housut ja perse

hah

Oon täss "huomannu" että jossain housuissa perse näyttää hyvältä ja joissain taas älyttömän kamalalta?En tiä onko kukaan muu tällasta ajatellut.. xD
Miks näin on?Ja mistä johtuu..

12

4490

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tytsy

Itsekin oon huomannu saman:( Jotkut housut tekee sellasen lattaperseen ja jotkut kohottaa niin että oma "ei niin täydellinen"-takamus hipoo jo melkein latinolaisnaisten muotoja:)

• Desice

sitten myös jos farkkujen taskut ovat kaukana toisistaan se leventää. itellä on yhet kivat farkut edestä päin siis mutta takaa ei niin kivat, ainakaa imartele omaa takapuolta..;D

• Nina

Isot taskut saavat perseen näyttämään pieneltä, pienet taskut taas savat sen näyttämään isolta.

• Minde

Olen huomannut saman. Myös väri ja kireys vaikuttaa aikas paljon. Valkoinen pahin.

• farkkujalka

Millaset farkut on hyvät?Jos miettii tota perse ongelmaa xD

• MinnaNur
        farkkujalka kirjoitti:

Millaset farkut on hyvät?Jos miettii tota perse ongelmaa xD

Kerropa onko liian iso vai pieni perse ongelmana? =)

• Nina
        Minde kirjoitti:

Olen huomannut saman. Myös väri ja kireys vaikuttaa aikas paljon. Valkoinen pahin.

Itse en ikinä oo ostanu valkosia farkkuja, hyhhyh. Taskuttomat farkut ovaty todella rumia, jos on lattaperse/pieni perse.

• farkkujalka
        MinnaNur kirjoitti:

Kerropa onko liian iso vai pieni perse ongelmana? =)

ehkä enemmän toi pienuus ongelma xD

• MinnaNur

• farkkujalka
        MinnaNur kirjoitti:

http://www.dreamofdani.com/hosted/gal/dod_0006/images/2.jpg

Tuollaiset housut saa pepun näyttämään isommalta. Tosin myös leveämmältä!

Toi sivu ei avaudu ja sivua ei voi näyttää.. :/
        No en kyll haluu et mun perse miltään leveeltäkään näyttää..ehkä mulla on joku ns.tavallisen kokonen perse :D

• suvi
        farkkujalka kirjoitti:

Toi sivu ei avaudu ja sivua ei voi näyttää.. :/
        No en kyll haluu et mun perse miltään leveeltäkään näyttää..ehkä mulla on joku ns.tavallisen kokonen perse :D

Aika normikokonen perse, mut jotkut farkut saa näyttämään isommalta ja toiset huomattavasti pienemmältä esim. tiukat lantiomalliset, joissa taskut on alhaalla.

• Anonyymi
        Nina kirjoitti:

Itse en ikinä oo ostanu valkosia farkkuja, hyhhyh. Taskuttomat farkut ovaty todella rumia, jos on lattaperse/pieni perse.

PErseeni on kuin laatta ja lavea. Onko Tämä hyvä juttu vai alanko jumppaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      117
      1587
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1448
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      35
      839
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      27
      790
    5. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      736
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      698
    7. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      34
      698
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      690
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      669
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      643
    Aihe