Te jotka tiedätte/olette kuulleet bändistä nimeltä Excalion(viimekesäinen tulokas), kertokaa mitä pidätte debyyttilevystä? Ite diggaan ihan kympillä! On aika mahtavaa musiikkia ja kuuluu mielestäni lajissaan kotimaan kovimpien kastiin!
\,,/
EXCALION!!!
7
1925
Vastaukset
Yks suomen parhaita melodista metallia soittavista bändeistä...Pääkkösen ääni on aika mahtava suoraan sanottuna (,mutta samalla omaperäinen).Tuossa viime viikollakin tuli käytyä keikalla ja samalla tuli kuultua myös seuraavalle levylle tulevaa tuotantoa, ei ainakaan huonommaks oo menossa.
Debyytti iskee vieläkin, vaikka olenkin jo vuoden sitä kuunnellut,eikä pahemmin kuuntelemalla kappaleet loppuun kulu. Luopio ja Stage of lies kyllä rokkailee kovimmin :)- ykkösfani
mä tunnen excalionin läpikotasin, koska mun isoveli soitti bassoo siin mut se eros kun ei kereny harkkoihin..
ja levyn primal exhale:n 3 biisin on kirjottanu raks veljeni.. :) hyvä kappale mun mielestä mutta luopoi ja heart and home on sellasii et osaan ne ulkoo (tullu kuunneltuu nii paljon)
- jopotus
siis Excalionhan on PARAS!
- EXCALION FANI
syksyllä tullee uusi levy ja se on vieläkin parempi kuin debyytti.. eli hyvä bändi kyseessä
- jaaaaauu...
EXCALION FANI kirjoitti:
syksyllä tullee uusi levy ja se on vieläkin parempi kuin debyytti.. eli hyvä bändi kyseessä
www.excalion.com
- swandolin
excalion on mun veljen perustama bändi, ja se oli basisti siin, mut se eros bändistä kun se ei kerenny joka paikkaan koko aikaa..
ja ihan kympin arvonen bändi on, se ansaitee sen. - Anonyymi
Tää diiva laulaja pilas bändin. Hietala kopio ja on niin rokkenrollia voi vittu .hyviä soittajia mut toi musiikki meni 25vuotta sitten
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6517243Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?425062HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3012813- 1542137
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki321806Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1401668- 221664
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon4091597mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k111407Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E121347