Te jotka tiedätte/olette kuulleet bändistä nimeltä Excalion(viimekesäinen tulokas), kertokaa mitä pidätte debyyttilevystä? Ite diggaan ihan kympillä! On aika mahtavaa musiikkia ja kuuluu mielestäni lajissaan kotimaan kovimpien kastiin!
\,,/
EXCALION!!!
7
1895
Vastaukset
Yks suomen parhaita melodista metallia soittavista bändeistä...Pääkkösen ääni on aika mahtava suoraan sanottuna (,mutta samalla omaperäinen).Tuossa viime viikollakin tuli käytyä keikalla ja samalla tuli kuultua myös seuraavalle levylle tulevaa tuotantoa, ei ainakaan huonommaks oo menossa.
Debyytti iskee vieläkin, vaikka olenkin jo vuoden sitä kuunnellut,eikä pahemmin kuuntelemalla kappaleet loppuun kulu. Luopio ja Stage of lies kyllä rokkailee kovimmin :)- ykkösfani
mä tunnen excalionin läpikotasin, koska mun isoveli soitti bassoo siin mut se eros kun ei kereny harkkoihin..
ja levyn primal exhale:n 3 biisin on kirjottanu raks veljeni.. :) hyvä kappale mun mielestä mutta luopoi ja heart and home on sellasii et osaan ne ulkoo (tullu kuunneltuu nii paljon)
- jopotus
siis Excalionhan on PARAS!
- EXCALION FANI
syksyllä tullee uusi levy ja se on vieläkin parempi kuin debyytti.. eli hyvä bändi kyseessä
- jaaaaauu...
EXCALION FANI kirjoitti:
syksyllä tullee uusi levy ja se on vieläkin parempi kuin debyytti.. eli hyvä bändi kyseessä
www.excalion.com
- swandolin
excalion on mun veljen perustama bändi, ja se oli basisti siin, mut se eros bändistä kun se ei kerenny joka paikkaan koko aikaa..
ja ihan kympin arvonen bändi on, se ansaitee sen. - Anonyymi
Tää diiva laulaja pilas bändin. Hietala kopio ja on niin rokkenrollia voi vittu .hyviä soittajia mut toi musiikki meni 25vuotta sitten
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1424263
Milloin nainen saan sinut?
Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e222395Haluan että tiedät tämän
Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk971989Trump syyttää sodasta Ukrainaa.
Vieläkö persut jaksavat naureskella sille kun väitetään Putinin ja Trumpin olevan parhaita kavereita? https://yle.fi/a/3911615- 371475
Johanna Turja, Putinin agentti Alavudelta
Johanna Turja: Ukraina on osa Venäjää https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a4d2ab92-3cc7-41bc-9630-0b48f898e263301456Pride saapuu Iisalmeen
Miksi tällaista tapahtumaa pitää käsitellä kaupungin hallituksessa? Ihan sama kun pistäisi pystyyn umpikännimarssin ja k1771442- 2501295
- 781174
- 2781162