulla on joku ns.tavallisen kokonen perse :D

• suvi
        farkkujalka kirjoitti:

Toi sivu ei avaudu ja sivua ei voi näyttää.. :/
        No en kyll haluu et mun perse miltään leveeltäkään näyttää..ehkä mulla on joku ns.tavallisen kokonen perse :D

Aika normikokonen perse, mut jotkut farkut saa näyttämään isommalta ja toiset huomattavasti pienemmältä esim. tiukat lantiomalliset, joissa taskut on alhaalla.

• Anonyymi
        Nina kirjoitti:

Itse en ikinä oo ostanu valkosia farkkuja, hyhhyh. Taskuttomat farkut ovaty todella rumia, jos on lattaperse/pieni perse.

PErseeni on kuin laatta ja lavea. Onko Tämä hyvä juttu vai alanko jumppaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!

Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem
      Maailman menoa
      131
      3489
    2. Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin

Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo
      Maailman menoa
      39
      2874
    3. Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..

Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel
      Maailman menoa
      9
      2803
    4. HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä

Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat
      Maailman menoa
      98
      2691
    5. Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosi

Kun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?
      Ikävä
      107
      1782
    6. Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet

Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k
      Maailman menoa
      74
      1528
    7. Nepotismi jytkyttää porvaristossa

Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi
      Maailman menoa
      3
      1495
    8. Valkoinen Golf

Kukahan on tämä ukko, joka työkseen kyylää pienen ässän asiakkaita viikon jokaisena päivänä.
      Kuhmo
      21
      1305
    9. Martina Aitolehti podcastissa: Ero

Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/696
      Kotimaiset julkkisjuorut
      222
      1289
    10. Kaikki ovat syntisiä!!!

Näin täällä koko ajan vakuutellaan uskovaisten toimesta. Myös Päivi Räsänen on toistanut tätä samaa matraa jatkuvasti. N
      Luterilaisuus
      378
      1136
    Aihe