EXCALION!!!

lady in black

Te jotka tiedätte/olette kuulleet bändistä nimeltä Excalion(viimekesäinen tulokas), kertokaa mitä pidätte debyyttilevystä? Ite diggaan ihan kympillä! On aika mahtavaa musiikkia ja kuuluu mielestäni lajissaan kotimaan kovimpien kastiin!

\,,/

7

1895

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yks suomen parhaita melodista metallia soittavista bändeistä...Pääkkösen ääni on aika mahtava suoraan sanottuna (,mutta samalla omaperäinen).Tuossa viime viikollakin tuli käytyä keikalla ja samalla tuli kuultua myös seuraavalle levylle tulevaa tuotantoa, ei ainakaan huonommaks oo menossa.

Debyytti iskee vieläkin, vaikka olenkin jo vuoden sitä kuunnellut,eikä pahemmin kuuntelemalla kappaleet loppuun kulu. Luopio ja Stage of lies kyllä rokkailee kovimmin :)

• ykkösfani

mä tunnen excalionin läpikotasin, koska mun isoveli soitti bassoo siin mut se eros kun ei kereny harkkoihin..
        ja levyn primal exhale:n 3 biisin on kirjottanu raks veljeni.. :) hyvä kappale mun mielestä mutta luopoi ja heart and home on sellasii et osaan ne ulkoo (tullu kuunneltuu nii paljon)

• jopotus

siis Excalionhan on PARAS!

• EXCALION FANI

syksyllä tullee uusi levy ja se on vieläkin parempi kuin debyytti.. eli hyvä bändi kyseessä

• jaaaaauu...
        EXCALION FANI kirjoitti:

syksyllä tullee uusi levy ja se on vieläkin parempi kuin debyytti.. eli hyvä bändi kyseessä

www.excalion.com

• swandolin

excalion on mun veljen perustama bändi, ja se oli basisti siin, mut se eros bändistä kun se ei kerenny joka paikkaan koko aikaa..
      ja ihan kympin arvonen bändi on, se ansaitee sen.

• Anonyymi

Tää diiva laulaja pilas bändin. Hietala kopio ja on niin rokkenrollia voi vittu .hyviä soittajia mut toi musiikki meni 25vuotta sitten

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oisko se tosi paha

Jos haluaisinkin susta ennen kaikkea seksiä? Nainen
      Ikävä
      142
      4263
    2. Milloin nainen saan sinut?

Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e
      Ikävä
      22
      2395
    3. Haluan että tiedät tämän

Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk
      Ikävä
      97
      1989
    4. Trump syyttää sodasta Ukrainaa.

Vieläkö persut jaksavat naureskella sille kun väitetään Putinin ja Trumpin olevan parhaita kavereita? https://yle.fi/a/
      Maailman menoa
      391
      1615
    5. Mitä olen antanut sinulle?

Mitä olet antanut minulle?
      Suhteet
      37
      1475
    6. Johanna Turja, Putinin agentti Alavudelta

Johanna Turja: Ukraina on osa Venäjää https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a4d2ab92-3cc7-41bc-9630-0b48f898e263
      Alavus
      30
      1456
    7. Pride saapuu Iisalmeen

Miksi tällaista tapahtumaa pitää käsitellä kaupungin hallituksessa? Ihan sama kun pistäisi pystyyn umpikännimarssin ja k
      Iisalmi
      177
      1442
    8. 250
      1295
    9. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      78
      1174
    10. Trump syyttää Ukrainaa sodan aloittamisesta

Hah hah, niin ne asiat menee
      NATO
      278
      1162
    Aihe