Oon täss "huomannu" että jossain housuissa perse näyttää hyvältä ja joissain taas älyttömän kamalalta?En tiä onko kukaan muu tällasta ajatellut.. xD
Miks näin on?Ja mistä johtuu..
housut ja perse
12
4461
Vastaukset
- tytsy
Itsekin oon huomannu saman:( Jotkut housut tekee sellasen lattaperseen ja jotkut kohottaa niin että oma "ei niin täydellinen"-takamus hipoo jo melkein latinolaisnaisten muotoja:)
- Desice
sitten myös jos farkkujen taskut ovat kaukana toisistaan se leventää. itellä on yhet kivat farkut edestä päin siis mutta takaa ei niin kivat, ainakaa imartele omaa takapuolta..;D
- Nina
Isot taskut saavat perseen näyttämään pieneltä, pienet taskut taas savat sen näyttämään isolta.
- Minde
Olen huomannut saman. Myös väri ja kireys vaikuttaa aikas paljon. Valkoinen pahin.
- farkkujalka
Millaset farkut on hyvät?Jos miettii tota perse ongelmaa xD
- MinnaNur
farkkujalka kirjoitti:
Millaset farkut on hyvät?Jos miettii tota perse ongelmaa xD
Kerropa onko liian iso vai pieni perse ongelmana? =)
- Nina
Minde kirjoitti:
Olen huomannut saman. Myös väri ja kireys vaikuttaa aikas paljon. Valkoinen pahin.
Itse en ikinä oo ostanu valkosia farkkuja, hyhhyh. Taskuttomat farkut ovaty todella rumia, jos on lattaperse/pieni perse.
- farkkujalka
MinnaNur kirjoitti:
Kerropa onko liian iso vai pieni perse ongelmana? =)
ehkä enemmän toi pienuus ongelma xD
- MinnaNur
farkkujalka kirjoitti:
ehkä enemmän toi pienuus ongelma xD
http://www.dreamofdani.com/hosted/gal/dod_0006/images/2.jpg
Tuollaiset housut saa pepun näyttämään isommalta. Tosin myös leveämmältä! - farkkujalka
MinnaNur kirjoitti:
http://www.dreamofdani.com/hosted/gal/dod_0006/images/2.jpg
Tuollaiset housut saa pepun näyttämään isommalta. Tosin myös leveämmältä!Toi sivu ei avaudu ja sivua ei voi näyttää.. :/
No en kyll haluu et mun perse miltään leveeltäkään näyttää..ehkä mulla on joku ns.tavallisen kokonen perse :D - suvi
farkkujalka kirjoitti:
Toi sivu ei avaudu ja sivua ei voi näyttää.. :/
No en kyll haluu et mun perse miltään leveeltäkään näyttää..ehkä mulla on joku ns.tavallisen kokonen perse :DAika normikokonen perse, mut jotkut farkut saa näyttämään isommalta ja toiset huomattavasti pienemmältä esim. tiukat lantiomalliset, joissa taskut on alhaalla.
- Anonyymi
Nina kirjoitti:
Itse en ikinä oo ostanu valkosia farkkuja, hyhhyh. Taskuttomat farkut ovaty todella rumia, jos on lattaperse/pieni perse.
PErseeni on kuin laatta ja lavea. Onko Tämä hyvä juttu vai alanko jumppaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305617
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus112601- 1862199
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1631693Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan721486Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike321394Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141354En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.721263- 941175
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2191157