Reidet kapeammaksi!!!

Angela_81

Tää voi olla kyl aika tyhmä kysymys mut kysympähän kuitenkin et mitenkä voisi saa reisilihaksii kapeammaksi???

22

11060

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sulla ??

Onko jalkasi lyhyet ja peppu paksu? Kuinka pitkä olet? Paino?

Sit voisin auttaa kun perustiedot on ?

• Angela_81

Ensimmäiselle vastaajalle et mä on pituudeltani n.162-163cm pitkä et kyl ihan vähä ovat lyhyet siis noi jalat mut ei kumminkaan liian...

• Angela_81

Munl on painoa sellaiset 55-57kg se vaihtelee

• tsumpoin

Maratoonareilla ja huippumalleilla on perinteisesti aika hoikat reidet.

• ruveta jommakskummaks

mallin hommista sais helvetin hyvin hilloo... Entäs ne XL-mallit?

• Bodomitar

Laihduttamalla voi olla vähä vaikeeta just reisiä saada kapeemmaks. Nimittäin vasta viimesenä lähtee läskit pepusta ja reisistä. Jos vaikka koittasit kiinteyttää reisiäs? Elikkä askelkyykkyä ja kyykkyä hyvät venyttelyt. Jos tosta jotai apua olis... :)

• tanjata

Itse olen/olin omenavartaloinen ja läskit lähti nimenomaan ensin takapuolesta ja reisistä. Tällä hetkellä ei oikein vaatteet istu kun vyötärö on edelleen kokoa 44/46 ja takamus reidet menee jo 38/40::))

• Mallinreidet

Nyt olen sukkahousumallina ym. olin ennen hirmuinen norsu. Päätin muuttua, treenasin kaksi kolme kertaa päivässä noin neljä tuntia, kuntosalilla ja lenkillä ym.
      Söin tarkemmin kuin ikinä ja kaikki tuo kannatti todella , nyt olen todella hyväkroppainen ja kaunisvartaloinen!

Äijät kuolaa ja naiset kadehtii 10-kroppaani.

Siinä ohjeita, sisko hyvä!

• sano sulosääri

Mitäs ohjeita nuo nyt olivat?! Pahanhajuiselta itsekehulta tai huonolta provolta haiskahtivat ennemminkin.. :P

• Kuuleppas
        sano sulosääri kirjoitti:

Mitäs ohjeita nuo nyt olivat?! Pahanhajuiselta itsekehulta tai huonolta provolta haiskahtivat ennemminkin.. :P

Hei kuule, tuo sun juttus haiskahtaa vahvasti kateudelle, vedä perässä , jos pystyt?

Mitä se muuten sulle kuuluu ollenkaan, muutakun vituttaa rankasti kun joku on onnistunut, kattele vaan omia appelsiinikuorias ja pieniä rintojas, lyhyitä jalkojas ja ohutta hiustas.

Missi

• ownbeaty

5 tuntisella treenilläni voin siis sanoa olevan paremmassa kunnossa mitä sinä. :) tätä joka päivä niin voi sanoa ettei pelkää syödä mitään! ;)

• ei kuntosali

Liikuntamuodoista lenkkeily ja kävely auttaa tähän. Unohda kuntosali tms. jutut, jos haluat pienemmät reidet.

Niin ja jos et viitsi urheilla niin tiukka dietti auttaa. Tavallinen ruokavalio ja kuntosali yhdistelmä vaan suurentaa reisiä.

• huutaa hoosiannaa

Entäpä mitä vinkkejä sisäreisien pienennykseen?
        Pientä ylipainoa on, mutta päällysläskin alla ihan hyväkuntoiset lihakset, eli urheilua tulee harrastettua.. Ongelmana on sisäreidet. Vaikka on muuten hyvät reisilihakset niin sisäreidet pilaa koko vaikutelman, pelkkää löllöä. Rasvaahan ei voi polttaa paikallisesti, mutta millä ilveellä löllösisäreisistä pääsee eroon? Lähteekö ne varmasti laihuttamalla?

• :)

Lenkkeily kiinteyttää reisiä ja pohkeita ja pyöräily peppua ;) 3-4 krt viikossa kannattaa jumppailla! Itse jumppaan joka päivä bodyflow ohjelmalla jonka löysin sport-lehdestä joka todellakin toimii. Painon ei pidä tippua vaan rasvan pitää palaa, joten pelkkä kiinteyttäminen on melkeimpä paras vaihtoehto :) kiinteät jalat näyttävät sitäpaitsi paljon paremmilta kuin ohuet ja ei niin lihaksiset. Ja en tarkota nyt että mikään lihaskimppu pitäisi olla..

• KysynpäVAAN

Stepperillä 20 min päivässä, lähteekö läskit :O???

• .

Minulla on huonoja uutisia sinulle.

Tutkimuksen mukaan geenit hoitavat vartalosi rakenteen, rasvan sijoittumisen jne.

Jos syöt oikein ja kun elimistösi päättää että tämä on sinä niin sitten saat temppuilla parhaasi mukaan.

terv. Veijo

• Kokemus..

Jep jep, syö oikein ja jalkakyykkyä... Pieleen menee.

Jos haluat nimenomaan ohentaa reisiäsi niin siihen ei auta kuin pitkät lenkit. Eikä nimenomaan juosten, vaan kävellen. Harva muistaa että Nurmen Paavo treenasi 70% kävellen.

Ongelmasi saattaa olla että reisilihaksesi ovat kasvaneet muuta kroppaa enemmän, koska painat alle ihannepainon. Nyt siis ei muuta kuin kuihduttamaan niitä. Ja se onnistuu jos kävelet noin 1.5h mittaisia lenkkejä päivittäin niin, ettei jaloilla ole aikaa palautua. Palautuminen korjaa lihaksistoa ja mahdollistaa lihasmassan kasvun. Eli, seuraavan kuukauden kävelet noita vähintään 1.5h lenkkejä joka päivä.

Ensimmäisten kahden-kolmen viikon aikana saattaa painosi nousta ja jalat vielä vähän paksuuntuakkin, mutta kolmannen viikon jälkeen kehitys näkyy huimasti. Ja jos jossain vaiheesas tuntuu että voisi hölkätä, niin siitä vaan. Mutta lenkin pituus pitää pysyä tuossa aikarajassa, jotta pääset tavoitteiseesi.

Toinen vaihtoehto on riuduttaa elimistö kasviksilla, mutta silloin kroppa sulaa muualtakin :( Eikä se kaniruoka ole kaista mieluista.

Mutta jos ihan oikeasti kysyn, niin miksi haluat ohentaa jalkojasi? Ainakin minusta naiset joilla näkyy reisilihaksiakin herättävät syvempiä tunteita. Nuo mallimaailman riukusääret eivät sytytä sitten yhtään.

• 13v tyttö

Moi tää on hieman outoo mut oon 13v 151pitkä ja paino 48,8 ja haluisin mun mahan mois...ja teidet et olisiko mahdollista tää?...:)

• tyttö 13v

*pois* ja *reidet :D*

• toimi mulla

Ei ole tyhmiä kysymyksiä..on vain tyhmiä ihmisiä.
      Kokeile sellaista vanhan ajan lääkettä kuin kävely.

• asiaa5

mäki haluun sisäresiä pois ne on niin hirveet ja löllöt en kehtaa ees pitää legginssejä :( mikä on nopea ja toimiva keino jos tiiätte jotain nii kertokaa

• Oikeesti pliis!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3362
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3157
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      120
      2610
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2538
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1953
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1850
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1636
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1465
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1320
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82